Αυτοκινητιστικά νέα

17 June 2006
23,864
Αθήνα
Μου θυμίζει ακριβώς την ίδια απάτη όπως με τις led λάμπες που αγοράζουμε για τα σπίτια μας.
Στα κουτιά αναγράφουν κάτι χιλιάδες ώρες που τα αναγάγεις σε ώρες εμείς θα βλέπουμε τα ραδίκια ανάποδα και οι led ακόμα θα φωτίζουν.

Έλα που όμως σε κάτι μήνες ξεκινάνε να τα παίζουν (τρεμοσβηματα κλπ) και ξαφνικά σβήνουν.

Και ως εκ του θαύματος το led δεν φταίει. Τι φταίει; Το blaster που έχουν μέσα οι λάμπες.
Η εγγύηση είναι για το led. Το ότι κάηκε το τροφοδοτικό μέσα , είναι αλλού παπά ευαγγέλιο.

Κάποια αντίστοιχη απάτη φαντάζομαι συμβαίνει και στα φανάρια των αυτοκινητων.

Και όπως έχω γράψει μερικά μηνύματα παραπίσω, η νέα πρακτική πλέον από τα εργοστάσια είναι: χάλασε; Άλλο, όλο!
 
17 June 2006
23,864
Αθήνα
Αγαπημένε Τάσο μου

Ότι "γερνάνε" οι μπαταρίες χαχα ναι με 8 χρόνια εγγύηση και μετά οι μπαταρίες στο 70% που δίνουν.
Ας το κρατήσει κ μετά τα 8 , εδώ το κρατάει 15 , τα 8 τον μαράνανε ? Θα γεράσει μαζί του

"Καλύτερα με 150 και καίω πιο λίγο" (ειναι αυτός που ξέρει που είναι τα ραντάρ με 8 app στο τηλέφωνο κ μετά στο μπλόκο κλαίει ότι κάποιος πέθανε πάλι και βιάζεται ( ναι να σκοτώσει εμάς ο Hamilton της Ελλάδας) άσε δε που έχει κ γνώμη για τα αντιρανταρ (πανάκριβα) αλλά αυτός δεν τα χρειάζεται ...χαχα

Ότι " θα του πάρουν το καλώδιο" !! Ναι ναι θα βγάλει το καλώδιο και θα το βάλει μη σου πω που.. .κλαίω και μόνο που διαβάζω τους μπαστουνόβλαχους.Ήμαρτον . Αφού κλειδώνει ρε βλάχο κι από τις 2 πλευρές .

Το ότι ένα τέτοιο αμάξι κάνει 110Κ απλά δεν είναι το ίδιο με ένα Peugeot e-2008 που κάνει λιγότερα χλμ κ μπορεί κ καταναλώνει πιο λίγο ρεύμα σε αντίστοιχες συνθήκες.
Το κυριότερο που δε γράφουν οι άσχετοι είναι ότι δεν έχει Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης κανένα ηλεκτρικό ...αν το ξέρουν κι αυτό , που σημαίνει ότι 30.000 του έμειναν παντελόνι.
Αντίστοιχα και οι μικρότερες κατηγορίες δεν πληρώνουν από 3-5Κ . Η να πω για τα τέλη κυκλοφορίας ...0
Η για τα service ? ή . Η, ....και πάει λέγοντας .
Στην αυτονομία ας πάρουν Tesla.
Έχει και Ioniq που είπα ότι είναι πολύ μπροστά Απλά , αλλά και πάλι όσα δε φτάνει η Αλεπού …

Όσο για τη χρέωση τη NG της MotorOil τόσα χρέωσε.Ξέραμε στο τεστ ότι είναι ακριβή αλλά δεν πήγε σε άλλη και του το είπαμε ..αλλά άμα θες να προωθήσεις το app...καταλαβαίνεις …

Τα περί Punto κτλ τα αντιπαρέρχομαι καθώς και τα υπόλοιπα. Πιστεύεις ποτέ ότι αυτός ο κάτοχος θα πάρει ηλεκτρικό ? Όχι θα κυκλοφορεί με αυτό , δε θα πληρώνει ΚΤΕΟ , service , ασφάλεια ,θα πηγαίνει χωρίς τακάκια , λάστιχα κ θα βρίσκει ευφάνταστους τρόπους να περνάει από το πλάι των διοδίων και όλη μα όλη τη μέρα θα κλαίγεται για το κράτος .Είναι ο γνωστός ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ που πάει μπροστά στο φανάρι να στρίψει κ κλείνει το ένα ρεύμα και άμα τύχει σε αυτός βρίζει έχοντας μέσα τα παιδιά του ή κλείνει τη ράμπα τον ΑΜΕΑ για 5 λεπτά μωρέ δε θ αργήσω ..αλλά άμα του κλείσουν το παρκινγκ κάνει χαμό και φυσικά πάει από τη ΛΕΑ κτλ κτλ .Αυτός δεν μπορεί να γίνει ούτε ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ στη μετάβαση οπότε δεν έχουμε ελπίδα από αυτούς να σωθούμε.Πάντα κάποιος φταίει, σήμερα το ρεύμα αύριο το καύσιμο, μετά θα φταίει το υδρογόνο ..Ε μετά να τα κλείσουμε όλοι τα μαγαζιά να ψωνίζουμε από το Internet όπως η Tesla και μετά θα διαμαρτύρεται ότι χάθηκαν οι θέσεις εργασίας ..
Μεθαύριο θα σε βρίζει επειδή δεν κάνει θόρυβο το αμάξι όταν περνάς ενώ προχωράει στο δρόμο αντί στο πεζοδρόμιο , που δεν μπορεί γιατί οι πλάκες είναι χαλασμένες και τα δέντρα ακλάδευτα ..
Ειναι ο ίδιος που διαμαρτυρεται γιατί κλεινει το κέντρο από αυτοκίνητα αλλά κατεβαίνει με το χρέπι και μολύνει μέχρι τα Καμίνια αφού δεν αλλάζει λάδια κ δεν παίρνει το μετρό , που ειχε πει ότι δε θα γίνει ποτέ.
Οχι τιποτε άλλο αλλά το παρκάρει στη σκιά σε κάνα δάσος να στάζει και λαδάκι από κάτω κ μετά παίρνει φωτιά το δέντρο επειδή δεν καθάρισε ο Δήμος Πιάσε το αυγό...

Τώρα στη μετάβαση θ ακούσουν τ αυτάκια μας πολλά από τους γνωστούς του διαδικτύου που ούτε στο όνειρό τους δε θα οδηγήσουν ηλεκτρικό.
Τα παιδιά τους επειδή θα έχουν μόρφωση ίσως.
Οι ίδιοι και οι ίδιοι γράφουν κάτω από αυτόν και άμα τους δεις δεν έχουν 2ο μαντήλι να κλάψουν.

Γραφικοί όπως πάντα και είναι αυτοί που γεμίζουν τα Σαλόνια Αυτοκινήτου για να μπουν μέσα και να βγάλουν φωτό ακόμα και στο iD4 .

Είναι αυτοί που κάνουν τη μαγκιά στο Σαλόνι και λένε " Το έχεις τώρα να το πάρω 1ος?" και μόλις πεις το βγάζω έξω αύριο σου λέει οκ πάρε τηλ χαχα. Έχω δει τέτοιους ουου
.Μια μέρα έρχεται ένας κ μου λέει πόσο κάνει αυτό , του λέω 120Κ , αν το βγάλεις τώρα το αγοράζω , οκ φωνάζω το συνεργείο και λέω ν ανοίξει την πίσω πόρτα παρουσία του κ λέει ωπα κάτσε να το συζητήσουμε ....Έλα ρε διάδοχε του Σωρρα ! Που κρυβόσουν

Και το ινδικό ηλεκτρικό να ερχόταν με 4Κ πάλι κάτι θα έβρισκαν ...

Εννοείται ότι δεν έχω κάτι από τον Σαρημπαλίδη κ ούτε είμαστε χορηγοί του αλλά κάνει και αυτός τη δουλειά του αφού έχει βρει κ τον διαβάζουν .

Με πιάνει ένας οίστρος ίσως έχει Ανάδρομο αλλά Τάσο μου αν δε σου κάνει απλά δεν το παίρνεις ούτε τώρα ούτε σε 10 χρόνια.Δικαίωμά σου αλλά οι εταιρίες έχουν κοινό να πουλήσουν κ θα πουλήσουν

Για να ελαφρύνω διάβασα νήμα για την ομπρέλα θαλάσσης το οποίο είχε 200 σελίδες ! Μιλάμε κόπηκα ! Στο τέλος δεν ήξερα τι να πάρω αφού νόμιζα ότι στο τέλος θα πω τον καιρό αφού είχα μάθει για το μποφόρ, τις αντηρίδες , τους κόλπους όλης της νησιωτικής χώρας , που θα πρέπει να φυτέψω το παλούκι , πως να φέρω από το AliExpress αλλά θα πέρναγε το καλοκαίρι και πάει λέγοντας.

Στο τέλος την έπεσα σε ξαπλώστρες από τον πονοκέφαλο .Εις υγείαν[
Γιατί το αναγάγεις στην αγοραστική δύναμη και στην καγκουριά/ψευτομαγκια που έχει ο καθένας ;

Αυτά υπήρχαν και πριν τα ηλεκτρικά . Δεν είναι κάτι καινούργιο.

Εγώ απλά λέω οτι ΣΗΜΕΡΑ είναι αντικειμενικά ΤΡΑΓΙΚΟ το παραπάνω βιντεάκι και μου κάνει εντύπωση που ο Σαριμπαλιδης τα έβγαλε έτσι στην φορα και δεν προσπάθησε να τα κρύψει για τους γνωστούς λόγους που γνωρίζουμε όλοι μας που κάνουν οι δημοσιογράφοι σε όλα τα καταναλωτικα είδη.

Εξάλλου δεν είναι φήμες από γνώστες του διαδικτύου. Όλοι μας πλέον έχουμε κάποιον γνωστό που έχει ηλεκτρικό κι ευτυχώς κυκλοφορούν πλέον άπειρα βιντεάκια από χρήστες που παρουσιαζουν τα πράγματα όπως είναι στην πράξη κι όχι στα χαρτιά των specs της κάθε εταιρείας.

Αν εσένα σε καλύπτει όλη αυτή η διαδικασία και εισαι χαρούμενος έχοντας δώσει μαλιστα 100+ χιλιάρικα, μεγειες και καλορίζικο. 😁 Εγώ ούτε τσάμπα τέτοια ταλαιπωρία. Να με αναγκάζει το αμάξι να κάτσω στο βενζινάδικο μία ώρα; Σοβαρευτείτε παιδιά.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,778
Βόλος
Τότε προφανώς και βάζεις καινούργιο φανάρι. Αλλά αν έχει 2000, το 500άρικο για την επισκευή είναι σωστή επιλογή.

Μου θυμίζει το πρόβλημα με την plasma Panasonic που είχα. Στην Αμερική η ανακατασκευασμένη πλακέτα είχε $70 συν την παλιά σου. Στην Ελλάδα δεν βρήκα κανέναν να την φτιάξει και αγόρασα άλλη τηλεόραση (και για πρώτη φορά μετά από άπειρα χρόνια όχι Panasonic).
 
Last edited:

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,148
ΑΘΗΝΑ
Τότε προφανώς και βάζεις καινούργιο φανάρι. Αλλά αν έχει 2000, το 500άρικο για την επισκευή είναι σωστή επιλογή.

Μου θυμίζει το πρόβλημα με την plasma Panasonic που είχα. Στην Αμερική η ανακατασκευασμένη πλακέτα είχε $70 συν την παλιά σου. Στην Ελλάδα δεν βρήκα κανέναν να την φτιάξει και αγόρασα άλλη τηλεόραση (και για πρώτη φορά μετά από άπειρα χρόνια όχι Panasonic).
Το κακό είναι ότι χρόνια τώρα,στην Ελλάδα οι εταιρείες νομίζουν ότι είμαστε πλούσιοι και μπορούμε να πετάμε την συσκευή αντί να την φτιάχνουμε.Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να εξαφανιστεί το 90% των τεχνιτών ηλεκτρονικών.
Αντίθετα,στην Τουρκία για παράδειγμα που η φτώχια βασιλεύει,έχω βρει 2-3 βιντεάκια στο youtube όπου ο μάστορας έχει λύσει το full led φανάρι και το φτιάχνει ή άλλο που άλλος μάστορας έχει λύσει το μοτέρ που ανοίγει την ηλεκτρική πόρτα των επιβατών και το επιδιορθώνει.
Eδώ,όπως τα γράφει κι ο Τάσος.
Πέτα το και πάρε άλλο.
 
17 June 2006
23,864
Αθήνα
Παιδιά οι εταιρείες δεν χρεώνουν βάσει αγοραστικής δύναμης καθε χωρας. Σου λέει τόσο το χρεώνω αν θες. Αν για τον ελληνα το ένα φανάρι είναι 2-3 μισθοί, ή για τον Τούρκο είναι 10 μισθοί, τους είναι αδιάφορο. Ακριβώς όπως τα κινητά και ένα σωρό άλλα πράγματα.
Εννοείται ότι υπάρχουν κι εδώ γάτες μαστοροι.
Κάηκε φανάρι που κοστίζει 5000 ευρώ μιας πολύ ακριβής μάρκας (supercar) . Εννοείται άλλο. Γιατί; Γιατί όλως τυχαίως το τροφοδοτικό βρίσκεται μέσα στο φανάρι! Τι έκανε ο γάτος; Με dremel σιγα σιγά έκοψε ένα κομματι πλαστικό πισω από το φανάρι έβγαλε το τροφοδοτικό, αγόρασε από το ebay ένα ίδιο με 100 ευρώ και το ξαναεκλεισε. Μην μου πείτε ότι θα σας ενοχλούσε το πίσω μέρος του φαναριου αν δεν είναι εμφανησιακα τέλειο. Αλλά πρέπει να βρείτε μάστορα να έχει όρεξη για πατέντα.
 
  • Like
Reactions: mikemtb

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,619
Αθηνα
Γιατί το αναγάγεις στην αγοραστική δύναμη και στην καγκουριά/ψευτομαγκια που έχει ο καθένας ;

Αυτά υπήρχαν και πριν τα ηλεκτρικά . Δεν είναι κάτι καινούργιο.

Εγώ απλά λέω οτι ΣΗΜΕΡΑ είναι αντικειμενικά ΤΡΑΓΙΚΟ το παραπάνω βιντεάκι και μου κάνει εντύπωση που ο Σαριμπαλιδης τα έβγαλε έτσι στην φορα και δεν προσπάθησε να τα κρύψει για τους γνωστούς λόγους που γνωρίζουμε όλοι μας που κάνουν οι δημοσιογράφοι σε όλα τα καταναλωτικα είδη.

Εξάλλου δεν είναι φήμες από γνώστες του διαδικτύου. Όλοι μας πλέον έχουμε κάποιον γνωστό που έχει ηλεκτρικό κι ευτυχώς κυκλοφορούν πλέον άπειρα βιντεάκια από χρήστες που παρουσιαζουν τα πράγματα όπως είναι στην πράξη κι όχι στα χαρτιά των specs της κάθε εταιρείας.

Αν εσένα σε καλύπτει όλη αυτή η διαδικασία και εισαι χαρούμενος έχοντας δώσει μαλιστα 100+ χιλιάρικα, μεγειες και καλορίζικο. 😁 Εγώ ούτε τσάμπα τέτοια ταλαιπωρία. Να με αναγκάζει το αμάξι να κάτσω στο βενζινάδικο μία ώρα; Σοβαρευτείτε παιδιά.
Το βιντεο του σαρημπαλιδη ηταν χρησιμο, ΑΛΛΑ περιειχε καποια "λαθακια" τα οποιο πιστευω οτι τα εκανε εσκεμμενα, ωστε να προσομειωσει τον μεσο-αδαη χρηστη ηλεκτρικου (που δεν ειμαι απολυτως οτι υπαρχει, διοτι δεν εχουν γινει mainstream ακομα στην ελλαδα).

α. φορτισε στον ταχυφορτιστη εως 100%. Το ειπε και μονος του οτι μετα το 80% πεφτει η ταχυτητα φορτισης. Η λογικη σε ταξιδι ειναι οτι φορτιζεις απο το 20 εως το 80% και μετα συνεχιζεις. Βεβαιως, αυτο στην ελλαδα πιθανοτατα δεν ειναι εφικτο, μιας και δεν υπαρχει τοσο πυκνο δικτυο φορτιστων ... ακομα.

β. στο θεμα της φορτισης και της χρεωσης, ειδαμε οτι εβαζε-εβγαζε την πριζα και ξεκινουσε απο την αρχη. Απο οτι θυμαμαι (μπορει και να κανω λαθος ομως), οι φορτιστες χρεωνουν ανα kwh (το ειπε) ΚΑΙ εχουν ενα παγιο κοστος με το που βαζεις την πριζα.. οπως στα ταξι που "πεφτει η σημαια" και ξεκιναει το ταξιμετρο απο ενα ελαχιστο ποσο. Επομενως βαλε-βγαλε την πριζα, χρεωθηκε καποια παγια. Δεν λεω οτι το εκανε επιτηδες, αλλα ειναι bug του συστηματος, που κανονικα δεν θα επρεπε να συμβαινει και ελπιζω οτι σταδιακα θα εκλειψουν αυτα.

Μην με παρεξηγησετε, δεν λεω οτι η ελλαδα ειναι ετοιμη για ταξιδια με ηλεκτρικα αυτοκινητα. Με το βενζινοκινητο μου αμαξι, φευγω απογευμα απο αθηνα και ειμαι το βραδυ θεσσαλονικη πηγαινοντας με 110-130km/h. Για να κανω το ιδιο ταξιδι με ηλεκτροκινητο θα πρεπει να υπολογιζω τουλαχιστον +1-2 ωρες και αυτο ΑΝ ολα πανε καλα (δηλαδη δεν υπαρχει ουρα στους φορτιστες και δουλευουν κανονικα).
Ακομα και για αμαξι πολης ομως, η ηλεκτροκινηση στην ελλαδα δεν ειναι βολικη, λογω του αυξημενου κοστους των αυτοκινητων. ΘΑ προσεξατε, οτι δεν εβαλα καν στον "λογαριασμο" την υπαρξη ή οχι ιδιωτικου χωρου σταθμευσης με παροχη ρευματος.

Αυτη τη στιγμη ηλεκτρικα αξιζουν μονο για εταιρικους χρηστες που τα παιρνουν με leasing. ΑΚομα και αυτοι ομως (εχωδυο παραδειγματα απο φιλους) προτιμουν την phev λυση, οπου δεν εχεις το αγχος.

Παντως μπραβο στον σαρημπαλιδη που εκανε ενα ρεαλιστικο βιντεο.
 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,148
ΑΘΗΝΑ
Παιδιά οι εταιρείες δεν χρεώνουν βάσει αγοραστικής δύναμης καθε χωρας. Σου λέει τόσο το χρεώνω αν θες. Αν για τον ελληνα το ένα φανάρι είναι 2-3 μισθοί, ή για τον Τούρκο είναι 10 μισθοί, τους είναι αδιάφορο. Ακριβώς όπως τα κινητά και ένα σωρό άλλα πράγματα.
Εννοείται ότι υπάρχουν κι εδώ γάτες μαστοροι.
Κάηκε φανάρι που κοστίζει 5000 ευρώ μιας πολύ ακριβής μάρκας (supercar) . Εννοείται άλλο. Γιατί; Γιατί όλως τυχαίως το τροφοδοτικό βρίσκεται μέσα στο φανάρι! Τι έκανε ο γάτος; Με dremel σιγα σιγά έκοψε ένα κομματι πλαστικό πισω από το φανάρι έβγαλε το τροφοδοτικό, αγόρασε από το ebay ένα ίδιο με 100 ευρώ και το ξαναεκλεισε. Μην μου πείτε ότι θα σας ενοχλούσε το πίσω μέρος του φαναριου αν δεν είναι εμφανησιακα τέλειο. Αλλά πρέπει να βρείτε μάστορα να έχει όρεξη για πατέντα.
Που είναι αυτός ο μάστορας βρε Τάσο;
Εννοείται ότι οι εταιρείες δεν νοιάζονται για το αν οι κάτοικοι της χώρας έχουν ή δεν έχουν χρήματα για απόκτηση νέας συσκευής ή ανταλλακτικού.
Όπως έγραψα όμως,αυτή η τακτική εξαφάνισε τον κλάδο των επισκευαστών και ειδικότερα αυτών που επισκεύαζαν ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές αφού σου έλεγαν πχ "η καινούρια πλακέτα του πλυντηρίου πιάτων κοστίζει 280 ευρώ.Πάρε καινούριο πλυντήριο με 300/400/500.
Ε,αφού εξαφανίστηκαν τα μαστόρια λόγω της φτήνιας απόκτησης νέας συσκευής,αναγκαστικά δεν βρίσκεις μάστορα να σου φτιάξει και την πανάκριβη.
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,303
Παιδια μια ερωτηση επι της ευκαιριας ??? Πως ειναι το Amortisseur στα Ελληνικα που το λεμε και αμορτισερ ; Στα ιντερνετικα λεξικα μου βγαζει σαχλαμερες...
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
... β. στο θεμα της φορτισης και της χρεωσης, ειδαμε οτι εβαζε-εβγαζε την πριζα και ξεκινουσε απο την αρχη. Απο οτι θυμαμαι (μπορει και να κανω λαθος ομως), οι φορτιστες χρεωνουν ανα kwh (το ειπε) ΚΑΙ εχουν ενα παγιο κοστος με το που βαζεις την πριζα.. οπως στα ταξι που "πεφτει η σημαια" και ξεκιναει το ταξιμετρο απο ενα ελαχιστο ποσο. Επομενως βαλε-βγαλε την πριζα, χρεωθηκε καποια παγια. Δεν λεω οτι το εκανε επιτηδες, αλλα ειναι bug του συστηματος, που κανονικα δεν θα επρεπε να συμβαινει και ελπιζω οτι σταδιακα θα εκλειψουν αυτα.
...

Aν συμβαίνει κάτι τέτοιο, - στο ψηφιακό περιβάλλον του ηλ.αυτοκινήτου - είναι ο ορισμός της ξεφτίλας και της απάτης... Δεν είναι δυνατόν το software να μην καταλαβαίνει πότε πρόκειται για ανεπιτυχείς προσπάθειες ηλ.σύνδεσης (ωστε να μην χρεώνει ελάχιστα πάγια αθροιστικά)...

Εν πάσει περιπτώσει, όσο οι συνθήκες υποχρεώνουν το 90% των χρηστών να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους όπου βρούν ελεύθερο χώρο στην γειτονιά, η "φόρτιση κατ'οίκον" θεωρείται ευκαιριακή ως αδύνατη. Τώρα φανταστείτε οτι καταφέρνετε κάποια μέρα να παρκάρετε έξω απο την πόρτα σας και ένας γέρος μπουρδουκλώνεται στο καλώδιο... Πιάσ'τ'αυγό και κούρευτο μετά...
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,619
Αθηνα
Aν συμβαίνει κάτι τέτοιο, - στο ψηφιακό περιβάλλον του ηλ.αυτοκινήτου - είναι ο ορισμός της ξεφτίλας και της απάτης... Δεν είναι δυνατόν το software να μην καταλαβαίνει πότε πρόκειται για ανεπιτυχείς προσπάθειες ηλ.σύνδεσης (ωστε να μην χρεώνει ελάχιστα πάγια αθροιστικά)...

Εν πάσει περιπτώσει, όσο οι συνθήκες υποχρεώνουν το 90% των χρηστών να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους όπου βρούν ελεύθερο χώρο στην γειτονιά, η "φόρτιση κατ'οίκον" θεωρείται ευκαιριακή ως αδύνατη. Τώρα φανταστείτε οτι καταφέρνετε κάποια μέρα να παρκάρετε έξω απο την πόρτα σας και ένας γέρος μπουρδουκλώνεται στο καλώδιο... Πιάσ'τ'αυγό και κούρευτο μετά...

Στο software του φορτιστή είναι το πρόβλημα
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Στο software του φορτιστή είναι το πρόβλημα

Στις δοκιμές που θα έκαναν πριν βγάλουν τον φορτιστή στην παραγωγή, είναι αδύνατον να μην το είδαν αυτό.
 
17 June 2006
9,828
Που είναι αυτός ο μάστορας βρε Τάσο;
Εννοείται ότι οι εταιρείες δεν νοιάζονται για το αν οι κάτοικοι της χώρας έχουν ή δεν έχουν χρήματα για απόκτηση νέας συσκευής ή ανταλλακτικού.
Όπως έγραψα όμως,αυτή η τακτική εξαφάνισε τον κλάδο των επισκευαστών και ειδικότερα αυτών που επισκεύαζαν ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές αφού σου έλεγαν πχ "η καινούρια πλακέτα του πλυντηρίου πιάτων κοστίζει 280 ευρώ.Πάρε καινούριο πλυντήριο με 300/400/500.
Ε,αφού εξαφανίστηκαν τα μαστόρια λόγω της φτήνιας απόκτησης νέας συσκευής,αναγκαστικά δεν βρίσκεις μάστορα να σου φτιάξει και την πανάκριβη.
Λόγω της νέας πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την κυκλική οικονομία θα αλλάξει πάλι αυτό ειδικά για τις οικιακές συσκευές. Θα είναι υποχρεωμένοι οι κατασκευαστές να τις φτιάχνουν με τρόπο τέτοιο που να είναι εύκολη η επισκευή, θα είναι υποχρεωμένοι να έχουν στοκ ανταλλακτικών για κάθε συσκευή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και θα πρέπει οι επισκευές να είναι εφικτές και από μη εξουσιοδοτημένους τεχνίτες. Θα πρέπει επίσης να μην απαιτούνται τροποποιημένα εργαλεία που έχουν πρόσβαση μόνο εξουσιοδοτημένοι.
Αν δεν τα υιοθετεί κάποιος κατασκευαστής, η συσκευή δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί στην αγορά ...
Θα πάρει βέβαια κάποια χρόνια μέχρι την πλήρη εφαρμογή.
 
17 June 2006
23,864
Αθήνα
Ναι αμέσως, από πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουμε χορτάσει....πριν 3-4 χρόνια δεν βγήκε μια απόφαση ότι πρέπει να πουλάνε τα προϊόντα όλοι οι πωλητές εντός Ε.Ε.; χαχαχαχαχαχαχα
Έχει αλλάξει τίποτα;
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,665
Ναι αμέσως, από πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουμε χορτάσει....πριν 3-4 χρόνια δεν βγήκε μια απόφαση ότι πρέπει να πουλάνε τα προϊόντα όλοι οι πωλητές εντός Ε.Ε.; χαχαχαχαχαχαχα
Έχει αλλάξει τίποτα;

Βαλε και τα 2 χρόνια εγγύηση.

Κάτι γίνεται, νομίζω…
 
Παιδια μια ερωτηση επι της ευκαιριας ??? Πως ειναι το Amortisseur στα Ελληνικα που το λεμε και αμορτισερ ; Στα ιντερνετικα λεξικα μου βγαζει σαχλαμερες...

Στα ελληνικά λεξικά και βιβλία φυσικής και μηχανικής, όπως έγραψαν παραπάνω, αποσβεστήρας. Στα ελληνικά, απλά αμορτισέρ. :cool: