Αυτοκινητιστικά νέα

17 June 2006
23,776
Αθήνα
Αντί να ρωτάει ο κόσμος πόσα άλογα έχει, πόσο ροπή έχει κτλ θα αγοράζει με κριτήριο αν έχει youtube και big brother.... (όπως ρωτάνε και στις τηλεοράσεις)

 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Αντί να ρωτάει ο κόσμος πόσα άλογα έχει, πόσο ροπή έχει κτλ θα αγοράζει με κριτήριο αν έχει youtube και big brother.... (όπως ρωτάνε και στις τηλεοράσεις)

ακομα και στα θερμικα αυτοκινητα, η πλειοψηφια εχει επαρκεστατη ισχυ/ροπη για "φυσιολογικη" χρηση. Σε premium μαρκα, οπως η volvo και σε ηλεκτρικες εκδοσεις, ισχυει αυτο ακομα περισσοτερο! Επομενως, το σημειο διαφοροποιησης παυουν να ειναι τετοιου ειδους χαρακτηριστικα και ειναι αλλα, τα οποια προσφερουν ανεση στον οδηγο/επιβατες. Εχω την εντυπωση οτι ερωτησεις "ποσα αλογα ειναι και ποση ροπη εχει;" μπαινουν σιγα σιγα στο χρονοντουλαπο της ιστοριας.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Hyundai έχει βελτιωθεί και έχει διπλού συμπλέκτη βλέπω επιλογή στα αυτοκίνητα πολύ καλό

Πήρε φίλος το Tucson και το είδα από κοντά. Αμαξάρα! Χώροι, σαλόνι, ηλεκτρονικά, όλα κορυφή. Και όλα αυτά με 5ετη εγγύηση.
 
Πήρε φίλος το Tucson και το είδα από κοντά. Αμαξάρα! Χώροι, σαλόνι, ηλεκτρονικά, όλα κορυφή. Και όλα αυτά με 5ετη εγγύηση.
Και εγώ τώρα αν είχα άνεση να αλλάξω αμάξι μάλλον μόνο για αυτό θα πρόδιδα την μάρκα που αγαπώ.
 
17 June 2006
23,776
Αθήνα
Ομολογώ ότι είχα ψαρωσει πριν κάποιους μήνες όταν το είδα παρκαρισμένο κάπου το βράδυ με τα λεντοφωτα (δεν το ήξερα το μοντέλο!). Θα έβαζα στοίχημα ότι είναι καμία premium μάρκα porsche και πάνω....

Δυστυχώς ακόμα και υβριδικό καίει τ 'αντερα του.

 

FSword

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,240
Γούστα είναι αυτά φυσικά αλλά αυτή η μάσκα δεν τρώγεται με τίποτα (μην είμαι υπερβολικός, κάπως συνηθίζεται). Κατά τ' άλλα συμφωνώ για τα Hyundai (και τα Kia, αλλά εκεί η μάσκα του καινούριου Sportage νομίζω ούτε καν συνηθίζεται).
 
  • Like
Reactions: opsim

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Ομολογώ ότι είχα ψαρωσει πριν κάποιους μήνες όταν το είδα παρκαρισμένο κάπου το βράδυ με τα λεντοφωτα (δεν το ήξερα το μοντέλο!). Θα έβαζα στοίχημα ότι είναι καμία premium μάρκα porsche και πάνω....

Δυστυχώς ακόμα και υβριδικό καίει τ 'αντερα του.


Για μια φορά μάλλον θα συμφωνήσουμε

Ο φίλος μου έχει το mild hybrid αλλά η κατανάλωση του μου φαίνεται υπερβολική. Βεβαίως το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουριο, δεν έχει στρωθεί ο κινητήρας και ο οδηγός δεν το έχει μάθει ακόμα. Σε μερικούς μήνες θα έχουμε καλύτερη εικόνα.

Πάντως οι τιμές κατανάλωσης για το full hybrid μου φαίνονται αρκετά υψηλές. Απορώ το rav4 τι κατανάλωση έχει, μιας και είναι το πιο κοντινό σε αυτό, όχημα σε όγκο βάρος.
 

speedman_27

Supreme Member
17 August 2010
5,070
Mitilini
Πήρε φίλος το Tucson και το είδα από κοντά. Αμαξάρα! Χώροι, σαλόνι, ηλεκτρονικά, όλα κορυφή. Και όλα αυτά με 5ετη εγγύηση.
Απο Hyundai μου αρεσει πολυ το kona και i30
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Για μια φορά μάλλον θα συμφωνήσουμε

Ο φίλος μου έχει το mild hybrid αλλά η κατανάλωση του μου φαίνεται υπερβολική. Βεβαίως το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουριο, δεν έχει στρωθεί ο κινητήρας και ο οδηγός δεν το έχει μάθει ακόμα. Σε μερικούς μήνες θα έχουμε καλύτερη εικόνα.

Πάντως οι τιμές κατανάλωσης για το full hybrid μου φαίνονται αρκετά υψηλές. Απορώ το rav4 τι κατανάλωση έχει, μιας και είναι το πιο κοντινό σε αυτό, όχημα σε όγκο βάρος.
Καλά στο autotriti δεν είναι να τους παίρνεις και πολύ σοβαρά.
Τα ίδια γράφανε για το i30 1000cc και μετά το διόρθωσαν με την υποσημείωση Τσιμπάει» καύσιμο αν παρασυρθείς.
Ναι μεν η Hyundai δεν έχει τους πιο οικονομικούς κινητήρες της αγοράς αλλά καμία σχέση με αυτό που γράφουν στο άρθρο αν κρίνω με αυτά που έγραφαν για το i30 που έχω εδώ και δύο χρόνια.
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,563
Land of Dystopia
VW Taigo
VW-Taigo-green.jpg

H VW ξεκίνησε στην Ελλάδα το λανσάρισμα του νέου μοντέλου της Taigo, το οποίο βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MQB και είναι το πρώτο κόμπακτ κουπέ SUV της μάρκας. Το αμάξωμά του έχει μήκος 4.266 χλστ. (4.234 χλστ. το T-Roc), πλάτος 1.757 χλστ., ύψος 1.518 χλστ. και μεταξόνιο 2.554 χλστ.
Η κουπέ σιλουέτα του Taigo ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά, με την έντονα κεκλιμένη προς τα εμπρός κολόνα C. Όλα τα εξωτερικά στοιχεία φωτισμού είναι στάνταρ τεχνολογίας LED, ενώ διαθέσιμοι είναι και οι νέοι προβολείς IQ.LIGHT LED matrix, που μάλιστα ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Style.
VW-Taigo-17.jpg

Το εσωτερικό προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από του ανανεωμένου Polo, ωστόσο προσφέρει αισθητά μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές (440 λίτρα). Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Life ανήκουν -εκτός άλλων- αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη 8 ιντσών, κλιματισμός Climatic, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός – πίσω και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Το πιο πλούσιο Style διαθέτει ακόμα 17άρες ζάντες, ασημί ράγες οροφής, adaptive cruise control, σπορ καθίσματα και ατμοσφαιρικό εσωτερικό φωτισμό.
Αν και δεν είμαι λάτρης της VW, αυτό μου αρέσει περισσότερα εδώ
 

Simos.I

Moderator
Staff member
17 June 2006
25,563
Land of Dystopia

Arash Imperium: Είναι αυτός ο αντίπαλος του ελληνικού Chaos;​

211227154635_arash-imperium-chaos-1.webp

Με σχεδόν 3.300 ηλεκτρικούς ίππους, το βρετανικό hypercar δηλώνει αποφασισμένο να κονταροχτυπηθεί με τα ισχυρότερα τετράτροχα παγκοσμίως. Μένει να δούμε αν πάρει σάρκα και οστά.
Δεν είναι μόνο ο Spyros Panopoulos που θέλει να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της αυτοκίνησης, προσβλέποντας στο λανσάρισμα του ισχυρότερου και πιο γρήγορου αυτοκινήτου παγκοσμίως.
Αντίστοιχες βλέψεις
έχει και ο niche Βρετανός κατασκευαστής Arash, με πολιορκητικό κριό το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar Imperium.

211227154631_arash-imperium-chaos-5-1.jpg
211227154633_arash-imperium-chaos-3-1.jpg


Αυτό θα παραχθεί σε τρεις εκδόσεις, με πιο «γήινη» την Imperium E των 816 ίππων, οι οποίοι θα παράγονται από έναν ηλεκτροκινητήρα βάρους μόλις 18 κιλών.

Πιο συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες υπόσχεται η έκδοση με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ των 816 ίππων (έκαστο), για να φτάσουμε στην εξωφρενική παραλλαγή Imperium S με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 3.264 ίππων.
Το σύστημα κίνησης θα αξιοποιεί μια αρχιτεκτονική 800V και η ηλεκτρική ενέργεια θα αποθηκεύεται σε υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας είτε 50 είτε 100 kWh.

περισσότερα εδώ
 
  • Like
Reactions: mikemtb

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,762
Βόλος
Αντί να ρωτάει ο κόσμος πόσα άλογα έχει, πόσο ροπή έχει κτλ θα αγοράζει με κριτήριο αν έχει youtube και big brother.... (όπως ρωτάνε και στις τηλεοράσεις)
Λογικά, αφού θα πηγαίνει μόνο του το αμάξι, τι θα κόνεις τόσες ώρες;
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Δεν πάει καλά το μαγαζί...

Μα τι νόημα έχει αυτή η συζήτηση από τη στιγμή ππυ δεν υπάρχουν διαθεσιμα αυτοκίνητα ώστε να πωληθούν; Από καμμία εταιρεία.
 
17 June 2006
9,813
τελικα για πολη και λιγο επαρχια συμφερει hybrid για πολλα χιλιομετρα πετρελαιο
Δυστυχώς με τα σημερινά δεδομένα δεν υπάρχει καμία σωστή υπεραπλούστευση. Δυστυχώς όταν έρθει η ώρα να πάρεις αυτοκίνητο, πρέπει να δεις 2-3 μοντέλα που πραγματικά σε ενδιαφέρουν και για κάθε ένα από αυτό να δεις τις 2 ή 3 επιλογές που έχεις με το δικό σου σενάριο χρήσης (βενζίνη vs diesel vs hybrid). Θα δεις πολύ ιδιαίτερα αποτελέσματα που αλλάζουν και από εταιρία σε εταιρία στη μία μπορεί να συμφέρει το βενζινοκίνητο, στην άλλη το υβριδικό.
Και επίσης αλλάζουν πολλά ανάλογα με τον άνθρωπο. Θυμάμαι που σε μια αντιπροσωπία όταν έψαχνα για το προηγούμενο αυτοκίνητο το 2013 μου σύγκρινε diesel που είχε 0-100 σε ~12,5 δευτερόλεπτα με το βενζινοκίνητο που ήθελε ~8,5 δευτερόλεπτα επειδή τα κυβικά ήταν παραπλήσια και η τιμή επίσης κοντά. Για να έπαιρνα diesel με τις επιδόσεις του βενζινοκίνητου στο συγκεκριμένο μοντέλο έπρεπε να ανέβω πολλά κυβικά που αν έβαζες το εξτρά κόστος του αυτοκινήτου, το εξτρά κόστος ασφάλειας που πάει με τα κυβικά κλπ δεν συνέφερε με τίποτα ακόμη και με 30000+ κμ το χρόνο.
Ακόμη και στο 3008 που έχω τώρα βενζίνη διάλεξα συνειδητά γιατί είχε περίπου ~9.5 0-100, ενώ το αντίστοιχο diesel με κοντινό κόστος κάτι λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα που το θεωρώ πολύ αργό (ήδη μου φαίνεται αργό όταν οδηγώ το focus που τώρα είναι δεύτερο αυτοκίνητο και έχει 1 δευτερόλεπτο και κάτι ψιλά πιο κάτω σε 0-100).
 
  • Like
Reactions: anderm