Αυτοκινητιστικά νέα

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,231
Αγιοι Αναργυροι
Εννοείται ότι μόνο "μπαμ και κάτω" ΔΕΝ είναι η βίδα στο λάστιχο.Χάνουν αέρα πάρα πολύ σιγά και μπορεί να πάρει και μέρες για να ξεφουσκώσει τελείως.Όλες οι περιπτώσεις όπου ο αισθητήρας πίεσης μου δείχνει απώλεια αέρα σε κάποιο ελαστικό,είναι πάντα από βίδα ή και καρφί.Ποτέ όμως δεν είναι μπαμ και κάτω.
γιατί τα ελαστικά σου είναι tubeless και όχι με σαμπρέλα
στο αυτοκίνητο έχω "κάτσει" βδομάδες ολόκληρες με καρφί στο πέλμα και απλά μέρα παρά μέρα έβαζα αέρα μέχρι να πάω στο βουλκανιζατέρ ή να περάσω "κορδόνι" μόνος μου.
ταξίδι 300χιλ έχω βγάλει έτσι...
στο μηχανάκι που έχει σαμπρέλα, όσες φορές άρπαζε κάτι το λάστιχο ήταν "μπαμ και κάτω"!
είναι η πρώτη φορά που βλέπω να αργεί να χάσει όλη την πίεση και μου δίνει την δυνατότητα να πάω 2 χιλιόμετρα (ίσως και παραπάνω) μέχρι να ξαναβάλω αέρα σε βενζινάδικο.
ελπίζω αύριο να τα καταφέρω έτσι μέχρι να πάω σε μαγαζί που δεν θα βαριέται να βγάλει τον πίσω τροχό για να περάσει νέο ελαστικό.. φυσικά και το μπροστινό, αλλά αυτό είναι πολύ πιο εύκολο.
 
17 June 2006
9,826
Θα δεις κανένα περίεργο, να είναι κοντή η βίδα και να έχει περάσει κάπως περίεργα ανάμεσα στο λάστιχο και τη σαμπρέλα εσωτερικά ανοίγοντας πολύ μικρή τρυπούλα ίσως και από το σπίρωμα της βίδας και όχι την μύτη και την γλύτωσες...
 
  • Like
Reactions: vlad66

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,231
Αγιοι Αναργυροι
Θα δεις κανένα περίεργο, να είναι κοντή η βίδα και να έχει περάσει κάπως περίεργα ανάμεσα στο λάστιχο και τη σαμπρέλα εσωτερικά ανοίγοντας πολύ μικρή τρυπούλα ίσως και από το σπίρωμα της βίδας και όχι την μύτη και την γλύτωσες...
αυτό σκέφτηκα μόλις μπόρεσα να φτάσω σπίτι, αλλά δεν τολμάω να την βγάλω..
δεν γλίτωσα τίποτα γιατί τα λάστιχα πρέπει να αλλαχτούν..
μην γράψω εδώ ημερομηνία παραγωγής....:LOL:

και τι ωραίος καιρός να πας σε βουλκανιζατέρ με μηχανάκι για λάστιχα και μάλιστα με τέτοιο πρόβλημα...
 
17 June 2006
9,826
Έσκασε ήδη βασικά, με την Daihatsu. Απλά είναι σχετικά μικρή εταιρεία οπότε δεν δόθηκε πολλή σημασία.

Αλλά ρε φίλε αν αποδειχτεί ότι ακόμα και οι Γιαπωνέζοι είναι λαμόγια θα είναι να απορείς που πάει ο κόσμος μας..
 
  • Like
Reactions: Panoramix
17 June 2006
9,826
Αλλά ρε φίλε αν αποδειχτεί ότι ακόμα και οι Γιαπωνέζοι είναι λαμόγια θα είναι να απορείς που πάει ο κόσμος μας..
Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν και εγώ...και οκ, πριν σκάσει αυτό της VW πάει στο καλό, αλλά μετά από αυτό τον παγκόσμιο ντόρο να πάνε να ξανακάνουν κάτι αντίστοιχο...
Εκτός αν πίστευαν ότι επειδή δεν πείραζαν τα αυτοκίνητα, αλλά το μετρητικό σύστημα θα ήταν διαφορετικά. Τι να πεις...

Πάντως ο Musk είπε ότι αν δεν μπουν δασμοί θα μας πάρουν παραμάζωμα οι Κινέζοι με ποιοτικά, ασφαλή και φθηνότερα αυτοκίνητα...
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,231
Αγιοι Αναργυροι
Έσκασε ήδη βασικά, με την Daihatsu. Απλά είναι σχετικά μικρή εταιρεία οπότε δεν δόθηκε πολλή σημασία.

Αλλά ρε φίλε αν αποδειχτεί ότι ακόμα και οι Γιαπωνέζοι είναι λαμόγια θα είναι να απορείς που πάει ο κόσμος μας..
γιατί να μην είναι λαμόγια οι ιάπωνες;; τι το μη ανθρώπινο έχουν δλδ;;;

να συζητήσουμε τα των "απεργιών" τους με την "μπαντάνα/κορδέλα" στο κεφάλι ενώ δούλευαν στην απεργία;;;
(μη νομίζει κανείς ότι ήθελαν να δουλέψουν.......................)
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,231
Αγιοι Αναργυροι
κλείνω το off topic με την βίδα στο λάστιχο με μια φωτό που δεν πίστευε στα μάτια του ούτε ο μηχανικός (λαστιχάς) όταν την είδε...

IMG_20240129_120051[1].jpg

οι φυσαλίδες που βλέπουμε είναι τυπική συμπεριφορά tubeless ελαστικού και όχι με σαμπρέλα..
κανονικά έπρεπε να χάσει όλο τον αέρα μέσα σε 15-20 δευτερόλεπτα!
και όμως από το βενζινάδικο μέχρι το βουλκανιζατέρ είναι 2,2χιλ απόσταση και την κάλυψα οδηγώντας..
δεν είδα την βίδα, δεν ήθελα να ενοχλήσω τα παιδιά που δούλευαν έξω στο κρύο..
75€ και τα 2 λάστιχα, μαζί με καινούργιες σαμπρέλες φυσικά, έκανε καλύτερη τιμή από μόνος του επειδή η ημερομηνία παραγωγής ήταν 20στή (στο πίσω) και 36έκτη (στο μπροστά) εβδομάδα του '22
σε μια χαρά περιβάλλον χώρο ήταν αποθηκευμένα, τυρί δεν είναι για να χαλάσει... άλλωστε το να ψάχνω να βρω "φρέσκα" λάστιχα για το μηχανάκι σε τέτοιες καιρικές συνθήκες , μπαίνοντας από βενζινάδικο σε βενζινάδικο για αέρα, θα ήμουν για δέσιμο....
Dunlop τα νέα λάστιχα.. Michelin αυτά που χαιρέτισα μετά από 3-3,5 έτη.. (ντροπή μου που τα έφτασα μέχρι εκεί, το ξέρω...)
 
γιατί να μην είναι λαμόγια οι ιάπωνες;; τι το μη ανθρώπινο έχουν δλδ;;;

να συζητήσουμε τα των "απεργιών" τους με την "μπαντάνα/κορδέλα" στο κεφάλι ενώ δούλευαν στην απεργία;;;
(μη νομίζει κανείς ότι ήθελαν να δουλέψουν.......................)

Υποτίθεται ότι στην κουλτούρα των Γιαπωνέζων η Τιμή (Honor) είναι πάνω απ' όλα.

Απ' ότι φαίνεται δεν ισχύει ακριβώς για όλους τους..
 
  • Like
Reactions: vlad66

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,231
Αγιοι Αναργυροι
Τους diesel από την BMW δεν τους παίρνει η Toyota;
Χτες παντως που άνοιξε το καπό από ένα corolla του 2018 ένας φίλος το turbo ήταν της bmw .
Στα μικρά κυβικά στους diesel χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα....
ξέρω ότι η Μερσεντές δεν έχει δική της παραγωγή μικρών diesel κινητήρων.. παίρνει από την Renault που είναι "παραδοσιακός" κατασκευαστής σε τέτοιους , όπως και το group PSA
Γάλλοι δλδ είναι αυτοί που πρωτοστατούν ή πρωτοστατούσαν, με 2ους τους Ιταλούς..
Ούτε οι ιάπωνες είχαν μκρούς diesel κινητήρες στο παρελθόν.. ότι γιαπωνέζικο ήταν diesel , ήταν ή Peugeot ή Fiat
τώρα αν άλλαξαν τα πράγματα δεν ξέρω, αλλά δύσκολα θα βάλει μπροστά μια βιομηχανία μπροστά κάτι από το "0" , ειδικά όταν το προϊόν είναι "υπό διωγμό"
οι γερμανοί στους μεγάλους diesel είναι οι παγκόσμιοι ηγέτες με τους "κάποτε" σουηδούς να μην τους ζηλεύουν..
στα μικρά κυβικά απλά δεν έκαναν τον κόπο...
 
  • Like
Reactions: songless_bird

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,360
Αθήνα...
Η τιμή του είναι που του δίνει διαβατήριο για τις αστείες εικόνες ;;;

Η ισχύς, η ταχύτητα φόρτισης, κατανάλωση και αυτονομία, σε συνδυασμό με τη τιμή. Εκτός και εάν η Honda ξαφνικά απέκτησε ποιότητα εσωτερικού και εξοπλισμού επιπέδου Audi οπότε τα δικαιολογεί.
Τιμολογιακά θα υπάρξουν ηλεκτρικά σε όλες τις τιμολογιακές κατηγορίες, δεν είναι αυτό πρόβλημα από μόνο του.
 
  • Like
Reactions: vlad66
17 June 2006
23,839
Αθήνα
Ένας σημαντικός λόγος που τα γιαπωνέζικα εχουν ακριβυνει είναι τα μεταφορικά. Αν κάνετε εισαγωγές κοντέινερ από το εξωτερικό από Κίνα κλπ τα 1500-1600 δολλάρια το κοντέινερ προ κορονοιου/πολέμου έχουν πάει 6000-7000. Σίγουρα αναλογικά θα έχουν ακριβυνει και τα πλοία χωρίς κιντεινερ. Ο Tesla με το Βερολίνο δεν έχει τέτοια κοστη.