Αυτοκινητιστικά νέα

pauleta

Senior Member
25 July 2014
308
Αθήνα

Αυτό είναι το κερασάκι στην τούρτα σε μια σειρά δημοσιευμάτων που αναφέρουν το σημαντικά πιο μεγάλο κόστος αντικατάστασης ζημιάς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Σίγουρα η ζημιά φτιάχνεται με πολύ λιγότερα αν βάλει χέρι ένα τζιμάνι, αλλά το θέμα είναι ότι έχουμε περάσει στην εποχή που τα αυτοκίνητα θεωρούνται αναλώσιμα και τα βγάζουν ολική για ψυλου πηδημα, απλά και μόνο για να αναγκάζουν τον καταλανωτη να αγοράσει άλλο.

Και μετά μιλάμε για ανακύκλωση υλικών, προστασία του περιβάλλοντος και άλλα τέτοια όμορφα.
 
  • Like
Reactions: trav and vlad66
Έχω βαρεθεί να γκρινιάζουν όλοι για ακρίβεια και τα super markets και οι δρόμοι να είναι συνέχεια γεμάτοι. Υπάρχουν ΠΟΛΛΑ δις μαύρα. Μετά από μισή ζωή στις τράπεζες κάτι έχω δει κι εγω....Όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ.

… μέχρι να βρεθεί ένας πολιτικός και να τους τρολάρει όλους καταργώντας τα μετρητά. Εκεί θα γελάσουμε όλοι (όχι όλοι βασικα, μόνο εμείς τα κορόιδα που πληρώνουμε και δηλώνουμε τα πάντα) :cool:

Αλλά αν δε βόλευε η τρέχουσα φάση θα είχε γίνει ήδη αυτό. Έλα όμως που βολεύει…
 
Last edited:

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,164
127.0.0.1
Ο κυψελιώτης που δεν έχει πάρκινγκ, θα φορτίζει στο πεζοδρόμιο όχι με μπαλαντέζα αλλά με AC δίκτυο που αναγκαστικά θα δημιουργηθεί από τους δήμους.

Ποιος πολιτικός θα βάλει λεφτά στην τσεπάρα του για να γίνει αυτό και πόσα;
Γιατί μάλλον δεν τα βρήκανε με το μετρό και δεν έχει πάει εκεί ακόμη.
 
17 June 2006
23,741
Αθήνα
Δεν θα γίνουν αυτά παιδιά σε τέτοιες περιοχές. Μην κοροιδευομαστε. Δεν μιλάμε για μια χαραμάδα στην άσφαλτο για οπτική ίνα. Μιλάμε για χοντρα σκαψίματα με υψηλής τάσης ρεύματα.
Απλά θα πηγαίνουν σε πλατειες-παρκα-παρκινγκ που θα είναι μαζεμένοι οι φορτιστές (όποιος προλάβει)

Και άντε πες σκάβουν όλη την Αθήνα και βάζουν φορτιστές. Το έχω ξαναγραψει και παλιοτερα: να δω όταν θα έρθει η ημέρα που θα φορτίζουν όλοι ταυτόχρονα τι θα γίνει....😁😁
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Ποιος πολιτικός θα βάλει λεφτά στην τσεπάρα του για να γίνει αυτό και πόσα;
Γιατί μάλλον δεν τα βρήκανε με το μετρό και δεν έχει πάει εκεί ακόμη.

Το ποιός θα κάνει το έργο και εάν θα βάλει λεφτά στη τσεπάρα του ή όχι, εάν θα γίνει ΣΔΙΤ, θα το κάνει η ΔΕΗ, τα ΕΛΠΕ ή ο Κοπελούζος είναι σε μεγάλο βαθμό εκτός του πλαισίου συζήτησης, δεδομένου του ότι αφορά κυρίως πολιτική απόφαση η οποία κρίνεται και όλοι θα έχουν από μια άποψη.

Στο εδώ πλαίσιο, όταν με το καλό δεν θα έχεις θερμικούς κινητήρες στο κέντρο της πόλης και από εκεί που δεν μπορείς να κάτσεις σε τραπέζι στην Μητροπόλεως από τον θόρυβο θα μπορείς, που για εμένα είναι το μείζων, ο ιδιοκτήτης του BEV θα βρεί και πρίζα στο πεζοδρόμιο.

Το ενδιαφέρον για εμένα είναι το εάν θα τρέξουν ταυτόχρονα και η αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ ώστε το βράδυ στα spikes του δικτύου από τη φόρτιση να μην τριπλασιάζεται η τιμή στο EnEx, ούτε και να καις ορυκτά για να φορτίζεις τα οχήματα, όπως επίσης και η αναβάθμιση του δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ όπου απαιτείται. Η φόρτιση στο πεζοδρόμιο μην περιμένετε να είναι τίποτε τρελό DC, θα είναι κάτι του στύλ 7,2/11KW AC. Που είναι υπεραρκετό για όλο το βράδυ.

Στην Αθήνα είναι έτσι:

1711214940062.png
 

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
769
Δεν θα γίνουν αυτά παιδιά σε τέτοιες περιοχές. Μην κοροιδευομαστε. Δεν μιλάμε για μια χαραμάδα στην άσφαλτο για οπτική ίνα. Μιλάμε για χοντρα σκαψίματα με υψηλής τάσης ρεύματα.
Απλά θα πηγαίνουν σε πλατειες-παρκα-παρκινγκ που θα είναι μαζεμένοι οι φορτιστές (όποιος προλάβει)

Και άντε πες σκάβουν όλη την Αθήνα και βάζουν φορτιστές. Το έχω ξαναγραψει και παλιοτερα: να δω όταν θα έρθει η ημέρα που θα φορτίζουν όλοι ταυτόχρονα τι θα γίνει....😁😁
Είστε μόνιμα αρνητής της ηλεκτροκίνησης, φαντάζεστε προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν. Ποια χοντρά σκαψίματα και υψηλή τάση; Ρεύμα δε περνάει από τους δρόμους της Κυψέλης; Από κάθε κολώνα ή αν είναι υπογειοποιημένο ακόμα πιο εύκολα, μπορεί να συνδεθεί φορτιστής AC 11KW. Δε θες παραπάνω για φόρτιση ενώ παρκάρεις στο δρόμο. Και μάλιστα δε θες 11KW για κάθε φορτιστή, μπορεί να σου αρκούν και 20KW για 10 φορτιστές με load balancing. Δε θα φορτίζουν όλοι 10 ώρες συνεχόμενα.
Ξέχασα, εσύ θες να έχεις παρκαρισμένο το αυτοκίνητο με 5% SoC και να μπορείς να το φορτίσεις σε 100% σε 2 λεπτά. Ε αυτό δε θα γίνει ποτέ, θα πρέπει ο κόσμος να μάθει το νέο τρόπο. Σε 20 χρόνια κανείς δε θα θυμάται τις μάνικες και τα καυσαέρια.
 
17 June 2006
23,741
Αθήνα
Ελπίζω τα καλώδια να είναι αποσπόμενα από τους φορτιστές και ο κάθε κάτοχος να βάζει το δικό του καλώδιο.
Αλλιώς δεν θα μείνει καλώδιο ούτε για δείγμα πάνω στους φορτιστές. Σε ένα βράδυ θα τα έχουν ξηλώσει όλα οι γύφτοι.
 
17 June 2006
23,741
Αθήνα
Είστε μόνιμα αρνητής της ηλεκτροκίνησης, φαντάζεστε προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν. Ποια χοντρά σκαψίματα και υψηλή τάση; Ρεύμα δε περνάει από τους δρόμους της Κυψέλης; Από κάθε κολώνα ή αν είναι υπογειοποιημένο ακόμα πιο εύκολα, μπορεί να συνδεθεί φορτιστής AC 11KW. Δε θες παραπάνω για φόρτιση ενώ παρκάρεις στο δρόμο. Και μάλιστα δε θες 11KW για κάθε φορτιστή, μπορεί να σου αρκούν και 20KW για 10 φορτιστές με load balancing. Δε θα φορτίζουν όλοι 10 ώρες συνεχόμενα.
Ξέχασα, εσύ θες να έχεις παρκαρισμένο το αυτοκίνητο με 5% SoC και να μπορείς να το φορτίσεις σε 100% σε 2 λεπτά. Ε αυτό δε θα γίνει ποτέ, θα πρέπει ο κόσμος να μάθει το νέο τρόπο. Σε 20 χρόνια κανείς δε θα θυμάται τις μάνικες και τα καυσαέρια.
Είμαι μόνιμα ρεαλιστής θα έλεγα καλύτερα. Μακάρι να ήθελα μόνο εγώ φόρτιση 100% σε 2 λεπτά. Δυστυχώς είναι ο κρυφός πόθος όλων.
Σε 20 χρόνια; Που; Για το ελλαντα μιλάμε;
Αν υπάρχει το φόρουμ σε 20 χρόνια , κι εμείς βέβαια, τότε τα ξαναλέμε.
Θυμίζω από πότε κυκλοφορούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως κι εμείς τώρα παίρνουμε μυρωδιά. Διότι περί μυρωδιάς πρόκειται ακόμα.
Από φίλους γνωστούς μια ζωή , μόνο ΕΝΑΝ ξέρω που έχει αγοράσει ηλεκτρικό και αυτό για δεύτερο (καβάντζα) όχι για κυρίως αμάξι.
 
Last edited:
Ξεχνάτε κάτι σημαντικό. Αν όντως πάψουν να βγαίνουν θερμικά αυτοκίνητα από ένα σημείο και μετά (το 2030 μου ακούγεται μάλλον υπεραισιόδοξο, αλλά μάλλον το 2040 το θεωρώ δεδομένο), τότε νομίζετε πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα συνεχίσουν να έχουν μονάδες παραγωγής για την... Ελλάδα και λοιπές τριτοκοσμικές αγορές; ΛΟΛ.

Απλά θα τσακιστούν και θα φτιάξουν ό,τι είναι να φτιαχτεί, θα το πληρώσουμε 5 φορές πάνω όπως σε όλα τα καθυστερημένα έργα στην Ελλάδα, και θα πούμε κι ένα τραγούδι. Στην Κυψέλη; Στην Κυψέλη. Στην Άνω Τραχανοπλαγιά; Ομοίως. Καλά, εκεί μπορεί να παίζει και καμιά μπαλαντέζα. Από την κολώνα της ΔΕΗ κατευθείαν. :D

Θα είναι δε και ευκαιρία όταν έχουμε φτάσει στο μη παρέκει να γίνει κάτι και με τα ελληνικά πεζοδρόμια. Όταν χρειαστεί να ξηλωθούν τα πάντα, ίσως, ίσως λέω, να ξαναστηθούν λίγο πιο ανθρώπινα.

Τόσα χρόνια το λέμε για πλάκα ότι η μόνη ελπίδα της χώρας είναι να ξαναχτιστεί απ'την αρχή, ορίστε, ευκαιρία.
 

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
769
Είμαι μόνιμα ρεαλιστής θα έλεγα καλύτερα. Μακάρι να ήθελα μόνο εγώ φόρτιση 100% σε 2 λεπτά. Δυστυχώς είναι ο κρυφός πόθος όλων.
Σε 20 χρόνια; Που; Για το ελλαντα μιλάμε;
Αν υπάρχει το φόρουμ σε 20 χρόνια , κι εμείς βέβαια, τότε τα ξαναλέμε.
Θυμίζω από πότε κυκλοφορούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως κι εμείς τώρα παίρνουμε μυρωδιά. Διότι περί μυρωδιάς πρόκειται ακόμα.
Από φίλους γνωστούς μια ζωή , μόνο ΕΝΑΝ ξέρω που έχει αγοράσει ηλεκτρικό και αυτό για δεύτερο (καβάντζα) όχι για κυρίως αμάξι.
681 BEV ταξινομήθηκαν το 2020.
2176 BEV ταξινομήθηκαν το 2021.
2827 BEV ταξινομήθηκαν το 2022.
6379 BEV ταξινομήθηκαν το 2023.
1031 BEV ταξινομήθηκαν Γενάρη και Φλεβάρη του 2024.
6% των νέων αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά. Και είμαστε ακόμα στο 2024. Σε 4 χρόνια αυτό το νούμερο μπορεί να είναι και 40%. Εγώ είχα 3 φίλους που είχαν ήδη ηλεκτρικό πριν πάρω εγώ.

Κανείς δε θέλει φόρτιση σε 2 λεπτά. Όταν αποκτήσετε ηλεκτρικό θα το καταλάβετε πως ΔΕ χρειάζεται.

Η Ελλάδα είναι ευρωπαϊκή ένωση, οπότε θέλοντας και μη θα ακολουθήσει. Μιλάμε για τη λογική εξέλιξη των πραγμάτων, όχι να γίνει Γ' παγκόσμιος πόλεμος και να διαλυθεί η ΕΕ.
 
  • Haha
Reactions: chocbhed

koupa

AVClub Enthusiast
25 January 2014
1,112

Shell to focus on EV charging, closing 1,000 retail locations​

 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,164
127.0.0.1
Στο εδώ πλαίσιο, όταν με το καλό δεν θα έχεις θερμικούς κινητήρες στο κέντρο της πόλης και από εκεί που δεν μπορείς να κάτσεις σε τραπέζι στην Μητροπόλεως από τον θόρυβο θα μπορείς, που για εμένα είναι το μείζων, ο ιδιοκτήτης του BEV θα βρεί και πρίζα στο πεζοδρόμιο.

Γιατί νομίζεις ότι ο κρυφός πόθος όλων των Ελλήνων είναι να κυκλοφορούν στο κέντρο της Αθήνας με το αυτοκίνητο;
Με αυτοκίνητο δεν έχω πάει ποτέ στο κέντρο και οδηγώ από το 1991.
Να περάσω από το κέντρο έχει τύχει και 20 φορές ως τώρα....
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,703
Αθήνα
Γιατί νομίζεις ότι ο κρυφός πόθος όλων των Ελλήνων είναι να κυκλοφορούν στο κέντρο της Αθήνας με το αυτοκίνητο;
Με αυτοκίνητο δεν έχω πάει ποτέ στο κέντρο και οδηγώ από το 1991.
Να περάσω από το κέντρο έχει τύχει και 20 φορές ως τώρα....

Μόνο παλαβοί θα έπαιρναν το αυτοκίνητο να κατέβουν στο κέντρο της Αθήνας πια, πόσο μάλλον να ψάξουν να βρουν να παρκάρουν κι όλας. Μόνο διέλευση από εκεί σε μερικές περιπτώσεις που δεν γίνεται αλλιώς και για τα υπόλοιπα τα ΜΜΜ.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Γιατί νομίζεις ότι ο κρυφός πόθος όλων των Ελλήνων είναι να κυκλοφορούν στο κέντρο της Αθήνας με το αυτοκίνητο;
Με αυτοκίνητο δεν έχω πάει ποτέ στο κέντρο και οδηγώ από το 1991.
Να περάσω από το κέντρο έχει τύχει και 20 φορές ως τώρα....

Εγώ πάω ενίοτε, σε πάρκινγκ προφανώς. Ωστόσο υπάρχει κόσμος που μένει κέντρο, δουλεύει στο κέντρο και το σπίτι του μπορεί να μην ειναι κοντά σε μετρο.

Το αποτέλεσμα όπως και να έχει, είναι ότι από την ηχορύπανση και μόνο δεινοπαθεις.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,164
127.0.0.1
Άρα για 10.000 ανθρώπους και πολύ λέω που το πρόβλημα τους θα λυνόταν αν είχαμε καλύτερο δίκτυο μετρό με γκαράζ στις στάσεις, θα πρέπει 10.000.000 να αλλάξουμε αυτοκίνητο και να κυκλοφορούμε με μπαλαντέζες.
Σε μία χώρα που ανάβουμε εναλλάξ τα air-condition στα δωμάτια για να μην λαμπαδιάσουν οι μετασχηματιστές της ΔΕΗ.
Και το θεωρούν και απόλυτα φυσιολογικό να μην αντέχει το δίκτυο

Καταλαβαίνεις ότι για να γίνουν αυτές οι υποδομές σωστά πρέπει πρώτα να γκρεμιστεί η Αθήνα και να χτιστεί από την αρχή, έτσι; 😂
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,703
Αθήνα
Από τα υποχρεωτικά 56dB των ηλεκτρικών σε σχέση με τα 65dB των θερμικών είναι η διαφορά και φυσικά τα κορναρίσματα παραμένουν ως έχουν όπως και τα ηχοσυστήματα ανεξαρτήτως τεχνολογίας κίνησης.

Εννοείται πως για λόγους κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης, ιδανικά είναι τα μηχανάκια, τα οποία είναι πιο θορυβώδη γενικότερα.

Άρα ειδικά για το κέντρο, στο απώτερο μέλλον δεν βλέπω να μειώνεται η ηχορύπανση πολύ λόγω ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Στο κέντρο-κέντρο δεν υπάρχουν περιοχές με κατοικίες. Πέριξ του κέντρου υπάρχουν όπως και πολλοί δήμοι γύρω από τον Δήμο της Αθήνας που είναι έτσι κι αλλιώς πηγμένοι και αυτοί.
 

FSword

AVClub Enthusiast
19 June 2006
1,240
μπορείς να το "χεριάσεις" ξέρεις......... :devilish:

Γιατί να το κάνει αυτό; Πόσο γρήγορα θέλουμε να πάμε δηλαδή; Ήδη το μέγιστο νόμιμο όριο είναι 130 km/h με το πρόστιμο να γίνεται βαρύ πάνω από τα 150. Να θες άλλα 10 για... περίπτωση ανάγκης (εδώ γελάμε βέβαια); Άλλα 20; Ήδη πάει ως 180 απ' όσο διάβασα, ίσως κι 190. Να πάει να το χεριάσει χάνοντας πιθανώς εγγύηση και αυξάνοντας και τον κίνδυνο τροχαίου δε βλέπω κανένα λόγο.

vlad66 sorry δεν το λέω για σένα, πολλοί σκέφτονται/κάνουν το ίδιο, πιάστηκα απλά απ' το post γιατί κάπου έχει παραγίνει το πράγμα με την ταχύτητα και το πληρώνουμε όλοι (παραδείγματα πάμπολλα). Άλλωστε και σ' αυτά τα όρια δε νομίζω να χάνεται η χαρά της οδήγησης (αν και αυτό είναι το τελευταίο), πχ επιτάχυνση, χαρακτήρας στο δρόμο κτλ παραμένουν, τώρα αν κάποιος τη βρίσκει με τελική ε ας τη βρει με κάτι άλλο.

Όσο το σκέφτομαι αυτό που είχε κάνει η Nissan με το GTR στην Ιαπωνία (δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα) ήταν πολύ σωστό, δηλαδή κλείδωμα τελικής ως ένα όριο στο δημόσιο δρόμο και ξεκλείδωμα στις πίστες.
 
17 June 2006
23,741
Αθήνα
Από τα υποχρεωτικά 56dB των ηλεκτρικών σε σχέση με τα 65dB των θερμικών είναι η διαφορά και φυσικά τα κορναρίσματα παραμένουν ως έχουν όπως και τα ηχοσυστήματα ανεξαρτήτως τεχνολογίας κίνησης.

Εννοείται πως για λόγους κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης, ιδανικά είναι τα μηχανάκια, τα οποία είναι πιο θορυβώδη γενικότερα.

Άρα ειδικά για το κέντρο, στο απώτερο μέλλον δεν βλέπω να μειώνεται η ηχορύπανση πολύ λόγω ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Στο κέντρο-κέντρο δεν υπάρχουν περιοχές με κατοικίες. Πέριξ του κέντρου υπάρχουν όπως και πολλοί δήμοι γύρω από τον Δήμο της Αθήνας που είναι έτσι κι αλλιώς πηγμένοι και αυτοί.
Πάντως υπάρχουν αναφορές από Σουηδία (κέντρο πόλης) που έχουν χρόνια ηλεκτρικά, ότι έχουν δει μεγάλες διαφορές (βελτίωση) στο θέμα της ηχορύπανσης όπως επίσης ότι πρώτη φορά άνοιξαν τα παράθυρα λόγω σημαντικής μείωσης του καυσαερίου! Επίσης δεν είναι βρώμικα τα κτήρια ! Τους φάνηκε περίεργη η αλλαγή.
Βέβαια αυτό προϋποθέτει σημαντική πλειοψηφία των ηλεκτρικών έναντι των θερμικών.
 
  • Like
Reactions: athlon6401

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,703
Αθήνα
Πάντως υπάρχουν αναφορές από Σουηδία (κέντρο πόλης) που έχουν χρόνια ηλεκτρικά, ότι έχουν δει μεγάλες διαφορές (βελτίωση) στο θέμα της ηχορύπανσης όπως επίσης ότι πρώτη φορά άνοιξαν τα παράθυρα λόγω σημαντικής μείωσης του καυσαερίου! Επίσης δεν είναι βρώμικα τα κτήρια ! Τους φάνηκε περίεργη η αλλαγή.
Βέβαια αυτό προϋποθέτει σημαντική πλειοψηφία των ηλεκτρικών έναντι των θερμικών.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα υπάρξει βελτίωση. Απλώς δεν θα είναι τόσο μεγάλη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Θα είναι συνδυαστική η βελτίωση και θα εξαρτάται από πολλούς ακόμα παράγοντες.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,078
Αγιοι Αναργυροι
Γιατί να το κάνει αυτό; Πόσο γρήγορα θέλουμε να πάμε δηλαδή; Ήδη το μέγιστο νόμιμο όριο είναι 130 km/h με το πρόστιμο να γίνεται βαρύ πάνω από τα 150. Να θες άλλα 10 για... περίπτωση ανάγκης (εδώ γελάμε βέβαια); Άλλα 20; Ήδη πάει ως 180 απ' όσο διάβασα, ίσως κι 190. Να πάει να το χεριάσει χάνοντας πιθανώς εγγύηση και αυξάνοντας και τον κίνδυνο τροχαίου δε βλέπω κανένα λόγο.

vlad66 sorry δεν το λέω για σένα, πολλοί σκέφτονται/κάνουν το ίδιο, πιάστηκα απλά απ' το post γιατί κάπου έχει παραγίνει το πράγμα με την ταχύτητα και το πληρώνουμε όλοι (παραδείγματα πάμπολλα). Άλλωστε και σ' αυτά τα όρια δε νομίζω να χάνεται η χαρά της οδήγησης (αν και αυτό είναι το τελευταίο), πχ επιτάχυνση, χαρακτήρας στο δρόμο κτλ παραμένουν, τώρα αν κάποιος τη βρίσκει με τελική ε ας τη βρει με κάτι άλλο.

Όσο το σκέφτομαι αυτό που είχε κάνει η Nissan με το GTR στην Ιαπωνία (δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα) ήταν πολύ σωστό, δηλαδή κλείδωμα τελικής ως ένα όριο στο δημόσιο δρόμο και ξεκλείδωμα στις πίστες.
πλάκα κάνω
δεν είδες το αστείο διαβολάκι ;;; :devilish:

:ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: FSword