Η αλήθεια είναι πως αν μένεις σε περιοχές που δε μπορείς να φορτίσεις ούτε στο σπίτι ούτε στη δουλειά, θα πρέπει να γουστάρεις πολύ ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να το πάρεις σήμερα. Αν πχ κάνεις 60km τη μέρα, θα θες κάθε 3-4 μέρες να περνάς μισή ώρα σε DC φορτιστή. Αν το σούπερ μάρκετ που πηγαίνεις για τα ψώνια της βδομάδας έχει DC φορτιστή θα καλύπτεις τη μία φόρτιση εκεί χωρίς να χάνεις χρόνο - θα σου μένει όμως άλλη μία. Συν ότι θα πληρώνεις αρκετά ακριβά το ρεύμα.
Όπως είπα νωρίτερα, αυτοί που μένουν σε αυτές τις περιοχές θα πάρουν τελευταίοι ηλεκτρικό, όταν θα έχει βελτιωθεί η τεχνολογία και θα χρειάζεσαι 10 λεπτά και όχι 30. Ναι και τότε τα 10 λεπτά θα είναι περισσότερα από τα 2-3 λεπτά που θες σε ένα βενζινάδικο, αναγκαστικά θα προσαρμοστούν στο δεκάλεπτο. Είναι απίθανο να φτάσουμε σε μπαταρίες που θα φορτίζουν σε 2-3 λεπτά. Η εναλλακτική να γεμίσουν τα πεζοδρόμια με φορτιστές δε νομίζω πως θα συμβεί επίσης. Οπότε, μετά το 2030, θα ανεφοδιάζεσαι στο "ρευματάδικο" και θα χάνεις 10 λεπτά. Μπορεί να το συνδυάζεις με το σημείο που παίρνεις τον καθημερινό σου καφέ/τυρόπιττα κτλ.