Μια χαρά και καλά κάνουν, αλλά υποτίθεται η entry level σειρά θα έπρεπε να έχει κι έναν μικρότερο κινητήρα για τους φτωχομπινέδες.
Η entry level ειναι ο ασσος, οχι η 3
Μια χαρά και καλά κάνουν, αλλά υποτίθεται η entry level σειρά θα έπρεπε να έχει κι έναν μικρότερο κινητήρα για τους φτωχομπινέδες.
Για τα ακίνητα έχω πλήρη εικόνα και γνώση λόγω επαγγέλματος. Αρχίζουν τα "σκοτώματα". Άσε τι λένε οι αγγελίες..Όσο για την τιμή δεν υπάρχει σωστη τιμή σε ελληνικό αμάξι. Ιερή αγελάδα είπαμε (μαζί με τα ακίνητα).
Μια χαρά και καλά κάνουν, αλλά υποτίθεται η entry level σειρά θα έπρεπε να έχει κι έναν μικρότερο κινητήρα για τους φτωχομπινέδες.
μου θυμίσατε την εποχή του golf 2 που όλοι το αγόραζαν στα 1050cc και σχεδόν όλοι το έκαναν GTi αργότερα.. (τι αργότερα.. στα καπάκια που λέμε...)Mαζί σου, το ξέρεις. Τάσο οι exclusive (και καλά) εταιρείες δεν θα ξαναασχοληθούν με φτωχομπινέδες, έπαθαν και έμαθαν, υπάρχουν άπειρες φτηνές εναλλακτικές.
BMW & Mercedes που δεν είναι πισωκούνες δεν είναι γνήσια παιδιά των εταιριών.. γιαλατζί μοντέλα είναι αυτάΑ ναι σωστά, απλά προσωπικά δεν θεωρώ το 1 BMW. Ποτέ δεν το θεωρούσα.
www.andro.gr
Γιατί το καραγκιοζιλίκι με τα κοστούμια Μ3 στις 316? Και μετά έλεγαν κάγκουρες όσους αγόραζαν θηρία όπως impreza, evo και skyline.μου θυμίσατε την εποχή του golf 2 που όλοι το αγόραζαν στα 1050cc και σχεδόν όλοι το έκαναν GTi αργότερα.. (τι αργότερα.. στα καπάκια που λέμε...)
στους δρόμους της Ελλάδος κυκλοφορούσαν τα περισσότερα Golf GTi , ενώ το εργοστάσιο πούλαγε στην χώρα μετρημένα κουκιά.. τράβαγαν τα μαλλιά τους οι γερμανοί.
Α ρε εποχές.......
Ε μα, όταν η μετατροπή της 316 σε Μ3 σου κοστίζει ένα αυτοκόλλητο (ή τουλάχιστον, αυτό αρκεί για να πουλήσεις μούρη εκεί που θες να πουλήσεις μούρη), τι το θες το impreza?Γιατί το καραγκιοζιλίκι με τα κοστούμια Μ3 στις 316? Και μετά έλεγαν κάγκουρες όσους αγόραζαν θηρία όπως impreza, evo και skyline.
Τελικά βγαίνει άνετα η βάρδια χωρις παρατράγουδα;τα γ@μωηλεκτρικά όμως.......
σήμερα είχα ηλεκτρικό Λ/Φ και τι πρόσεξα.. (ή μάλλον ΔΕΝ πρόσεξα στο 1ο δρομολόγιο)..
είναι μια μεγάλη ανηφόρα στην οδό Αγίου Δημητρίου στον Πειραιά μετά την εκκλησία του Αγ.Διονυσίου..
την έχω περάσει, είμαι πια στην οδό Σαλαμίνος και λέω , Ωπα... πως έβγαλε την ανηφόρα;; Ούτε το πρόσεξα, ούτε το κατάλαβα, ούτε θυμόμουν...
εκεί το diesel πάει 2,5-3.000σαλ με το σασμάν να ανεβοκατεβάζει ταχύτητες σαν "τρελό" !!
για θόρυβο , δεν το συζητάμε....
στο επόμενο δρομολόγιο έχω "τον νου μου", κάνω μια στάση πριν την ανηφόρα, βλέπω και την μπαταρία.. (57%)
δίνω γκάζι, το πάω "τέρμα".. το όργανο "power" πάει στο 97-100 , ρουφάει ενέργεια του σκοτωμού δλδ.. θόρυβος 0 , καμία κόπωση το μοτέρ, σαν να πήγαινε σε ίσιωμα γμτ !
βγάζει την ανηφόρα σαν βούτυρο, πιάνω κατήφορο τσιμπάω λίγο φρένο, το όργανο γυρνάει στην ανάκτηση , η μπαταρία παραμένει στο 57%
..να σου γμσω για τεχνολογία....
άντε μετά να σκεφτείς για θερμικό και ας είναι 3.000cc .... ευτυχώς που δεν έχω λεφτά δλδ και δεν έχω πρόβλημα "τι να αγοράσω..."![]()
έτσι φαίνεται..Τελικά βγαίνει άνετα η βάρδια χωρις παρατράγουδα;
απο περιεργεια, μιας και ανεφερες την ανακτηση στα λεωφορεια. Ποσο δυνατη ειναι; δηλ επαρκει για να σταματησει τελειως το οχημα; γινεται να οδηγησεις αποκλειστικα με το πενταλ του γκαζιου (One pedal driving που εχουν πολλα ηλεκτρικα αυτοκινητα);τα γ@μωηλεκτρικά όμως.......
σήμερα είχα ηλεκτρικό Λ/Φ και τι πρόσεξα.. (ή μάλλον ΔΕΝ πρόσεξα στο 1ο δρομολόγιο)..
είναι μια μεγάλη ανηφόρα στην οδό Αγίου Δημητρίου στον Πειραιά μετά την εκκλησία του Αγ.Διονυσίου..
την έχω περάσει, είμαι πια στην οδό Σαλαμίνος και λέω , Ωπα... πως έβγαλε την ανηφόρα;; Ούτε το πρόσεξα, ούτε το κατάλαβα, ούτε θυμόμουν...
εκεί το diesel πάει 2,5-3.000σαλ με το σασμάν να ανεβοκατεβάζει ταχύτητες σαν "τρελό" !!
για θόρυβο , δεν το συζητάμε....
στο επόμενο δρομολόγιο έχω "τον νου μου", κάνω μια στάση πριν την ανηφόρα, βλέπω και την μπαταρία.. (57%)
δίνω γκάζι, το πάω "τέρμα".. το όργανο "power" πάει στο 97-100 , ρουφάει ενέργεια του σκοτωμού δλδ.. θόρυβος 0 , καμία κόπωση το μοτέρ, σαν να πήγαινε σε ίσιωμα γμτ !
βγάζει την ανηφόρα σαν βούτυρο, πιάνω κατήφορο τσιμπάω λίγο φρένο, το όργανο γυρνάει στην ανάκτηση , η μπαταρία παραμένει στο 57%
..να σου γμσω για τεχνολογία....
άντε μετά να σκεφτείς για θερμικό και ας είναι 3.000cc .... ευτυχώς που δεν έχω λεφτά δλδ και δεν έχω πρόβλημα "τι να αγοράσω..."![]()
Αν δεν έχει κολώνες, στασεις λεωφορείων, περιπτερα, αυτοκινητα , ταξι, πατίνια, γίνεται!απο περιεργεια, μιας και ανεφερες την ανακτηση στα λεωφορεια. Ποσο δυνατη ειναι; δηλ επαρκει για να σταματησει τελειως το οχημα; γινεται να οδηγησεις αποκλειστικα με το πενταλ του γκαζιου (One pedal driving που εχουν πολλα ηλεκτρικα αυτοκινητα);
όχι.απο περιεργεια, μιας και ανεφερες την ανακτηση στα λεωφορεια. Ποσο δυνατη ειναι; δηλ επαρκει για να σταματησει τελειως το οχημα; γινεται να οδηγησεις αποκλειστικα με το πενταλ του γκαζιου (One pedal driving που εχουν πολλα ηλεκτρικα αυτοκινητα);
εισαι ευχαριστημενος με αυτο το "διπλό" συστημα πεδησης; ρωταω διοτι σε υβριδικα/Phev/ev που το εχουν, οι οδηγοι εχουν παραπονεθει καποιες φορες οτι το περασμα απο την πεδηση μεσω ανακτησης, στην πεδηση μεσω φρενου ειναι καποιες φορες αποτομο. Ιδανικα, θα πρεπει ο οδηγος να μην καταλαβαινει καμμια διαφοραόχι.
πάντα πατάς φρένο.. η ανάκτηση "έρχεται" όταν αφήσεις το γκάζι και ακουμπήσεις έστω και λίγο το φρένο.
όσο πιο πολύ πιέζεις το φρένο, τόσο πιο δυνατή είναι η ανάκτηση μέχρι σχεδόν να σταματήσει το όχημα.
το μοτέρ μάλιστα "ξεκομπλάρει" όταν ακινητοποιηθεί το όχημα και αν είναι κατηφόρα ή ανηφόρα και αφήσεις το φρένο, το όχημα θα "τσουλήσει".
βέβαια υπάρχει ηλεκτρόφρενο όπως στα θερμικά, με την πρόσθετη δυνατότητα να μπορείς να το ενεργοποιήσεις με ένα γερό πάτημα του φρένου και όχι μόνο από διακόπτη ή άνοιγμα κάποιας πόρτας.
όχι, στο λ/φ τίποτα δεν είναι απότομο.εισαι ευχαριστημενος με αυτο το "διπλό" συστημα πεδησης; ρωταω διοτι σε υβριδικα/Phev/ev που το εχουν, οι οδηγοι εχουν παραπονεθει καποιες φορες οτι το περασμα απο την πεδηση μεσω ανακτησης, στην πεδηση μεσω φρενου ειναι καποιες φορες αποτομο. Ιδανικα, θα πρεπει ο οδηγος να μην καταλαβαινει καμμια διαφορα
7,21 ευρώ / 100km βγαίνει με τα δεδομένα που δείχνεις (2445,62/33934)*100=7,21 - γιατί δίνει 6,7;Golf 7 estate CNG update.
Σχεδόν 3 χρόνια, οικογενεια με 2 μικρά παιδιά, κάθε μέρα κέντρο μέσα έξω (2 φορες) για σχολείο, συν δραστηριότητες, συν δουλειά εγώ και η σύζυγός (μοναδικό αυτοκίνητο).
0€ βενζίνη, παίρνει όμως και 50 λίτρα.
Μένω σε πολυκατοικία, δεν έχω parking.
Χωρίς αν και θα.
Τα ηλεκτρικά είναι και θα είναι για λίγους στην Ελλάδα για αρκετό καιρό ακόμα.
Το λεωφορείο "σου" κοστίζει 440.000. Πόσο έκανε το συμβατικό ή τα αρθρωτά CNG που παίρνουμε? Από εκεί εξαρτάται και τι τεχνολογία έχει πάνω του. Δεν βάζω στην εξίσωση την κατανάλωση, είναι άλλο θέμα. Απλώς ρωτάω, όταν συγκρίνεις τι κάνει το ένα και το άλλο, είναι στα ίδια επίπεδα? Μην βάζουμε συμβατικό εικοσαετίας, και άγνωστης κατηγορίας τιμής, με ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό.τα γ@μωηλεκτρικά όμως.......
σήμερα είχα ηλεκτρικό Λ/Φ και τι πρόσεξα.. (ή μάλλον ΔΕΝ πρόσεξα στο 1ο δρομολόγιο)..
είναι μια μεγάλη ανηφόρα στην οδό Αγίου Δημητρίου στον Πειραιά μετά την εκκλησία του Αγ.Διονυσίου..
την έχω περάσει, είμαι πια στην οδό Σαλαμίνος και λέω , Ωπα... πως έβγαλε την ανηφόρα;; Ούτε το πρόσεξα, ούτε το κατάλαβα, ούτε θυμόμουν...
εκεί το diesel πάει 2,5-3.000σαλ με το σασμάν να ανεβοκατεβάζει ταχύτητες σαν "τρελό" !!
για θόρυβο , δεν το συζητάμε....
στο επόμενο δρομολόγιο έχω "τον νου μου", κάνω μια στάση πριν την ανηφόρα, βλέπω και την μπαταρία.. (57%)
δίνω γκάζι, το πάω "τέρμα".. το όργανο "power" πάει στο 97-100 , ρουφάει ενέργεια του σκοτωμού δλδ.. θόρυβος 0 , καμία κόπωση το μοτέρ, σαν να πήγαινε σε ίσιωμα γμτ !
βγάζει την ανηφόρα σαν βούτυρο, πιάνω κατήφορο τσιμπάω λίγο φρένο, το όργανο γυρνάει στην ανάκτηση , η μπαταρία παραμένει στο 57%
..να σου γμσω για τεχνολογία....
άντε μετά να σκεφτείς για θερμικό και ας είναι 3.000cc .... ευτυχώς που δεν έχω λεφτά δλδ και δεν έχω πρόβλημα "τι να αγοράσω..."![]()
Tα γνωρίζουμε πολύ καλά τα υπέρ της ηλεκτροκίνησης!! ή τουλάχιστον εγώ τα γνωρίζω πολύ καλά. Αλλού είναι τα προβλήματα.τα γ@μωηλεκτρικά όμως.......
σήμερα είχα ηλεκτρικό Λ/Φ και τι πρόσεξα.. (ή μάλλον ΔΕΝ πρόσεξα στο 1ο δρομολόγιο)..
είναι μια μεγάλη ανηφόρα στην οδό Αγίου Δημητρίου στον Πειραιά μετά την εκκλησία του Αγ.Διονυσίου..
την έχω περάσει, είμαι πια στην οδό Σαλαμίνος και λέω , Ωπα... πως έβγαλε την ανηφόρα;; Ούτε το πρόσεξα, ούτε το κατάλαβα, ούτε θυμόμουν...
εκεί το diesel πάει 2,5-3.000σαλ με το σασμάν να ανεβοκατεβάζει ταχύτητες σαν "τρελό" !!
για θόρυβο , δεν το συζητάμε....
στο επόμενο δρομολόγιο έχω "τον νου μου", κάνω μια στάση πριν την ανηφόρα, βλέπω και την μπαταρία.. (57%)
δίνω γκάζι, το πάω "τέρμα".. το όργανο "power" πάει στο 97-100 , ρουφάει ενέργεια του σκοτωμού δλδ.. θόρυβος 0 , καμία κόπωση το μοτέρ, σαν να πήγαινε σε ίσιωμα γμτ !
βγάζει την ανηφόρα σαν βούτυρο, πιάνω κατήφορο τσιμπάω λίγο φρένο, το όργανο γυρνάει στην ανάκτηση , η μπαταρία παραμένει στο 57%
..να σου γμσω για τεχνολογία....
άντε μετά να σκεφτείς για θερμικό και ας είναι 3.000cc .... ευτυχώς που δεν έχω λεφτά δλδ και δεν έχω πρόβλημα "τι να αγοράσω..."![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.