Αυτοκινητιστικά νέα

Όσο για την τιμή δεν υπάρχει σωστη τιμή σε ελληνικό αμάξι. Ιερή αγελάδα είπαμε (μαζί με τα ακίνητα).
Για τα ακίνητα έχω πλήρη εικόνα και γνώση λόγω επαγγέλματος. Αρχίζουν τα "σκοτώματα". Άσε τι λένε οι αγγελίες..
 
Μια χαρά και καλά κάνουν, αλλά υποτίθεται η entry level σειρά θα έπρεπε να έχει κι έναν μικρότερο κινητήρα για τους φτωχομπινέδες.
Mαζί σου, το ξέρεις. Τάσο οι exclusive (και καλά) εταιρείες δεν θα ξαναασχοληθούν με φτωχομπινέδες, έπαθαν και έμαθαν, υπάρχουν άπειρες φτηνές εναλλακτικές.
μου θυμίσατε την εποχή του golf 2 που όλοι το αγόραζαν στα 1050cc και σχεδόν όλοι το έκαναν GTi αργότερα.. (τι αργότερα.. στα καπάκια που λέμε...) :LOL:
στους δρόμους της Ελλάδος κυκλοφορούσαν τα περισσότερα Golf GTi , ενώ το εργοστάσιο πούλαγε στην χώρα μετρημένα κουκιά.. τράβαγαν τα μαλλιά τους οι γερμανοί. :ROFLMAO:

Α ρε εποχές.......
 
Και οι πιο φραγκάτοι μετέτρεπαν τα 316 σε 320 και 330 και οι πιο κανίβαλοι σε M3 (εννοείται αδηλωτα).
Εγώ βλέπω γεράσαμε και ακόμα στα ιδια χάλια είμαστε. 😡 Θεωρείσαι Ωνάσης αν αγοράσεις δίλιτρο🤬
 
  • Like
Reactions: vlad66
Α ναι σωστά, απλά προσωπικά δεν θεωρώ το 1 BMW. Ποτέ δεν το θεωρούσα.
BMW & Mercedes που δεν είναι πισωκούνες δεν είναι γνήσια παιδιά των εταιριών.. γιαλατζί μοντέλα είναι αυτά :ROFLMAO:

μιας και το έφερε η κουβέντα στους άσπονδους ανταγωνιστές...


:ROFLMAO:


για μένα η παλιά διαφήμιση του ΄90 με το αμαξάδικο της Mercedes να κουβαλάει τις μπέμπες πάνω του, δεν θα ξεπεραστεί ποτέ...

 
Golf 7 estate CNG update.

Σχεδόν 3 χρόνια, οικογενεια με 2 μικρά παιδιά, κάθε μέρα κέντρο μέσα έξω (2 φορες) για σχολείο, συν δραστηριότητες, συν δουλειά εγώ και η σύζυγός (μοναδικό αυτοκίνητο).

0€ βενζίνη, παίρνει όμως και 50 λίτρα.

Μένω σε πολυκατοικία, δεν έχω parking.

Χωρίς αν και θα.

Τα ηλεκτρικά είναι και θα είναι για λίγους στην Ελλάδα για αρκετό καιρό ακόμα.
 

Attachments

  • Screenshot_2024-06-07-23-02-44-923_com.kajda.fuelio-edit.jpg
    Screenshot_2024-06-07-23-02-44-923_com.kajda.fuelio-edit.jpg
    14.2 KB · Views: 24
  • Screenshot_2024-06-07-23-04-38-210_com.kajda.fuelio-edit.jpg
    Screenshot_2024-06-07-23-04-38-210_com.kajda.fuelio-edit.jpg
    46 KB · Views: 25
  • Screenshot_2024-06-07-23-03-28-221_com.kajda.fuelio-edit.jpg
    Screenshot_2024-06-07-23-03-28-221_com.kajda.fuelio-edit.jpg
    19.3 KB · Views: 25
  • Screenshot_2024-06-07-23-03-57-662_com.kajda.fuelio-edit.jpg
    Screenshot_2024-06-07-23-03-57-662_com.kajda.fuelio-edit.jpg
    28 KB · Views: 25
μου θυμίσατε την εποχή του golf 2 που όλοι το αγόραζαν στα 1050cc και σχεδόν όλοι το έκαναν GTi αργότερα.. (τι αργότερα.. στα καπάκια που λέμε...) :LOL:
στους δρόμους της Ελλάδος κυκλοφορούσαν τα περισσότερα Golf GTi , ενώ το εργοστάσιο πούλαγε στην χώρα μετρημένα κουκιά.. τράβαγαν τα μαλλιά τους οι γερμανοί. :ROFLMAO:

Α ρε εποχές.......
Γιατί το καραγκιοζιλίκι με τα κοστούμια Μ3 στις 316? Και μετά έλεγαν κάγκουρες όσους αγόραζαν θηρία όπως impreza, evo και skyline.
 
  • Haha
Reactions: koupa and vlad66
τα γ@μωηλεκτρικά όμως.......

σήμερα είχα ηλεκτρικό Λ/Φ και τι πρόσεξα.. (ή μάλλον ΔΕΝ πρόσεξα στο 1ο δρομολόγιο)..
είναι μια μεγάλη ανηφόρα στην οδό Αγίου Δημητρίου στον Πειραιά μετά την εκκλησία του Αγ.Διονυσίου..
την έχω περάσει, είμαι πια στην οδό Σαλαμίνος και λέω , Ωπα... πως έβγαλε την ανηφόρα;; Ούτε το πρόσεξα, ούτε το κατάλαβα, ούτε θυμόμουν...
εκεί το diesel πάει 2,5-3.000σαλ με το σασμάν να ανεβοκατεβάζει ταχύτητες σαν "τρελό" !!
για θόρυβο , δεν το συζητάμε....
στο επόμενο δρομολόγιο έχω "τον νου μου", κάνω μια στάση πριν την ανηφόρα, βλέπω και την μπαταρία.. (57%)
δίνω γκάζι, το πάω "τέρμα".. το όργανο "power" πάει στο 97-100 , ρουφάει ενέργεια του σκοτωμού δλδ.. θόρυβος 0 , καμία κόπωση το μοτέρ, σαν να πήγαινε σε ίσιωμα γμτ !
βγάζει την ανηφόρα σαν βούτυρο, πιάνω κατήφορο τσιμπάω λίγο φρένο, το όργανο γυρνάει στην ανάκτηση , η μπαταρία παραμένει στο 57%
..να σου γμσω για τεχνολογία....
άντε μετά να σκεφτείς για θερμικό και ας είναι 3.000cc .... ευτυχώς που δεν έχω λεφτά δλδ και δεν έχω πρόβλημα "τι να αγοράσω..." :ROFLMAO:
 
Γιατί το καραγκιοζιλίκι με τα κοστούμια Μ3 στις 316? Και μετά έλεγαν κάγκουρες όσους αγόραζαν θηρία όπως impreza, evo και skyline.
Ε μα, όταν η μετατροπή της 316 σε Μ3 σου κοστίζει ένα αυτοκόλλητο (ή τουλάχιστον, αυτό αρκεί για να πουλήσεις μούρη εκεί που θες να πουλήσεις μούρη), τι το θες το impreza? :ROFLMAO:
 
τα γ@μωηλεκτρικά όμως.......

σήμερα είχα ηλεκτρικό Λ/Φ και τι πρόσεξα.. (ή μάλλον ΔΕΝ πρόσεξα στο 1ο δρομολόγιο)..
είναι μια μεγάλη ανηφόρα στην οδό Αγίου Δημητρίου στον Πειραιά μετά την εκκλησία του Αγ.Διονυσίου..
την έχω περάσει, είμαι πια στην οδό Σαλαμίνος και λέω , Ωπα... πως έβγαλε την ανηφόρα;; Ούτε το πρόσεξα, ούτε το κατάλαβα, ούτε θυμόμουν...
εκεί το diesel πάει 2,5-3.000σαλ με το σασμάν να ανεβοκατεβάζει ταχύτητες σαν "τρελό" !!
για θόρυβο , δεν το συζητάμε....
στο επόμενο δρομολόγιο έχω "τον νου μου", κάνω μια στάση πριν την ανηφόρα, βλέπω και την μπαταρία.. (57%)
δίνω γκάζι, το πάω "τέρμα".. το όργανο "power" πάει στο 97-100 , ρουφάει ενέργεια του σκοτωμού δλδ.. θόρυβος 0 , καμία κόπωση το μοτέρ, σαν να πήγαινε σε ίσιωμα γμτ !
βγάζει την ανηφόρα σαν βούτυρο, πιάνω κατήφορο τσιμπάω λίγο φρένο, το όργανο γυρνάει στην ανάκτηση , η μπαταρία παραμένει στο 57%
..να σου γμσω για τεχνολογία....
άντε μετά να σκεφτείς για θερμικό και ας είναι 3.000cc .... ευτυχώς που δεν έχω λεφτά δλδ και δεν έχω πρόβλημα "τι να αγοράσω..." :ROFLMAO:
Τελικά βγαίνει άνετα η βάρδια χωρις παρατράγουδα;
 
Τελικά βγαίνει άνετα η βάρδια χωρις παρατράγουδα;
έτσι φαίνεται..
στην γραμμή 856 (Αιγάλεω-Υμηττός) το πήρα με 72% μπαταρία, μπήκα μέσα σχολασμένος με 50%
μακρινή γραμμή μεν, αλλά χωρίς ιδιαίτερες ανηφόρες/κατηφόρες..
σήμερα στην γραμμή 826 το πήρα με 67% , μπήκα μέσα με 39% μπαταρία
γραμμή με λιγότερα χιλιόμετρα, αλλά πολύ ανηφοριά/κατηφοριά και "στριμωξίδι" στα στενά της Αμφιάλης
 
τα γ@μωηλεκτρικά όμως.......

σήμερα είχα ηλεκτρικό Λ/Φ και τι πρόσεξα.. (ή μάλλον ΔΕΝ πρόσεξα στο 1ο δρομολόγιο)..
είναι μια μεγάλη ανηφόρα στην οδό Αγίου Δημητρίου στον Πειραιά μετά την εκκλησία του Αγ.Διονυσίου..
την έχω περάσει, είμαι πια στην οδό Σαλαμίνος και λέω , Ωπα... πως έβγαλε την ανηφόρα;; Ούτε το πρόσεξα, ούτε το κατάλαβα, ούτε θυμόμουν...
εκεί το diesel πάει 2,5-3.000σαλ με το σασμάν να ανεβοκατεβάζει ταχύτητες σαν "τρελό" !!
για θόρυβο , δεν το συζητάμε....
στο επόμενο δρομολόγιο έχω "τον νου μου", κάνω μια στάση πριν την ανηφόρα, βλέπω και την μπαταρία.. (57%)
δίνω γκάζι, το πάω "τέρμα".. το όργανο "power" πάει στο 97-100 , ρουφάει ενέργεια του σκοτωμού δλδ.. θόρυβος 0 , καμία κόπωση το μοτέρ, σαν να πήγαινε σε ίσιωμα γμτ !
βγάζει την ανηφόρα σαν βούτυρο, πιάνω κατήφορο τσιμπάω λίγο φρένο, το όργανο γυρνάει στην ανάκτηση , η μπαταρία παραμένει στο 57%
..να σου γμσω για τεχνολογία....
άντε μετά να σκεφτείς για θερμικό και ας είναι 3.000cc .... ευτυχώς που δεν έχω λεφτά δλδ και δεν έχω πρόβλημα "τι να αγοράσω..." :ROFLMAO:
απο περιεργεια, μιας και ανεφερες την ανακτηση στα λεωφορεια. Ποσο δυνατη ειναι; δηλ επαρκει για να σταματησει τελειως το οχημα; γινεται να οδηγησεις αποκλειστικα με το πενταλ του γκαζιου (One pedal driving που εχουν πολλα ηλεκτρικα αυτοκινητα);
 
απο περιεργεια, μιας και ανεφερες την ανακτηση στα λεωφορεια. Ποσο δυνατη ειναι; δηλ επαρκει για να σταματησει τελειως το οχημα; γινεται να οδηγησεις αποκλειστικα με το πενταλ του γκαζιου (One pedal driving που εχουν πολλα ηλεκτρικα αυτοκινητα);
Αν δεν έχει κολώνες, στασεις λεωφορείων, περιπτερα, αυτοκινητα , ταξι, πατίνια, γίνεται!

troxaio-astiko-policenews.jpg

5639898.jpg
 
  • Sad
Reactions: vlad66
απο περιεργεια, μιας και ανεφερες την ανακτηση στα λεωφορεια. Ποσο δυνατη ειναι; δηλ επαρκει για να σταματησει τελειως το οχημα; γινεται να οδηγησεις αποκλειστικα με το πενταλ του γκαζιου (One pedal driving που εχουν πολλα ηλεκτρικα αυτοκινητα);
όχι.
πάντα πατάς φρένο.. η ανάκτηση "έρχεται" όταν αφήσεις το γκάζι και ακουμπήσεις έστω και λίγο το φρένο.
όσο πιο πολύ πιέζεις το φρένο, τόσο πιο δυνατή είναι η ανάκτηση μέχρι σχεδόν να σταματήσει το όχημα.
το μοτέρ μάλιστα "ξεκομπλάρει" όταν ακινητοποιηθεί το όχημα και αν είναι κατηφόρα ή ανηφόρα και αφήσεις το φρένο, το όχημα θα "τσουλήσει".
βέβαια υπάρχει ηλεκτρόφρενο όπως στα θερμικά, με την πρόσθετη δυνατότητα να μπορείς να το ενεργοποιήσεις με ένα γερό πάτημα του φρένου και όχι μόνο από διακόπτη ή άνοιγμα κάποιας πόρτας.
 
όχι.
πάντα πατάς φρένο.. η ανάκτηση "έρχεται" όταν αφήσεις το γκάζι και ακουμπήσεις έστω και λίγο το φρένο.
όσο πιο πολύ πιέζεις το φρένο, τόσο πιο δυνατή είναι η ανάκτηση μέχρι σχεδόν να σταματήσει το όχημα.
το μοτέρ μάλιστα "ξεκομπλάρει" όταν ακινητοποιηθεί το όχημα και αν είναι κατηφόρα ή ανηφόρα και αφήσεις το φρένο, το όχημα θα "τσουλήσει".
βέβαια υπάρχει ηλεκτρόφρενο όπως στα θερμικά, με την πρόσθετη δυνατότητα να μπορείς να το ενεργοποιήσεις με ένα γερό πάτημα του φρένου και όχι μόνο από διακόπτη ή άνοιγμα κάποιας πόρτας.
εισαι ευχαριστημενος με αυτο το "διπλό" συστημα πεδησης; ρωταω διοτι σε υβριδικα/Phev/ev που το εχουν, οι οδηγοι εχουν παραπονεθει καποιες φορες οτι το περασμα απο την πεδηση μεσω ανακτησης, στην πεδηση μεσω φρενου ειναι καποιες φορες αποτομο. Ιδανικα, θα πρεπει ο οδηγος να μην καταλαβαινει καμμια διαφορα
 
εισαι ευχαριστημενος με αυτο το "διπλό" συστημα πεδησης; ρωταω διοτι σε υβριδικα/Phev/ev που το εχουν, οι οδηγοι εχουν παραπονεθει καποιες φορες οτι το περασμα απο την πεδηση μεσω ανακτησης, στην πεδηση μεσω φρενου ειναι καποιες φορες αποτομο. Ιδανικα, θα πρεπει ο οδηγος να μην καταλαβαινει καμμια διαφορα
όχι, στο λ/φ τίποτα δεν είναι απότομο.
αυτό που μου λείπει είναι ένας μοχλός retarter όπως έχουν τα solaris.. τα renault/iris έχουν retarter στο φρένο, όμως για κάποιον λόγο στο ηλεκτρικό τον "ψάχνω" ασυναίσθητα δεξιά στο τιμόνι..
είναι θέμα συνήθειας τελικά, αλλά δεν είναι και το καλύτερο πράγμα να πρέπει να "προσαρμόζεσαι" σε έναν ακόμα τύπο οχήματος...
η μεγάλη ικανοποίηση είναι να (μην) βλέπεις καυσαέρια από τον καθρέπτη σου....
 
Golf 7 estate CNG update.

Σχεδόν 3 χρόνια, οικογενεια με 2 μικρά παιδιά, κάθε μέρα κέντρο μέσα έξω (2 φορες) για σχολείο, συν δραστηριότητες, συν δουλειά εγώ και η σύζυγός (μοναδικό αυτοκίνητο).

0€ βενζίνη, παίρνει όμως και 50 λίτρα.

Μένω σε πολυκατοικία, δεν έχω parking.

Χωρίς αν και θα.

Τα ηλεκτρικά είναι και θα είναι για λίγους στην Ελλάδα για αρκετό καιρό ακόμα.
7,21 ευρώ / 100km βγαίνει με τα δεδομένα που δείχνεις (2445,62/33934)*100=7,21 - γιατί δίνει 6,7;

Με ηλεκτρικό φορτίζοντας μόνο σε δημόσιους φορτιστές με 0,50 και μέση κατανάλωση 15KWh/100km, θα είχες κόστος 7,5 ευρώ / 100km ενώ με αργούς φορτιστές AC και κόστος 0,40 θα είχες 6 ευρώ / 100 km

Ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα; Πως αν τα CNG/LNG αποκτούσαν κρίσιμη μάζα, θα αυξανόταν η τιμή σε ένα βράδυ 50 λεπτά όπως έγινε με το diesel κίνησης το 2016. Στο ρεύμα αυτό σίγουρα δε μπορεί να γίνει, δεν γίνεται να υπάρξει ρεύμα κίνησης και ρεύμα μη κίνησης. Βέβαια όταν τα ηλεκτρικά γίνουν πλειοψηφία σίγουρα θα μπουν τέλη κυκλοφορίας με το km και τελικά θα είναι το ίδιο.

Πόσο χρόνο χάνεις για να γεμίσεις με CNG; Επειδή είναι λίγα τα πρατήρια το ρωτάω, αποκλείνεις της πορείας σου για να γεμίσεις ή έχεις κάποιο στις βασικές διαδρομές σου; Τι αυτονομία έχεις μόνο με CNG;
 
τα γ@μωηλεκτρικά όμως.......

σήμερα είχα ηλεκτρικό Λ/Φ και τι πρόσεξα.. (ή μάλλον ΔΕΝ πρόσεξα στο 1ο δρομολόγιο)..
είναι μια μεγάλη ανηφόρα στην οδό Αγίου Δημητρίου στον Πειραιά μετά την εκκλησία του Αγ.Διονυσίου..
την έχω περάσει, είμαι πια στην οδό Σαλαμίνος και λέω , Ωπα... πως έβγαλε την ανηφόρα;; Ούτε το πρόσεξα, ούτε το κατάλαβα, ούτε θυμόμουν...
εκεί το diesel πάει 2,5-3.000σαλ με το σασμάν να ανεβοκατεβάζει ταχύτητες σαν "τρελό" !!
για θόρυβο , δεν το συζητάμε....
στο επόμενο δρομολόγιο έχω "τον νου μου", κάνω μια στάση πριν την ανηφόρα, βλέπω και την μπαταρία.. (57%)
δίνω γκάζι, το πάω "τέρμα".. το όργανο "power" πάει στο 97-100 , ρουφάει ενέργεια του σκοτωμού δλδ.. θόρυβος 0 , καμία κόπωση το μοτέρ, σαν να πήγαινε σε ίσιωμα γμτ !
βγάζει την ανηφόρα σαν βούτυρο, πιάνω κατήφορο τσιμπάω λίγο φρένο, το όργανο γυρνάει στην ανάκτηση , η μπαταρία παραμένει στο 57%
..να σου γμσω για τεχνολογία....
άντε μετά να σκεφτείς για θερμικό και ας είναι 3.000cc .... ευτυχώς που δεν έχω λεφτά δλδ και δεν έχω πρόβλημα "τι να αγοράσω..." :ROFLMAO:
Το λεωφορείο "σου" κοστίζει 440.000. Πόσο έκανε το συμβατικό ή τα αρθρωτά CNG που παίρνουμε? Από εκεί εξαρτάται και τι τεχνολογία έχει πάνω του. Δεν βάζω στην εξίσωση την κατανάλωση, είναι άλλο θέμα. Απλώς ρωτάω, όταν συγκρίνεις τι κάνει το ένα και το άλλο, είναι στα ίδια επίπεδα? Μην βάζουμε συμβατικό εικοσαετίας, και άγνωστης κατηγορίας τιμής, με ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό.
 
τα γ@μωηλεκτρικά όμως.......

σήμερα είχα ηλεκτρικό Λ/Φ και τι πρόσεξα.. (ή μάλλον ΔΕΝ πρόσεξα στο 1ο δρομολόγιο)..
είναι μια μεγάλη ανηφόρα στην οδό Αγίου Δημητρίου στον Πειραιά μετά την εκκλησία του Αγ.Διονυσίου..
την έχω περάσει, είμαι πια στην οδό Σαλαμίνος και λέω , Ωπα... πως έβγαλε την ανηφόρα;; Ούτε το πρόσεξα, ούτε το κατάλαβα, ούτε θυμόμουν...
εκεί το diesel πάει 2,5-3.000σαλ με το σασμάν να ανεβοκατεβάζει ταχύτητες σαν "τρελό" !!
για θόρυβο , δεν το συζητάμε....
στο επόμενο δρομολόγιο έχω "τον νου μου", κάνω μια στάση πριν την ανηφόρα, βλέπω και την μπαταρία.. (57%)
δίνω γκάζι, το πάω "τέρμα".. το όργανο "power" πάει στο 97-100 , ρουφάει ενέργεια του σκοτωμού δλδ.. θόρυβος 0 , καμία κόπωση το μοτέρ, σαν να πήγαινε σε ίσιωμα γμτ !
βγάζει την ανηφόρα σαν βούτυρο, πιάνω κατήφορο τσιμπάω λίγο φρένο, το όργανο γυρνάει στην ανάκτηση , η μπαταρία παραμένει στο 57%
..να σου γμσω για τεχνολογία....
άντε μετά να σκεφτείς για θερμικό και ας είναι 3.000cc .... ευτυχώς που δεν έχω λεφτά δλδ και δεν έχω πρόβλημα "τι να αγοράσω..." :ROFLMAO:
Tα γνωρίζουμε πολύ καλά τα υπέρ της ηλεκτροκίνησης!! ή τουλάχιστον εγώ τα γνωρίζω πολύ καλά. Αλλού είναι τα προβλήματα.
 
  • Like
Reactions: vlad66