Πάντως, να ξέρετε και κάτι άλλο. Αυτή την στιγμή, το κράτος παίρνει τρελά λεφτά από φόρους στην βενζίνη. Για την ακρίβεια, ο φόρος υπολογίζεται σε σταθερό ποσό ανά 1.000 λίτρα και από το 2017, έχει διαμορφωθεί στα 700 ευρώ ανά κυβικό μέτρο ή στα 0,7 ευρώ/λίτρο για τη βενζίνη, στα 410 € για το πετρέλαιο κίνησης και στα 430 € για το υγραέριο κίνησης.
Επίσης, στα καύσιμα υπάρχουν και κάποια ακόμη τέλη, όπως το ανταποδοτικό τέλος ΡΑΕ, η Εισφορά Ειδικού Λογαριασμού Πετρελαιοειδών, το Ειδικό τέλος Δικαιωμάτων Εκτέλεσης Τελωνειακών Εργασιών) καθώς και ο Φ.Π.Α.
Αν συνυπολογιστούν όλα αυτά, η τελική τιμή αυξάνεται έως και 53,6%. Σε συνδυασμό με το κόστος μεταφοράς (βυτιοφόρο) και το κέρδος των πρατηριούχων, η τελική φορολογία ανέρχεται στο 65%.
Από την άλλη, στους φορτιστές ηλεκτρικού, υπάρχει μόνο ΦΠΑ και μάλιστα στο 6% αυτή την στιγμή. Όταν αρχίζουν να πέφτουν τρελά τα κέρδη από τους φόρους στην βενζίνη, τι πιστεύεται θα κάνει το κράτος?
Και για να μην νομίζεται ότι λέω αρλούμπες, ορίστε και ένα
άρθρο (στα Αγγλικά) το οποίο λέει πόσα έχει χάσει η Καλιφόρνια μόνο, λόγω των ηλεκτρικών. Και 200 εκατομμύρια τον χρόνο δεν είναι λίγα. Φαντάσου πόσα θα έχανε η Ελλάδα, όταν το 65% της τιμής είναι φόρος, ενώ στην Καλιφόρνια μόνο το 6%.