Chevrolet Spark
Η Σεβρολέ έκανε το μεγάλο άλμα προς τα εμπρός. Δημιούργησε ένα από τα καλύτερα μίνι, που αναμένεται να την οδηγήσει στις πρώτες θέσεις της αγοράς.
Το Σεβρολέ Σπαρκ είναι όμορφο και κοιτάζει στα μάτια τα αντίστοιχα μοντέλα. Δείχνει σε όλους τις δυνατότητες της μάρκας και, όπως διαπιστώσαμε
από το τεστ οδήγησης στην Ελλάδα, έχει τα εχέγγυα για να αλλάξει τις ισορροπίες στην κατηγορία των μίνι.
Η Σεβρολέ αναγεννάται από τις στάχτες της Τζένεραλ Μότορς και στοχεύει σε μεγαλύτερο μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά. Η νέα δομή της εταιρείας
προβλέπει ανεξαρτητοποίηση των εταιρειών που ανήκουν στον αμερικανικό όμιλο. Η αύξηση της ανταγωνιστικότητας είναι το πρώτο μέλημα και τα
αρχικά δείγματα είναι ενθαρρυντικά.
Πρόκειται για μία ακόμη επιτυχία της επίσημης αντιπροσωπείας Chevellas. «Ανταγωνιστήκαμε ισχυρότερες χώρες όπως Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία,
Δανία και Ισπανία. Προσεκλήθησαν 750 δημοσιογράφοι από τα εγκυρότερα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την προβολή
της και ανοίγει ο δρόμος για τη διοργάνωση και άλλων εκδηλώσεων», μας είπε ο πρόεδρος της Chevellas, Θάνος Παπαδόπουλος.
Οδηγήσαμε στην Αττική ένα κόκκινο Σεβρολέ Σπαρκ 1.200 κ.εκ. και ευθύς σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Οι αλλαγές στη σχεδιαστική «γλώσσα» της μάρκας ξεκίνησαν από το μοντέλο Κρουζ. Η εμπορική επιτυχία του οικογενειακού αυτοκινήτου
με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εμφάνισή του. Η δεύτερη προσπάθεια, που αναμένεται να έχει ακόμη μεγαλύτερη
εμπορική απήχηση, λόγω της ανερχόμενης κατηγορίας των μίνι, είναι το Σπαρκ. Το κεφάλαιο του νέου μίνι ξεκίνησε με την παρουσίαση του
πρωτότυπου μοντέλου Μπιτ Κόνσεπτ. Η αποκάλυψη της τελικής μορφής του αντικαταστάτη του Ματίζ έγινε στο Σαλόνι της Γενεύης, τον
περασμένο Μάρτιο.
Το ευρωπαϊκό Σπαρκ θα κυκλοφορήσει με διαφοροποιήσεις απ' το αμερικανικό μοντέλο.
Είναι ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα περιορισμένων διαστάσεων.
Το σχήμα του παραπέμπει σε μικρό πολυμορφικό. Τα ισχυρότερα σχεδιαστικά στοιχεία: η διαμόρφωση της κλίσης της οροφής, οι
ακμές και οι έντονες καμπύλες και οι επιτυχημένες αναλογίες των όγκων. Σημείο αναφοράς η διαμόρφωση του μπροστινού προβόλου.
Κατασκευάζεται στη Νότια Κορέα, σε μια εξελιγμένη μονάδα και επωφελείται από το χαμηλό κόστος και τις ευνοϊκές συναλλαγματικές
διαφορές. Διαστάσεις, μήκος 3,64 μ., πλάτος 1,59 μ. και ύψος 1,52 μ. Μεταξόνιο 2.375 χιλ.
Η Σεβρολέ δίνει μαθήματα αξιοποίησης των χώρων και εξοικονόμησης πόρων. Δημιούργησε ένα μοντέρνο
σαλόνι που ικανοποιεί το σύγχρονο καταναλωτή. Το μέτρο επικρατεί σε όλους τους τομείς.
ΣΑΛΟΝΙ
Ο πίνακας των οργάνων βρίσκεται στην κορυφή της κολόνας του τιμονιού. Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο θυμίζουν σπορ μοτοσικλέτα.
Τα πλαστικά αν και είναι σκληρά, για να περιορισθεί το κόστος, δεν υποβαθμίζουν την αισθητική. Ακόμη και στους ελλληνικούς
δρόμους με τις αμέτρητες λακκούβες συμπεριφέρθηκαν άψογα.
Η προσεκτική παραγωγή στη Ν. Κορέα εξασφάλισε την απουσία θορύβων, κραδασμών και συντονισμών.
Ολα δείχνουν καλοφτιαγμένα και ικανά να αντέξουν στο χρόνο.
Τα νέα καθίσματα προσφέρουν ικανοποιητική άνεση και πλευρική στήριξη. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι από
τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Ακόμη και πέμπτος επιβάτης θα βολευτεί για μια μικρή διαδρομή.
Το μεγάλο εσωτερικό πλάτος και ύψος σού δίνουν την εντύπωση ότι βρίσκεσαι σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Η χωρητικότητα
του πορτμπαγκάζ ανέρχεται στα 170 λίτρα. Αυξάνεται (994 λίτρα), όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Εφοδιάζεται με δυο βελτιωμένα μοτέρ 1.000 κ.εκ. και 1.200 κ.εκ. Το μικρότερο σύνολο αποδίδει 68 ίππους στις 6.400
σ.α.λ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 15,5'', τελική ταχύτητα 154 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 113 γραμ./χλμ.
Το μεγαλύτερο ισχύος 81 ίππων, επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 12,1'', τελική 164 χλμ./ώρα. Κατανάλωση 5,1 λίτρα και εκπομπές
119 γραμ./χλμ. Συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Το αυτόματο θα κυκλοφορήσει ύστερα από ενάμιση χρόνο.
Οδηγήσαμε την έκδοση 1.2 και διαπιστώσαμε ότι η ισχύς είναι ικανοποιητική για την αστική χρήση, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο.
Η λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα μπορούσε να ήταν καλύτερη. Ο θόρυβος παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.
Η ποιότητα κύλισης παίρνει καλή βαθμολογία.
Θετικά σχόλια για την οδική συμπεριφορά. Είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Οι αναρτήσεις δεν κουράζουν τους επιβάτες και οι
μαλακές ρυθμίσεις αποδείχθηκαν καλή επιλογή για τις ελληνικές οδικές συνθήκες. Ακριβές και με καλή πληροφόρηση είναι το υδραυλικό
σύστημα διεύθυνσης. Η συνολική αξιολόγηση το κατατάσσει στο ανώτερο τμήμα της κατηγορίας του. Δεν έχει καμία σχέση με το
απερχόμενο Ματίζ.
ΤΙΜΕΣ
Η τιμολογιακή πολιτική της Chevellas είναι ένα ακόμη ατού του Σπαρκ. Η βασική έκδοση 1.0 S κοστίζει 8.980 ευρώ
(6 αερόσακοι, ABS, Brake Assist, a/c, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, radio, CD, ΜΡ3, USB, AUX-In).
Η πλουσιότερη έκδοση 1.0 LT 9.480 ευρώ, 1.0 LS 10.240, 1.2 LS 10.980, 1.2 LT 11.740 ευρώ.
Οι πωλήσεις ξεκινούν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου.
(πηγή: enet.gr)