Αυτοκινητιστικά νέα

DimAsi

Supreme Member
25 July 2007
5,855
Αττικό βουνό
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Οι τιμές πώλησης της BMW X1

* Από 33.800 ευρώ η Χ1
* Αρχικά θα διατίθεται μόνο με τον 3λιτρο κινητήρα βενζίνης
* Την Ανοιξη αναμένονται και με 2λιτρο κινητήρα και σε 2κίνητη έκδοση
* Η πρώτη δοκιμή της Χ1... <klik>

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της BMW Group Hellas κ. Ρούντολφ Βάλις, σε συνέντευξη που έδωσε στο «Car+Speed» (η πρώτη σε ελληνικό ΜΜΕ, από τότε που ήρθε στην Ελλάδα- Μάρτιο), μεταξύ άλλων, αποκάλυψε και τις τιμές της πολύαναμενόμενης Χ1.
Η βασική έκδοση με τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα των 143 ίππων, η οποία είναι 2κίνητη, θα κοστίζει 33.800 ευρώ.
Η βενζινοκίνητη που εισάγετε στην Ελλάδα, με τον 3λιτρο κινητήρα (4x4) κοστίζει 49.500 ευρω.
Σημειώστε ότι μέχρι την Ανοιξη θα εισαχθούν και οι 2κίνητες βενζινοκίνητες εκδόσεις με 2λιτρο κινητήρα...


http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=51366&category_id=39

Καλα τα 27 χιλιαρικα οι αλλοι που τα ειδαν?

Ελα ντε > Εγω πριν 4 ποστ επεσα 300 ευρω πανω κατω και εκανα και αναλυση της τιμής
 

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,167
Λιβαδειά
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

BMW 5 2010

Aποκαλύφθηκε η έκτη γενιά της Σειράς 5 της ΒΜW, της οποίας η εμπορική
σταδιοδρομία στην ευρωπαϊκή ήπειρο θα ξεκινήσει το Μάρτιο του 2010.

Η νέα BMWΣειρά 5 με την κωδική ονομασία «F10» επιστρέφει σε ένα πιο ανάλαφρο σχεδιασμό, θυμίζοντας αρκετά την τέταρτη γενιά (Ε39),
έχοντας όμως περισσότερο«επιθετική» και σπορ εμφάνιση από εκείνη. Η νέα Σειρά 5 θα ξεκινήσει την εμπορική της σταδιοδρομία με έναν
8κύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V και τρεις 6κύλινδρους σε σειρά, καθώς με και δύο 6κύλινδρους diesel. Ύστερα από περίπου τρεις μήνες,
η σειρά των κινητήρων του μοντέλου θα ολοκληρωθεί με έναν 4κύλινδρο turbodiesel.

Όλα τα μηχανικά σύνολα, εκτός του V8, συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Η έκδοση με τον 8κύλινδρο κινητήρα
(550i) προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic 8 σχέσεων, το οποίο διατίθεται προαιρετικά στην
υπόλοιπη γκάμα της νέας 5άρας.


πηγή: 4Τροχοί.gr


ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος: 4.899 χλστ.
Πλάτος: 1.860 χλστ.
Ύψος: 1.464 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.968 χλστ.

» 523i
Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 2.996 κ.εκ.
Ισχύς: 204 ίπποι στις 6.100 σ.α.λ.
Ροπή: 27,5 χλγμ. στις 1.500 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 238 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 7,9 δλ.
Μέση κατανάλωση: 7,6 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 177 γρ/χλμ

» 528i
Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 2.996 κ.εκ.
Ισχύς: 258 ίπποι στις 6.600 σ.α.λ.
Ροπή: 31,6 χλγμ. στις 2.600 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 6,6 δλ.
Μέση κατανάλωση: 7,8 λτ/100 χλμ.
Εκπομπές CO2: 182 γρ/χλμ

» 535i
Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 2.979 κ.εκ.
Ισχύς: 306 ίπποι στις 5.800 σ.α.λ.
Ροπή: 40,8 χλγμ. στις 1.200 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 6 δλ.
Μέση κατανάλωση: 8,5 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 199 γρ/χλμ

» 550i
Κινητήρας: V8 90o
Κυβισμός: 4.395 κ.εκ.
Ισχύς: 407 ίπποι στις 6.400 σ.α.λ.
Ροπή: 61,1 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 5 δλ.
Μέση κατανάλωση: 10,4 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 243 γρ/χλμ

» 520d
Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 1.995 κ.εκ.
Ισχύς: 184 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 38,7 χλγμ. στις 1.900 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 227 χλμ/ώρσ
0-100 χλμ/ώρα: 8,1 δλ.
Μέση κατανάλωση: 5 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 132 γρ/χλμ

» 525d
Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 2.993 κ.εκ.
Ισχύς: 204 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 45,8 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 236 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 7,2 δλ.
Μέση κατανάλωση: 6,2 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 162 γρ/χλμ

» 530d
Κινητήρας: 6κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 2.993 κ.εκ.
Ισχύς: 245 ίπποι στις 4.000 σ.α.λ.
Ροπή: 55,0 χλγμ. στις 1.750 σ.α.λ.
Ανώτατη ταχύτητα: 250 χλμ/ώρα
0-100 χλμ/ώρα: 6,3 δλ.
Μέση κατανάλωση: 6,3 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2: 166 γρ/χλμ
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Χάρμα,αλλά μιλάμε για...Hi End μηχάνημα,πολλά τα λεφτα...Η Χ1 μιά χαρά μου φαίνεται γι' όσα παρέχει και είναι...
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
πάντως,
επειδή τα τελευταία 6 χρόνια μπαίνω συχνά σε συνεργεία BMW, έχω διαπιστώσει οτι βγάζουν αρκετές και σοβαρές βλάβες...
ελπίζω να μην κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα όποτε πριν κάποια χρόνια έκανε η MERCEDES που στο τέλος χτυπούσε το κεφάλι της στον τοίχο....
 

sTeLiTo

AVClub Enthusiast
10 November 2007
797
Thessaloniki
Το τραγουδι καλο ειναι, αλλα με τη μπεμπα δεν ενθουσιαστηκα. Δε νομιζω οτι εχει κατι το διαφορετικο πανω της.
 

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,824
Αθήνα
Δε νομιζω οτι εχει κατι το διαφορετικο πανω της.

Εταιρίες όπως η BMW και η Mercedes δεν μπορούν να κάνουν ριζικές αλλαγές στα σχήματα των αυτοκινήτων τους. Δεν τις παίρνει να χάσουν τους "παραδοσιακούς" πελάτες τους που ειδκά αυτές οι δύο φίρμες έχουν πολλούς και τυγχάνει αυτοί να είναι και εύποροι..
 

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

πάντως,
επειδή τα τελευταία 6 χρόνια μπαίνω συχνά σε συνεργεία BMW, έχω διαπιστώσει οτι βγάζουν αρκετές και σοβαρές βλάβες...
ελπίζω να μην κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα όποτε πριν κάποια χρόνια έκανε η MERCEDES που στο τέλος χτυπούσε το κεφάλι της στον τοίχο....

Η δικη μου περιπτωση ειναι ακριβως η αντιθετη.
3 και κατι χρονια, 88000 χλμ, μονο λαδια (3 ή 4 φορες), και μια φορα μπουζι.
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
εξαρτάται πάντα κι απο την χρήση.

βέβαια, όταν βλέπεις ολοκαίνουργια Χ6 με ελάχιστα χιλιόμετρα να βγάζει βλάβη στο πίσω διαφορικό και μια άλλη παραδίπλα στον πίσω άξονα ε τότε κάτι πάει στραβά.

για να μην πω για μηχανές κατεβασμένες σε 5άρες κλπ.

τέλος πάντων, τα αυτοκίνητα πλέον είναι θέμα τύχης και προσωπικά συνεχίζω να είμαι BMW fan. :)
 

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,167
Λιβαδειά
Chevrolet Spark

Η Σεβρολέ έκανε το μεγάλο άλμα προς τα εμπρός. Δημιούργησε ένα από τα καλύτερα μίνι, που αναμένεται να την οδηγήσει στις πρώτες θέσεις της αγοράς.
Το Σεβρολέ Σπαρκ είναι όμορφο και κοιτάζει στα μάτια τα αντίστοιχα μοντέλα. Δείχνει σε όλους τις δυνατότητες της μάρκας και, όπως διαπιστώσαμε
από το τεστ οδήγησης στην Ελλάδα, έχει τα εχέγγυα για να αλλάξει τις ισορροπίες στην κατηγορία των μίνι.


17013346.jpg



Η Σεβρολέ αναγεννάται από τις στάχτες της Τζένεραλ Μότορς και στοχεύει σε μεγαλύτερο μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά. Η νέα δομή της εταιρείας
προβλέπει ανεξαρτητοποίηση των εταιρειών που ανήκουν στον αμερικανικό όμιλο. Η αύξηση της ανταγωνιστικότητας είναι το πρώτο μέλημα και τα
αρχικά δείγματα είναι ενθαρρυντικά.

Πρόκειται για μία ακόμη επιτυχία της επίσημης αντιπροσωπείας Chevellas. «Ανταγωνιστήκαμε ισχυρότερες χώρες όπως Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία,
Δανία και Ισπανία. Προσεκλήθησαν 750 δημοσιογράφοι από τα εγκυρότερα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την προβολή
της και ανοίγει ο δρόμος για τη διοργάνωση και άλλων εκδηλώσεων», μας είπε ο πρόεδρος της Chevellas, Θάνος Παπαδόπουλος.

Οδηγήσαμε στην Αττική ένα κόκκινο Σεβρολέ Σπαρκ 1.200 κ.εκ. και ευθύς σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.


ΣΧΕΔΙΑΣΗ
Οι αλλαγές στη σχεδιαστική «γλώσσα» της μάρκας ξεκίνησαν από το μοντέλο Κρουζ. Η εμπορική επιτυχία του οικογενειακού αυτοκινήτου
με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εμφάνισή του. Η δεύτερη προσπάθεια, που αναμένεται να έχει ακόμη μεγαλύτερη
εμπορική απήχηση, λόγω της ανερχόμενης κατηγορίας των μίνι, είναι το Σπαρκ. Το κεφάλαιο του νέου μίνι ξεκίνησε με την παρουσίαση του
πρωτότυπου μοντέλου Μπιτ Κόνσεπτ. Η αποκάλυψη της τελικής μορφής του αντικαταστάτη του Ματίζ έγινε στο Σαλόνι της Γενεύης, τον
περασμένο Μάρτιο.


Το ευρωπαϊκό Σπαρκ θα κυκλοφορήσει με διαφοροποιήσεις απ' το αμερικανικό μοντέλο.
Είναι ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα περιορισμένων διαστάσεων.


Το σχήμα του παραπέμπει σε μικρό πολυμορφικό. Τα ισχυρότερα σχεδιαστικά στοιχεία: η διαμόρφωση της κλίσης της οροφής, οι
ακμές και οι έντονες καμπύλες και οι επιτυχημένες αναλογίες των όγκων. Σημείο αναφοράς η διαμόρφωση του μπροστινού προβόλου.


Κατασκευάζεται στη Νότια Κορέα, σε μια εξελιγμένη μονάδα και επωφελείται από το χαμηλό κόστος και τις ευνοϊκές συναλλαγματικές
διαφορές. Διαστάσεις, μήκος 3,64 μ., πλάτος 1,59 μ. και ύψος 1,52 μ. Μεταξόνιο 2.375 χιλ.


Η Σεβρολέ δίνει μαθήματα αξιοποίησης των χώρων και εξοικονόμησης πόρων. Δημιούργησε ένα μοντέρνο
σαλόνι που ικανοποιεί το σύγχρονο καταναλωτή. Το μέτρο επικρατεί σε όλους τους τομείς.

43583462.jpg


ΣΑΛΟΝΙ
Ο πίνακας των οργάνων βρίσκεται στην κορυφή της κολόνας του τιμονιού. Το ταχύμετρο και το στροφόμετρο θυμίζουν σπορ μοτοσικλέτα.
Τα πλαστικά αν και είναι σκληρά, για να περιορισθεί το κόστος, δεν υποβαθμίζουν την αισθητική. Ακόμη και στους ελλληνικούς
δρόμους με τις αμέτρητες λακκούβες συμπεριφέρθηκαν άψογα.

Η προσεκτική παραγωγή στη Ν. Κορέα εξασφάλισε την απουσία θορύβων, κραδασμών και συντονισμών.
Ολα δείχνουν καλοφτιαγμένα και ικανά να αντέξουν στο χρόνο.

Τα νέα καθίσματα προσφέρουν ικανοποιητική άνεση και πλευρική στήριξη. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι από
τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Ακόμη και πέμπτος επιβάτης θα βολευτεί για μια μικρή διαδρομή.

Το μεγάλο εσωτερικό πλάτος και ύψος σού δίνουν την εντύπωση ότι βρίσκεσαι σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Η χωρητικότητα
του πορτμπαγκάζ ανέρχεται στα 170 λίτρα. Αυξάνεται (994 λίτρα), όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Εφοδιάζεται με δυο βελτιωμένα μοτέρ 1.000 κ.εκ. και 1.200 κ.εκ. Το μικρότερο σύνολο αποδίδει 68 ίππους στις 6.400
σ.α.λ. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 15,5'', τελική ταχύτητα 154 χλμ./ώρα. Μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα/100 χλμ.
Εκπομπές CO2 113 γραμ./χλμ.

Το μεγαλύτερο ισχύος 81 ίππων, επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 12,1'', τελική 164 χλμ./ώρα. Κατανάλωση 5,1 λίτρα και εκπομπές
119 γραμ./χλμ. Συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Το αυτόματο θα κυκλοφορήσει ύστερα από ενάμιση χρόνο.

Οδηγήσαμε την έκδοση 1.2 και διαπιστώσαμε ότι η ισχύς είναι ικανοποιητική για την αστική χρήση, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο.
Η λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων θα μπορούσε να ήταν καλύτερη. Ο θόρυβος παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.
Η ποιότητα κύλισης παίρνει καλή βαθμολογία.

Θετικά σχόλια για την οδική συμπεριφορά. Είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Οι αναρτήσεις δεν κουράζουν τους επιβάτες και οι
μαλακές ρυθμίσεις αποδείχθηκαν καλή επιλογή για τις ελληνικές οδικές συνθήκες. Ακριβές και με καλή πληροφόρηση είναι το υδραυλικό
σύστημα διεύθυνσης. Η συνολική αξιολόγηση το κατατάσσει στο ανώτερο τμήμα της κατηγορίας του. Δεν έχει καμία σχέση με το
απερχόμενο Ματίζ.


ΤΙΜΕΣ
Η τιμολογιακή πολιτική της Chevellas είναι ένα ακόμη ατού του Σπαρκ. Η βασική έκδοση 1.0 S κοστίζει 8.980 ευρώ
(6 αερόσακοι, ABS, Brake Assist, a/c, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα, radio, CD, ΜΡ3, USB, AUX-In).

Η πλουσιότερη έκδοση 1.0 LT 9.480 ευρώ, 1.0 LS 10.240, 1.2 LS 10.980, 1.2 LT 11.740 ευρώ.
Οι πωλήσεις ξεκινούν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιανουαρίου.

(πηγή: enet.gr)

chevroletspark2010800x6v.jpg
chevroletspark2010800x6.jpg
 

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,167
Λιβαδειά
Ferrari F70: Σας αποκαλύπτουμε τη διάδοχο της Enzo!

46151395.jpg



• Θα είναι μικρότερη, ελαφρύτερη και ταχύτερη από την Enzo
• Θα εξοπλίζεται με V8 κινητήρα με διπλά turbo αποδίδοντας 600 PS!
• Τα 0-100 km/h θα επιτυγχάνονται σε 3 sec, η τελική θα αγγίζει τα 370 km/h!
• Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το 2012 και κάθε μία από τις 399 F70 θα κοστίζει 650.000 ευρω


Η F70 είναι το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την εξωτική Enzo και θα αντιμετωπίσει εξίσου κορυφαία supercar σαν τη Lamborghini Reventon
και την Bugatti Veyron. Oπότε αντιλαμβάνεται κανείς πόσο δύσκολο έργο έχουν οι μηχανικοί της Ferrari που δουλεύουν εδώ και μήνες στο
εν λόγω project.


Οι πρώτες μας πληροφορίες λένε πως η F70 θα είναι μικρότερη, ελαφρύτερη και ταχύτερη απ’ ότι η Enzo και στόχος είναι το συνολικό
βάρος να μην ξεπερνά τον ένα τόνο χρησιμοποιώντας ελαφρά υλικά όπως είναι τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο και το πλαστικό.
Σχεδιαστικά θα διαθέτει πολλά στοιχεία από την πρωτότυπη Mille Chilli που είχε παρουσιαστεί στη πίστα του Fiorano το 2007.


Ωστόσο, μία από τις σημαντικότερες ειδήσεις θα κρύβεται στο πίσω μέρος της F70 όπου θα υπάρχει πλέον υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας με
διπλά turbo (όπως στην F40). Ο τουρμπάτος V8 αναμένεται να αποδίδει περίπου 660 PS, όσο και ο ατμοσφαιρικός 6λιτρος V12 της Enzo. Σχετικά
με τις επιδόσεις εκτιμάται πως τα 0-100 km/h θα επιτυγχάνονται σε περίπου 3 sec ενώ η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 370 km/h.
Πόσο θα κοστίζει; Περίπου στα 650.000 ευρώ με την συνολική παραγωγή να περιορίζεται στα 399 συλλεκτικά κομμάτια.

Αν σας ενδιαφέρει… κάντε υπομονή μέχρι το 2012 όταν θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις.

(πηγή: protothema)