Αυτοκινητιστικά νέα

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,530
Αγιοι Αναργυροι
Δύο.
Ήταν φτιαγμένες από αλουμίνιο και σπαγανε για πλάκα μετά από κάνα δυο χρόνια χρήσης,αν δεν πρόσεχες όταν έβαζες αέρα.
Επειδή εγώ πρόσεχα και ήξερα τι εκανα,τις κατήργησα γιατι μετά θα σπαγανε αραδα,η μία μετά την άλλη.
Ρύθμισα φυσικά και τον εγκέφαλο κατάλληλα, γιατί αν δεν το κάνεις σου βγάζει συνέχεια ένδειξη, αγόρασα και ένα πιεσόμετρο της Michelin,που το χρησιμοποιούν και στο wrc και ησύχασα.
ΌΜΩΣ...
είμαι από τους οδηγούς που μπορεί να πλένουν το αμάξι τους οπότε θυμηθούν, αλλά μηχανικά το προσέχω σχολαστικά από λάστιχα μέχρι προληπτικές αλλαγές σε εξαρτήματα που δεν έχουν λόγο να αλλαχθούν
Τώρα αλλάζω αμορτισέρ...έτσι να έχω καινούργια.

Το καλοκαίρι άλλαξα όλη την φλογέρα στα μπουζί...έτσι για να είναι καινούργια.
να σου κάνω "like" εδώ,,, μπα......
πάντως σφύρα (ξανά) όταν σου την βαρέσει να αλλάξεις μπαταρία, ..έτσι να έχεις καινούργια :love:
δεν ταιριάζει και τίποτα άλλο ρε γμτ.. να γίνω ο παλιατζής σου.... :LOL:
 
  • Haha
Reactions: mdvq

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,530
Αγιοι Αναργυροι
Νικόλα,
Εννοούσα τα Sti wrx και λοιπες τουρμπατες εκδόσεις της "φτερούγας " που χτυπάγανε αβερτα τα μοτέρ τους ,στα καλά καθούμενα.
το ξέρεις ότι η ελληνική αντιπροσωπεία έκανε τουρμπάτα τα 1,6L και κάποιοι νόμιζαν ότι είχαν πύραυλο...

για τα 2λιτρα wrx δεν έχω ακούσει κάτι για ζημιές αν και έχω 2 συναδέρφους με τέτοια.. το μόνο που λένε είναι ότι "είναι καταπιόνες" (ή καταπιώνες) :LOL:
 
17 June 2006
10,183
τα ειπες ολα!
ναι, νομιζω οτι ολα τα ηλεκτρικα, εντος πολης ειναι <20kwh/100km. Προσωπικα ειμαι στις 16 και ο δημητρης πιστευω θα ειναι κατω γυρω στις 14 ισως και πιο κατω. Γυρω στο 15αρι πρεπει να ειναι και ο athlon με το id3 του.
Είχες δίκαιο. Έκανα τις τελευταίες ημέρες μερικά χιλιόμετρα αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση μέσα στην Αθήνα, κυρίως με κίνηση. Όντως η κατανάλωσή μου έπεσε στις 15 kWh για 100 km σε Eco Mode (έτσι και αλλιώς σε κίνηση δεν έχει για τον οδηγό καμία διαφορά πρακτικά). Άρα η λογική ηλεκτροκίνηση εντός, βενζίνη εκτός ισχύει και ενώνει τα καλά των δύο κόσμων.
Τα πρώτα νούμερα που έδωσα ήταν από μια φόρτιση που είχα κάνει στο river west και επιστροφή Χολαργό, η οποία είχε γενικώς ελαφρά ανηφορική διαδρομή, ήταν μέσα στη ζέστη και είχε κλιματισμό να δουλεύει και επίσης έπιασα 120+ στην Εθνική αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα (αν δεν είναι ομαλή η επιτάχυνση προφανώς ενεργοποιείται και το μοτέρ).
Με τέτοιες τιμές συμφέρει άνετα να φορτίζεις και με 0.40 ή και πιο πάνω μιας και η τιμή βενζίνης - ρεύματος που γίνεται ίδιo το κόστος είναι στο 1.10 η βενζίνη (για 0.40 κόστος kWh) που δεν θα φτάσει ποτέ ή 0.65 το ρεύμα (με 1.75 η βενζίνη το λίτρο).
Πάντως είναι λογικό το ηλεκτρικό μοτέρ με τα 130 άλογα να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση σε ταχύτητες 100+ με το βάρος/αεροδυναμική του αυτοκινήτου και για αυτό ανεβάζει την κατανάλωση. Ακόμη και έτσι όμως παραμένει οικονομικότερο. Στο πρώτο ταξίδι θα προσπαθήσω να φύγω φορτισμένος να δω τι θα κάνει.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,769
Πειραιας
το ξέρεις ότι η ελληνική αντιπροσωπεία έκανε τουρμπάτα τα 1,6L και κάποιοι νόμιζαν ότι είχαν πύραυλο...

για τα 2λιτρα wrx δεν έχω ακούσει κάτι για ζημιές αν και έχω 2 συναδέρφους με τέτοια.. το μόνο που λένε είναι ότι "είναι καταπιόνες" (ή καταπιώνες) :LOL:
Αυτό με την αντιπροσωπεία είναι μάλλον λάθος.
Ένας εξουσιοδοτημένος ,λέει ο αστικός μύθος, το έκανε και κατέστρεψε κόσμο.
Για τα 2λιτρα ,ήταν μια χαρακτηριστική περίπτωση "Ομερτά".
Το μάθαινες μετά την απομάκρυνση από το ταμείο 😄.
Ρώτα τον κουμπάρο μου 😂
 
Last edited:

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,769
Πειραιας
Εδώ πήγα το καινούργιο μου 307 στο συνεργείο ,με το αμάξι να έχει αναμμένα φώτα, υαλοκαθαριστήρες σε λειτουργία ,να κορνάρει οπότε του καπνίσει και το μοτέρ σε safe mode (όλα αυτά ταυτόχρονα!!!!)και δεν παραδέχονταν ότι το αμάξι ήταν παράγκα.
Εφόσον ήταν στην εγγύηση,κατ'αυτούς κανένα πρόβλημα δεν υπήρχε 😵‍💫
Το πούλησα στην διετία και ησύχασα?
 
  • Like
Reactions: vlad66

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,866
Αθηνα
Στο πρώτο ταξίδι θα προσπαθήσω να φύγω φορτισμένος να δω τι θα κάνει.
Ο καθε κατασκευαστης, ρυθμιζει τα phev του να συμπεριφερονται με διαφορετικο τροπο. Νομιζω πλεον ομως, ολοι τα εχουν ετσι στημενα ωστε ο ηλεκτροκινητηρας να δουλευει οσο γινεται περισσοτερο. Αν πας με εως 120km/h ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα κινηθεις αποκλειστικα ηλεκτρικα, εως η μπαταρια να φτασει πχ στο 20%, οποτε θα παρει μπρος ο θερμικος, ωστε να μην αδειασει ποτε η μπαταρια. Μετα φανταζομαι, θα κινεισαι υβριδικα (πχ 7λ/100λμ)
 
17 June 2006
10,183
Ο καθε κατασκευαστης, ρυθμιζει τα phev του να συμπεριφερονται με διαφορετικο τροπο. Νομιζω πλεον ομως, ολοι τα εχουν ετσι στημενα ωστε ο ηλεκτροκινητηρας να δουλευει οσο γινεται περισσοτερο. Αν πας με εως 120km/h ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα κινηθεις αποκλειστικα ηλεκτρικα, εως η μπαταρια να φτασει πχ στο 20%, οποτε θα παρει μπρος ο θερμικος, ωστε να μην αδειασει ποτε η μπαταρια. Μετα φανταζομαι, θα κινεισαι υβριδικα (πχ 7λ/100λμ)
Και πάνω από 120 δεν ανοίγει το θερμικό στο Kuga αν δεν υπάρχει ζόρι ή μεγάλη επιτάγχυνση. Το πρώτο μεγάλο ερωτηματικό που είχα με τα PHEV ήδη μου έχει λυθεί και το κόστος των τυπικών μετακινήσεών μου μέσα στο μήνα θα πέσει δραματικά (σχεδόν καλύπτει τη διαφορά στο μηνιάτικο με το προηγούμενο leasing). Στην Αθήνα και χωρίς φόρτιση τα 5.5 - 6.0 πραγματική μέση κατανάλωση με βενζίνη ακόμη και στην κίνηση μου φαίνονται εξωπραγματικά.
Τώρα ταξίδι εθνική με 140 και κλιματισμό θα δούμε. Πρώτο ταξίδι μέσα στο Νοέμβρη.
Πάντως αν κρίνω με όσα έχω δει, αν δεν επιλέξω χειροκίνητα να κρατήσει ενέργεια στη μπαταρία για αργότερα, θα την τελειώσει όλη και θα δουλεύει σε full hybrid mode. Γενικά αν εξαιρέσουμε το sport mode που στοχεύει πάντα να έχει 3-4 κμ αυτονομίας στη μπαταρία για να έχεις μόνιμα όλα τα άλογα και που δεν σβήνει ποτέ το θερμικό δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση στο auto να κρατήσει το παραμικρό.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,866
Αθηνα
Και πάνω από 120 δεν ανοίγει το θερμικό στο Kuga αν δεν υπάρχει ζόρι ή μεγάλη επιτάγχυνση. Το πρώτο μεγάλο ερωτηματικό που είχα με τα PHEV ήδη μου έχει λυθεί και το κόστος των τυπικών μετακινήσεών μου μέσα στο μήνα θα πέσει δραματικά (σχεδόν καλύπτει τη διαφορά στο μηνιάτικο με το προηγούμενο leasing). Στην Αθήνα και χωρίς φόρτιση τα 5.5 - 6.0 πραγματική μέση κατανάλωση με βενζίνη ακόμη και στην κίνηση μου φαίνονται εξωπραγματικά.
Τώρα ταξίδι εθνική με 140 και κλιματισμό θα δούμε. Πρώτο ταξίδι μέσα στο Νοέμβρη.
Πάντως αν κρίνω με όσα έχω δει, αν δεν επιλέξω χειροκίνητα να κρατήσει ενέργεια στη μπαταρία για αργότερα, θα την τελειώσει όλη και θα δουλεύει σε full hybrid mode. Γενικά αν εξαιρέσουμε το sport mode που στοχεύει πάντα να έχει 3-4 κμ αυτονομίας στη μπαταρία για να έχεις μόνιμα όλα τα άλογα και που δεν σβήνει ποτέ το θερμικό δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση στο auto να κρατήσει το παραμικρό.
Χωρις να γνωριζω ακριβως πως δουλευει η ford το συστημα phev, γενικα δεν αφηνουν την μπαταρια να αδειαζει, αλλα διατηρουν τοσο φορτιο, ωστε να μπορει να δουλεψει και ο ηλεκτροκινητηρας, ωστε το συνολο να αποδοσει την ιπποδυναμη που υποσχονται. Κοινως, οτι και να κανεις, δεν θα σε αφησει να την πας στο 0% την μπαταρια, ακομα και αν σου δειχνει οτι ειναι τοσο. Απλα οταν ειναι στο 0% δεν θα σε αφηνει, υποθετω, να κινηθεις αμιγως ηλεκτρικα. Νομιζω, χωρις να θελω να σου υποδειξω πως θα οδηγησεις το δικο σου αμαξι :) , οτι η καλυτερη ιδεα ειναι να το εχεις στο auto (ή οπως αλλιως ονομαζει η ford το αντιστοιχο setting), οπου το αμαξι αποφασιζει τι θα κανει. Γενικα ομως, θα προτιμαει να κινειται ηλεκτρικα και οταν πατας παραπανω το γκαζι, θα ανοιγει και τον θερμικο.
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
1,746
Είχες δίκαιο. Έκανα τις τελευταίες ημέρες μερικά χιλιόμετρα αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση μέσα στην Αθήνα, κυρίως με κίνηση. Όντως η κατανάλωσή μου έπεσε στις 15 kWh για 100 km σε Eco Mode (έτσι και αλλιώς σε κίνηση δεν έχει για τον οδηγό καμία διαφορά πρακτικά). Άρα η λογική ηλεκτροκίνηση εντός, βενζίνη εκτός ισχύει και ενώνει τα καλά των δύο κόσμων.
Τα πρώτα νούμερα που έδωσα ήταν από μια φόρτιση που είχα κάνει στο river west και επιστροφή Χολαργό, η οποία είχε γενικώς ελαφρά ανηφορική διαδρομή, ήταν μέσα στη ζέστη και είχε κλιματισμό να δουλεύει και επίσης έπιασα 120+ στην Εθνική αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα (αν δεν είναι ομαλή η επιτάχυνση προφανώς ενεργοποιείται και το μοτέρ).
Με τέτοιες τιμές συμφέρει άνετα να φορτίζεις και με 0.40 ή και πιο πάνω μιας και η τιμή βενζίνης - ρεύματος που γίνεται ίδιo το κόστος είναι στο 1.10 η βενζίνη (για 0.40 κόστος kWh) που δεν θα φτάσει ποτέ ή 0.65 το ρεύμα (με 1.75 η βενζίνη το λίτρο).
Πάντως είναι λογικό το ηλεκτρικό μοτέρ με τα 130 άλογα να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση σε ταχύτητες 100+ με το βάρος/αεροδυναμική του αυτοκινήτου και για αυτό ανεβάζει την κατανάλωση. Ακόμη και έτσι όμως παραμένει οικονομικότερο. Στο πρώτο ταξίδι θα προσπαθήσω να φύγω φορτισμένος να δω τι θα κάνει.
Μάλλον κι εγώ είχα δίκιο που μίλησα για 41% ακριβότερο κατ' ελάχιστο. 1,75/1,10=>59% ακριβότερο

Με 1,70 ευρώ το λίτρο, για να είναι το ίδιο με το να φορτίζεις έξω με 0,40 θα πρέπει να πάρεις 4,25 KWh με 1 λίτρο. Η βενζίνη δίνει 9 KWh θερμικής ενέργειας ανά λίτρο. Όμως για να δώσει 4,25 KWh φόρτισης σημαίνει πως μιλάμε για κινητήρα με efficiency 48%. Δεν υπάρχει τέτοιος κινητήρας. Οπότε αυτό που λέτε δεν ισχύει. Στη καλύτερη ο βενζινοκινητήρας να μπορεί να δώσει 3 KWh. Οπότε το κόστος κίνησης με βενζίνη είναι 41% ακριβότερο κατ' ελάχιστο.
 
17 June 2006
10,183
Χωρις να γνωριζω ακριβως πως δουλευει η ford το συστημα phev, γενικα δεν αφηνουν την μπαταρια να αδειαζει, αλλα διατηρουν τοσο φορτιο, ωστε να μπορει να δουλεψει και ο ηλεκτροκινητηρας, ωστε το συνολο να αποδοσει την ιπποδυναμη που υποσχονται. Κοινως, οτι και να κανεις, δεν θα σε αφησει να την πας στο 0% την μπαταρια, ακομα και αν σου δειχνει οτι ειναι τοσο. Απλα οταν ειναι στο 0% δεν θα σε αφηνει, υποθετω, να κινηθεις αμιγως ηλεκτρικα. Νομιζω, χωρις να θελω να σου υποδειξω πως θα οδηγησεις το δικο σου αμαξι :) , οτι η καλυτερη ιδεα ειναι να το εχεις στο auto (ή οπως αλλιως ονομαζει η ford το αντιστοιχο setting), οπου το αμαξι αποφασιζει τι θα κανει. Γενικα ομως, θα προτιμαει να κινειται ηλεκτρικα και οταν πατας παραπανω το γκαζι, θα ανοιγει και τον θερμικο.
Έχει μερικές kWh "κρυφές" για τη full υβριδική λειτουργία που δεν επηρρεάζονται από την ηλεκτροκίνηση και δεν στις δείχνει διαθέσιμες για ηλεκτροκίνηση συν αυτές για "ασφάλεια της υγείας" της μπαταρίας. Αυτές οι χρησιμοποιούμενες κρυφές επεκτείνονται όταν επιλέγεις sport mode και εκεί την εξτρά αποθηκευμένη ενέργεια σε αφήνει να τη χρησιμοποιήσεις για ηλεκτροκίνηση αν πας από το sport σε normal ή eco. Έχει και επιλογές για προτεραιότητα για ηλεκτροκίνηση ή να κρατήσεις την μπαταρία για αργότερα είτε auto, αλλά αν είσαι σε χαμηλά επίπεδα φόρτισης δεν σε αφήνει να επιλέξεις σε αυτό το υπομενού κάτι διαφορετικό από auto.
Σίγουρα ο κάθε κατασκευαστής ρυθμίζει διαφορετικά τόσο τους αλγόριθμους ελέγχου όσο και το πως επικοινωνεί την κατάσταση του υβριδικού συστήματος στον οδηγό.
 
17 June 2006
10,183
Μάλλον κι εγώ είχα δίκιο που μίλησα για 41% ακριβότερο κατ' ελάχιστο. 1,75/1,10=>59% ακριβότερο
Ναι, ειδικά αν είναι τόσο κοντά θεωρητικοί και πρακτικοί υπολογίσμοί είναι σίγουρα κοντά στην αλήθεια.
Και φυσικά μιλάμε για νορμάλ οδήγηση. Αν αρχίσεις να πίνεις το αίμα του αυτοκινήτου είτε είναι θερμικό είτε είναι ηλεκτρικό η ενέργεια θα καταναλωθεί με πολύ γρηγορότερους ρυθμούς.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,769
Πειραιας
Ε ρε μάνα,τι έχει να γίνει όταν αρχίσει να γερνάει το αυτοκίνητο,με όλη αυτήν την πολυπλοκότητα.
Μακάρι να τα έχουν κάνει αλεξίσφαιρα αυτά τα συστήματα, αλλά έχω ζωηρές αμφιβολίες επί τούτου!
 
17 June 2006
24,688
Αθήνα
Ε ρε μάνα,τι έχει να γίνει όταν αρχίσει να γερνάει το αυτοκίνητο,με όλη αυτήν την πολυπλοκότητα.
Μακάρι να τα έχουν κάνει αλεξίσφαιρα αυτά τα συστήματα, αλλά έχω ζωηρές αμφιβολίες επί τούτου!
Α ναι εννοείται. Δεν θα υπάρχει η λεξη επισκευή. Η μοναδική λέξη θα είναι : άλλο.
Τι; Δεν ανάβει το ψηφιακό ταμπλό; Με 2-3 χιλιαρικάκια, άλλο !
Ειδικά όσο βλέπω τους νέους ντιζαϊνάτους προφυλακτήρες με τις λεντοταινιες γυρω-γύρω και τους εκατό αισθητήρες επάνω, άλλο τόσο σκέφτομαι τους κατόχους τι κλάμα έχουν να ρίξουν με το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ άγγιγμα! (βεβαίως θεωρώ ανέκδοτο την μικτή ασφάλεια για τον μέσο Έλληνα)
 

karajim80

AVClub Addicted Member
23 September 2017
1,722
Γιατί ρε παιδιά? Τώρα με τα υπόλοιπα θερμικά έτσι δε γίνεται? Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια δεν άνοιγε ο καθρέπτης στο αμάξι και πάω στην αντιπροσωπεία. Μου λένε πρέπει να αλλάξεις καθρέφτη. Πάω στο μάστορα της γειτονιάς μου λέει 50€. Τον άνοιξα μόνος με τη βοήθεια του γιουτουμπι και μου κόστισε 78 λεπτά.

Same Sh1t... Different Day
 
  • Like
Reactions: vlad66

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,769
Πειραιας
Ένας φίλος είχε πάρει προ 10ετιας, ένα μεταχειρισμένο Peugeot 307 cabriolet.
Είχε για καμάρι του ότι τα πίσω φώτα είναι led.
Όταν του είπα ότι έκαναν κάνα 1000αρικο το ένα......δεν ξαναεβαλε όπισθεν 😃😃
 
  • Haha
Reactions: vlad66

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
1,746
Η NRG inCharge φέρνει πρώτη συνδρομητικό πακέτο φορτίσεων με χαμηλότερη τιμή, ενώ μειώνει σημαντικά (20%) τη τιμή για φορτίσεις AC το βράδυ. Κάποιος που δε μπορεί να φορτίσει σπίτι, πλέον μπορεί να φορτίζει το βράδυ από τιμή που ξεκινά τα 0,32 ευρώ / KWh και πέφτει στα 0,296 με συνδρομητικό πακέτο, που για το πρώτο χρόνο θα κοστίζει 25 ευρώ.
Οπότε κάποιος που κάνει ας πούμε 15000 km εντός πόλης με 15 KWh/100km και μπορεί να φορτίζει το βράδυ σε AC φορτιστή της NRG inCharge, θα πληρώσει 150*15*0,296 + 25 => 691 ευρώ, μέση τιμή KWh 0,3071
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,769
Πειραιας
Γιατί ρε παιδιά? Τώρα με τα υπόλοιπα θερμικά έτσι δε γίνεται? Θυμάμαι πριν πολλά χρόνια δεν άνοιγε ο καθρέπτης στο αμάξι και πάω στην αντιπροσωπεία. Μου λένε πρέπει να αλλάξεις καθρέφτη. Πάω στο μάστορα της γειτονιάς μου λέει 50€. Τον άνοιξα μόνος με τη βοήθεια του γιουτουμπι και μου κόστισε 78 λεπτά.

Same Sh1t... Different Day
Άμα ξέρεις πέντε πράγματα και (το κυριότερο) πιάνει το χέρι σου,είναι απίστευτο το πόσα χρήματα μπορείς να γλυτώσεις.
Θα μπορούσα με 20-25 ευρώ να καθαρίσω με μια οθόνη που μου κάνει νούμερα, αλλά επειδή δεν....θα σκάσω μια 135αρα να έρθω στα ίσια μου 😁
Τι και αν έχω γνώσεις,δυστυχώς δεν πιάνουν τα χέρια μου
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,866
Αθηνα
Άμα ξέρεις πέντε πράγματα και (το κυριότερο) πιάνει το χέρι σου,είναι απίστευτο το πόσα χρήματα μπορείς να γλυτώσεις.
Θα μπορούσα με 20-25 ευρώ να καθαρίσω με μια οθόνη που μου κάνει νούμερα, αλλά επειδή δεν....θα σκάσω μια 135αρα να έρθω στα ίσια μου 😁
Τι και αν έχω γνώσεις,δυστυχώς δεν πιάνουν τα χέρια μου
αυτο ισχυει στα παντα. Αν ξερεις βαζεις χερι σε υδραυλικα, ηλεκτρολογικα, ηλεκτρονικα, υπολογιστες αυτοκινητα, στο σωμα σου κτλπ
 
  • Like
Reactions: mdvq and vlad66

karajim80

AVClub Addicted Member
23 September 2017
1,722
Ένα τέτοιο είχα αλλάξει και η οθόνη που έχανε τα γράμματα ήθελε ένα πέρασμα με καλάι γιατί σε κάποιο πινακι είχε ψυχρή κόλληση...
Η αντιπροσωπεία ήθελε πάνω από χιλιάρικο(δεν θυμάμαι ακριβώς το ποσό) για τις επισκευές. Screenshot_20241025_150536_Opera.jpg

Same Sh1t... Different Day
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,530
Αγιοι Αναργυροι
Άμα ξέρεις πέντε πράγματα και (το κυριότερο) πιάνει το χέρι σου,είναι απίστευτο το πόσα χρήματα μπορείς να γλυτώσεις.
Θα μπορούσα με 20-25 ευρώ να καθαρίσω με μια οθόνη που μου κάνει νούμερα, αλλά επειδή δεν....θα σκάσω μια 135αρα να έρθω στα ίσια μου 😁
Τι και αν έχω γνώσεις,δυστυχώς δεν πιάνουν τα χέρια μου
Υπομονή δεν έχεις..
Το λέω γιατί σε ξέρω... ;)
 
  • Haha
Reactions: mdvq