Αυτοκινητιστικά νέα

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,493
Λιβαδειά
"Τα τέλη κυκλοφορίας (gov.gr), θα είναι ίδια με αυτά του 2024, χωρίς νέες επιβαρύνσεις για τους οδηγούς,
καταβάλλονται εμπρόθεσμα από τις 15 Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου."

 
  • Like
Reactions: kosmous and vlad66

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,770
Πειραιας
Ένα τέτοιο είχα αλλάξει και η οθόνη που έχανε τα γράμματα ήθελε ένα πέρασμα με καλάι γιατί σε κάποιο πινακι είχε ψυχρή κόλληση...
Η αντιπροσωπεία ήθελε πάνω από χιλιάρικο(δεν θυμάμαι ακριβώς το ποσό) για τις επισκευές. View attachment 240809

Same Sh1t... Different Day
Και οκ ,αν στο έφτιαχνε.

Εδώ πήγα στη Peugeot να μου ανοίξει ένα δίαυλο στη ECU ,για να ενεργοποιηθεί στο ραδιοcd η aux είσοδος που είχε και οι ξεφτίλες την είχαν off.
Το βαλαν στο διαγνωστικό έσκασα ένα 30αρι και μάντεψε!!
Σιγά μην δούλευε.
Ξανά στον εξουσιοδοτημένο ,πάλι τα ίδια τα γνωστά.
Ξανά μανά πίσω τα ίδια.
Κάτι έχει το αμάξι σου και δεν δουλεύει,μου είπαν.
Και εξίσου σιγά μην μου έδιναν πίσω τα χρήματα για την δουλειά που ΔΕΝ ΈΚΑΝΑΝ.
Το πήγα στον κολλητό μου που έχει ένα universal διαγνωστικό και σε τρία λεπτά το ραδιοcd ήταν οκ.
Θα μου πείτε για δεν το έκανα από την αρχή?
Γιατί αυτά τα γαμωPeugeot έχουν ένα μυστήριο ηλεκτρονικό-ηλεκτρολογικό σύστημα,που αν πατήσεις κάνα λάθος enter τον ήπιες 👹.
Προτίμησα τη **σιγουριά** της Peugeot.😃😃😃😃😃😃😃
 
  • Like
Reactions: karajim80

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,530
Αγιοι Αναργυροι
Και οκ ,αν στο έφτιαχνε.

Εδώ πήγα στη Peugeot να μου ανοίξει ένα δίαυλο στη ECU ,για να ενεργοποιηθεί στο ραδιοcd η aux είσοδος που είχε και οι ξεφτίλες την είχαν off.
Το βαλαν στο διαγνωστικό έσκασα ένα 30αρι και μάντεψε!!
Σιγά μην δούλευε.
Ξανά στον εξουσιοδοτημένο ,πάλι τα ίδια τα γνωστά.
Ξανά μανά πίσω τα ίδια.
Κάτι έχει το αμάξι σου και δεν δουλεύει,μου είπαν.
Και εξίσου σιγά μην μου έδιναν πίσω τα χρήματα για την δουλειά που ΔΕΝ ΈΚΑΝΑΝ.
Το πήγα στον κολλητό μου που έχει ένα universal διαγνωστικό και σε τρία λεπτά το ραδιοcd ήταν οκ.
Θα μου πείτε για δεν το έκανα από την αρχή?
Γιατί αυτά τα γαμωPeugeot έχουν ένα μυστήριο ηλεκτρονικό-ηλεκτρολογικό σύστημα,που αν πατήσεις κάνα λάθος enter τον ήπιες 👹.
Προτίμησα τη **σιγουριά** της Peugeot.😃😃😃😃😃😃😃
Μπορείς να μου πεις γιατί αυτά τα γαμωPeugeot είναι (ή ήταν) τα πιο άνετα και απολαυστικά στο ταξίδι αυτοκίνητα;;;
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,770
Πειραιας
Κοίτα φίλε μου.
Παλιά δίνανε μια εξήγηση,γιατί τα γαλλικά αυτοκίνητα ήταν τόσο άνετα.
Οι δρόμοι του Παρισιού ήταν οι πιο πολύ λιθόστρωτοι.
Σε αυτές τις συνθήκες ,δεν μπορούσαν παρά να έχουν άνετες αναρτήσεις για να μην κάνουν...eμeτο οι επιβάτες.😃
Το εξέλιξαν πολύ το θέμα των αναρτήσεων,γιατί ήταν ζωτικής σημασίας για τους Γάλλους.
Σιγά σιγά με την εξέλιξη φτάσαν σε σημείο,που μαζί με την άνεση συνδύασαν και την άριστη οδική συμπεριφορά.
Έχουν ένα καλά φυλαγμένο μυστικό οι Πουρκουάδες ,που μέχρι τώρα σχεδόν κανένας δεν έχει αποκωδικοποιήσει.
Όποιος έχει οδηγήσει το δικό μου 407 γρήγορα,δεν μπορεί να χωνέψει πως είναι δυνατόν να στρίβει έτσι αυτό το παπορι.
Έχω κάνει χοντρές νίλες στα κατηφόρια,σε κάτι μεγαλόσχημα ονόματα με καλούς οδηγούς.
Δεν ξέρω πως είναι τώρα τα πράγματα με τα καινούργια Γαλλικά,πάντως παλιά ήταν κορυφή.
 
  • Like
Reactions: vlad66

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
16,173
Αθήνα
Προ 25ετιας υπήρχε η icd ανάρτηση, ένα είδος παθητικής τετραδιευθυνσης που είχε το PSA group. Δυστυχώς αυτή αντικαταστάθηκε από ημιακαμπτους
άξονες .
Το 207 μου με 17αρα ζάντα και 45 προφίλ δεν είναι τόσο άνετο.
Το νεότερο 208 που νοικιάζω είναι πιο άνετο αλλά πιο υποστροφικο συν αυτό το απαράδεκτο anti spin που δεν σε αφήνει να παίξεις στην στροφή. Το χειρότερο απ' όλα είναι ότι δεν απενεργοποιείται.
 
  • Wow
  • Like
Reactions: vlad66 and mdvq
Α ναι εννοείται. Δεν θα υπάρχει η λεξη επισκευή. Η μοναδική λέξη θα είναι : άλλο.
Τι; Δεν ανάβει το ψηφιακό ταμπλό; Με 2-3 χιλιαρικάκια, άλλο !
Ειδικά όσο βλέπω τους νέους ντιζαϊνάτους προφυλακτήρες με τις λεντοταινιες γυρω-γύρω και τους εκατό αισθητήρες επάνω, άλλο τόσο σκέφτομαι τους κατόχους τι κλάμα έχουν να ρίξουν με το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ άγγιγμα! (βεβαίως θεωρώ ανέκδοτο την μικτή ασφάλεια για τον μέσο Έλληνα)
Τα Prius υπάρχουν στην αγορά εδώ και πάνω από 25 χρόνια και δεν έχουν υπάρξει τέτοια θέματα.

Άμα θέλει ο κατασκευαστής να βγάλει καλό μηχάνημα, μπορεί.

Σε λίγα χρόνια θα μάθουμε αν όλοι τους ήθελαν..
 
  • Like
Reactions: vlad66

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,770
Πειραιας
Τα Prius υπάρχουν στην αγορά εδώ και πάνω από 25 χρόνια και δεν έχουν υπάρξει τέτοια θέματα.

Άμα θέλει ο κατασκευαστής να βγάλει καλό μηχάνημα, μπορεί.

Σε λίγα χρόνια θα μάθουμε αν όλοι τους ήθελαν..
Μητσε μου ,έχει να κάνει και με την χώρα κατασκευής.
Αν τα Prius είναι γιαπωνέζικα ,τότε είναι μια καλή εξήγηση,με την προϋπόθεση φυσικά ότι ξέρεις από πρώτο χέρι ότι δεν βγάζουν πρόβλημα.
Γιατί και τα Honda είναι αλεξίσφαιρα, αλλά οι οθόνες τους δεν είναι έτσι.
Στα πιο πολλά civic,δεν φαίνονται καλά τα νούμερα.
Όμως....
Έχει να κάνει και που δουλεύει το αυτοκίνητο και για ποσά χρόνια είναι στο δρόμο.
Στην Κρήτη δεν υπάρχει ένα κόκκινο αυτοκίνητο,που δεν έχει γίνει ροζ.
Του φίλου μου όμως το c2 είναι ακόμα κόκκινο, γιατί το παρκάρει σε γκαράζ.
Όταν μιλάμε για βλάβες στην Ελλάδα, εννοούμε αυτοκίνητο με κάμποσα χρόνια και χιλιόμετρα στην πλάτη τους, εκτεθειμένα στον δρόμο.
Αν είναι να το έχεις σε γκαράζ και να μην το κουνάς μπας και χαλάσει,τότε αλλάζουν τα δεδομένα.
Άσε δε που εγώ προσωπικά δεν ακούω κανένα τι μου λέει,γιατί οι πιο πολλοί έχουν άγνοια ή θεωρούν βλάβες ως μη γενόμενες.
Έσκασα 135 ευρώ πρόσφατα για το Aygo της κόρης μου για να της αλλάξω αμορτισέρ (χωρίς εργασίες)
Πριν από ένα χρόνο είχαν αλλαχθεί με kayaba,και το αυτοκίνητο έβγαζε έναν απροσδιόριστο θόρυβο από πίσω.
Αφού κάναμε τα πάντα και ο θόρυβος παρέμενε,καταλήξαμε ότι έφταιγαν τα αμορτισέρ.
Καινούργια από την Toyota και όλα καλά.
Αν ρωτήσεις την κόρη μου ,χαμπάρι δεν είχε πάρει για τον θόρυβο.
Μόνο όταν της είπα "τι διάολο κουδουνίζει από πίσω" το κατάλαβε.
Και φυσικά θα το είχε αφήσει έτσι , νομίζοντας ότι έτσι είναι 😀
Ας οψεται,η δική μου ψώρα που δεν μπορούσα να ακούω το αμάξι να κουδουνάει.
 

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
47,833
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Στα πλαισια του τακτικου προβοκατορικου τορπιλισμου μου
στην αυξανομενη συμπαθεια προς ηλεκτροκινητα οχηματα 😎


Τα σχολια (δεξιωθεν) ειναι απο γνωστους ηλεκτροφαφλαταδες 😙😚
 
Last edited:

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,468
Περιμένω το ιμιτασιόν εσωτερικό κομμάτι της χειρολαβής από το megane, θέλω να δω την ποιότητά του και αν είναι καλό θα το αναφέρω στο forum της Ρενώ, υπάρχουν πολλοί που έχουν το ίδιο θέμα (σπάει και σου μένει στο χέρι). Η αντιπροσωπεία φέρνει όλη την ταπετσαρία της πόρτας προς 400 αν θυμάμαι καλά στα σχόλια του αντίστοιχου topic ευρώ .

Screenshot_20241028-085947-941.png
 
  • Like
Reactions: vlad66

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
15,493
Λιβαδειά


Tesla στη Ρουμανία - Τράκαρε μόνο του για να σώσει πεζό!


"Στη Ρουμάνια συνέβη ένα περιστατικό που το Autopilot και τα συστήματα υποβοήθησης του Tesla Model 3
έσωσαν τη ζωή ενός πεζού! Το αμερικανικό μοντέλο κινούνταν σε ένα πολυσύχναστο δρόμο, παράλληλα
με το πεζοδρόμιο. Ένας πεζός έχασε την ισορροπία του, με αποτέλεσμα να πέσει στο οδόστρωμα και
μπροστά από το Tesla!

Τα συστήματα υποβοήθησης αντέδρασαν ακαριαία, με το Τesla να αποφεύγει τον πεζό και να προσκρούει
σε διερχόμενο αυτοκίνητο από το αντίθετο ρεύμα
."



 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,866
Αθηνα

Tesla στη Ρουμανία - Τράκαρε μόνο του για να σώσει πεζό!


"Στη Ρουμάνια συνέβη ένα περιστατικό που το Autopilot και τα συστήματα υποβοήθησης του Tesla Model 3
έσωσαν τη ζωή ενός πεζού! Το αμερικανικό μοντέλο κινούνταν σε ένα πολυσύχναστο δρόμο, παράλληλα
με το πεζοδρόμιο. Ένας πεζός έχασε την ισορροπία του, με αποτέλεσμα να πέσει στο οδόστρωμα και
μπροστά από το Tesla!

Τα συστήματα υποβοήθησης αντέδρασαν ακαριαία, με το Τesla να αποφεύγει τον πεζό και να προσκρούει
σε διερχόμενο αυτοκίνητο από το αντίθετο ρεύμα
."



το ειδα να αναπαραγεται αυτο, αλλα α. πρεπει να εισαι τελειως ηλιθιος για να εχεις ενεργοποιημενο autopilot σε τετοιο δρομο, β. δεν εχω δει σε κανενα αλλο βιντεακι το autopilot να συμπεριφερεται ετσι.
Προσωπικα δεν πιστευω οτι την κινηση την εκανε το οχημα, αλλα ο οδηγος.
 
  • Like
Reactions: ln()

Arkanovios

Established Member
10 October 2008
154
Θεσσαλονίκη
Όπου και να το έχω δει πάντως, πρώτα ξεκινάνε με το "Κοίτα τι έκανε το tesla κι έσωσε τον άνθρωπο" και μετά το γυρίζουν στο "δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν πως την κίνηση την έκανε το αυτοκίνητο, ο οδηγός ή συνδυασμός αυτών"
 
  • Like
Reactions: avpap

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
20,991
Αθήνα
Απλά πράγματα σε σχέση με το αποτέλεσμα. Τι μας ενδιαφέρει σε ένα ατύχημα; Να γίνει το λιγότερο κακό.

Εδώ τι έχουμε; Την αποφυγή να περάσει πάνω από πεζό και να τον κάνει φέτες ή να τον λιώσει ένα όχημα κοντά στους δύο τόνους, με την απόφαση να αποφύγει τον πεζό και να πέσει επάνω στο αντιθέτως διερχόμενο όχημα, του οποίου οι επιβαίνοντες με ζώνες ασφαλείας και αερόσακους είναι πολύ καλύτερα προστατευμένοι, σε σχέση με την ταχύτητα της σύγκρουσης.
Αποδεικνύεται ότι επρόκειτο για μικρή ταχύτητα από την συνολική παραμόρφωση των οχημάτων μετά τη σύγκρουση.

Δεν ξέρω αν την απόφαση την πήρε το autopilot ή ο οδηγός, αλλά ήταν η σωστή απόφαση στις δεδομένες συνθήκες. Εκείνη με το μικρότερο κόστος σε ανθρώπινες ζωές.
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,866
Αθηνα
Απλά πράγματα σε σχέση με το αποτέλεσμα. Τι μας ενδιαφέρει σε ένα ατύχημα; Να γίνει το λιγότερο κακό.

Εδώ τι έχουμε; Την αποφυγή να περάσει πάνω από πεζό και να τον κάνει φέτες ή να τον λιώσει ένα όχημα κοντά στους δύο τόνους, με την απόφαση να αποφύγει τον πεζό και να πέσει επάνω στο αντιθέτως διερχόμενο όχημα, του οποίου οι επιβαίνοντες με ζώνες ασφαλείας και αερόσακους είναι πολύ καλύτερα προστατευμένοι, σε σχέση με την ταχύτητα της σύγκρουσης.
Αποδεικνύεται ότι επρόκειτο για μικρή ταχύτητα από την συνολική παραμόρφωση των οχημάτων μετά τη σύγκρουση.

Δεν ξέρω αν την απόφαση την πήρε το autopilot ή ο οδηγός, αλλά ήταν η σωστή απόφαση στις δεδομένες συνθήκες. Εκείνη με το μικρότερο κόστος σε ανθρώπινες ζωές.
στην ελλαδα βεβαιως, θα ειχαν πεσει να τον φανε τον οδηγο, διοτι θα ειχε χτυπησει διτροχο που τον προσπερνουσε παρανομα, ο οδηγος του οποιου δεν θα φορουσε και κρανος :)
 
  • Like
Reactions: SR-71

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
20,991
Αθήνα
στην ελλαδα βεβαιως, θα ειχαν πεσει να τον φανε τον οδηγο, διοτι θα ειχε χτυπησει διτροχο που τον προσπερνουσε παρανομα, ο οδηγος του οποιου δεν θα φορουσε και κρανος :)

Ίσως έτσι εξηγούνται τα σχόλια όσων αντιδρούν - λανθασμένα - στα οποία απ' όσο διάβασα λίγο πολύ ήταν έτσι: τι θα γινόταν αν από απέναντι ερχόταν μοτοσυκλέτα, τι θα γινόταν αν από απέναντι ερχόταν φορτηγό και λόγω ορμής παρέσυρε το tesla και το έριχνε επάνω στους πεζούς στο πεζοδρόμιο... τι θα γινόταν αν η γιαγιά μου είχε ρουλεμάν... αν ξαφνικά έπεφτε ένας κομήτης και διάφορα άλλα τέτοια υποθετικά σενάρια.

Don't focus on what's wrong. Focus on what's strong λένε οι αμερικάνοι.

Εάν στο μυαλό μας έχουμε έναν συγκεκριμένο στόχο, αυτός είναι με δεδομένες τις εκάστοτε συνθήκες να έχουμε την καλύτερη δυνατή λύση. Έτσι είναι στην ασφάλεια.
Σε τέτοιους αλγόριθμους βασίζονται τα συστήματα autopilot και κάνουν άπειρους υπολογισμούς σε milisecond προκειμένου να πάρουν την καλύτερη δυνατή απόφαση.

Βέβαια στην Ελλάδα, σίγουρα ο ελληναράς ξέρει καλύτερα και θα είχε αποφύγει και τη σύγκρουση με το ένα χέρι στο τιμόνι ενώ με το άλλο θα σκάλιζε το ρουθούνι του φτιάχνοντας μπαλάκια από μύξες. Γνωστά αυτά... .
 
  • Like
Reactions: avpap
Που λέτε τις προάλλες πήγα διακοπές για λίγες μέρες εκτός Ελλάδας και αναγκάστηκα να νοικιάσω υβριδικό θερμικό και συγκεκριμένα ένα σχετικά καινούργιο Toyota C-HR.

Είχα να οδηγήσω θερμικό ακριβώς έναν χρόνο.

Η διαφορά με το Tesla είναι χαοτική.

Πολιτισμικό σοκ.

Για αρχή, στην αρχή νόμιζα ότι ήταν χαλασμένο, μιας και πάταγα γκάζι, ανέβαιναν οι στροφές του κινητήρα αλλά η επιτάχυνση ήταν αμελητέα, ειδικά για κινητήρα 1.8L.

Μετά κατάλαβα ότι αν ήθελα πραγματικά να επιταχύνω έπρεπε να το σανιδώσω, να ακούσω το μοτέρ να πηγαίνει στις ~6.000 στροφές, και μετά να αρχίσει να "τραβάει".

Αν κατάλαβα καλά αυτό οφείλεται στο CVT κιβώτιο ταχυτήτων.

Τραγικό σύστημα, για πέταμα IMHO.

Στη συνέχεια αφού είχαμε φτάσει στον προορισμό μας προσπαθούσα να το κλειδώσω, αλλά μάταια.

Μετά από 1-2 λεπτά σκέφτηκα ότι μπορεί να θέλει να πατήσεις το start/stop κουμπί του κινητήρα για κάποιο λόγο, και όντως αυτό έφταιγε.

Οπότε, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα χρηστικότητας που είναι θέμα software να λυθούν αλλά δεν λύνονται.

Με τέτοια μυαλά θα τους φάνε πανεύκολα λάχανο οι "καινούργιοι".
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,866
Αθηνα
Που λέτε τις προάλλες πήγα διακοπές για λίγες μέρες εκτός Ελλάδας και αναγκάστηκα να νοικιάσω υβριδικό θερμικό και συγκεκριμένα ένα σχετικά καινούργιο Toyota C-HR.

Είχα να οδηγήσω θερμικό ακριβώς έναν χρόνο.

Η διαφορά με το Tesla είναι χαοτική.

Πολιτισμικό σοκ.

Για αρχή, στην αρχή νόμιζα ότι ήταν χαλασμένο, μιας και πάταγα γκάζι, ανέβαιναν οι στροφές του κινητήρα αλλά η επιτάχυνση ήταν αμελητέα, ειδικά για κινητήρα 1.8L.

Μετά κατάλαβα ότι αν ήθελα πραγματικά να επιταχύνω έπρεπε να το σανιδώσω, να ακούσω το μοτέρ να πηγαίνει στις ~6.000 στροφές, και μετά να αρχίσει να "τραβάει".

Αν κατάλαβα καλά αυτό οφείλεται στο CVT κιβώτιο ταχυτήτων.

Τραγικό σύστημα, για πέταμα IMHO.

Στη συνέχεια αφού είχαμε φτάσει στον προορισμό μας προσπαθούσα να το κλειδώσω, αλλά μάταια.

Μετά από 1-2 λεπτά σκέφτηκα ότι μπορεί να θέλει να πατήσεις το start/stop κουμπί του κινητήρα για κάποιο λόγο, και όντως αυτό έφταιγε.

Οπότε, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα χρηστικότητας που είναι θέμα software να λυθούν αλλά δεν λύνονται.

Με τέτοια μυαλά θα τους φάνε πανεύκολα λάχανο οι "καινούργιοι".
καλομαθες και ξεμαθες! Εγω οδηγω που και που θερμικο και ξερω τι να περιμενω. Σκεψου μαλιστα οτι οδηγησες υβριδικο, οποτε τουλαχιστον ειχες ομαλη λειτουργια στον κινητηρα. Φαντασου τον τρομο να ειχες οδηγησει κανενα χειροκινητο!!!!
Οσο για το "για πεταμα", περιμενε λιγο θα πεσουν να σε φανε οι τογιοταιοι :) Δεν θα εχουν αδικο, διοτι ειναι χαοτικη η διαφορα στην εμπειρια σε σχεση με τα κλασσικα, χειροκινητα θερμικα
Το start/stop παντως υπαρχει και σε πολλα ηλεκτρικα.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,530
Αγιοι Αναργυροι
Απλά πράγματα σε σχέση με το αποτέλεσμα. Τι μας ενδιαφέρει σε ένα ατύχημα; Να γίνει το λιγότερο κακό.

Εδώ τι έχουμε; Την αποφυγή να περάσει πάνω από πεζό και να τον κάνει φέτες ή να τον λιώσει ένα όχημα κοντά στους δύο τόνους,
υπερβολικό σε βρίσκω.. ο μπουχέσας στο καπώ θα έπεφτε , το τέσλα στα φρένα , ο μπουχέσας στην άσφαλτο με κανένα καρούμπαλο..
το τέσλα με μικρές ζημιές , πιστεύω ότι ούτε ράγισμα στο παρμπρίζ και ο απέναντι άτυχος άντε να σταμάταγε για να δει τι έγινε...
με την απόφαση να αποφύγει τον πεζό και να πέσει επάνω στο αντιθέτως διερχόμενο όχημα, του οποίου οι επιβαίνοντες με ζώνες ασφαλείας και αερόσακους είναι πολύ καλύτερα προστατευμένοι, σε σχέση με την ταχύτητα της σύγκρουσης.
για ρώτα τους τι θα προτιμούσαν.......
Αποδεικνύεται ότι επρόκειτο για μικρή ταχύτητα από την συνολική παραμόρφωση των οχημάτων μετά τη σύγκρουση.
ακριβώς αυτό!
μικρή ταχύτητα.

Δεν ξέρω αν την απόφαση την πήρε το autopilot ή ο οδηγός, αλλά ήταν η σωστή απόφαση στις δεδομένες συνθήκες. Εκείνη με το μικρότερο κόστος σε ανθρώπινες ζωές.
διαφωνώ.
λάθος απόφαση από όπου και να "ήρθε"...
έπρεπε ο οδηγός του τέσλα να είχε το πόδι πάνω στο φρένο αφού πλησίασε τόσο κοντά πλήθος..
ξέρεις πόσους έχω γλιτώσει έτσι ακριβώς ;;
και με όχημα 11-12 τόνων άδειο με "αργή" απόκριση στα πεντάλ..
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
20,991
Αθήνα
Σχολή ασφαλούς οδήγησης 101. Καλύτερα να το ρίξεις επάνω σε άλλες λαμαρίνες παρά σε πεζό.

Το τι θα έπρεπε να είχε γίνει πιο πριν δεν ενδιαφέρει. 1000 πράματα θα έπρεπε να είχαν γίνει πιο πριν έτσι ώστε να μην υπάρξει ατύχημα. Εδώ εξετάζουμε από τη στιγμή που προκύπτει το πρόβλημα και μετά ποια είναι η καλύτερη επιλογή εντός του χρονικού ορίου που μετριέται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Δεν έχει τύχη ο ακάλυπτος από παντού πεζός απέναντι σε ένα όχημα που κινείται με 30 χλμ. (λέω εγώ). Είναι απλή Φυσική. Βασικά οποιαδήποτε ταχύτητα πάνω από τα 5 χλμ. είναι επικίνδυνη.