Τα Prius υπάρχουν στην αγορά εδώ και πάνω από 25 χρόνια και δεν έχουν υπάρξει τέτοια θέματα.
Άμα θέλει ο κατασκευαστής να βγάλει καλό μηχάνημα, μπορεί.
Σε λίγα χρόνια θα μάθουμε αν όλοι τους ήθελαν..
Μητσε μου ,έχει να κάνει και με την χώρα κατασκευής.
Αν τα Prius είναι γιαπωνέζικα ,τότε είναι μια καλή εξήγηση,με την προϋπόθεση φυσικά ότι ξέρεις από πρώτο χέρι ότι δεν βγάζουν πρόβλημα.
Γιατί και τα Honda είναι αλεξίσφαιρα, αλλά οι οθόνες τους δεν είναι έτσι.
Στα πιο πολλά civic,δεν φαίνονται καλά τα νούμερα.
Όμως....
Έχει να κάνει και που δουλεύει το αυτοκίνητο και για ποσά χρόνια είναι στο δρόμο.
Στην Κρήτη δεν υπάρχει ένα κόκκινο αυτοκίνητο,που δεν έχει γίνει ροζ.
Του φίλου μου όμως το c2 είναι ακόμα κόκκινο, γιατί το παρκάρει σε γκαράζ.
Όταν μιλάμε για βλάβες στην Ελλάδα, εννοούμε αυτοκίνητο με κάμποσα χρόνια και χιλιόμετρα στην πλάτη τους, εκτεθειμένα στον δρόμο.
Αν είναι να το έχεις σε γκαράζ και να μην το κουνάς μπας και χαλάσει,τότε αλλάζουν τα δεδομένα.
Άσε δε που εγώ προσωπικά δεν ακούω κανένα τι μου λέει,γιατί οι πιο πολλοί έχουν άγνοια ή θεωρούν βλάβες ως μη γενόμενες.
Έσκασα 135 ευρώ πρόσφατα για το Aygo της κόρης μου για να της αλλάξω αμορτισέρ (χωρίς εργασίες)
Πριν από ένα χρόνο είχαν αλλαχθεί με kayaba,και το αυτοκίνητο έβγαζε έναν απροσδιόριστο θόρυβο από πίσω.
Αφού κάναμε τα πάντα και ο θόρυβος παρέμενε,καταλήξαμε ότι έφταιγαν τα αμορτισέρ.
Καινούργια από την Toyota και όλα καλά.
Αν ρωτήσεις την κόρη μου ,χαμπάρι δεν είχε πάρει για τον θόρυβο.
Μόνο όταν της είπα "τι διάολο κουδουνίζει από πίσω" το κατάλαβε.
Και φυσικά θα το είχε αφήσει έτσι , νομίζοντας ότι έτσι είναι
Ας οψεται,η δική μου ψώρα που δεν μπορούσα να ακούω το αμάξι να κουδουνάει.