Γιώργος Κυριακαράκος
Administration Team
- 17 June 2006
- 10,183
Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε υβριδικά σύνολα μιας και συνδυάζεται αρμονικά με τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του ηλεκτρικού συνόλου.Ok Γιώργο, ίσως δεν έκανα τον κόπο να αναλύσω παραπάνω. Ο Atkinson είναι λίγο πιό αποδοτικός,αλλά σε real world συνθήκες η ισχύς του είναι μικρότερη.
https://el.actualidadmotor.com/κύκλος-atkinson-έτσι-λειτουργούν-οι-κινητήρες/
Το ότι έχω 0-100 σε 7 δευτερόλεπτα με τον υπερυψωμένο κύβο δεν είναι και μικρό κατόρθωμα όταν μέσα στην Αθήνα σε σταμάτα / ξεκίνα έχω χωρίς φόρτιση από πρίζα 3-5 l/100 km κατανάλωση (οι διαφορές κυρίως λόγω κλιματισμού).
Ναι είναι οδηγικά πιο απολαυστικό να καρφώνω ταχύτητες στο παλιό τουρμπάτο ford που έχω του 2013 σε διαδρομές στο βουνό αλλά θέλει ένα παραπάνω δευτερόλεπτο για τα 100 και καίει στην κίνηση τα άντερά του.