Δεν ξέρω τι έκαναν το 70, αλλά το 2020 να βγάζεις ακριβά SUV σε λογική body on frame λες και παίρνεις φορτηγάκι, είναι απλά ντροπή.
Δεν είναι καθόλου ντροπή.
Τα ακριβά SUV είναι και βαριά..σωστά;;
Έχεις δει φορτηγάκι με αυτοφερώμενο αμάξωμα;;
Μιλάω για σοβαρά φορτηγάκια, πόσο μάλλον για φορτηγά...
Η πολύ σωστή λογική τους βασίζεται στην αντοχή σε διάρκεια χρόνου, αλλά και στην αντοχή στην χρήση.
Η άνεση και οι επιδόσεις έρχονται σε 2η μοίρα, όπως και το "κράτημα" κλπ...
Αυτά τα αυτοκίνητα θα έχουν την ίδια γεωμετρία μετά από 30-40 χρόνια, όταν τα ανάλογα αυτοφερώμενα θα έχουν σκεβρώσει από όλες τις πάντες.
Παρμπρίζ θα πας να αλλάξεις και από την μια μεριά το κενό θα βγάζει μάτι, από την άλλη θα "βρίσκει".
Μην πας μακριά... τις προάλλες μου έσπασε εσωτερικό χοντρό τζάμι στο Λ/Φ , όταν απλά πέρασα απαλά και με χαμηλή ταχύτητα από σαμαράκι με κολλητή λακκούβα..
"Στρεσαρίστηκε" τόσο πολύ το αυτοφερώμενο αμάξωμα του iveco που "ξέσπασε" εκεί.
Καμία εντύπωση δεν έκανε στους τεχνικούς όταν τους το πήγα.
Το βλέπουν συχνά πυκνά.
Αδιανόητο για τα παλιά ikarus , steyr και κάτι άλλα που δεν τα θυμάμαι τώρα..
Τα μεν αυτοφερώμενα, τα δε με πλαίσιο.
Χωρίς να έχω ζήσει με αμερικάνικο αυτοκίνητο, έχω μπεί σε dodge, mustang και στις ΗΠΑ έχω οδηγήσει ένα town car της lincoln και ένα ford fusion. Το ford είναι τυπικό ford, το lincoln ήταν μεν σαν να κάθεσαι στον καναπέ σου, κατά τα άλλα ήταν τραγικό, έστριβε σαν βάρκα, το κιβώτιο ήταν μάλλον το χειρότερο που έχω οδηγήσει και η ποιότητα του εσωτερικού κακή. Ο δε κινητήρας, V8 και ήταν σαν να οδηγείς ένα 2.0T.
Καμία αντίρρηση, έχει απ'όλα ο μπαξές.
Όμως για βάλε την αντοχή ενός 2,0Τ με αυτή ενός V8...
Άνοιξε τους μετά από 300-400.000χιλ να δούμε τι θα δεις μέσα...
Ή μάλλον κάνε μια δυναμομέτρηση στον καθένα μετά από αυτά τα χιλιόμετρα...