Αυτοκινητιστικά νέα

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,348
Αθήνα...
Χάσμα γενεών λέγεται αυτό..
Θα δώσω όσα μπορώ με γνώμονα την γερή κατασκευή.
Μετά όλα τα άλλα...
Γιατί;; Διότι θα είναι το τελευταίο μου αυτοκίνητο...
Δεν υπάρχει χρόνος ζωής για να αλλάξω μοντέλα, συν (λόγω ηλικίας πάλι) το ότι δεν έχω όρεξη πια.....
Αυτό ΑΝ πάρω άλλο αυτοκίνητο και δεν μείνω τελικά με το baleno και το focus της Σίας.. που είναι και το πιθανότερο σενάριο.

Γιατί το λες αυτό;;
Εγώ πιστεύω το αντίθετο.
Φυσικά εσύ θα το μάθεις/θα το δεις, εγώ όχι...:p

Δεν θα το έλεγα έτσι.
Καλώς ή κακώς, τα αγοραστικά κοινά αλλάζουν. Πριν από 20 χρόνια, η VW έκανε promo στα αυτοκίνητα της βάζοντας κάποιον να κρεμαστεί από τη πόρτα και να χοροπηδάει δείχνοντας πως ότι και να της κάνεις δεν κρεμάει. Από την ίδια περίοδο αν δείς ένα SL ή ένα CLK και πάλι κοιτάξεις τη πόρτα του θα πάθεις σοκ.

Σήμερα, από το μέσο κοινό δεν θα αγοράσει κανείς αμάξι επειδή έχει τον μενετεσέ του τότε SL ούτε επειδή κατάφερε η εταιρία να μειώσει κατά 5dB τον θόρυβο στο εσωτερικό στα x χλμ/ω. Θα αγοράσει όμως επειδή έχει πιο βολικό προς εκείνον/η infotainment, μεγαλύτερη οθόνη, χαμηλότερη κατανάλωση και ας έχει cvt για παράδειγμα κλπ. Υπάρχουν και κατασκευαστές που τα έχουν όλα, με την αντίστοιχη τιμή που δεν απευθύνονται όμως στο ευρύ κοινό.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,128
Αγιοι Αναργυροι
Και μην ξεχνάτε: οι αυτοκινητοβιομηχανιες θέλουν να πουλάνε αμάξια τακτικά που σημαίνει όχι να αντέχουν για μια ζωή....
Αν είχαν μόνο τους έλληνες πελατες θα είχαν κλείσει προ πολλού 😁😁
για όλα τα προϊόντα ισχύει αυτό.

όμως ο ανταγωνισμός έχει φέρει το αντίθετο αποτέλεσμα.. για παράδειγμα , ένας κινητήρας του '70 (ατμοσφαιρικός σε "νορμάλ" κυβικά) δεν έβγαζε τα χιλιόμετρα που βγάζει ένας του '00 ή του '10
στα ίδια κυβικά, πάλι όχι τούρμπο και από την ίδια εταιρία.
για τους μικρούς τουρμπάτους δεν ξέρω, (κανείς δεν ξέρει) , είναι κάτι που θα φανεί στο μέλλον...
το ίδιο ισχύει στα αμαξώματα που από το '87 δεν σκουριάζουν, αφού όλοι ακολούθησαν την nissan στο ψυχρό γαλβάνι.
κάποια πράγματα πήγαν "πίσω" και δεν αντέχουν στον χρόνο όπως παλιά.. πλαστικά , μονωτικά , ελαστικά στεγανοποίησης, αν και όχι κατά κανόνα και αυτό για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος...
αν κάποιος ασχολείται με το αυτοκίνητό του σε βάθος, υπάρχουν υλικά (που κάποτε δεν υπήρχαν) που προστατεύουν και συντηρούν αυτά που (επίτηδες) πολυμερίζονται σήμερα.

θα μου πεις, -γιατί να ασχοληθώ ;; θα αλλάξω το αυτοκίνητο σε 5-7-10 χρόνια...

-γιατί εμείς σαν χώρα δεν παράγουμε αυτοκίνητα και γενικά δεν έχουμε βαριά βιομηχανία.. άρα μόνο εισάγουμε.. άρα μας τα παίρνουν και συνέχεια χρωστάμε.. και δεν θα ξεχρεώσουμε ποτέ...
κάτι πρέπει να κάνουμε για να "περιορίσουμε" την ζημιά, άσχετα από το τι λένε οι πολιτικοί και τι νομοθεσίες περνάνε στην βουλή... ότι τους λένε οι από πάνω τους κάνουν και αυτοί οι "από πάνω" , παράγουν αυτοκίνητα και θέλουν να τα πουλάνε....

βέβαια η δική μου "αντίληψη" στο θέμα "κατανάλωσης" εισαγόμενων προϊόντων είναι σταγόνα στον ωκεανό......
 
  • Like
Reactions: trav
17 June 2006
9,815
Γιώργο, το είχα δεί σε έκθεση επειδή είχε κάνει ντόρο το συγκεκριμένο. Σου έκανε καλή εντύπωση το εσωτερικό του για παράδειγμα; Εμένα μου φάνηκε πολύ κακό, είχε αποκλειστικά σκληρά πλαστικά, το δε ταμπλό μου φάνηκε φασόν, ανοίγουμε 2 τρύπες και βάζουμε ότι βάζουμε σε όλα μας τα αμάξια.
Αυτό που είχαμε νοικιάσει είχε επενδύσεις δέρματος παντού.
Βασικά να πω την αλήθεια δεν είχα νοικιάσει luxury...είχα νοικιάσει πολλούς μήνες πριν από την National/Alamo ένα κατηγορίας nissan altima με φουλ ασφάλεια πολύ οικονομικά (ήταν η μεγαλύτερη κατηγορία πριν τα Luxury και την είχα κλείσει γιατί ήταν η μόνη που έδινε εγγυημένα cruise control, ενώ στις μικρότερες ήταν απλά αν σου τύχει - 2 άτομα θα ήμασταν).
Όταν πήγα San Francisco σε κατάστημα μέσα στην πόλη να παραλάβω με άρχισαν για upgrade σε SUV κλπ. Είχα διαβάσει όμως όταν είχα κάνει το ψάξιμο ότι ήταν συνηθισμένη πρακτική της να προτείνει αναβαθμίσεις σε SUV που τελικά τις χρεωνόσουν (το έγραφε σε ψηλά γράμματα).
Εγώ απάντησα ότι δεν θέλω να δώσω ούτε 1 δολάριο παραπάνω και να κόψουν το λαιμό τους να μου δώσουν το αυτοκίνητο που έχω κλείσει μήνες πριν. Μετά από έναν εσωτερικό χαμό γιατί δεν περίμεναν τέτοια αντίδραση από εμένα μου είπε ο υπάλληλος ότι δεν μπορούν να μου δώσουν SUV χωρίς χρέωση σαν αναβάθμιση, ότι αυτοκίνητο σαν αυτό που είχα κλείσει δεν υπήρχε διαθέσιμο και ότι θα μου έκαναν δωρεάν αναβάθμιση σε Luxury που είχαν τη δυνατότητα να κάνουν και έτσι βρέθηκα με το 300c. Δεν με χάλασε καθόλου!
Παντού είχε δέρματα αυτό που μου έδωσαν, προφανώς μπορεί να ήταν κάποια πολυτελής έκδοση σε σχέση με αυτή που είχες δει. Είχα απολαύσει την ηλιοροφή και τα αεριζόμενα καθίσματα...
 
17 June 2006
9,815
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι χάνονται τα όρια μεταξύ των αυτοκινήτων. Διάβαζα πριν λίγο καιρό ένα τεστ μεταξύ BMW X1 και Peugeot 3008.
Το άρθρο ενώ έδινε υπέρ και κατά δεν ήθελε να πάρει άμεση θέση, αλλά ένα σχόλιο από κάτω τα έλεγε όλα. Δεν θυμάμαι ακριβώς τις λέξεις αλλά το ζουμί ήταν αυτό:

Αν θέλω να σκάσω σε επαγγελματική συνάντηση και να φανώ επιτυχημένος θα πάρω BWM/Mercedes/Land Rover κλπ και δεν με νοιάζει ότι στην πράξη τεχνοκρατικά μπορεί να είναι χειρότερο γιατί μπορεί να με βοηθήσει να κλείσω κάποια συμφωνία παίζοντας με την ψυχολογία του πελάτη. Δεν υπάρχει άλλος λόγος να δώσω 6-8-10κ παραπάνω και με χαρά γιατί όπως και να το κάνουμε άλλη εντύπωση κάνεις με ένα τέτοιο και άλλη με ένα Hyundai/Peugeot/KIA/Ford που μπορεί να είναι αντικειμενικά καλύτερο και οικονομικότερο.

Και έχει δίκαιο. Όταν πήρα το MG το ευχαριστήθηκα τόσο που δεν νομίζω να ξαναχαρώ με αυτοκίνητο και όλοι με κοίταγαν σαν ούφο για την επιλογή μου. Το επόμενο ήταν νομίζω η καλύτερη αγορά που έχω κάνει (και θα κάνω) στο μέλλον. Προσφορά της ford σε αυτοκίνητα με πινακίδες και 0 κμ από 21500 καταλόγου στα 12.500 γιατί κατάργησαν την εισαγωγή του 1.6 με τα 150 άλογα γιατί είχε μόνο 500 ευρώ διαφορά με την έκδοση στα 1.6 με 180 άλογα και δεν τα αγόραζε κανείς - ούτε και εγώ θα το αγόραζα. Πήρα ένα και με ένα πακέτο εξοπλισμού κοντά στα 13 και κάτι και πραγματικά είναι απίστευτο αυτοκίνητο για την κατηγορία του και πολύ γρήγορο. Το ότι μου έχουν δώσει 11000 ευρώ τώρα για μεταχειρισμένο 10ετίας είναι υπεράνω λογικής. Για δεύτερο είναι μια χαρά. Όλα σούπερ, αλλά ποτέ δεν "δέθηκα" με αυτό και στην πράξη το λατρεύω μόνο για τις επιδόσεις του.

Τώρα πια το κύριο αυτοκίνητο Leasing και σε 4 ή 5 χρόνια γειά σας και πάμε για άλλο...
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,604
Αθηνα
Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι χάνονται τα όρια μεταξύ των αυτοκινήτων. Διάβαζα πριν λίγο καιρό ένα τεστ μεταξύ BMW X1 και Peugeot 3008.
Το άρθρο ενώ έδινε υπέρ και κατά δεν ήθελε να πάρει άμεση θέση, αλλά ένα σχόλιο από κάτω τα έλεγε όλα. Δεν θυμάμαι ακριβώς τις λέξεις αλλά το ζουμί ήταν αυτό:

Αν θέλω να σκάσω σε επαγγελματική συνάντηση και να φανώ επιτυχημένος θα πάρω BWM/Mercedes/Land Rover κλπ και δεν με νοιάζει ότι στην πράξη τεχνοκρατικά μπορεί να είναι χειρότερο γιατί μπορεί να με βοηθήσει να κλείσω κάποια συμφωνία παίζοντας με την ψυχολογία του πελάτη. Δεν υπάρχει άλλος λόγος να δώσω 6-8-10κ παραπάνω και με χαρά γιατί όπως και να το κάνουμε άλλη εντύπωση κάνεις με ένα τέτοιο και άλλη με ένα Hyundai/Peugeot/KIA/Ford που μπορεί να είναι αντικειμενικά καλύτερο και οικονομικότερο.

Και έχει δίκαιο. Όταν πήρα το MG το ευχαριστήθηκα τόσο που δεν νομίζω να ξαναχαρώ με αυτοκίνητο και όλοι με κοίταγαν σαν ούφο για την επιλογή μου. Το επόμενο ήταν νομίζω η καλύτερη αγορά που έχω κάνει (και θα κάνω) στο μέλλον. Προσφορά της ford σε αυτοκίνητα με πινακίδες και 0 κμ από 21500 καταλόγου στα 12.500 γιατί κατάργησαν την εισαγωγή του 1.6 με τα 150 άλογα γιατί είχε μόνο 500 ευρώ διαφορά με την έκδοση στα 1.6 με 180 άλογα και δεν τα αγόραζε κανείς - ούτε και εγώ θα το αγόραζα. Πήρα ένα και με ένα πακέτο εξοπλισμού κοντά στα 13 και κάτι και πραγματικά είναι απίστευτο αυτοκίνητο για την κατηγορία του και πολύ γρήγορο. Το ότι μου έχουν δώσει 11000 ευρώ τώρα για μεταχειρισμένο 10ετίας είναι υπεράνω λογικής. Για δεύτερο είναι μια χαρά. Όλα σούπερ, αλλά ποτέ δεν "δέθηκα" με αυτό και στην πράξη το λατρεύω μόνο για τις επιδόσεις του.

Τώρα πια το κύριο αυτοκίνητο Leasing και σε 4 ή 5 χρόνια γειά σας και πάμε για άλλο...
την εχω ακουσει και εγω αυτην την αποψη, αλλα wtf? τα ντηλς σας, στα παρκινγκ τα κλεινετε ; :)
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,348
Αθήνα...
Αυτό που είχαμε νοικιάσει είχε επενδύσεις δέρματος παντού.
Βασικά να πω την αλήθεια δεν είχα νοικιάσει luxury...είχα νοικιάσει πολλούς μήνες πριν από την National/Alamo ένα κατηγορίας nissan altima με φουλ ασφάλεια πολύ οικονομικά (ήταν η μεγαλύτερη κατηγορία πριν τα Luxury και την είχα κλείσει γιατί ήταν η μόνη που έδινε εγγυημένα cruise control, ενώ στις μικρότερες ήταν απλά αν σου τύχει - 2 άτομα θα ήμασταν).
Όταν πήγα San Francisco σε κατάστημα μέσα στην πόλη να παραλάβω με άρχισαν για upgrade σε SUV κλπ. Είχα διαβάσει όμως όταν είχα κάνει το ψάξιμο ότι ήταν συνηθισμένη πρακτική της να προτείνει αναβαθμίσεις σε SUV που τελικά τις χρεωνόσουν (το έγραφε σε ψηλά γράμματα).
Εγώ απάντησα ότι δεν θέλω να δώσω ούτε 1 δολάριο παραπάνω και να κόψουν το λαιμό τους να μου δώσουν το αυτοκίνητο που έχω κλείσει μήνες πριν. Μετά από έναν εσωτερικό χαμό γιατί δεν περίμεναν τέτοια αντίδραση από εμένα μου είπε ο υπάλληλος ότι δεν μπορούν να μου δώσουν SUV χωρίς χρέωση σαν αναβάθμιση, ότι αυτοκίνητο σαν αυτό που είχα κλείσει δεν υπήρχε διαθέσιμο και ότι θα μου έκαναν δωρεάν αναβάθμιση σε Luxury που είχαν τη δυνατότητα να κάνουν και έτσι βρέθηκα με το 300c. Δεν με χάλασε καθόλου!
Παντού είχε δέρματα αυτό που μου έδωσαν, προφανώς μπορεί να ήταν κάποια πολυτελής έκδοση σε σχέση με αυτή που είχες δει. Είχα απολαύσει την ηλιοροφή και τα αεριζόμενα καθίσματα...

Επειδή αποκλείεται να συζητάμε για το ίδιο αμάξι, από όσο βλέπω βγήκε σε 2 γενιές αυτό. Εγώ είχα δεί τη πρώτη και μάλλον είχες οδηγήσει τη 2η, που είναι μέρα με τη νύχτα.

Αν θέλω να σκάσω σε επαγγελματική συνάντηση και να φανώ επιτυχημένος θα πάρω BWM/Mercedes/Land Rover κλπ και δεν με νοιάζει ότι στην πράξη τεχνοκρατικά μπορεί να είναι χειρότερο γιατί μπορεί να με βοηθήσει να κλείσω κάποια συμφωνία παίζοντας με την ψυχολογία του πελάτη. Δεν υπάρχει άλλος λόγος να δώσω 6-8-10κ παραπάνω και με χαρά γιατί όπως και να το κάνουμε άλλη εντύπωση κάνεις με ένα τέτοιο και άλλη με ένα Hyundai/Peugeot/KIA/Ford που μπορεί να είναι αντικειμενικά καλύτερο και οικονομικότερο.

Αυτό πάντως Γιώργο είναι misconception, πως επειδή βελτιώθηκε μεν, η Hyundai ή η Ford ξαφνικά έγιναν BMW ή τη ξεπέρασαν κιόλας.
Έχω μπεί στο ioniq 5. Η πρώτη εικόνα είναι το ταμπλό με τη διάταξη των οθονών που θυμίζει Mercedes A family. Και εκεί που θυμίζει mercedes, με το που ανάψουν βλέπεις ένα κακό android skin και ένα σύστημα που δεν έχει τη παραμικρή σχέση, όχι με BMW και Mercedes αλλά ούτε και με VW. Εμένα μου θύμισε η υλοποίηση περισσότερο προς toyota όλο το εσωτερικό.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,452
Πειραιας
την εχω ακουσει και εγω αυτην την αποψη, αλλα wtf? τα ντηλς σας, στα παρκινγκ τα κλεινετε ; :)
Όχι , αλλά στο τραπέζι της συμφωνίας το κινητό και το μπρελόκ που ακουμπούν πάνω του ,κάνουν την διαφορά 😄
Ο καλός μου φίλος Γιάννης που είναι πετυχημένος δικηγόρος κυκλοφορεί με c3 , αλλά στις συναντήσεις πήγαινε παλιά με τη kayene και τώρα με το Mercedes SUV.
Δυστυχώς ή ευτυχώς στην κοινωνία μας είσαι ότι φαίνεσαι και όχι ότι είσαι.
Η πεθερά μου πχ όταν είδε τον μελλοντικό γαμπρό μου να παίρνει την κόρη μου με το Mercedes του πατέρα του κάτω από το σπίτι μας ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΓΝΩΡΊΣΕΙ μου είπε ..
"Πολύ καλό παιδί το αγόρι της εγγονιας μου"😄😄
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,128
Αγιοι Αναργυροι
Όχι , αλλά στο τραπέζι της συμφωνίας το κινητό και το μπρελόκ που ακουμπούν πάνω του ,κάνουν την διαφορά 😄
Ο καλός μου φίλος Γιάννης που είναι πετυχημένος δικηγόρος κυκλοφορεί με c3 , αλλά στις συναντήσεις πήγαινε παλιά με τη kayene και τώρα με το Mercedes SUV.
Δυστυχώς ή ευτυχώς στην κοινωνία μας είσαι ότι φαίνεσαι και όχι ότι είσαι.
Η πεθερά μου πχ όταν είδε τον μελλοντικό γαμπρό μου να παίρνει την κόρη μου με το Mercedes του πατέρα του κάτω από το σπίτι μας ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΓΝΩΡΊΣΕΙ μου είπε ..
"Πολύ καλό παιδί το αγόρι της εγγονιας μου"😄😄
κόρες σαν τις δικές μας Μιχάλη δεν θα μπορούσαν να "μπλέξουν" με κακά παιδιά...
ότι είναι οι γονείς , είναι και τα παιδιά τους... καταλαβαίνεις τι εννοώ ;)
 
  • Like
Reactions: mdvq

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,369
Εκεί ψηλά.....


αδυνατω να το πιστεψω

Οχι μονον με τον ρυθμους που βλεπουμε και τα κοστη σερβις αγορας αλλα κυριως για τον ρυθμο που δεν φτιαχνονται οι καταλληλες υποδομες.
 
Ποια κόστη σέρβις; Δεν υπάρχουν αυτά στα ηλεκτρικά.

Αν το κόστος της βενζίνης συνεχίσει να ανεβαίνει (που θα συνεχίσει..) και αν συνεχίσει η Ευρώπη να τα επιδοτεί, θα δούμε πολύ μεγάλη ανάπτυξη των BEV τα επόμενα λίγα χρόνια.
 
  • Like
Reactions: avpap
Αυτό για την Ελλάδα θα αρχίσει να είναι θέμα σε τουλάχιστον 6-8 χρόνια. Μέχρι τότε θα έχει λυθεί από ανεξάρτητες επιχειρήσεις που θα τις επισκευάζουν με πολύ μικρό (συγκριτικά) κόστος.
 
  • Like
Reactions: Kosh

athlon6401

AVClub Enthusiast
12 December 2018
803
κοστος σερβις εννοω αν σου παθουν κατι οι μπαταριες και εισαι εκτος εγγυησης.
Αν κάνεις 20000 km το χρόνο, έχεις εγγύηση για 8 χρόνια. Οι περισσότερες εταιρείες δηλαδή δίνουν εγγύηση 8 χρόνια ή περίπου 160.000 km, ότι έρθει πρώτο.

Αν κάνεις περισσότερα, πέφτει το χρονικό διάστημα. Σε όσους σκέφτονται να μπουν τώρα στην ηλεκτροκίνηση και τους φοβίζει το θέμα της μπαταρίας, προτείνω να πάρουν αυτοκίνητο με LFP μπαταρία. Αυτές έχουν δυνατότητα για πολύ περισσότερους κύκλους και μπορούν εύκολα να φτάσουν πάνω από τα 500.000 km . Επίσης όσο μεγαλύτερη μπαταρία, τόσο καλύτερα για το θέμα της ζωής της, αφού η κατανάλωση μοιράζεται σε περισσότερες KWh μπαταρίας, άρα λιγότεροι κύκλοι στα ίδια km
 
  • Like
Reactions: Kosh

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,369
Εκεί ψηλά.....
Σε όσους σκέφτονται να μπουν τώρα στην ηλεκτροκίνηση και τους φοβίζει το θέμα της μπαταρίας, προτείνω να πάρουν αυτοκίνητο με LFP μπαταρία.

Eιναι πληροφορια που κυκλοφορει αυτη στα τεχνικα χαρακτηριστικα καθε μοντελου ? ή θελει σκαψιμο ?