Νομιζω οτι η crystal audio θα κανει οτι μπορεί και θα ενημερώσει.
Ενημέρωση από την crystal audio καμμία. Κάποιος να λύσει τη σιωπή του;
Νομιζω οτι η crystal audio θα κανει οτι μπορεί και θα ενημερώσει.
Ενημέρωση από την crystal audio καμμία. Κάποιος να λύσει τη σιωπή του;
Όσες εφικτές βελτιώσεις μπορέσαμε να δώσουμε μέχρι σήμερα για το F10 chipset, εξαντλήθηκαν με την τελευταία έκδοση firmware.
Δηλαδή η υποστήριξη ενος μηχανήματος της crystal audio τελειώνει μετά από λίγους μήνες.
Μετά βγάζουμε ένα καινούργιο μηχάνημα να πουλήσουμε.
Οι σωστές εταιρίες υποστηρίζουν τα μοντέλα τους για μεγάλο χρονικό διάστημα και όχι για μερικούς μήνες. Και αφού ξέρατε ότι το chipset δεν πάει παραπέρα γιατί δεν ενημερώνατε τον κόσμο;
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ.
Εγώ πάντως δεν κατάλαβα αυτό. Κατάλαβα ότι το υλικό έχει φτάσει στα όριά του, και δεν μπορεί να βελτιωθεί παραπάνω.
(Για θυμίστε μου και το θέμα, τι πρόβλημα έχουν οι υπότιτλοι; )
Καλημερα
Ενα pico που σταματησε να δουλευει το φερνω σ εσας η το παω εκει που το αγορασα ( Κωτσος ) ?
Καλημέρα snappy13! :smile:
Από όσα διάβασα και στο PM σου, θα πρέπει να μας το φέρεις από εδώ, μιας και η περίοδος αντικατάστασης από το κατάστημα έχει παρέλθει (είναι μόλις 7 ή 10 μέρες το ανώτερο).
Επικοινώνησε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο 210 6134767, μιας και η εταιρία μας θα είναι κλειστή για τις δυο ερχόμενες εβδομάδες. Αν βιαστείς, θα το έχεις έτοιμο από το Τεχνικό μας τμήμα αυτή την εβδομάδα κιόλας! :a0210:
- -bye-
Διαβασε τα post 711 ,712 και θα βρεις λυση.Μετα το πετας απο το παραθυροΕγω ομως που εχω σοβαρο προβλημα, τι πρεπει να κανω ?
Εχω αλλαξει μπαταριες αλλα προκοπη δεν βλεπω.Ειμαι ετοιμος να το σβουρηξω απο το παραθυρο.