CRYSTAL AUDIO PicoHD - Το λιλιπούτειο Media Player

Crystal_Druid

Senior Member
17 June 2010
663
Ενημέρωση από την crystal audio καμμία. Κάποιος να λύσει τη σιωπή του;

Καλησπέρα! :smile:

Οριστικά και αμετάκλητα, το εν λόγω ζήτημα των υποτίτλων αποτελεί περιορισμό του chipset ο οποίος δεν επιδέχεται άλλες βελτιώσεις μέσω firmware update. Όσο κι αν και εμείς με τη σειρά μας θέλουμε να δώσουμε λύση στο πρόβλημα, δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει κάτι. :frown:

Όσες εφικτές βελτιώσεις μπορέσαμε να δώσουμε μέχρι σήμερα για το F10 chipset, εξαντλήθηκαν με την τελευταία έκδοση firmware.

-bye-
 

akae79

New member
27 December 2009
19
Όσες εφικτές βελτιώσεις μπορέσαμε να δώσουμε μέχρι σήμερα για το F10 chipset, εξαντλήθηκαν με την τελευταία έκδοση firmware.

Δηλαδή η υποστήριξη ενος μηχανήματος της crystal audio τελειώνει μετά από λίγους μήνες.
Μετά βγάζουμε ένα καινούργιο μηχάνημα να πουλήσουμε.
Οι σωστές εταιρίες υποστηρίζουν τα μοντέλα τους για μεγάλο χρονικό διάστημα και όχι για μερικούς μήνες. Και αφού ξέρατε ότι το chipset δεν πάει παραπέρα γιατί δεν ενημερώνατε τον κόσμο;
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Δηλαδή η υποστήριξη ενος μηχανήματος της crystal audio τελειώνει μετά από λίγους μήνες.
Μετά βγάζουμε ένα καινούργιο μηχάνημα να πουλήσουμε.
Οι σωστές εταιρίες υποστηρίζουν τα μοντέλα τους για μεγάλο χρονικό διάστημα και όχι για μερικούς μήνες. Και αφού ξέρατε ότι το chipset δεν πάει παραπέρα γιατί δεν ενημερώνατε τον κόσμο;
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ.

Εγώ πάντως δεν κατάλαβα αυτό. Κατάλαβα ότι το υλικό έχει φτάσει στα όριά του, και δεν μπορεί να βελτιωθεί παραπάνω.
(Για θυμίστε μου και το θέμα, τι πρόβλημα έχουν οι υπότιτλοι; )
 

akae79

New member
27 December 2009
19
Εγώ πάντως δεν κατάλαβα αυτό. Κατάλαβα ότι το υλικό έχει φτάσει στα όριά του, και δεν μπορεί να βελτιωθεί παραπάνω.
(Για θυμίστε μου και το θέμα, τι πρόβλημα έχουν οι υπότιτλοι; )

Ένα υλικό φτάνει στα οριά του μέσα σε λίγους μήνες; Τόσες εταιρίες υποστηρίζουν τα προιόντα τους για μεγάλο χρονικό διάστημα και δεν βγάζουν καινούργιο κάθε τόσο για να αγοράσεις το νέο που κάνει αυτά που δεν κάνει το παλιό.
(Αναφέρω ξανά το πρόβλημα, στην ανάλυση 1080 μικραίνει το μηκος τους με αποτέλεσμα να κάνουν πολλές σειρές. Υπότιτλοι σε vob είναι ψείρες.)
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Εύκολο να δούμε τι γίνεται: υπάρχει άλλος αναπαραγωγέας με το ίδιο chipset που δεν έχει αυτά τα προβλήματα με τους υπότιτλους;
Αν ναι, τότε υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Αν όχι, τότε δεν υπάρχουν.
 

Goldenballs

New member
7 March 2011
11
(Αναφέρω ξανά το πρόβλημα, στην ανάλυση 1080 μικραίνει το μηκος τους με αποτέλεσμα να κάνουν πολλές σειρές. Υπότιτλοι σε vob είναι ψείρες.)[/QUOTE]



Σε CRT τηλεόραση 21´ και 29´ιντσών τα πρώτα γράμματα (αριστερά - δεξιά) πολλές φορές βγαίνουν έξω από την οθόνη εκτός αν είναι ψείρες.
Νομίζω θα πρέπει να προστεθεί μια εξτρά γραμματοσειρά που θα ταιριάζει
ανά περίσταση.Εφόσον δεν διορθώνεται η υπάρχουσα...
 

furious99

AVClub Enthusiast
20 December 2008
866
Οσον αφορα το περιγραμμα των υποτιτλων, και τα Realtek το ιδιο περιγραμμα εχουν, και δε βλεπετε κανενα να διαμαρτυρεται.

Παντως οσον αφορα το picohd, παρα τις οποιες ελλειψεις, εχει μερικα στοιχεια που δεν τα βρισκεις σε πολλα αλλα media player, οπως ειναι οι επιλογες για το aspect ratio την ωρα που παιζεις την ταινια, και η δυνατοτητα να ανεβοκατεβαινουν οι υποτιτλοι pgs στα m2ts.
 

snapy13

Established Member
12 May 2007
167
Καλημερα

Ενα pico που σταματησε να δουλευει το φερνω σ εσας η το παω εκει που το αγορασα ( Κωτσος ) ?
 

Crystal_Druid

Senior Member
17 June 2010
663
Καλημερα

Ενα pico που σταματησε να δουλευει το φερνω σ εσας η το παω εκει που το αγορασα ( Κωτσος ) ?

Καλημέρα snappy13! :smile:

Από όσα διάβασα και στο PM σου, θα πρέπει να μας το φέρεις από εδώ, μιας και η περίοδος αντικατάστασης από το κατάστημα έχει παρέλθει (είναι μόλις 7 ή 10 μέρες το ανώτερο).

Επικοινώνησε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο 210 6134767, μιας και η εταιρία μας θα είναι κλειστή για τις δυο ερχόμενες εβδομάδες. Αν βιαστείς, θα το έχεις έτοιμο από το Τεχνικό μας τμήμα αυτή την εβδομάδα κιόλας! :a0210:

- -bye-
 

snapy13

Established Member
12 May 2007
167
Καλημέρα snappy13! :smile:

Από όσα διάβασα και στο PM σου, θα πρέπει να μας το φέρεις από εδώ, μιας και η περίοδος αντικατάστασης από το κατάστημα έχει παρέλθει (είναι μόλις 7 ή 10 μέρες το ανώτερο).

Επικοινώνησε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο 210 6134767, μιας και η εταιρία μας θα είναι κλειστή για τις δυο ερχόμενες εβδομάδες. Αν βιαστείς, θα το έχεις έτοιμο από το Τεχνικό μας τμήμα αυτή την εβδομάδα κιόλας! :a0210:

- -bye-

Καλησπερα.

Βιαστηκα και με το παραπανω , θα το εχω ομως ??????
Το εφερα την Δευτερα στην εταιρεια σας .
Το παιδι που μ εξυπηρετησε, ο Διονυσης , που ειπε ομως οτι δεν ειχε αλλο να μου δωσει και οτι υπαρχει ελλειψη και μαλλον παω για Σεπτεμβριο, εφοσον δεν φτιαχνεται αυτο !!! :chinscratch:
Λεω να παρω αυριο ενα τηλεφωνο για να μαθω τι εγινε.
Εκτος κι αν με ειδοποιησετε εσεις πρωτα.
Ευχαριστω
 

campeon

New member
28 September 2010
8
Θεσσαλονικη
Και το δικο μου σταματησε να δουλευει, μετα απο 2,5 μηνες περιπου. Λογω τηε θερινης ραστωνης :)operator:) δεν ασχοληθηκα περα απο το να αλλαξω 2 φορες τη μπαταρια (...)
Οταν ειπα να παρω την εταιρια, εμαθα οτι ειναι κλειστα τον Αυγουστο. Τωρα περιμενω να ανοιξει (το service) για να δουμε τι θα γινει...
Ελπιζω το service να ανταποκριθει, γιατι δεν εχω εμπειρια απο την συγκεκριμενη εταιρεια. Ειναι κριμα παντως κατι καινουργιο να χαλαει ετσι γρηγορα. Σου χαλαει τη διαθεση...:huh2:
Θα ενημερωσω σχετικα..

ΥΓ. By the way, εχω το 5.1 αλλα ειπα να γραψω σε αυτο το νημα γιατι φαινεται οτι εχει μεγαλυτερη αναγνωσιμοτητα
 

safer97

Established Member
28 April 2010
149
κι εγω εχω ενα προβληματακι πλεον με το pico.
Μέτα από λίγη ώρα αναπαραγωγής ή πλοήγησης στο μενού σταματάει η λειτουργία του βγάζοντας μαύρη οθόνη και ή δεν αντιδρά ή μετά από λίγο με πετάει στην αρχική οθόνη του μενού.
Το έχω δοκιμάσει σε 2 τηλεοράσεις σε 2 διαφορετικά σπίτια και με τις 2 δυνατές συνδέσεις (καρφί και hdmi).
Το έχει πάθει κανείς άλλος; μήπως είναι θέμα του τροφοδοτικού του;
 

fragol

AVClub Enthusiast
26 December 2008
807
Φιλοι μου καλημερα,

Απευθυνω μια ερωτηση σε καποιον εκπροσωπο τις Crystal audio.

Εχει βρεθει καποια λυση με το τηλεκοντρολ του PicoHD ?
Μηπως εγω δεν εχω ενημερωθει και δεν γνωριζω την λυση του προβληματος ?

Τα λεω ολα αυτα διοτι μετα απο τοσο καιρο δεν βλεπω μια λυση στο θεμα αυτο.
Εχω αγορασει δυο συσκευες, και οι δυο αντιμετωπιζουν το ιδιο προβλημα.(κακη εως αθλια ανταποκρισει του τηλεκοντρολ)
Αλλαξα μπαταριες αλλα τιποτα.

Σαν να μην φτανει αυτο, περνω τηλεφωνο στο τεχνικο τμημα και μου μιλανε σαν να μιλανε σε καποιον εξωγηινο.
Οτι δηλαδη ειναι ανηκουστο αυτο που τους λεω και οτι δεν εχει αναφερθει ποτε προβλημα στο τηλεκοντρολ.

Τους λες οτι σε φορουμ εχει αναφερθει πολλες φορες το συγκεκριμενο προβλημα, και μου λενε το εξης:
"Σιγα επειδη το λενε 15-20 ατομα σε ενα φορουμ σημαινει οτι και καλα εχει προβλημα".
Δηλαδη το προβλημα αυτο εσεις σαν εταιρεια δεν το βλεπετε ?

Εγω ομως το αγορασα επειδη διαβασα για αυτο απο 15-20 ατομα σε καποιο φορουμ.

Κυριοι τις Crysτal Audio τα φορουμ δεν ειναι μονο για να λεμε ποσο καλη ειναι μια συσκευη, αλλα και για τα προβληματα που εχει.
Καλο ειναι να μην προσπαθουμε να τα κρυψουμε.

Χαιρετω την προσπαθεια σας σαν εταιρεια, και σας εχω υποστηριξει αρκετες φορες στπ παρελθον, αλλα καλο ειναι να μην ξεχνιουνται και οι αγοραστες που αγορασαν ενα παλιο (οχι βεβαια και τοσο) προιον, οταν βγαινει καποιο καινουργιο.

Συγγνωμη για το μεγαλο post.
 

Crystal_Druid

Senior Member
17 June 2010
663
Kαλημέρα fragol! :smile:


Ζητώ συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, καθώς αυτόν τον καιρό άρχισε η δραστηριότητά μας σε ένα νέο τεχνολογικό τομέα (Θερμαντικά Πάνελ) και ο φόρτος εργασίας ήταν ιδιαίτερα αυξημένος. :eek:

Το θέμα με την ποιότητα του τηλεχειριστηρίου του Pico στο οποίο αναφέρεσαι είναι γνωστό και αν διαβάσεις μερικές αρκετά παλιότερες δημοσιεύσεις μας στο παρόν thread θα δεις πως έχει επισημανθεί. Από την άλλη, όντως είναι λιγοστά τα περιστατικά παραπόνων που είχαμε, τα περισσότερα από τα οποία λύθηκαν με την αντικατάσταση της εργοστασιακής μπαταρίας με καινούρια μπαταρία υψηλής ποιότητας (και απόδοσης φυσικά... :rolleyes:).

Δυστυχώς από πλευράς βελτίωσης του τηλεχειριστηρίου δεν ήταν εφικτό να κάνουμε κάτι. Το Pico είναι πλέον εκτός παραγωγής, αλλά υποστηρίζεται κανονικά από πλευράς ανταλλακτικών. :a0210:

Να είσαι καλά! -bye-
 

fragol

AVClub Enthusiast
26 December 2008
807
Εγω ομως που εχω σοβαρο προβλημα, τι πρεπει να κανω ?
Εχω αλλαξει μπαταριες αλλα προκοπη δεν βλεπω.Ειμαι ετοιμος να το σβουρηξω απο το παραθυρο.
 

talisman

New member
17 January 2011
84
Εγω ομως που εχω σοβαρο προβλημα, τι πρεπει να κανω ?
Εχω αλλαξει μπαταριες αλλα προκοπη δεν βλεπω.Ειμαι ετοιμος να το σβουρηξω απο το παραθυρο.
Διαβασε τα post 711 ,712 και θα βρεις λυση.Μετα το πετας απο το παραθυρο
 

fragol

AVClub Enthusiast
26 December 2008
807
Ναι ωραια, και δεν μου λες, εγω αγορασα το picohd με remote. Αν ειναι να μου το αγορασει η crystal audio και να μου το δωσει.
Γιατι πρεπει να παρω εγω αλλα remote ?
 

thunder7child

New member
20 February 2011
27
Καλησπερα. Γνωστος μου εκανε το λαθος να περασει το firmware του 5.1 στο απλο pico, με αποτελεσμα να βλεπει πλεον απλα μαυρη οθονη. Μπορει καποιος να μου πει αν αυτο αντιμετωπιζεται καπως? Κοιταζοντας το thread, το μονο που ειδα καπου (για αλλο προβλημα ομως) ηταν να αφησει το σωστο firmware για 10' με fat32 stick μεχρι να flasharei αυτματα. Ισχυει αυτο?