dlp vs lcd

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,970
Παλλήνη
Διαφωνούμε κάθετα, αλλά, δεν πειράζει!!! Το on/off απλώς είναι μια αφετηρία και ένα νούμερο. Το μέσο APL των ταινιών δεν είναι ούτε στα 100 ούτε στα 0 ire, οπότε αν το on/off δεν κρατιέται ικανοποιητικά σε σχέση με τις απόλυτες μετρήσεις στις δύο καρτέλες, τότε είναι μια άχρηστη μέτρηση για τη θέαση της ταινίας. Το on/off στους/στις crt ήταν άπειρο και το πέπλο επίσης, μιας και το άνσι ήταν για κλάμματα. Οπότε, όσα και μαγικά να προσπαθεί κάποιος να κάνει με το gamma στα 2,5-2,6-2,τόσο, δεν πρόκειται να πάρει κοντραστάτη εικόνα διότι απλά δεν κάνει χημεία παρά αλχημεία!!!-bye-

Καλα, διάβασε το άρθρο που έβαλα και θα καταλάβεις που κανεις λάθος.. ;)

ΥΓ. Πεπλο στους CRT? Για πολλά μπορείς να τους κατηγορήσεις αλλα όχι για πεπλο στα σκοτεινα!
 
19 June 2006
35,671
Μαλλον δεν έχεις καταλάβει ποια είναι η πραγματική σημασία του υψηλου on/off..
Το βαθύτερο μαυρο που μπορεί να αποδώσει ένας προβολέας, δεν σημαίνει ότι θα έχει καλη μονο απόδοση στα 0 ire, αλλα συνεπακόλουθα και στα 10, 20 30 ire, εκεί που πραγματικά έχει σημασία ώστε να μην βλέπουμε τις σκοτεινές σκηνές "πεπλάτα".. Γιατι νομίζεις πχ ότι ένας jvc παίζει εξαιρετικά το chapter 2 του van helsing και στον δικό σου παλαιότερο benq είναι πεπλατη η εικόνα;

Καθόλου πεπλάτη δεν είναι εικόνα στον Benq μου.....πέπλο δεν γνωρίζω τι εστί!!!

Μάλλον, εσύ δεν καταλαβαίνεις ποια είναι η αξία του on/off-----------------simple figures.

Αν τα απόλυτα νούμερα του on/off δεν φαίνονται και σε άνσι (έστω με απώλειες), τότε η εικόνα θα είναι χειρότερη από μία άλλη με χειρότερες τιμές on/off αλλά υψηλότερο σε τιμές (όχι 500:1 και 400:1, τιμές μετρήσεων) ansi.
 
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: dlp vs lcd

Γιάννη, θα σου κάνω μια ερώτηση.

Τι εικόνα πιστεύεις ότι έχει ένας προβολέας που έχει ANSI contrast 800:1 αλλά και on-off contrast 800:1?

Δώσε μου τιμές να σου απαντήσω!!! Τιμές...σε nits, ftl, lux, lumens, Μήτσε!!!-bye-
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,970
Παλλήνη
Καθόλου πεπλάτη δεν είναι εικόνα στον Benq μου.....πέπλο δεν γνωρίζω τι εστί!!!

Μάλλον, εσύ δεν καταλαβαίνεις ποια είναι η αξία του on/off-----------------simple figures.

Αν τα απόλυτα νούμερα του on/off δεν φαίνονται και σε άνσι (έστω με απώλειες), τότε η εικόνα θα είναι χειρότερη από μία άλλη με χειρότερες τιμές on/off αλλά υψηλότερο σε τιμές (όχι 500:1 και 400:1, τιμές μετρήσεων) ansi.

Γιαννη, τον είχα τον benq σου οποτε ξέρω πολύ καλα τι μπορεί να κάνει και τι όχι.. Στα φωτεινα είναι μια χαρα, στα σκοτεινα όμως είναι μια δεκαετία πίσω..
Τεσπα, διάβασε το κειμενάκι, θα σε ξεμπερδέψει πιστεύω..
 
19 June 2006
35,671
Καλα, διάβασε το άρθρο που έβαλα και θα καταλάβεις που κανεις λάθος.. ;)

ΥΓ. Πεπλο στους CRT? Για πολλά μπορείς να τους κατηγορήσεις αλλα όχι για πεπλο στα σκοτεινα!

Το έχω ξαναδιαβάσει, το έχεις ξαναβάλει και έχουμε ξαναδιαφωνήσει!!! Δηλαδή, πόσες φορές πρέπει να διαβάσω τον Γκρεγκ Ρότζερς για να τον εμπεδώσω??:flipout:

Όχι, δεν είχαν καθόλου πέπλο, με 150:1 άνσι και gamma 2,5 και 2,6 για να ισορροπήσουν την κατάσταση...-bye-
 
19 June 2006
35,671
Γιαννη, τον είχα τον benq σου οποτε ξέρω πολύ καλα τι μπορεί να κάνει και τι όχι.. Στα φωτεινα είναι μια χαρα, στα σκοτεινα όμως είναι μια δεκαετία πίσω..
Τεσπα, διάβασε το κειμενάκι, θα σε ξεμπερδέψει πιστεύω..

Τι εννοείς πέπλο?? Με καρφωμένο gamma στα 2,22 σχεδόν γραμμικό, είχες πεπλάτη εικόνα??? Το ότι ο JVC πάει πιο χαμηλά στο μαύρο δεν σημαίνει ότι ο Benq έχει πέπλο, απλά σημαίνει ότι ο JVC πετυχαίνει καλύτερο μαύρο, το οποίο φυσικά πάει περίπατο αν το gamma είναι λάθος.
 
Re: Απάντηση: Re: dlp vs lcd

Δώσε μου τιμές να σου απαντήσω!!! Τιμές...σε nits, ftl, lux, lumens, Μήτσε!!!-bye-

Νορμάλ τιμές.. Δεν παίζει ρόλο.. Πες ότι μιλάμε για 500 πραγματικά lumens σε μια απλή οθόνη 100" με gain 1.
 
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: dlp vs lcd

Νορμάλ τιμές.. Δεν παίζει ρόλο.. Πες ότι μιλάμε για 500 πραγματικά lumens σε μια απλή οθόνη 100" με gain 1.

Ωραία!!

Σύριε προσέχεις?? Ξεκινάμε...:p

Ας υποθέσουμε, λοιπόν, ότι το προβόλι βγάζει 500 λουμιέν καλιμπραρισμένο. Έχουμε:

500 lumens στα 2,76 τ.μ. = 181,15 Lux = 57,69 nits δίνει το λευκό μας.

57,69 : 800 = 0,07 nits το μαύρο μας σε on/off

Επειδή, όμως, και το άνσι μας είναι ίδιο, σημαίνει πως σε σκακιέρα παίρνουμε τις ίδιες τιμές, δηλαδή, μαύρο στα 0,07 nits.

Συμπέρασμα:



ΑΝ υπήρχε ποτέ τέτοιος προβολέας θα γ@μ@σε και θα έδερνε ό,τι βρισκόταν μπροστά του!!!:D:D
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,970
Παλλήνη
Τι εννοείς πέπλο?? Με καρφωμένο gamma στα 2,22 σχεδόν γραμμικό, είχες πεπλάτη εικόνα??? Το ότι ο JVC πάει πιο χαμηλά στο μαύρο δεν σημαίνει ότι ο Benq έχει πέπλο, απλά σημαίνει ότι ο JVC πετυχαίνει καλύτερο μαύρο, το οποίο φυσικά πάει περίπατο αν το gamma είναι λάθος.

Γιαννη, όσο καλύτερο μαυρο έχει ένας προβολέας, τόσο λιγότερο πεπλο έχει στα σκοτεινα. Επισης, λόγω του υψηλότερου on/off μπορεί να βάλεις και σκοτεινότερο gamma το οποιο δεν θα κρασάρει τα χαμηλά, αλλα και θα βελτιώσει το intrascene contrast στα φωτεινα (κάτι αντίστοιχο με τα όφελος που φέρνει ένα υψηλο ansi contrast).
Και για να απαντήσω ευθέως στο ερώτημα σου, η εικόνα που θα πάρεις με τον δικό σου προβολέα στο chapter 2 του Van Helsing, σε σχέση με ένα σύγχρονο προβολέα θα είναι πεπλάτη. Δεν έχεις παρα να τον βάλεις διπλα-διπλα πχ με έναν 9000 για να καταλάβεις. Η ακόμα πιο εύκολα: Πες σε κάποιον που έχει dlp με δυναμική ίριδα να σου βάλει αυτή την σκηνη με ή χωρίς δυναμική ίριδα. Το αποτέλεσμα θα είναι αποκαλυπτικό..
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,970
Παλλήνη
Το έχω ξαναδιαβάσει, το έχεις ξαναβάλει και έχουμε ξαναδιαφωνήσει!!! Δηλαδή, πόσες φορές πρέπει να διαβάσω τον Γκρεγκ Ρότζερς για να τον εμπεδώσω??:flipout:

Όχι, δεν είχαν καθόλου πέπλο, με 150:1 άνσι και gamma 2,5 και 2,6 για να ισορροπήσουν την κατάσταση...-bye-

With all due respect, εάν το είχες διαβάσει προσεκτικά, δεν θα έγραφες ότι γραφεις..
 
19 June 2006
35,671
Γιαννη, όσο καλύτερο μαυρο έχει ένας προβολέας, τόσο λιγότερο πεπλο έχει στα σκοτεινα. Επισης, λόγω του υψηλότερου on/off μπορεί να βάλεις και σκοτεινότερο gamma το οποιο δεν θα κρασάρει τα χαμηλά, αλλα και θα βελτιώσει το intrascene contrast στα φωτεινα (κάτι αντίστοιχο με τα όφελος που φέρνει ένα υψηλο ansi contrast).
Και για να απαντήσω ευθέως στο ερώτημα σου, η εικόνα που θα πάρεις με τον δικό σου προβολέα στο chapter 2 του Van Helsing, σε σχέση με ένα σύγχρονο προβολέα θα είναι πεπλάτη. Δεν έχεις παρα να τον βάλεις διπλα-διπλα πχ με έναν 9000 για να καταλάβεις. Η ακόμα πιο εύκολα: Πες σε κάποιον που έχει dlp με δυναμική ίριδα να σου βάλει αυτή την σκηνη με ή χωρίς δυναμική ίριδα. Το αποτέλεσμα θα είναι αποκαλυπτικό..

Μάλλον, Τάκη μου, μιλάμε για άλλα πράγματα. Δεν παίζει ρόλο στο πέπλο των χαμηλών η απόλυτη τιμή του μαύρου, αλλά, το σωστό και λάθος gamma. Αν π.χ. έχουμε 2 προβόλια που στην ίδια σκοτεινή σκηνή ο ένας γράφει 0,1 μαύρο με gamma 2 και ο άλλος 0,5 με gamma 2,2, το πέπλο θα το έχει ο πρώτος και όχι ο δεύτερος. Τώρα, μου λες κατεβάζουμε το gamma στο 2,4 π.χ. χωρίς να κρασσάρουμε τα χαμηλά. Μα, δεν γίνεται αυτό που λες...αφού η πληροφορία μας είναι γραμμένη στα 2,2 ό,τι άλλο και να επιλέξουμε να αναπαράγουμε ή θα κάψει ή θα πεπλιάσει ή θα κρασσάρει, ασχέτως του ποιος προβολέας πετυχαίνει καλύτερο αποτέλεσμα σε μαύρα.
 
19 June 2006
35,671
With all due respect, εάν το είχες διαβάσει προσεκτικά, δεν θα έγραφες ότι γραφεις..

With all due respect, το έχω διαβάσει προσεκτικότατα!!! Όμως...


Specs

I believe the original question inferred in the title of this thread is whether or not you should ignore contrast ratio specs. Since contrast ratio specs are established by the projector manufacturers, who almost never publish sufficient controlling operating conditions for their contrast ratio specs (which would have to be the same for all manufacturers, and would ideally be applicable to well calibrated home theaters), I would never rely on the published contrast ratio specs when comparing projectors.


Ναι, οκ, true but,


να τα γράφει αυτά κάποιος με μυστική μεθοδολογία μετρήσεων είναι κάπως!!!
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,970
Παλλήνη
Μάλλον, Τάκη μου, μιλάμε για άλλα πράγματα. Δεν παίζει ρόλο στο πέπλο των χαμηλών η απόλυτη τιμή του μαύρου, αλλά, το σωστό και λάθος gamma. Αν π.χ. έχουμε 2 προβόλια που στην ίδια σκοτεινή σκηνή ο ένας γράφει 0,1 μαύρο με gamma 2 και ο άλλος 0,5 με gamma 2,2, το πέπλο θα το έχει ο πρώτος και όχι ο δεύτερος. Τώρα, μου λες κατεβάζουμε το gamma στο 2,4 π.χ. χωρίς να κρασσάρουμε τα χαμηλά. Μα, δεν γίνεται αυτό που λες...αφού η πληροφορία μας είναι γραμμένη στα 2,2 ό,τι άλλο και να επιλέξουμε να αναπαράγουμε ή θα κάψει ή θα πεπλιάσει ή θα κρασσάρει, ασχέτως του ποιος προβολέας πετυχαίνει καλύτερο αποτέλεσμα σε μαύρα.

Γιαννη αν συγκρινεις δυο προβολείς ρυθμισμένους σε D65 και με gamma στο 2.2, και ο ένας εξ αυτών έχει καλύτερο μαυρο, αυτός θα έχει και λιγότερο πεπλο στις σκοτεινές σκηνές. Μαλιστα, εάν έχει πολύ υψηλο on/off contrast (αρα πολύ καλο μαυρο), μπορεί να ρυθμιστεί με gamma αναφοράς σκοτεινότερο (πχ 2,4). Αυτο θα το κάνει για να αποκτήσει μεγαλύτερο βάθος (υψηλότερο ιntrascene contrast) στα ΦΩΤΕΙΝΑ πλανα και επειδή ακριβώς έχει πολύ υψηλο on/off contrast δεν θα κρασάρει η πληροφορία στα χαμηλά (δηλαδή οι λεπτομέρειες στα σκοτεινα θα σκοτεινιάσουν μεν αλλα θα παραμείνουν διακριτές). Κατι ακόμα, απο ότι έχω διαβάσει, η πληροφορία δεν είναι γραμμενη σε gamma 2.2: το mastering μιας ταινίας γίνεται συνήθως με gamma 2.35 (official EBU recommendation) και από εκεί και πέρα εξαρτάται από τον ρυθμιστή του προβολικού μέσου να επιλέξει την τιμή gamma που ταιριάζει στις δυνατότητες του προβολέα και του χώρου προβολής. Προβολεις με χαμηλο οn/off contrast θα επιλέξουν πιο φωτεινο gamma για να μην κρασάρουν τα σκοτεινα, προβολείς με πιο υψηλο οn/off μπορεί (ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ) να ανεβάσουν το gamma ως εκεί που τους παίρνει ώστε να μην κρασάρουν πληροφορία.
 
Last edited:

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,970
Παλλήνη
With all due respect, το έχω διαβάσει προσεκτικότατα!!! Όμως...


Specs

I believe the original question inferred in the title of this thread is whether or not you should ignore contrast ratio specs. Since contrast ratio specs are established by the projector manufacturers, who almost never publish sufficient controlling operating conditions for their contrast ratio specs (which would have to be the same for all manufacturers, and would ideally be applicable to well calibrated home theaters), I would never rely on the published contrast ratio specs when comparing projectors.


Ναι, οκ, true but,


να τα γράφει αυτά κάποιος με μυστική μεθοδολογία μετρήσεων είναι κάπως!!!

Δεν έχει μυστική μεθοδολογία ο άνθρωπος! Αφου ο Μανωλης αυτή ακολουθεί από ότι ξέρω!
 
19 June 2006
35,671
Γιαννη αν συγκρινεις δυο προβολείς ρυθμισμένους σε D65 και με gamma στο 2.2, και ο ένας εξ αυτών έχει καλύτερο μαυρο, αυτός θα έχει και λιγότερο πεπλο στις σκοτεινές σκηνές.

Ίσως γι' αυτό υπάρχει παρεξήγηση στην κουβέντα μας. Άρα, θεωρείς πεπλάτη την εικόνα ενός προβολέα που έχει χειρότερο κόντραστ από έναν άλλο. Οκ. Για μένα αυτό δεν είναι πέπλο, απλά δείχνει τις δυνατότητες των μηχανημάτων. Πέπλο βλέπω μόνο στα χαμηλά με λάθος gamma (πιο φωτεινό). Στις ημιφωτεινές σκηνές όταν στερείται ο προβολέας ansi απλά φλατάρεται η εικόνα.


Μαλιστα, εάν έχει πολύ υψηλο on/off contrast (αρα πολύ καλο μαυρο), μπορεί να ρυθμιστεί με gamma αναφοράς σκοτεινότερο (πχ 2,4). Αυτο θα το κάνει για να αποκτήσει μεγαλύτερο βάθος (υψηλότερο ιntrascene contrast) στα ΦΩΤΕΙΝΑ πλανα και επειδή ακριβώς έχει πολύ υψηλο on/off contrast δεν θα κρασάρει η πληροφορία στα χαμηλά (δηλαδή οι λεπτομέρειες στα σκοτεινα θα σκοτεινιάσουν μεν αλλα θα παραμείνουν διακριτές). Κατι ακόμα, απο ότι έχω διαβάσει, η πληροφορία δεν είναι γραμμενη σε gamma 2.2: το mastering μιας ταινίας γίνεται συνήθως με gamma 2.35 (official EBU recommendation) και από εκεί και πέρα εξαρτάται από τον ρυθμιστή του προβολικού μέσου να επιλέξει την τιμή gamma που ταιριάζει στις δυνατότητες του προβολέα και του χώρου προβολής. Προβολεις με χαμηλο οn/off contrast θα επιλέξουν πιο φωτεινο gamma για να μην κρασάρουν τα σκοτεινα, προβολείς με πιο υψηλο οn/off μπορεί (ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ) να ανεβάσουν το gamma ως εκεί που τους παίρνει ώστε να μην κρασάρουν πληροφορία.

Έχω την εντύπωση ότι ξαναλέμε τα ίδια, οπότε νιώθω σαν να έχω ήδη απαντήσει σε αυτά που έγραψες.-bye-
 
19 June 2006
35,671
Δεν έχει μυστική μεθοδολογία ο άνθρωπος! Αφου ο Μανωλης αυτή ακολουθεί από ότι ξέρω!

Μυστική εννοώ ότι δεν την ανακοινώνει (όπως κάνουν και οι εταιρείες που ψέγει), δεν είπα ότι είναι και στην Μπίλντεμπεργκ ο άνθρωπος!!:D
 

t.chrisostomou

Established Member
25 December 2006
262
να σας πω και εγω την αποψη μου?εκανα ενα θεμα dlp PANEL vs lcd PANEL και το κανατε οτι εσεις θελετε contrast on/off vs ansil/contrast,ποιος προβολεας κανει για τον ταδε χωρο και ποιος για το αλλο,και εαν υπαρχει φως στον χωρο η ειναι ελεγχομενο και μαλακιες στο πενταγωνο . εαν ειχε και η γιαγια μου αρχ...ια θα την ελεγα παππου.
δεν ειδα να μας πειτε εσεις με τις ποιο πολλες εμπειριες ποιο πανελ(νοητε το κορυφαιο της καθε τεχνολογια) υπερτερει αυτη την στιγμη οσον αφορα
contrast
μαυρο
shapness
ευκρεινια/λογο και της συκλισης στα lcd
κινηση/γρηγοραδα
μπορει και αξιοπιστια στον χρονο
και δεν ξερω και εγω τι αλλο, ανεξαρτητος ειπαμε ιριδων ,φακων και ενπαση περιπτωση ηλεκτρονικων των διαφορων προβολεων
πεστε μου υπαρχει κανενας που καταλαβε που υπερτερει το ενα απο το αλλο στι 8 σελιδες που γραφτικαν?
 
Last edited:

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,970
Παλλήνη
Καταρχην, καλο είναι να εκφράζεσαι με καλύτερο τρόπο, αλλιώς ρωτα την γιαγιά σου μπας και γνωρίζει καλύτερα..
Δευτερον, όλα αυτά που γραφουμε είναι σχετικά διότι η βιντεοπροβολή δεν είναι "κόντρα δυο αυτοκινητων στο φαναρι", αλλα κάτι αρκετά πολύπλοκο που επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, εξού και η κουβέντα περί on/off ansi contrast, επιρροή χώρου και gamma κλπ
 

t.chrisostomou

Established Member
25 December 2006
262
οκ να το θεσω λιγο ποιο σωστα το θεμα ποια τεχνολογια υπερτερει στους ποιο πανω τομεις με βασει τα σημερινα δεδομενα και την εξελιξει των πανελ της καθε μιας.
επισεις θα ηθελα να γινει και συγκριση και στο 3d
 

t.chrisostomou

Established Member
25 December 2006
262
μα οποτε ανοιχτει ενα θεμα τις περισσοτερες φορες κατα την αποψη μου αυτο γινετε.
και θελω να το επισημανω,να πω την αποψη μου,την διαπιστωση μου τελοσπαντο ειται ειμαι σωστος ειται λαθος για σκοπους βελτιωσης