Dremel multi-vise μέγγενη μας τελείωσε .. Service;

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,485
Βριλήσσια
Αυτο με αποθαρύνει όμως απο μελλοντική αγορά bosch - Skil - dremel.

Μη λες μεγαλα λογια...:))

Στο κατω κατω της γραφης πηρες καινουριο προιον, αν και θα μπορουσαν να επικαλεστουν την συνηθισμενη δικαιολογια, 'κακη χρηση'.
Το τελικο αποτελεσμα θα επρεπε να σε ενθαρρυνει!!
 

chris 1

Established Member
18 November 2014
158
Πετρούπολη
Μπορείς να τους στείλεις ένα μήνυμα που να τους αναφέρεις ''για την όχι και τόσο καλή συνεργασία τους απο πλευράς ενημέρωσης προς τον πελάτη'' αλλά για τα εργαλεία ...... μάλλον θα τα ξανατιμήσεις. Έτσι δεν είναι Θοδωρή;;;;; χεχεχε
 

amsen

AVClub Addicted Member
1 November 2014
1,867
Αθηνα
Εγώ θα συμφωνήσω με τον προφεσορα. Τέτοιες εταιρίες πρέπει να είναι πιο καλά δομημένες και να προσφέρουν ένα σωστο customer service (πχ. NILFISK = αψογοι). Κακή αντιμετώπιση του πελάτη συνεπάγεται μείωση ενδιαφεροντος (από τον συγκεκριμένο πελάτη πάντα) για τα υπόλοιπα προϊόντα. Δεν το περίμενα η αλήθεια είναι. Βέβαια δεν ξεχνώ ότι είμαστε στην Ελλάδα και ότι ίσως εδώ η αδιαφορια προς τον πελάτη είναι ασυδοσία.

Τουλάχιστον υπήρξε αντικατάσταση....

Θοδωρή κουράγιο και Μην θαβεις μια εταιρία απλώς και μόνο από ένα μεμονωμένο γεγονός.