Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)

xavito

Moderator
Staff member
29 October 2008
8,987

Όλες οι τηλεοράσεις από 499 ευρώ και άνω με κέρδος 30% της αξίας των αγορών σε Go4More πόντους στο MediaMarkt

https://www.mediamarkt.gr/search-bucket/nbg_tvs_april


1188x307_MM_TVC_TV_GO4MORE.jpg
 

TheG

New member
27 October 2016
36

Όλες οι τηλεοράσεις από 499 ευρώ και άνω με κέρδος 30% της αξίας των αγορών σε Go4More πόντους στο MediaMarkt

https://www.mediamarkt.gr/search-bucket/nbg_tvs_april


1188x307_MM_TVC_TV_GO4MORE.jpg
Άρα στα 1000€ σου επιστρέφει 300 πόντους που είναι περίπου 3-4 €; Η κάνω λάθος; Με έχουν μπερδέψει οι go4more
 

furious99

AVClub Enthusiast
20 December 2008
866
Στα 1000€ σου επιστρεφει 300€ (σε ποντους) στην καρτα της εθνικης (αν εχεις ενεργοποιησει το προγραμμα go4more εννοειται) που μπορεις να τα χρησιμοποιησεις σε σουπερμαρκετ, για βενζινη, αγορες σε συγκεκριμενα καταστηματα κλπ.
 
  • Like
Reactions: TheG

Αντωνης Β

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,527
Καταιγίδα πτώσης τιμών στο Κώτσο.
Προετοιμάζονται για τα νέα μοντέλα.

Middle.png


Ισχύει έως το Σάββατο 10/04/2021 ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων

 
Last edited by a moderator:

blind guardian

AVClub Enthusiast
6 November 2007
1,050
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Καλησπέρα. Η εν λόγω τηλεόραση (μας) Α8 55’ βγήκε σε τιμή (καμπάνια Sony) 1128€.
Λογικά και στις 65’ θα υπάρχει καλύτερη τιμή. Οποίος ενδιαφέρεται είναι απίστευτη η τιμή αν δεν έχει πρόβλημα να πάρει μοντέλο 2020.
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.
 

sosimple

AVClub Enthusiast
15 April 2007
835
Οποιος την ψάχνει ακόμα την έχει πρόσφορα 1000€ ο κωτσοβολος την 65αρα. Αν και με αυτό που έκανε με τα συνεχή notification επιβεβαίωσης για την φωτεινότητα, δεν την αγοραζα.. Οτι ποιο σπαστικο εχω δει ποτέ σε συσκευη.
 

xavito

Moderator
Staff member
29 October 2008
8,987
Καταιγίδα πτώσης τιμών στο Κώτσο.
Προετοιμάζονται για τα νέα μοντέλα.

Middle.png


Ισχύει έως το Σάββατο 10/04/2021 ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων

Σήμερα,το Πλαίσιο και άλλα καταστήματα ακολούθησαν στις τιμές με την έκπτωση.

Πλαίσιο...https://www.plaisio.gr/promo-20210405-tvs
20210405-tv-dwro-fpa.jpg
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,500
Μεταμορφωση
Σε τηλεοράσεις LG και Sony, ποια είναι η καλύτερη πενταετής εγγύηση?
Πλαισι, public, mm ?
Να υποθέσω ότι για τις sony καλύτερα από την ίδια?

Αναφέρομαι σε λιγότερα "μα μου" σε περίπτωση οποίας στραβης, και σε ευελιξία επιλογής νέου μοντέλου σε περίπτωση αντικατάστασης.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,892
Σε τηλεοράσεις LG και Sony, ποια είναι η καλύτερη πενταετής εγγύηση?
Πλαισι, public, mm ?
Να υποθέσω ότι για τις sony καλύτερα από την ίδια?

Αναφέρομαι σε λιγότερα "μα μου" σε περίπτωση οποίας στραβης, και σε ευελιξία επιλογής νέου μοντέλου σε περίπτωση αντικατάστασης.
Οι καλύτερες επεκτάσεις εγγύησης είναι από τις ίδιες εταιρείες κατασκευής φυσικά.

Έχουν και οι 2 αυτή την υπηρεσία.
 
  • Like
Reactions: vadergr

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Σε τηλεοράσεις LG και Sony, ποια είναι η καλύτερη πενταετής εγγύηση?
Πλαισι, public, mm ?
Να υποθέσω ότι για τις sony καλύτερα από την ίδια?

Αναφέρομαι σε λιγότερα "μα μου" σε περίπτωση οποίας στραβης, και σε ευελιξία επιλογής νέου μοντέλου σε περίπτωση αντικατάστασης
Αν και κατα περίπτωση τα πράγματα διαφέρουν, ο κανόνας είναι ότι έχεις καλύτερες επιλογές με την επέκταση του καταστήματος.
Στην ουσία μιλάμε για ένα ασφαλιστικό προιόν το οποίο λόγω ψυχολογίας, είναι πολύ πιο εύκολο να το αγοράσει απο το κατάστημα αντι απο ασφαλιστική!

Τα πιο πιθανά ατού με το κατάστημα είναι η δυνατότητα επιλογής άλλης μάρκας αλλά και η "ουδέτερη" στάση του τεχνικού τμήματος του καταστήματος σε περίπτωση βλάβης. Ειναι πληρωμένα όλα και δεν υπάρχει "κίνητρο" να ασχοληθούν να απορίψουν ένα αίτημα αντικατάστασης.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,892
Αν και κατα περίπτωση τα πράγματα διαφέρουν, ο κανόνας είναι ότι έχεις καλύτερες επιλογές με την επέκταση του καταστήματος.
Στην ουσία μιλάμε για ένα ασφαλιστικό προιόν το οποίο λόγω ψυχολογίας, είναι πολύ πιο εύκολο να το αγοράσει απο το κατάστημα αντι απο ασφαλιστική!

Τα πιο πιθανά ατού με το κατάστημα είναι η δυνατότητα επιλογής άλλης μάρκας αλλά και η "ουδέτερη" στάση του τεχνικού τμήματος του καταστήματος σε περίπτωση βλάβης. Ειναι πληρωμένα όλα και δεν υπάρχει "κίνητρο" να ασχοληθούν να απορίψουν ένα αίτημα αντικατάστασης.
Πλαίσιο και Κωτσόβολος δεν αποτελεί ασφαλιστικό προϊόν. Η επέκταση είναι από το service τους.

Επιπλέον δεν καλύπτουν burn in σε oled οι 5ετης των καταστημάτων.

Μόνο σε public/ media έχει αναφερθεί ότι κάλυψαν το κόστος της αλλαγής του panel.

Σε lcd εννοείται καλύτερα την 5ετη των καταστημάτων που τις περισσότερες φορές τη δίνουν και δωρεάν.
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Πλαίσιο και Κωτσόβολος δεν αποτελεί ασφαλιστικό προϊόν. Η επέκταση είναι από το service τους.

Επιπλέον δεν καλύπτουν burn in σε oled οι 5ετης των καταστημάτων.

Μόνο σε public/ media έχει αναφερθεί ότι κάλυψαν το κόστος της αλλαγής του panel.

Σε lcd εννοείται καλύτερα την 5ετη των καταστημάτων που τις περισσότερες φορές τη δίνουν και δωρεάν.
Δεν το ήξερα ότι ο Κ σταμάτησε την ασφαλιστική!

Φυσικά και είναι ασφαλιστικά προιόντα! Οι συσκευές αγοράζονται απο τον εισαγωγέα της κάθε μάρκας. Δεν υπάρχει λοιπόν 5της εγγύηση απο τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα...
Το ότι το ρίσκο/όφελος το αναλαμβάνει πλέον ο λιανέμπορος είναι η μόνη αλλαγή ;)
Δεν αλλάζεις panel στον service του Κ, το αλλάζεις στην LG! Στον 25ο μήνα λοιπόν, δεν μπορεί να πάει η συσκευή σου εκεί.. Τα ίδια και στο Π που αλλάζει panel ή τροφοδοσία σε Turbo-x αλλά όχι σε Samsung, LG κλπ
Λοιπόν.. Το burn in είναι πιθανό να οφείλεται και σε κακή χρήση. Θα πρέπει να φαίνεται απο το service menu ότι οι ώρες χρήσεις και οι κύκλοι είναι σε λογική αναλογία για να επικαλεστείς ότι η συσκευή έχει ελάτωμα.
Φυσικά ισχύει το που θα πέσεις, αλλά δεν υπάρχει η υποδομή στα καταστήματα λιανικής για να κριθεί η συσκευή σου με την ίδια ακρίβεια όπως στον αντιπρόσωπο.. και το όποιο κόστος έχει ήδη υπολογιστεί ώστε να μην χάνει ο λιανέμπορός...
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,892
Δεν το ήξερα ότι ο Κ σταμάτησε την ασφαλιστική!

Φυσικά και είναι ασφαλιστικά προιόντα! Οι συσκευές αγοράζονται απο τον εισαγωγέα της κάθε μάρκας. Δεν υπάρχει λοιπόν 5της εγγύηση απο τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα...
Το ότι το ρίσκο/όφελος το αναλαμβάνει πλέον ο λιανέμπορος είναι η μόνη αλλαγή ;)
Δεν αλλάζεις panel στον service του Κ, το αλλάζεις στην LG! Στον 25ο μήνα λοιπόν, δεν μπορεί να πάει η συσκευή σου εκεί.. Τα ίδια και στο Π που αλλάζει panel ή τροφοδοσία σε Turbo-x αλλά όχι σε Samsung, LG κλπ
Λοιπόν.. Το burn in είναι πιθανό να οφείλεται και σε κακή χρήση. Θα πρέπει να φαίνεται απο το service menu ότι οι ώρες χρήσεις και οι κύκλοι είναι σε λογική αναλογία για να επικαλεστείς ότι η συσκευή έχει ελάτωμα.
Φυσικά ισχύει το που θα πέσεις, αλλά δεν υπάρχει η υποδομή στα καταστήματα λιανικής για να κριθεί η συσκευή σου με την ίδια ακρίβεια όπως στον αντιπρόσωπο.. και το όποιο κόστος έχει ήδη υπολογιστεί ώστε να μην χάνει ο λιανέμπορός...
Επειδή έχω ρωτήσει και σε Πλαίσιο και σε Κωτσόβολο , πήρα τη συγκεκριμένη απάντηση που περιέγραψα πιο πάνω. Δεν είναι ασφαλιστικό προϊόν.

Το παιδί που έκανε την ερώτηση έχει oled και ενδιαφέρεται για την περίπτωση του burn in , οπότε με την επέκταση της LG δεδομένα θα αισθάνεται περισσότερο ασφαλής.

Εγώ έχω την 5ετη του Πλαισίου που μου έδωσαν δώρο με την αγορά και δεν την υπολογίζω καν σαν πρόσθετη κάλυψη για το burn in.

Για lcd, λευκές συσκευές και άλλα προϊόντα τεχνολογίας οι επεκτάσεις των καταστημάτων είναι μια χαρά.
 

Ducksong

Supreme Member
11 July 2013
4,985
The Dutch Mountains
Επειδή έχω ρωτήσει και σε Πλαίσιο και σε Κωτσόβολο , πήρα τη συγκεκριμένη απάντηση που περιέγραψα πιο πάνω. Δεν είναι ασφαλιστικό προϊόν.

Το παιδί που έκανε την ερώτηση έχει oled και ενδιαφέρεται για την περίπτωση του burn in , οπότε με την επέκταση της LG δεδομένα θα αισθάνεται περισσότερο ασφαλής.

Εγώ έχω την 5ετη του Πλαισίου που μου έδωσαν δώρο με την αγορά και δεν την υπολογίζω καν σαν πρόσθετη κάλυψη για το burn in.

Για lcd, λευκές συσκευές και άλλα προϊόντα τεχνολογίας οι επεκτάσεις των καταστημάτων είναι μια χαρά.
Σίγουρα το παιδί που πήρε OLED της LG θα αισθάνεται πιο ασφαλής! Το αντίθετο θα ισχύει για το παιδί που πήρε Sony.. Η πραγματική αξία της εγγύησης θα φανεί όταν την χρειαστείς και κακά τα ψέματα, η τύχη αλλά και οι γνώσεις/προσωπικότητα του κάθε ενός θα φέρουν διαφορετικά αποτελέσματα απο το ίδιο ασφαλιστήριο.

Αύριο μπορεί να αλλάξει ο εισαγωγέας και να καταργηθεί η πολιτική για το burn in... Οπως έγινε με την 5ετή εγγύηση της Hyundai που έδινε ο εισαγωγέας Δάβαρης και μετά δεν αναγνώριζε ο διάδοχος του 😄

Το τι ειναι ασφαλιστικό προιόν είναι off-topic, Το post μου είναι εκεί, ελπίζω να φανεί χρήσιμο σε κάποιον.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,892
Ο λόγος ύπαρξής των forum αυτός είναι, να καταθέτουμε όλοι ελεύθερα τις απόψεις/εμπειρίες/γνώσεις μας.

Διαβάζουμε και φιλτράρουμε.
 
  • Like
Reactions: Red1

nplatis

New member
4 August 2006
67
Ο Κωτσόβολος δίνει πολλούς πόντους Bonus μαζί με 5 χρόνια εγγύηση για τις νέες τηλεοράσεις OLED της LG:
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,892
Ο Κωτσόβολος δίνει πολλούς πόντους Bonus μαζί με 5 χρόνια εγγύηση για τις νέες τηλεοράσεις OLED της LG:
Πως υπολογίζονται οι πόντοι σε Ευρώ;
 

nplatis

New member
4 August 2006
67
Πως υπολογίζονται οι πόντοι σε Ευρώ;
Η πιο συχνή αναλογία εξαργύρωσης είναι 10.000 πόντοι για 20€, αν και υπάρχουν επιχειρήσεις που έχουν διαφορετική αναλογία: https://www.alpha.gr/el/idiotes/bonus

Το μοντέλο είναι γενικά (επίτηδες; ) μπερδεμένο. Επιπλέον, και οι πόντοι που κερδίζεις στη συγκεκριμένη ενέργεια δεν είναι ποσοστό της τιμής (όπως π.χ. της Εθνικής) αλλά σε μεγάλα σκαλοπάτια. Άρα η αξία του κέρδους εξαρτάται και από την τηλεόραση που θα αγοράσεις και από το πού θα εξοφλήσεις τους πόντους...

Αν π.χ. είσαι στο πρώτο σκαλοπάτι, κερδίζεις 150.000 πόντους, και με την πιο συνηθισμένη εξαργύρωση αυτό είναι 300€.