Άρα στα 1000€ σου επιστρέφει 300 πόντους που είναι περίπου 3-4 €; Η κάνω λάθος; Με έχουν μπερδέψει οι go4moreΌλες οι τηλεοράσεις από 499 ευρώ και άνω με κέρδος 30% της αξίας των αγορών σε Go4More πόντους στο MediaMarkt
https://www.mediamarkt.gr/search-bucket/nbg_tvs_april
Σήμερα,το Πλαίσιο και άλλα καταστήματα ακολούθησαν στις τιμές με την έκπτωση.Καταιγίδα πτώσης τιμών στο Κώτσο.
Προετοιμάζονται για τα νέα μοντέλα.
Ισχύει έως το Σάββατο 10/04/2021 ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων
Όλες οι ετοιμοπαράδοτες τηλεοράσεις από 499€ και άνω με επιπλέον όφελος ίσο με την αξία του Φ.Π.Α. 24%! | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - kotsovolos.gr
Όλες οι ετοιμοπαράδοτες τηλεοράσεις από 499€ και άνω με επιπλέον όφελος ίσο με την αξία του Φ.Π.Α. 24%! | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - kotsovolos.gr | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα, Κήπος και Εργαλείαwww.kotsovolos.gr
Οι καλύτερες επεκτάσεις εγγύησης είναι από τις ίδιες εταιρείες κατασκευής φυσικά.Σε τηλεοράσεις LG και Sony, ποια είναι η καλύτερη πενταετής εγγύηση?
Πλαισι, public, mm ?
Να υποθέσω ότι για τις sony καλύτερα από την ίδια?
Αναφέρομαι σε λιγότερα "μα μου" σε περίπτωση οποίας στραβης, και σε ευελιξία επιλογής νέου μοντέλου σε περίπτωση αντικατάστασης.
Αν και κατα περίπτωση τα πράγματα διαφέρουν, ο κανόνας είναι ότι έχεις καλύτερες επιλογές με την επέκταση του καταστήματος.Σε τηλεοράσεις LG και Sony, ποια είναι η καλύτερη πενταετής εγγύηση?
Πλαισι, public, mm ?
Να υποθέσω ότι για τις sony καλύτερα από την ίδια?
Αναφέρομαι σε λιγότερα "μα μου" σε περίπτωση οποίας στραβης, και σε ευελιξία επιλογής νέου μοντέλου σε περίπτωση αντικατάστασης
Πλαίσιο και Κωτσόβολος δεν αποτελεί ασφαλιστικό προϊόν. Η επέκταση είναι από το service τους.Αν και κατα περίπτωση τα πράγματα διαφέρουν, ο κανόνας είναι ότι έχεις καλύτερες επιλογές με την επέκταση του καταστήματος.
Στην ουσία μιλάμε για ένα ασφαλιστικό προιόν το οποίο λόγω ψυχολογίας, είναι πολύ πιο εύκολο να το αγοράσει απο το κατάστημα αντι απο ασφαλιστική!
Τα πιο πιθανά ατού με το κατάστημα είναι η δυνατότητα επιλογής άλλης μάρκας αλλά και η "ουδέτερη" στάση του τεχνικού τμήματος του καταστήματος σε περίπτωση βλάβης. Ειναι πληρωμένα όλα και δεν υπάρχει "κίνητρο" να ασχοληθούν να απορίψουν ένα αίτημα αντικατάστασης.
Δεν το ήξερα ότι ο Κ σταμάτησε την ασφαλιστική!Πλαίσιο και Κωτσόβολος δεν αποτελεί ασφαλιστικό προϊόν. Η επέκταση είναι από το service τους.
Επιπλέον δεν καλύπτουν burn in σε oled οι 5ετης των καταστημάτων.
Μόνο σε public/ media έχει αναφερθεί ότι κάλυψαν το κόστος της αλλαγής του panel.
Σε lcd εννοείται καλύτερα την 5ετη των καταστημάτων που τις περισσότερες φορές τη δίνουν και δωρεάν.
Επειδή έχω ρωτήσει και σε Πλαίσιο και σε Κωτσόβολο , πήρα τη συγκεκριμένη απάντηση που περιέγραψα πιο πάνω. Δεν είναι ασφαλιστικό προϊόν.Δεν το ήξερα ότι ο Κ σταμάτησε την ασφαλιστική!
Φυσικά και είναι ασφαλιστικά προιόντα! Οι συσκευές αγοράζονται απο τον εισαγωγέα της κάθε μάρκας. Δεν υπάρχει λοιπόν 5της εγγύηση απο τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα...
Το ότι το ρίσκο/όφελος το αναλαμβάνει πλέον ο λιανέμπορος είναι η μόνη αλλαγή
Δεν αλλάζεις panel στον service του Κ, το αλλάζεις στην LG! Στον 25ο μήνα λοιπόν, δεν μπορεί να πάει η συσκευή σου εκεί.. Τα ίδια και στο Π που αλλάζει panel ή τροφοδοσία σε Turbo-x αλλά όχι σε Samsung, LG κλπ
Λοιπόν.. Το burn in είναι πιθανό να οφείλεται και σε κακή χρήση. Θα πρέπει να φαίνεται απο το service menu ότι οι ώρες χρήσεις και οι κύκλοι είναι σε λογική αναλογία για να επικαλεστείς ότι η συσκευή έχει ελάτωμα.
Φυσικά ισχύει το που θα πέσεις, αλλά δεν υπάρχει η υποδομή στα καταστήματα λιανικής για να κριθεί η συσκευή σου με την ίδια ακρίβεια όπως στον αντιπρόσωπο.. και το όποιο κόστος έχει ήδη υπολογιστεί ώστε να μην χάνει ο λιανέμπορός...
Σίγουρα το παιδί που πήρε OLED της LG θα αισθάνεται πιο ασφαλής! Το αντίθετο θα ισχύει για το παιδί που πήρε Sony.. Η πραγματική αξία της εγγύησης θα φανεί όταν την χρειαστείς και κακά τα ψέματα, η τύχη αλλά και οι γνώσεις/προσωπικότητα του κάθε ενός θα φέρουν διαφορετικά αποτελέσματα απο το ίδιο ασφαλιστήριο.Επειδή έχω ρωτήσει και σε Πλαίσιο και σε Κωτσόβολο , πήρα τη συγκεκριμένη απάντηση που περιέγραψα πιο πάνω. Δεν είναι ασφαλιστικό προϊόν.
Το παιδί που έκανε την ερώτηση έχει oled και ενδιαφέρεται για την περίπτωση του burn in , οπότε με την επέκταση της LG δεδομένα θα αισθάνεται περισσότερο ασφαλής.
Εγώ έχω την 5ετη του Πλαισίου που μου έδωσαν δώρο με την αγορά και δεν την υπολογίζω καν σαν πρόσθετη κάλυψη για το burn in.
Για lcd, λευκές συσκευές και άλλα προϊόντα τεχνολογίας οι επεκτάσεις των καταστημάτων είναι μια χαρά.
Πως υπολογίζονται οι πόντοι σε Ευρώ;Ο Κωτσόβολος δίνει πολλούς πόντους Bonus μαζί με 5 χρόνια εγγύηση για τις νέες τηλεοράσεις OLED της LG:
Bonus στο αξεπέραστο θέαμα! Αποκτήστε τη δική σας OLED της LG και κερδίστε επιπλέον Bonus πόντους και δωρεάν τεχνική υποστήριξη για 5 έτη! | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - kotsovolos.gr
Bonus στο αξεπέραστο θέαμα! Αποκτήστε τη δική σας OLED της LG και κερδίστε επιπλέον Bonus πόντους και δωρεάν τεχνική υποστήριξη για 5 έτη! | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - kotsovolos.gr | ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική...www.kotsovolos.gr
Η πιο συχνή αναλογία εξαργύρωσης είναι 10.000 πόντοι για 20€, αν και υπάρχουν επιχειρήσεις που έχουν διαφορετική αναλογία: https://www.alpha.gr/el/idiotes/bonusΠως υπολογίζονται οι πόντοι σε Ευρώ;