Οι τιμές που λες είναι από σκρουτζομάγαζα. Εκτός του Sony Center το οποίο πολλές φορές ακολουθεί την πολιτική των μεγάλων αλυσίδων. Εγώ σε αυτές αναφέρομαι. Και το Plaisio ακολουθεί αυτές τις τιμές σε πολλά μοντέλα, χωρίς βέβαια να λέει ότι είναι χωρίς ΦΠΑ, το οποίο ασφαλώς είναι κόλπο marketing.
Δεν κολλάμε στο πώς το ονομάζει η κάθε αλυσίδα. Κοιτάμε την ουσία και την τσέπη μας.
Για την Samsung συγκεκριμένα αυτή είναι η καλύτερη τιμή του εξαμήνου! Εκτός από μία ξεκάρφωτη προσφορά στις 23/11 όπως λες ενός σκρουτζομάγαζου!
https://www.skroutz.gr/s/27749041/Samsung-Smart-Τηλεόραση-Neo-QLED-4K-UHD-QE50QN90A-HDR-50.html?event_price=894.35&from=account_notifications_price_drop
Το ίδιο ισχύει και για την SONY XR50X90J, η καλύτερη τιμή του εξαμήνου
https://www.skroutz.gr/s/28859343/Sony-Smart-Τηλεόραση-LED-4K-UHD-XR-50X90J-HDR-50.html
Αυτές τις μέρες οι τιμές σε πολλά μοντέλα είναι και καλύτερες από Black Friday και είναι σχεδόν οι τιμές που είχε κάνει ο Κωτσόβολος μία Δευτέρα αν θυμάμαι καλά ξαφνικά ένα μήνα πριν την Black Friday.
Αυτό κοιτάμε. Ίσως σε κάποια μοντέλα η διαφορά να μην είναι μεγάλη γιατί οι τιμές είναι χτυπημένες σε κάποια μοντέλα και δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια. Σε κάποια όμως είναι καλές τιμές.
Cyber Monday παραγγελία της tcl 55c725 στα 500€ που ήταν πραγματική προσφορά (σε αντίθεση με αυτές περί αφαίρεση ΦΠΑ)
Η κοπέλα που έκανε την παραγγελία περίμενε να της φέρουν τα χαρτιά να υπογράψει (δεν έχει πιστωτική για δόσεις), περνάνε 14 μέρες και ακυρώνουν την παραγγελία. Παίρνει τηλ για παράπονο γιατί δεν της στέλνουν τα χαρτιά, ενώ τα έχει κάνει όλα σωστά και με 2 εγγυητές και της λένε ότι θα ανανεώσουν την παραγγελία για άλλες 14 μέρες και της στέλνουν τα χαρτιά.
Για να μην κουράζω, Μετά από πολλά τηλεφωνήματα της είπαν ότι εξαντλήθηκε και να δει κάτι άλλο. Την ίδια στιγμή μπαίνουμε online και υπάρχει διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα αλλά με τιμή +150€ παραπάνω. Λένε δικαιολογίες ότι είναι θέμα συστήματος που δεν ενημερώθηκε και ότι δεν υπάρχει.
Την επόμενη μέρα πάει από κοντά σε ένα μαγαζί και δείχνει ενδιαφέρον για να την αγοράσει, ο πωλητής κανονικά της λέει ότι υπάρχει σε στοκ και της την πουλάει με υποτίθεται την έκπτωση που είχε 500€ (βασικά της έβαλε αναγκάστηκα τον αέρα της 5ετης εγγύησης που της το κάνει "δώρο" ενώ δεν την ήθελε) και το τελικό ποσό βγαίνει 700€ (μαζί με τα έξοδα/τόκους)
Την κορόιδεψαν πάνω από 3 φορές επανειλημμένα, με καθυστέρηση των εγγράφων, με δήθεν έλλειψη στοκ, με το να την αναγκάσουν να αγοράσει κάτι άλλο για να χάσει την προσφορά και τέλος σε φυσικό κατάστημα με το να πασάρουν 5ετη εγγύηση "δώρο" απλα για να χάσει την τιμή της cyber Monday.
Προσπαθώ να την πίσω για καταγγελία μιας και υπάρχουν νήματα στο insomnia από αρκετούς για πρόστιμα 20.000€ στον κοτσοβωλο, οχι ότι θα ιδρώσει, αλλά αν αρχίσουν και κάνουν πολλοί, ίσως τα πρόστιμα φτάνουν σε πόσα που αποφέρουν αλλαγή πολιτικής.
Η καταναλωτική παιδεία είναι ευθύνη όλων μας και η συμπεριφορά των καταστήματων, όπως και η πολιτική που ακολουθούν είτε καταστήματα είτε τα κόμματα που ψηφίζουμε, είναι αυτά που μας αξίζουν.
Καλή συνέχεια.