Ελαστικά...άλλη μια φορά...

fotis321

Senior Member
27 February 2013
360
Παρεμπιπτοντως ενα θεμα που ηθελα να θιξω και αφορα την διαφορα τιμων στα ιδια πραγματα στην γερμανια με μισθους τριπλασιους και πανω.

Κατωτερη τιμη στην ελλαδα 87,5 ευρω....

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/3155596_-ziex-ze914-215-55-r16-93v-falken.html

Κατωτερη τιμη στην ελλαδα 90 ευρω....

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/2788025_-premium-ea640-12v-64ah-exide.html

Δυο ειδη που αγορασα τον τελευταιο μηνα.

Αισθανομαι κοροιδο.....να μην πω τιποτα χειροτερο.
 

fotis321

Senior Member
27 February 2013
360
Υπάρχει, ξέρεις, και μια διαφορά στον ΦΠΑ. 19% οι Γερμανοί, 24% εμείς.

Aπο 54,87 αποφορολογημενο στην γερμανια, 70,56 εδω.

Σε οποιαδηποτε περιπτωση τα 15 ευρω ανα ελαστικο ειναι τεραστια διαφορα.

Αν τα βαλουμε και σε σχεση με τους μισθους καηκαμε.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Στην Γερμανία δεν πληρώνεις επιπλέον την τοποθέτηση;

Αυτο δεν το γνωριζω. Πιθανον η παροχη υπηρεσιων να ειναι ακριβοτερη. Παντως στην αγγλια εξω απο το κεντρο το πλυσιμο εξωτερικα του

αυτοκινητου εχει 4-5 ευρω οπως και στην γερμανια. Εδω 8 ευρω......
 

fotis321

Senior Member
27 February 2013
360
Απάντηση: Re: Ελαστικά...άλλη μια φορά...

στη Θεσσαλονίκη 8 ευρώ έχει το πλύσιμο μέσα έξω και μπορεί να το βρεις σε κουπόνια προσφοράς (σχεδόν κάθε βδομάδα) με 5.9 ευρώ .

Το πιστευω.

Ολα ειναι φτηνοτερα απο θεσσαλονικη και πανω.

Ειδικα σε μη τουριστικες περιοχες.

Πριν 3 χρονια σταματησαμε σε ταβερνα διπλα απο την βολβη και ρωτησαμε 2 φορες τον λογαριασμο πιστευοντας οτι ειχε κανει λαθος.

Το ιδιο και στα σφαγεια στην καβαλα που πηραμε 22 πιατα θαλασινα 3 ατομα.
 

petronik

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
18,512
Θεσσαλονικη
Απάντηση: Re: Ελαστικά...άλλη μια φορά...

στη Θεσσαλονίκη 8 ευρώ έχει το πλύσιμο μέσα έξω και μπορεί να το βρεις σε κουπόνια προσφοράς (σχεδόν κάθε βδομάδα) με 5.9 ευρώ .

Με μια σημείωση ,ότι το πλύσιμο είναι πολύ επιφανειακό ,σε όσα έχω δοκιμάσει [ανατολικά τουλάχιστον] και δε φεύγουν σημάδια από χυμούς δένδρων ,κουτσουλιές ,κλπ,κλπ
Ακριβώς πίσω από το χώρο μεταφόρτωσης σκουπιδιών στο Φοίνικα το έχουν 7 ευρώ και είναι 24 ώρες ανοικτά
Βέβαια οι τιμές πέσανε γιατί χρησιμοποιούνται απωανατολίτες μέ άγνωστη εργασιακή σχέση
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,340
Αθήνα...
Ήρθε η ώρα πάλι για αλλαγή ελαστικών μιας και φτάσαμε στη 3ετία.

Για ένα ford fiesta, με διαστάσεις 185/65 είδα τα continental premium contact 5, έχετε να προτείνετε κάτι αντίστοιχο σε michelin; Που όμως να μην είναι eco και να έχει εξίσου καλό πάτημα το αυτοκίνητο σε σχέση με τα continental.

Για ένα E class, με διαστάσεις 255/40 R19 είδα πάλι σε continental τα sport contact 6 και τα michelin pilot sport 4. Υπάρχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα michelin super sport; Γνωρίζω ότι σε αυτές τις διαστάσεις όποιο καλό ελαστικό και να πάρεις από τους μεγάλους κατασκευαστές θα είναι πολύ καλό οπότε δεν με προβληματίζει ιδιαίτερα όπως με το μικρό που παίζουν πάρα πολύ.
 
27 July 2006
1,926
Απο εμπειρια και στα δυο αυτοκινητα, που φοραω good year (eagle f1 assymetric 2 στο ενα και efficient grip στο αλλο) εχω να πω τα καλυτερα. Πολυ καλη αισθηση, πατημα, και καλη αντοχη, αν και ειναι σχετικα καινουρια στο ενα και το αλλο δεν το βλεπει ηλιος-φως...
 

BIOS

AVClub Fanatic
19 June 2006
15,781
Εχω βολευτεί με τα continental premium contact. Oταν αλλάξω λάστιχα, πάλι τα ίδια θα πάρω. Εχω πάψει να πειραματίζομαι.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,450
Πειραιας
Αντρεα αν μπορεις να ΜΗΝ βαλεις γερμανικα λαστιχα, καντο.
Εξισου καλα ,αν οχι καλυτερα, ειναι και τα Bridgestone.
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,760
Βόλος
Κι εγώ είχα Continental στην BMW και ήταν καλά και αρκετά φθηνότερα από τα Michelin.

Τι εννοείς όχι γερμανικό; Αν και τα δικά μου Conti ήταν γαλλικά, ενώ τα γαλλικά Kleber πολωνέζικα αν θυμάμαι καλά.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,340
Αθήνα...
Μολις γυρισα, στο μικρο εβαλα conti premium contact 5 μια και ηταν τα μονα καλα επωνημα που δεν ειναι eco (νομιζω υπαρχει τραγικη διαφορα). Στο μεγαλο τα michelin pilot sport 4.

Στις μικρες διαστασεις παντως νομιζω υπαρχει θεμα. Δεν βρισκεις ευκολα κανονικο ελαστικο που να μην ειναι eco.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,340
Αθήνα...
Αντρεα αν μπορεις να ΜΗΝ βαλεις γερμανικα λαστιχα, καντο.
Εξισου καλα ,αν οχι καλυτερα, ειναι και τα Bridgestone.

Είδα και τα Bridgestone ER300 για το Fiesta αλλά έχουν rating B για βρεγμένο αντί το Α των conti και είναι πάλι economy φάση. Τα S001 πχ της Bridgestone είναι κορυφαία αλλά έλα μου που δεν βγαίνουν σε μικρότερες διαστάσεις.
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,450
Πειραιας
Λεω οχι Γερμανικα, μονο και μονο για το γαμωτο.
Οταν υπαρχει εναλλακτικη ΠΟΤΕ δεν προτιμω Γερμανικα προϊοντα.
Ασε δε που σε φυσιολογικους ρυθμους οδηγησης, ολα τα επωνυμα ειναι μια χαρα.
Αγνοηστε τις αηδιες που γραφουν τα περιοδικα.
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Απάντηση: Re: Ελαστικά...άλλη μια φορά...

Λεω οχι Γερμανικα, μονο και μονο για το γαμωτο.
Οταν υπαρχει εναλλακτικη ΠΟΤΕ δεν προτιμω Γερμανικα προϊοντα.
Ασε δε που σε φυσιολογικους ρυθμους οδηγησης, ολα τα επωνυμα ειναι μια χαρα.
Αγνοηστε τις αηδιες που γραφουν τα περιοδικα.

Αυτό που λέει ο Μιχάλης.
Αν οδηγούμε σαν άνθρωποι και φροντίζουμε να φοράμε φρέσκα και με πέλμα ελαστικά, τότε νομίζω οτι πάνω κάτω όλα τα λάστιχα συμπεριφέρονται το ίδιο.
Αν οδηγούμε σαν κανίβαλοι, τότε κανένα λάστιχο δεν θα μας σώσει.
Το μόνο που μπορούμε να ψάχνουμε είναι αν και κατα πόσο ένα λάστιχο είναι μαλακό ή σκληρό έτσι ώστε να ταιριάζει στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου μας.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,340
Αθήνα...
Re: Απάντηση: Re: Ελαστικά...άλλη μια φορά...

Λεω οχι Γερμανικα, μονο και μονο για το γαμωτο.
Οταν υπαρχει εναλλακτικη ΠΟΤΕ δεν προτιμω Γερμανικα προϊοντα.
Ασε δε που σε φυσιολογικους ρυθμους οδηγησης, ολα τα επωνυμα ειναι μια χαρα.
Αγνοηστε τις αηδιες που γραφουν τα περιοδικα.

Αυτό που λέει ο Μιχάλης.
Αν οδηγούμε σαν άνθρωποι και φροντίζουμε να φοράμε φρέσκα και με πέλμα ελαστικά, τότε νομίζω οτι πάνω κάτω όλα τα λάστιχα συμπεριφέρονται το ίδιο.
Αν οδηγούμε σαν κανίβαλοι, τότε κανένα λάστιχο δεν θα μας σώσει.
Το μόνο που μπορούμε να ψάχνουμε είναι αν και κατα πόσο ένα λάστιχο είναι μαλακό ή σκληρό έτσι ώστε να ταιριάζει στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου μας.

Αν και οι δύο είστε εξαιρετικά πιο έμπειροι στο συγκεκριμένο κομμάτι, έχω πραγματικά δει διαφορές, με καινούρια λάστιχα πάντα.

Ειδικά σε πιο βαριά αυτοκίνητα, όπως το e class, τα p zero επί παραδείγματι, με μεγάλη διάσταση, είχαν ένα τρελό δείκτη ταχύτητας, νομίζω ZR, rated για 300 χλμ/ωρα και για να φτάσουν σε μια φυσιολογική θερμοκρασία έπρεπε να είσαι εθνική με αρκετά χιλιόμετρα για πάνω από 15-20 λεπτά. Με τα Pilot Sport 4 δεν υπάρχει καμία σύγκριση, το νιώθεις να ''ακούει'' πολύ καλύτερα, παρότι έχουν τον ίδιο δείκτη ταχύτητας, όντας πιο μαλακά.

Σε Audi A4 πάλι εξαιρετική εμπειρία τα conti sport contact 5 (μπορεί και τα 6 δεν θυμάμαι), τραγική εμπειρία τα p zero.

Στα μικρά τώρα, δυστυχώς οι περισσότερες εταιρίες βγάζουν μόνο τα eco ελαστικά τους, με αποτέλεσμα στο βρεγμένο το αυτοκίνητο και πάλι να μην σου εμπνέει εμπιστοσύνη. Προσωπικά μόνο με τα continental στο fiesta έχω νιώσει φρενάρισμα στο βρεγμένο τόσο κοντά όσο το να φρενάρεις στο στεγνό.

Μπορεί να είμαι υπερβολικός
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,450
Πειραιας
Κοιτα..αυτο με τις θερμοκρασιες ειναι πονεμενη ιστορια.
Κανονικα τα εμπορικα ελαστικα οφειλουν να δουλευουν σε ενα μεγαλο ευρος θερμοκρασιας εξ ορισμου.
Δηλ. το ιδιο λαστιχο δινουν στην Σουηδια ,το ιδιο και στην Κενυα.
Απλα ειναι θεμα γομας.
Στα εξεζητημενα ελαστικα , εκει εχει να κανει.
Και βεβαια δεν το συζηταμε για αγωνιστικα, οπου οι θερμοκρασιες ειναι το αλφα και το ωμεγα.

Και ναι, στην οριακη οδηγηση ,εκει υπαρχουν διαφορες....αλλα σε αυτες τις περιπτωσεις υποθετω οτι η ερωτηση δεν θα γινει μεσα στο Avclub για να δωθουν οι καταλληλες απαντησεις:flipout:

Αντιστοιχο του ...τι budget ηχεια να παρω για τον υπολογιστη???.....logitech ή creative..... ???? παρε μωρε οτι σου αρεσει:Banane0:
 
Last edited:

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Επειδή κάθε χρόνο γράφω περίπου 40000χλμ, το μόνο που φροντίζω είναι τα λάστιχα μου να είναι επώνυμα, φρέσκιας παραγωγής και φυσικά να μην είναι λιωμένα.
Επίσης να έχουν τον σωστό δείκτη ταχύτητας.
Απο κει και πέρα έχει κάποια χρόνια που σταμάτησα τα μεξικάνικα και οδηγώ σαν άνθρωπος. Εκεί όλα τα λάστιχα είναι τα ίδια.
Όμως προσέχω να έχουν καλές ιδιότητες στο βρεγμένο και πλέον φανατικά, βάζω χειμερινά την κατάλληλη εποχή.

υ.γ α, να μην ξεχάσω. σιχαίνομαι τα pirelli. οποιοδήποτε μοντέλο. δεν μου κάθονται με τίποτα.

υ.γ2 semislick έχει δοκιμάσει κανείς? άλλη φάση ..:Banane0:
 

mdvq

Μέλος Σωματείου
20 June 2006
9,450
Πειραιας
Και αυτο με την βροχη σχετικο ειναι Δημητρη.
Τα καλυτερα λαστιχα που εχω βαλει για βροχη ηταν τα Avon.
Σε ολα τα αλλα ομως υστερουσαν.......ασε δε που οταν περνουσε κανας χρονος γινοντουσαν σαν ξυλα.
Οποτε συμβιβαστικα να πηγαινω πιο σιγα στην βροχη με αλλη μαρκα ,παρα να κινδυνευω να κανω καμια εβγα στα καλα καθουμενα στο στεγνο.

Σεμισλικ ειναι αλλη φαση....αλλα αμα την κανεις με αυτα θα ειναι πολυ χοντρη η φαση γιατι θα εχεις μαζεψει ενα καρο χιλιομετρα....ασε που αν εχει σκονη ο δρομος και ειναι κρυα καλυτερα να το κλειδωσεις (εννοειται οτι οταν συνεφιαζει παιρνεις ταξι:flipout: )