Eπι της ουσίας λοιπόν. Επιμένεις ότι θα έπρεπε να πάρει 55άρα για αυτό που βλέπει?
Με την λογική αυτή όχι δεν επιμένω.
Παθητικό 3D μονο αυτο αξιζη ως ωρας
Όσον αφορά το sbs ή tu, σε περιεχόμενο 1920x1080 τo κάθε μάτι βλέπει 960x1080...
Επιπλέον στο παθητικό 3D το κάθε μάτι βλέπει 1920χ540...
Α) ΜΟΝΟ σε HD μπορει να φανει οτιδηποτε.
B) Ακομα και αν το κουτσουρευει (το παθητικο 3D) σε 960 x 1080 και 1920 x 540 (oπως γραφει ο Dalanic).
Γ) Ακομα και με τετοιο ψαλιδισμα η ΥΠΕΡΟΧΗ του HD ειναι αδιαμφισβητητη.
Με λίγα λόγια λες Νίκο ότι 55" στα 2.8 μέτρα είναι οριακή για HD 2D , άρα δεν απέχεις πολύ από την άποψη ότι για 3D στα 2.5 μέτρα χρειάζεται οπωσδήποτε 55" εφόσον για 3D οι συνιστώμενες αποστάσεις θέασης είναι ακόμη μικρότερες.
Απλά δεν γίνεται. Όταν πλησιάζεις αρκετά ώστε να έχεις αρκετά μεγάλη εικόνα αρχίζεις και βλέπεις τα προβλήματα στην εικόνα.
Οπότε για μένα μόνο ενεργό 3D (σε τηλεοράσεις πάντα).
Το θέμα της προηγούμενης συζήτησης βέβαια δεν είχε καθόλου σχέση με αυτά, αλλά την απόσταση θέασης σε 55" 3d passive με υλικό sbs.
Βασικά εγώ δεν μιλούσα για SBS αλλά τέλος πάντων.
Δεν ξερω .... ισως να χετε δικιο (σιγουρα εχετε δικιο, αφου οι γραμμες κατεβαινουν στις 540).
Αλλα ... ξαναλεω : οι 540 γραμμες σε 3D δεν ειναι σαν τις 540 γραμμες σε 2D.
Ανεφερα το SD υλικο γιατι αυτο ειναι πιο κοντα στις 540 γραμμες 2D.
ΟΧΙ γιατι 1920 x 540 δεν ειναι (ουσιαστικα) ξεχειλωμενο SD.
Αρχιζω να υποπτευομαι αλλα πραγματα ... (εγκεφαλικα πραγματα).
Οταν επικεντρωθω στην λεπτομερεια, μαλλον, χανω στην συνολικη αισθηση της κινησης σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το καδρο.
Αφου επικεντρωνεται το οπτικο νευρο, ΠΩΣ θα πιανει το ιδιο καλα ΤΑ ΠΑΝΤΑ στην οθονη ?
Οταν επικεντρωθω στην συνολικη αισθηση της κινησης, μαλλον, χανω σε λεπτομερεια.
Σε πολυ σκοτεινες σκηνες (διαστημικες ταινιες, θριλερ) με ολομαυρο φοντο, τα πραγματα ειναι απλα
γιατι ΔΕΝ γινεται πανικος σε ολη την οθονη. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΟΤΑΝ "ΔΟΥΛΕΥΕΙ" ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΔΡΟ.
Και δεν ειναι ζητημα 3D ..... μαλλον εγκεφαλικο του καθενος .... πως εμαθε να συλλαμβανει την κινηση
αλλα και την λεπτομερεια !
Δεν ξερω .... ισως να χετε δικιο (σιγουρα εχετε δικιο, αφου οι γραμμες κατεβαινουν στις 540).
Αλλα ... ξαναλεω : οι 540 γραμμες σε 3D δεν ειναι σαν τις 540 γραμμες σε 2D.
Ανεφερα το SD υλικο γιατι αυτο ειναι πιο κοντα στις 540 γραμμες 2D.
ΟΧΙ γιατι 1920 x 540 δεν ειναι (ουσιαστικα) ξεχειλωμενο SD.
Αρχιζω να υποπτευομαι αλλα πραγματα ... (εγκεφαλικα πραγματα).
Οταν επικεντρωθω στην λεπτομερεια, μαλλον, χανω στην συνολικη αισθηση της κινησης σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το καδρο.
Αφου επικεντρωνεται το οπτικο νευρο, ΠΩΣ θα πιανει το ιδιο καλα ΤΑ ΠΑΝΤΑ στην οθονη ?
Οταν επικεντρωθω στην συνολικη αισθηση της κινησης, μαλλον, χανω σε λεπτομερεια.
Σε πολυ σκοτεινες σκηνες (διαστημικες ταινιες, θριλερ) με ολομαυρο φοντο, τα πραγματα ειναι απλα
γιατι ΔΕΝ γινεται πανικος σε ολη την οθονη. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΟΤΑΝ "ΔΟΥΛΕΥΕΙ" ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΔΡΟ.
Και δεν ειναι ζητημα 3D ..... μαλλον εγκεφαλικο του καθενος .... πως εμαθε να συλλαμβανει την κινηση
αλλα και την λεπτομερεια !
Δεν λέω καλό θα ήταν να είχε και το Passive την μέγιστη ανάλυση αλλά τι να το κάνεις όταν στο active αρκετοί (όπως εγώ) βγαίνουν "off" μετά από μερικά λεπτά με κούραση/δάκρυα στα μάτια.
πριόνια, οδοντωτούς και κοτλέ... :a0210:
Προσωπικά συνολικά προτιμώ το active αλλά ήδη μετα μόλις ένα χρόνο και κάπου 15-20 ταινίες frame packing το ενδιαφέρον μου τείνει να ατονίσει.
Ίσως με 4Κ passive τα πράγματα να είναι πολύ καλύτερα, αλλά εκεί κωλώνω σε δύο άλλα πράγμτα... lcd και χρήμα... :flipout:
πέρα από τα 4K passive και lcd υπάρχουν και τα HD active και dila :FSGSFGS4: