Ενήλικοι στην Αίθουσα

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    0
19 June 2006
35,671
Απάντηση: Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Γιαννη οπως ολες οι ταινιες που ειναι βασισμενες σε βιβλια ,την αποψη που λεει ο συγγραφεας ,εξιστορουν δεν μπορουν να πουν κατι αλλο ,με λιγη σαλτσα παραπανω η παρακατω, αλλα αυτην την αποψη ,
αλλιως δεν θα βασιζονταν σε συγκεκριμενο βιβλιο.,
Επισης πολλες ταινιες εξιστορουν απο την δικη τους σκοπια γεγονοτα συγχρονα με την εποχη της ταινιας,οπως οι αντιπολεμικες ταινιες η σειρες που γυριστηκαν κατα την διαρκεια του πολεμου του βιετναμ η λιγο αργοτερα,
πολλοι συντηρητικοι π.χ δεξιοι θα εβλεπαν την αποψη του Κοπολα σαν βαρουφακιαδα,ο χρονος κρινει κατα ποσο στεκει η πολιτικη αποψη,αλλα για την καλλιτεχνικη αποψη που ειναι και το κυριως ζητουμενο μπορει να κριθει αμεσως.

Μαζί σου, όμως, εδώ δεν πρόκειται για μυθιστόρημα ή κάποιου είδους αφήγημα. Πρόκειται για πολιτικά γεγονότα. Σου ξαναλέω, δεν θα είχα πρόβλημα αν μέσα από την ταινία του έβγαζε την προτίμησή του στο story του Βαρουφάκη. Έτσι και αλλιώς, και ο Στόουν που ανέφερες παίρνει ξεκάθαρα θέση. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη διαφορά....το μονόπαντο που σου έγραψα παραπάνω. Θα μου πεις τώρα...ένα σενάριο που βασίζεται στο βιβλίο του Βαρουφάκη (προφανώς δεσμεύονται συμβατικά), θα ήταν περίεργο να αυτοαναιρείτο παραθέτοντας άλλες απόψεις.

Θα μπορούσε π.χ. να κάνει την ταινία δουλεύοντας 70-30 αν ήθελε. Δεν το έκανε.
 

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,290
ΑΘΗΝΑ
Απάντηση: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Ενας σκηνοθέτης χαρακτηρίζεται και από την σκηνοθεσία και από την θέση!
Στα πολιτικά θέματα δεν υπάρχει φρέσκια ιστορική αλήθεια.
Η ιστορία είναι πιό καθαρή μετά απο αποτίμηση κόστους και αποτελέσματος.
Και η αλήθεια δίνεται όταν δεν έχει επίδραση στην πραγματικότητα,
και επικρατεί ιστορικά η αλήθεια των νικητών.
Το αποτέλεσμα το ζούμε στο πετσί μας και μάλλον αρκετά ακόμα.
Δεν ξέρουμε τι έγινε μέσα εκεί τότε, αλλά υποπτευόμαστε!
Ο Γαβράς κάνει σκηνοθεσία σε ένα βιβλίο και με διάθεση να προκαλέσει!
Το ίδιο προκλητικός είναι και ο συγγραφέας του βιβλίου!
Και ο Δανίκας κρίνεται με αυτά που γράφει, και μπορεί να τα "λέει" σωστά,
αλλά όσες φορές τον έχω δει στην TV και αυτός προκλητικός είναι!
Και ακόμα και η αρνητική κριτική, διαφήμηση είναι..
Ολοι είναι στο παιχνίδι πιθανόν μιας μέτριας ταινίας.
Αν βγει στα BRRip θα την δω από περιέργεια, και θα δώ αν ρολάρει η ταινία
και αν παίζουν ρεαλιστικά οι ηθοποιοί, αν δημαγωγεί αντί να σκηνοθετεί
ο Γαβράς, αν υπάρχει ένταση, για την ιστορική άποψη δεν θα ασχοληθώ καθόλου!
Αν ήταν ντοκιμαντέρ αλλάζει..
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,302
Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Ολες οι τεχνες στρατευμενες ειναι.

Στρατευονται στο πλευρο αυτου που τις δημιουργησε η αυτου που τις παρηγγειλε.

Οποτε δεν ειναι "Το κριτηριο" για ενα εργο, μια ταινια, κλπ. Αλλο ειναι και αφου εχουν βγει στην πιατσα.
 

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,838
Ελλαδα
Απάντηση: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Ενας σκηνοθέτης χαρακτηρίζεται και από την σκηνοθεσία και από την θέση!
Στα πολιτικά θέματα δεν υπάρχει φρέσκια ιστορική αλήθεια.
Η ιστορία είναι πιό καθαρή μετά απο αποτίμηση κόστους και αποτελέσματος.
Και η αλήθεια δίνεται όταν δεν έχει επίδραση στην πραγματικότητα,
και επικρατεί ιστορικά η αλήθεια των νικητών.
Το αποτέλεσμα το ζούμε στο πετσί μας και μάλλον αρκετά ακόμα.
Δεν ξέρουμε τι έγινε μέσα εκεί τότε, αλλά υποπτευόμαστε!
Ο Γαβράς κάνει σκηνοθεσία σε ένα βιβλίο και με διάθεση να προκαλέσει!
Το ίδιο προκλητικός είναι και ο συγγραφέας του βιβλίου!
Και ο Δανίκας κρίνεται με αυτά που γράφει, και μπορεί να τα "λέει" σωστά,
αλλά όσες φορές τον έχω δει στην TV και αυτός προκλητικός είναι!
Και ακόμα και η αρνητική κριτική, διαφήμηση είναι..
Ολοι είναι στο παιχνίδι πιθανόν μιας μέτριας ταινίας.
Αν βγει στα BRRip θα την δω από περιέργεια, και θα δώ αν ρολάρει η ταινία
και αν παίζουν ρεαλιστικά οι ηθοποιοί, αν δημαγωγεί αντί να σκηνοθετεί
ο Γαβράς, αν υπάρχει ένταση, για την ιστορική άποψη δεν θα ασχοληθώ καθόλου!
Αν ήταν ντοκιμαντέρ αλλάζει..

τι μας λες καλο μου παιδι

το βιβλιο δεν το διαβασες ειναι προκλητικο ομως
ο Γαβρας κανει σκηνοθεσια με διαθεση να προκαλεσει
την ταινια ομως δεν την ειδες αλλα ειναι μετρια
και μονο ο Δανικας μπορει να τα λεει και σωστα

κοιτα μην την δεις στο BRip γιατι σιγουρα δεν ρολαρει


Υ.Γ sorry για το υφος μου μη μου δινεις σημασια
 

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,290
ΑΘΗΝΑ
Απάντηση: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

τι μας λες καλο μου παιδι

το βιβλιο δεν το διαβασες ειναι προκλητικο ομως
ο Γαβρας κανει σκηνοθεσια με διαθεση να προκαλεσει
την ταινια ομως δεν την ειδες αλλα ειναι μετρια
και μονο ο Δανικας μπορει να τα λεει και σωστα

κοιτα μην την δεις στο BRip γιατι σιγουρα δεν ρολαρει


Υ.Γ sorry για το υφος μου μη μου δινεις σημασια
1. Εγραψα ότι προκλητικός είναι ο συγγραφέας και όχι το βιβλίο.
2. Υπέθεσα (σωστά κατάλαβες) και έγραψα ότι ο Γαβράς έχει διάθεση
να προκαλέσει, και συμπληρώνω γιατί να κονομήσει από
την ταινία δεν το βλέπω...
3. Εγραψα ότι ΠΙΘΑΝΟΝ να είναι μέτρια και όχι ότι είναι μέτρια.
4. Εγραψα ότι ο Δανίκας ΜΠΟΡΕΙ να τα λέει και όχι ότι ΜΟΝΟ ο
Δανίκας τα λέει σωστά. Πιό κάτω έγραψα όμως πως θα δώ την
ταινία με καλιτεχνικό τρόπο, υπονοώντας ότι διαφοροποιούμαι
απο τα γραφόμενα του ταινιοκριτικού (που δεν με ενδιαφέρει
η πολιτική αποψή του, ούτε έκανε κριτική σαν ταινία),
γιατι δεν είναι ντοκυμαντέρ!
5.Θα την δώ στο BRRip, ανεξάρτητα αν έχει καλή αφήγηση ή ροή
(άντε να το ξαναπώ ΡΟΛΑΡΕΙ!).
Υ.Γ. sory για το ύφος, αλλά προσέχουμε τα νοήματα των γραφομένων
και μην μου δίνεις σημασία
 

manmayer

Senior Member
4 March 2012
326
Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Με την λογική του 70 - 30 δεν φτιάχνονται ταινίες αλλά ντοκυμαντέρ. Υπ' αυτή την έννοια το Ζ είναι η μεγαλύτερη πατάτα στην ιστορία του σινεμά, παρουσιάζει αποκλειστικά και μόνον την άποψη του Σαρτζετάκη που ήταν ο ανακριτής στη δολοφονία του Λαμπράκη. Ο Γαβράς και τότε και τώρα στηρίζεται στη μαρτυρία ενός ινσάιντερ για να φτιάξει ένα πολιτικό θρίλερ, το οποίο επίσης βγήκε με μεγάλη χρονική εγγύτητα προς τα γεγονότα που εξιστορεί και το οποίο επίσης προκάλεσε αντιδράσεις όταν βγήκε για την πολιτική του ματιά. H (απόλυτα επιτυχημένη) συνταγή του Γαβρά για τα πολιτικά θρίλερ είναι το 100 -0, το 70 - 30 είναι η συνταγή του Ολυμπιακού για να παίρνει τα πρωταθλήματα.
 

opsim

Moderator
Staff member
11 May 2008
15,805
Αθήνα
Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Στρατευμένη τέχνη υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει. Στρατευμένη τέχνη είναι έργα τέχνης που δε φανταζόμαστε (η Ζωφόρος του Παρθενώνα ας πούμε,για κάποιους μελετητές μνημονεύει μια πρώτη νίκη των Αθηναίων επί των Σπαρτιατών στον Πελοποννησιακό Πόλεμο, η Νίκη της Σαμοθράκης μνημονεύει μια νίκη του Βασιλείου της Μακεδονίας επι των Πτολεμαίων). Στρατευμένη τέχνη είναι και κάποια αριστουργήματα, όπως οι ταινίες του Αϊζενστάιν. Έχει περάσει τώρα τόσος καιρός που δε μας ενδιαφέρει πλέον.

Ο Δανίκας και ο κάθε Δανίκας δικαιούται να έχει άποψη επι του πολιτικού σκέλους μιας ταινίας, εφ όσον υπάρχει, αλλά δε δικαιούται να την κρίνει μόνο έτσι, υποχρεούται να την κρίνει και απο την καλλιτεχνική οπτική γωνία. Αλλιώς δεν κάνει καλά τη δουλειά του (ο συγκεκριμένος βέβαια ποτέ δεν έκανε καλά τη δουλειά του, αλλά τέλος πάντων...)

Στρατευμένη τέχνη επίσης είναι και η "Καζαμπλάνκα", από την πλευρά των τελικών νικητών του πολέμου ευτυχώς, όπως και η "Συμφωνία της Άνοιξης" του Σοστακόβιτς. Αυτό που πρέπει να κριθεί είναι η καλλιτεχνική αξία του, αν και προσωπικά η τελευταία ταινία του Γαβρά που την είδα χωρίς να βαρεθώ ήταν η "Κατάσταση Πολιορκίας". Και καλύτερη όμως να είναι από τις τελευταίες του δεν θα πήγαινα να την δώ σε μία εβδομάδα που βγαίνουν το "Joker" και η επαναπροβολή της "Σιωπής".
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,165
Εκεί ψηλά.....
Re: Απάντηση: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Ενας σκηνοθέτης χαρακτηρίζεται και από την σκηνοθεσία και από την θέση!

Οι ταινιες αυτες λεγονται μυθοπλασιας.

Επομενως η "θεση" δεν αφορα κανεναν παρα μονον οποιον ενδιαφερουν τα στρατοπεδα.

Ο σκηνοθετης κρινεται μονο για το αρτιο της εργασιας του ή οχι αλλα ποτε για το τι θελει να πει η ταινια.

Αλλωστε για αυτο υπαρχει ο σεναριογραφος, ο συγγραφεας του εργου που πανω στηριχθηκε το δημιουργημα κοκ.
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Δίπλα παίζει παράπονο που στο Ad astra υπάρχει ησυχία σε βαθμό κακουργήματος ενώ η ταινία ήδη προβάλεται , και εδω ακόμα δεν την είδαμε και οι σελίδες ανεβαίνουν.
Μια χαρά
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,812
Μεσευρώπη
Re: Απάντηση: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Δίπλα παίζει παράπονο που στο Ad astra υπάρχει ησυχία σε βαθμό κακουργήματος ενώ η ταινία ήδη προβάλεται , και εδω ακόμα δεν την είδαμε και οι σελίδες ανεβαίνουν.
Μια χαρά

Επόμενο δεν είναι; Οι Ενήλικοι στην Αίθουσα μας αφορούν άμεσα, το Ad Astra όχι και τόσο.
 

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,290
ΑΘΗΝΑ
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Οι ταινιες αυτες λεγονται μυθοπλασιας.

Επομενως η "θεση" δεν αφορα κανεναν παρα μονον οποιον ενδιαφερουν τα στρατοπεδα.

Ο σκηνοθετης κρινεται μονο για το αρτιο της εργασιας του ή οχι αλλα ποτε για το τι θελει να πει η ταινια.

Αλλωστε για αυτο υπαρχει ο σεναριογραφος, ο συγγραφεας του εργου που πανω στηριχθηκε το δημιουργημα κοκ.
Συμφωνώ απολύτως!! Και εγώ έτσι αγνά βλέπω τις ταινίες, και μπορεί η "θέση"
να είναι κοινωνική ή οικολογική ή ανθρωπιστική ή θρησκευτική ή και πολιτική.
Για τον λόγο αυτό δεν έβαλα την λέξη πρέπει μετά το χαρακτηρίζεται.
Και για τον ίδιο λόγο έγραψα το πώς βλέπω εγώ ταινίες ή προσπαθώ να βλέπω
με καλλιτεχνικά κριτήρια κάθε μία.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, όταν δω το film θά προσπαθήσω να ξεχάσω την
επιχορήγηση του συνολικού κόστους τής ταινίας από το υπουργείο πολιτισμού,
διαβάζω 630.000e και όταν πήγα να το τσεκάρω η "Διαύγεια" ήταν εκτός.
Αν η "θέση" πληρώθηκε από εμάς, δεν υπάρχουν στρατόπεδα μόνο λογαριασμοί
σε όλους μας και μας ενδιαφέρει!
Το αναφέρω γιατί κάτι έγραψαν για στρατευμένες ταινίες...
 
18 June 2006
729
Re: Απάντηση: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Ο σκηνοθετης κρινεται μονο για το αρτιο της εργασιας του ή οχι αλλα ποτε για το τι θελει να πει η ταινια.

Αλλωστε για αυτο υπαρχει ο σεναριογραφος, ο συγγραφεας του εργου που πανω στηριχθηκε το δημιουργημα κοκ.




Αν η ταινία είναι προϊόν παραγγελίας τότε ισχύουν αυτά που έγραψες. Αν η ταινία είναι δημιουργία, "έργο", τότε ο σκηνοθέτης έχει λόγο για το σύνολό της, δεν μπορούμε να επιμερίζουμε τις ευθύνες ή τη δόξα.
 

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,290
ΑΘΗΝΑ
Απάντηση: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Βρήκα και την επιχορήγηση που είναι το ποσό που έγραψα, και αναφέρεται ένα συνολικό κόστος 1.799000e περίπου
συνολικό κόστος . Οπότε η επιχορήγηση είναι στο 1/3.
Τα συμπεράσματα δικά σας!
https://www.reporter.gr/images/stories/pappagavra1.png
 

avpap

Μέλος Σωματείου
30 September 2011
9,592
Αθηνα
Re: Απάντηση: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Ο σκηνοθετης κρινεται μονο για το αρτιο της εργασιας του ή οχι αλλα ποτε για το τι θελει να πει η ταινια.

Αλλωστε για αυτο υπαρχει ο σεναριογραφος, ο συγγραφεας του εργου που πανω στηριχθηκε το δημιουργημα κοκ.




Αν η ταινία είναι προϊόν παραγγελίας τότε ισχύουν αυτά που έγραψες. Αν η ταινία είναι δημιουργία, "έργο", τότε ο σκηνοθέτης έχει λόγο για το σύνολό της, δεν μπορούμε να επιμερίζουμε τις ευθύνες ή τη δόξα.

εχεις αδικο για διαφορους λογους, αλλα θα επισημανω τους δυο πιο τρανταχτους.

α. απο οσο γνωριζω, δεν εμφανιστηκε καποιο στουντιο και ανεθεσε στον Γαβρα να κανει αυτην την ταινια, αλλα επελεξε ο ιδιος το project. Επελεξε δηλαδη να φερει στην μεγαλη οθονη μια μονοπλευρη εξιστορηση γεγονοτων μιας αμφιλεγομενης προσωπικοτητας.
β. επειδη το σινεμα ειναι οπτικοακουστικο, ο,τι και να γραφει το σεναριο-κειμενο, ο τροπος που θα καθοδηγηθουν οι ηθοποιοι απο τον σκηνοθετη επηρεαζει παρα πολυ την πορεια που ακολουθει η ταινια.

Μην ξεχναμε οτι οι παραγοντες που μας "μενουν" απο καθε ταινια ειναι ο σκηνοθετης και κατα δευτερον οι πρωταγωνιστες
 

Stellios papa

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,838
Ελλαδα
Απάντηση: Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Στρατευμένη τέχνη επίσης είναι και η "Καζαμπλάνκα", από την πλευρά των τελικών νικητών του πολέμου ευτυχώς, όπως και η "Συμφωνία της Άνοιξης" του Σοστακόβιτς. Αυτό που πρέπει να κριθεί είναι η καλλιτεχνική αξία του, αν και προσωπικά η τελευταία ταινία του Γαβρά που την είδα χωρίς να βαρεθώ ήταν η "Κατάσταση Πολιορκίας". Και καλύτερη όμως να είναι από τις τελευταίες του δεν θα πήγαινα να την δώ σε μία εβδομάδα που βγαίνουν το "Joker" και η επαναπροβολή της "Σιωπής".


μπα βγαινουν και κατι αλλες που τις βλεπουμε μονοι μας και ειναι πολυ ωραια

η φωτο ειναι απο χθες απογευματινη στο ΔΑΝΑΟ
δυστηχως αυτες δεν εχουν ενδιαφερον στο avclub




IMG_20191003_175511.jpg
 

Kosh

Μέλος Σωματείου
7 September 2006
91,165
Εκεί ψηλά.....
Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Βρήκα και την επιχορήγηση που είναι το ποσό που έγραψα, και αναφέρεται ένα συνολικό κόστος 1.799000e περίπου
συνολικό κόστος . Οπότε η επιχορήγηση είναι στο 1/3.
Τα συμπεράσματα δικά σας!
https://www.reporter.gr/images/stories/pappagavra1.png

Την εχουμε ξανακανει την κουβεντα αλλα οχι εδω οποτε θα το ξαναγραψω.

Δεν υπαρχει καμια επιχορηγηση.

Ολες οι ξενες ταινιες που γυριζονται στην Ελλαδα με ξενα κεφαλαια εχουν επιστροφη κοστους (για τα βεβαιωμενα εξοδα που γινονται στην Ελλαδα ετσι οχι για την αμοιβη του Τομ Κρουζ) 30%.

Αυτο ισχυει για ΟΛΟΥΣ και γινεται για να ερθουν παραγωγες στην Ελλαδα και να τονωθει η κινηματογραφικη αγορα.

Και εσεις αν φερετε μια ξενη παραγωγη για να γυριστει εδω το ιδιο δικαιουστε.


Οποτε ας το ξεχασουμε αυτο με την "επιχορηγηση".


δυστηχως αυτες δεν εχουν ενδιαφερον στο avclub

Αυτο τι σημαινει ?
 
Last edited by a moderator:

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,787
Kingdom of Rain
Re: Ενήλικοι στην Αίθουσα (2019)

Για μια στιγμή γιατί θα ξεχάσουμε και τα βασικά...

Το φιλμ δεν το έχω δει και προσωπικά δεν μπορώ να το κρίνω είτε θετικά είτε αρνητικά.

Ο Δανίκας όμως που τη θάβει γιατί δεν έχει δικαίωμα?

Γράφτηκε ότι δεν έχει δικαίωμα να την κρίνει από "τι λέει το κείμενο αλλά πως το λέει".

Θα τρελαθούμε?

Μια ταινία είναι μόνο η ηθοποιία και τα πλάνα του σκηνοθέτη και όχι το story?

Δηλαδή αν ο Γάβρας συμφωνούσε με κάποιον θεωρητικό της "επίπεδης γης" και έκανε ταινία/δραματουργημένο ντοκιμαντέρ, θα τον κρίναμε μόνο από την μαεστρία των πλάνων?

Δεν θα είχε δικαίωμα ο Δανίκας να πει κακώς έκανε τέτοια ταινία ο Γαβράς χωρίς να ρωτήσει και κανέναν άλλο?

Και από την κριτική του Δανίκα -που είδε την ταινία- εσείς που δεν την είδατε του κάνατε κριτική βγάζοντάς τον Σαββόπουλο με την σημείωση, ότι ο Σαββόπουλος τουλάχιστον 'έκανε και κάποια πράγματα?