Επιλογη αυτοκινητου

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις του , τα Γιαπωνέζικα και Κορεάτικα φτιάχνονται με την αξιοπιστία σε πρώτο πλάνο και άρα δοκιμασμένες λύσεις , γι' αυτό και δεν θα έβλεπες ποτέ την Toyota να βγάζει κινητήρα με Turbo και Compressor ταυτόχρονα όπως ήταν οι πρώτοι TSI της VW που έμειναν στην ιστορία για την προβληματική τους λειτουργία.

ΥΓ1. Η Nissan ανήκει στην Renault και οι μηχανές (και άλλα μέρη) είναι Γαλλικής τεχνολογίας.

ΥΓ2. Οι συχνές αλλαγές λαδιών (λιγότερο απο 1 χρόνο ή 15000 χλμ) δεν προσφέρουν κάτι αλλά μια και το ανέφερες και στο Polo πριν μια δεκαετία η VW συνιστούσε αλλαγή 2 φορές το χρόνο όπως και η Nissan.

εγώ σου λέω ότι πριν από 25 χρόνια συνιστούσε αλλαγή κάθε 15.000 χλμ
και στο αυτοκίνητο που αγόρασα πριν 11 χρόνια συνιστούσε αλλαγή λάθε 30.000(*) χλμ ή δύο χρόνια

αυτό που λες για αλλαγή 2 φορές το χρόνο το θεωρώ απίθανο και θα ήθελα να δω φωτογραφία από το βιβλίο service,
μήπως το ζητούσε ο τοπικός αντιπρόσωπος γιατί τόσα ήθελε να βγάλει (μου έτυχε και μένα)


(*) δεν είμαι σίγουρος, έτσι και αλλοιώς πάω κάθε 2 χρόνια για αλλαγή λαδιών και service, στο ενδιάμεσο ούτε το καπώ δεν ανοίγω (σαν κάτι γυναίκες που δεν ξέρουν από που ανοίγει το καπώ μας έχει καταντήσει η τεχνολογία των αυτοκινήτων σήμερα)
 

antonios

AVClub Addicted Member
14 July 2006
1,366
πολλά off topic μηνύματα.

Ο άνθρωπος έθεσε ένα απλό ερώτημα, αλλά νομίζω απάντησε και μόνος του. Σε Volvo θα πάει (κούρσα) και καλά θα κάνει.
Άντε καλορίζικο, ρίξε μια γκαζιά και για το forum, τόσα πλήκτρα πατήσαμε στο νήμα.
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,786
Kingdom of Rain
E όχι και αναξιόπιστα τα VW. Δε ξέρω βέβαια για όλα εκείνα τα μαύρα Polo που απλόχερα "δωρίζει" η LR... :)

`Πες τα βρε Σταύρο γιατί θα μας τρελάνουνε.

Είχα Gold IV για 18 χρόνια και η μόνη ζημιά που μου έβγαλε ήταν η κλειδαριά της πόρτας το οδηγού.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,111
Νότια Μακεδονία
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

πιστεύω ότι σε μεγάλο βαθμό , οι καλύτερες στατιστικές στα γιαπωνέζικα, οφείλονται στις συχνές επισκέψεις για service (οι οποίες κοστίζουν βέβαια),
και εγώ αν πήγαινα κάθε εξάμηνο συνεργείο , θα αύξανα τις πιθανότητες να προλάβω μία αστοχία
Τσου. Λαδια στα 10.000(50 ), service στα 20.000(100-120 ) ειναι συντομο διαστημα ή ακριβο; Πλεον πηγαινω οταν αναψει το λαμπακι του service και αυτον ειναι πανω κατω καθε 8 μηνες για λαδια και καθε 1.5 χρονο για ολα τα αλλα. Αυτοκινητο που η μονη ζημια που εχει βγαλει ειναι σπασμενο σωληνακι aircodition απο δικο μου χτυπημα απο κατω στη μηχανη οταν επεσα σε ποταμι...
Colt 2010.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Αναγκάστηκα να αλλαξω διαστασεις ζαντες και λαστιχα για αυτο το λογο. Δυο ραγισμενες ζαντες αλουμινιου και μια στραβωμενη απο λακουβες, επειδη ηταν χαμηλο προφιλ για τα δεδομενα των ελληνικων δρομων...

Σωστό αυτό. Είχα 225/60/15 και ήταν ο ορισμός της άνεσης, δεν καταλάβαινες πραγματικά τίποτα, αλλά οι 15ρες για το αυτοκίνητό μου ήταν, ιδίως με τα σημερινά πρότυπα, πολύ μικρές, το δε 60ρι μάγουλο μάλλον αντιαισθητικό, και τις άλλαξα....
Βέβαια κινήθηκε λίγο πάνω από τις προδιαγραφές (+4%) και απέφυγα το χαμηλό προφίλ.
 

Fixxxer

Supreme Member
24 December 2012
6,977
Πίσω απ' τον ήλιο
Εχει ο πατερας μου ενα Polo 1.4 του 2006 το ειχε παρει καινουργιο, το μονο μαμισιο προβλημα ηταν οτι ειχαν σχεδιαστει λαθος τα συνεμπλοκ και δεν ειχαν καλα λαστιχακια και ετριζε, τα αλλαξε και ειναι κομπλε, το αλλο προβλημα (αν θεωρειται προβλημα) ηταν οτι στη 10ετια αλλαξε τις μπουκαλες του πορτ παγκαζ, κανενα αλλο προβλημα δεν εβγαλε, περαν της συνηθισμενης συντηρησης...

Επισης μεγαλο ρολο πιστευω ειναι αν το αμαξι το χρησιμοποιεις εντος πολης και ειδικα Αθηνας, οπου παιζεις πολυ με 1η-2α και σταματα ξεκινα, επισης την ταχυτητα δεν την αλλαζουμε στις 4000-4500 στροφες οπως κανουν μερικοι...


Οσον αφορα το τοπικ θα πω στον (περιπου) κοντοχωριανο μου Αγγελο να παει ή στο 3008 ή στο Tiguan...
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
VW Scirocco με τούρμπο και μηχανικό κομπρέσορα κλείνει σε λίγο 8ετία και 100.000 χλμ. και κανένα σοβαρό πρόβλημα μέχρι τώρα, πέρα από τον ελαττωματικό "τεμπέλη" (ο οποίος αντικαταστάθηκε στα επόμενα μοντέλα) και ένα μπουζί που κάηκε μόλις ένα μήνα πριν το service των 60.000 χλμ στο οποίο θα αλλαζόταν ούτως η άλλως σύμφωνα με το βιβλίο. Δεν έχω κανένα παράπονο ως προς την αξιοπιστία από VW όπως και 2 στενά μου συγγενικά πρόσωπα με Passat και Tiguan ίδιας γενιάς.

Θεωρώ πως το τι μηχανικά προβλήματα θα σου βγάλει ένα αυτοκίνητο σχετίζεται κατά ένα μεγάλο βαθμό και στο πως το μεταχειρίζεσαι το αυτοκίνητο. Όσο αφορά τα λάδια, στα τελευταίας τεχνολογίας αυτοκίνητα πλέον οι εταιρίες προτείνουν πιο αραιές αλλαγές σε σχέση με πριν από μια και πλέον 20ετία για τον απλό λόγο ότι η τεχνολογία των full συνθετικών λαδιών έχει εξελιχθεί και αντέχουν περισσότερο πριν αρχίσουν να χάνουν τις λιπαντικές τους ιδιότητες. Σε συνθήκες Γερμανίας άνετα αντέχουν και 30.000 χλμ., σε συνθήκες Αθήνας με κίνηση και υψηλές θερμοκρασίες αντέχουν μια χαρά και 15.000 χλμ.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Peugeot 3008 vs BMW X1...http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Peugeot-3008-vs-BMW-X1_139955.asp?a=7

@kiriak
Και που να την βρω την φωτογραφία από το βιβλίο service σε αυτοκίνητο (το πρώτο Polo) που πουλήθηκε πριν 9 χρόνια σχεδόν; To δεύτερο Polo πουλήθηκε πριν 2.5 χρόνια , και τα δύο τα οδηγούσε η γυναίκα μου. Δεν νομίζω ότι γκαζώνει και ιδιαίτερα...λολ..τώρα πάντως έχει ένα Hyundai i10 (τελευταίας γενιάς) που το βρίσκει πολύ πιο εύκολο στην οδήγηση και το παρκάρισμα. Δεν χρειάζεται και εγώ να τρέχω στα συνεργεία για επισκευές και όλοι είναι ευχαριστημένοι.

Εδώ είναι και τα αποτελέσματα της ερευνάς αξιοπιστίας του autotriti με την VW τελευταία (δικαίως κατα την άποψη μου με βάση όσα ακούγονται για την εταιρεία αυτή από θέμα βλαβών)...

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Autocheck-Ta-apotelesmata_124444.asp
 
Last edited:

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Εδώ είναι και τα αποτελέσματα της ερευνάς αξιοπιστίας του autotriti με την VW τελευταία (δικαίως κατα την άποψη μου με βάση όσα ακούγονται για την εταιρεία αυτή από θέμα βλαβών)...

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Autocheck-Ta-apotelesmata_124444.asp

Η συγκεκριμένη έρευνα βασίζεται από ότι έχω καταλάβει στις αξιολογήσεις που δίνουν οι ίδιοι οι χρήστες για το αυτοκίνητό τους και όχι σε κάποια ουδέτερη στατιστική με βάση την συχνότητα και το είδος τον βλαβων ανάμεσα σε διαφορετικά αυτοκίνητα. Αυτό που θέλω να πω είναι πως το συμπέρασμα που βγαίνει από εδώ είναι πολύ υποκειμενικό καθώς στην αξιολόγηση παίζει μεγάλο ρόλο και η ψυχολογία του χρήστη και οι προσδοκίες που μπορεί να έχει από το αυτοκίνητό του. Κάποιος π.χ. που έσκασε 60.000 ευρώ για μια Mercedes θα είναι πολύ πιο απαιτητικός από το αυτοκίνητό του και δεν θα διστάσει να θάψει την εταιρία για το οποιοδήποτε μικροπρόβλημα που θα του παρουσιαστεί σε σχέση με κάποιον που πλήρωσε μόλις 15.000 ευρώ για ένα Hundai από το οποίο δεν είχε εξαρχής μεγάλες προσδοκίες και το ίδιο πρόβλημα θα το εκτιμήσει διαφορετικά με μεγαλύτερη ελαστικότητα.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
'Η πολύ απλά πχ. η Toyota βγάζει πολύ πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα απο την VW που είναι και αυτό που λέει και η εμπειρία απο την καθημερινότητα. Στις μάρκες πολυτελείας σίγουρα παίζει ρόλο ότι έχουν κάποια εξεζητημένα/εξελιγμένα συστήματα τα οποία δεν είναι δοκιμασμένα και μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα.
 

lakiss51

Supreme Member
8 December 2006
4,630
Απάντηση: Re: Επιλογη αυτοκινητου

Ακριβως 8 χρονια με ενα, μαλλον παρεξηγημενο απο τα forums, αυτοκινητο που δεν μου εβγαλε την παραμικρη ζημια. Αν και του εβαλα αεριο εδω και 60.000χλμ, δεν παρουσιασε κανενα προβλημα, οσα και να λενε αυτοι που καταφυγανε σε ασχετους εγκαταστατες. Η οδηγικη του συμπεριφορα (με sport ρυμιση) στις στροφες δεν ειναι ακριβως σπορ, ουτε το πηρα για τετοιο, μα ειναι ασφαλεστατη - εννοειται πως σε ΠΑΘΕ και καλο οδοστρωμα, ατσαλακωτος μπαινεις...σιδερωμενος βγαινεις! Μιλω για το Opel Insignia 1,6T 180hp.
Υπαρχουν βεβαια περιπτωσεις οπου σε αρκετους παρουσιασθηκαν προβληματα (κυριως πολλαπλασιαστων(!), τσιφουτηδες οι γερμανοι) ή και αλλα μικρης σημασιας, που ομως σε εναν δικτυακο φορουμ, ως συνηθως μεγιστοποιουνται. Οικονομικο ισως δεν το λες, μα αν σκεφθεις οτι πληρες φορτιου υπερβαινει τους 2 τοννους (!!!), τα 9λ. μεσο ορο (μεχρι 140χαω) δεν ειναι πολλα (αεριο μεσα εξω 11λ). Αλλαγη ελαιου μεχρι 15000χλμ (30000χλμ λεει η Οπελ), ενω τα σερβις εντος επισημου ακριβα, εκτος μια χαρα! Αν θα το ξαναεπαιρνα; εννοειται οχι ΣΗΜΕΡΑ, αφου οι αναγκες εχουν αλλαξει κλπ - θα προτιμουσα μια Alfa Romeo Julia πχ!!! Να μας φυγει και το μερακι, επιστρεφοντας στην φιρμα που φτιαχνει αυτοκινητα για οδηγικη ευχαριστηση - παλαι βεβαι λεγανε πως γινοσουν κουμπαρια με τα συνεργεια, μα σε μενα δεν ετυχε 10 χρονια με μια Α146! Γενικα σταθηκα τυχερος με τα 6 αυτοκινητα μου εως σημερα...
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
'Η πολύ απλά πχ. η Toyota βγάζει πολύ πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα απο την VW που είναι και αυτό που λέει και η εμπειρία απο την καθημερινότητα. Στις μάρκες πολυτελείας σίγουρα παίζει ρόλο ότι έχουν κάποια εξεζητημένα/εξελιγμένα συστήματα τα οποία δεν είναι δοκιμασμένα και μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα.

Εγώ πάντως δεν έχω τέτοια εμπειρία. Όμως είναι γεγονός πως ο Έλληνας αγοραστής VW είναι γενικά γκρινιάρης. Επειδή έδωσε 2-3 χιλιάρικα παραπάνω για να πάρει ένα VW έναντι ενός Seat, Renault, Fiat, Toyota, Ford, Opel κλπ. νομίζει πως αγόρασε Rolls Royce. Δεν αντιλαμβάνεται πως πλέον ως προς το μηχανικό μέρος τουλάχιστον, όλα τα αυτοκίνητα έχουν πάνω-κάτω τα ίδια στάνταρ αξιοπιστίας, έχει μείνει στην λογική των 70s που θεωρεί πως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του προσφέρει κατί παραπάνω ως προς την αξιοπιστία. Πλέον όλα τα αυτοκίνητα τον ίδιο ποιοτικό έλεγχο περνάνε και τις ίδιες πιθανότητες έχουν να παρουσιάσουν μηχανικά προβλήματα, είτε πρόκειται για γερμανικό, είτε για γιαπωνέζικο, είτε για ιταλικό κλπ.. Τα VW τουλάχιστον σε σχέση με τα Seat και Skoda τεχνολογικά είναι ακριβώς τα ίδια αυτοκίνητα. Τα επιπλέον χρήματα που θα ξοδέψεις δεν σου προσφέρουν καλύτερη αξιοπιστία ή τεχνολογία, αλλά λίγο καλύτερο φινίρισμα, λίγο καλύτερα υλικά στο εσωτερικό και ίσως περισσότερες επιλογές για έξτρα.

Έτσι για την ιστορία να σας αναφέρω πως από αυτά που βλέπω γύρω μου οι πιο δημοφιλείς μάρκες για τους Γερμανούς είναι τα VW και Skoda. Τα Skoda ειδικά τα θεωρούν πολύ Value for money αυτοκίνητα. Το αφεντικό μου π.χ. πρόσφατα αγόρασε καινούργιο ένα Ocavia full extra ξοδεύοντας πάνω από 40 χιλιάρικα όταν με τα ίδια χρήματα θα μπορούσε άνετα να είχε πάρει BMW, Audi, Mercedes. Ο CEO της εταιρίας που έχει 2-3 αυτοκίνητα κυκλοφορεί ως επί το πλείστον επίσης με ένα Skoda. Τα BMW και Mercedes στην Γερμανία τα έχουν οι Τούρκοι όχι οι Γερμανοί οι οποίοι προτιμάνε VW, Skoda.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Τώρα είδα ότι μένεις στην Γερμανία. Στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα με Turbo (TSI κτλ) καταπονούνται πολύ περισσότερο λόγω υψηλών θερμοκρασιών. Έτσι και αλλιώς η απροβλημάτιστη λειτουργία του Turbo συνήθως δεν ξεπερνάει τα 120 χιλ. χιλιόμετρα. Μετά αρχίζουν τα προβλήματα.