ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΡΥΠΗΣ
AVClub Fanatic
E όχι και αναξιόπιστα τα VW. Δε ξέρω βέβαια για όλα εκείνα τα μαύρα Polo που απλόχερα "δωρίζει" η LR...
Κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις του , τα Γιαπωνέζικα και Κορεάτικα φτιάχνονται με την αξιοπιστία σε πρώτο πλάνο και άρα δοκιμασμένες λύσεις , γι' αυτό και δεν θα έβλεπες ποτέ την Toyota να βγάζει κινητήρα με Turbo και Compressor ταυτόχρονα όπως ήταν οι πρώτοι TSI της VW που έμειναν στην ιστορία για την προβληματική τους λειτουργία.
ΥΓ1. Η Nissan ανήκει στην Renault και οι μηχανές (και άλλα μέρη) είναι Γαλλικής τεχνολογίας.
ΥΓ2. Οι συχνές αλλαγές λαδιών (λιγότερο απο 1 χρόνο ή 15000 χλμ) δεν προσφέρουν κάτι αλλά μια και το ανέφερες και στο Polo πριν μια δεκαετία η VW συνιστούσε αλλαγή 2 φορές το χρόνο όπως και η Nissan.
E όχι και αναξιόπιστα τα VW. Δε ξέρω βέβαια για όλα εκείνα τα μαύρα Polo που απλόχερα "δωρίζει" η LR...
Τσου. Λαδια στα 10.000(50 ), service στα 20.000(100-120 ) ειναι συντομο διαστημα ή ακριβο; Πλεον πηγαινω οταν αναψει το λαμπακι του service και αυτον ειναι πανω κατω καθε 8 μηνες για λαδια και καθε 1.5 χρονο για ολα τα αλλα. Αυτοκινητο που η μονη ζημια που εχει βγαλει ειναι σπασμενο σωληνακι aircodition απο δικο μου χτυπημα απο κατω στη μηχανη οταν επεσα σε ποταμι...πιστεύω ότι σε μεγάλο βαθμό , οι καλύτερες στατιστικές στα γιαπωνέζικα, οφείλονται στις συχνές επισκέψεις για service (οι οποίες κοστίζουν βέβαια),
και εγώ αν πήγαινα κάθε εξάμηνο συνεργείο , θα αύξανα τις πιθανότητες να προλάβω μία αστοχία
Αναγκάστηκα να αλλαξω διαστασεις ζαντες και λαστιχα για αυτο το λογο. Δυο ραγισμενες ζαντες αλουμινιου και μια στραβωμενη απο λακουβες, επειδη ηταν χαμηλο προφιλ για τα δεδομενα των ελληνικων δρομων...
Εδώ είναι και τα αποτελέσματα της ερευνάς αξιοπιστίας του autotriti με την VW τελευταία (δικαίως κατα την άποψη μου με βάση όσα ακούγονται για την εταιρεία αυτή από θέμα βλαβών)...
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Autocheck-Ta-apotelesmata_124444.asp
'Η πολύ απλά πχ. η Toyota βγάζει πολύ πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα απο την VW που είναι και αυτό που λέει και η εμπειρία απο την καθημερινότητα. Στις μάρκες πολυτελείας σίγουρα παίζει ρόλο ότι έχουν κάποια εξεζητημένα/εξελιγμένα συστήματα τα οποία δεν είναι δοκιμασμένα και μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα.
Πριν από Golf είχα Ibiza. Ε, ήταν όμοια όσο η μέρα με τη νύχτα...