Επιλογή ενισχυτή 5.2.4

Αν δεν πας σε κατάστημα να ρωτήσεις, πως θα ξέρεις; Από το τηλέφωνο πάλι, δύσκολα ο άλλος θα σου πει τιμή.

Γενικά ισχύει το εξής: όσο λιγότερα ίχνη, τόσο πιο πιθανή η καλύτερη τιμή... :chinese:

Αλλά τόσο πιο απίθανο να γίνει και πώληση..

Προσωπικά πριν κάποιες μέρες αποφάσισα να πάρω τον SR6013.

Έριξα μια ματιά στα Ελληνικά μαγαζιά, προφανώς μέσω internet γιατί είναι 2019 και όχι 1995, και είδα τιμή περίπου στα 1400 .

Έριξα μια ματιά και στο εξωτερικό, στην Ευρώπη.

Εν τέλει τον πήρα από έξω με διαφορά τιμής πάνω από 400 .

Το να απαιτούν κάποια Ελληνικά μαγαζιά να πας από εκεί (WTF?!?!?!?) για να σου πουν "την καλή τιμή" εν έτει 2019 μόνο ως αστείο μπορώ να το εκλάβω.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,720
Αθήνα
Αλλά τόσο πιο απίθανο να γίνει και πώληση..

Δεν θα το έλεγα κυρίως γιατί είναι αρκετά πιο περίπλοκο από εκείνο που φαντάζεται κάποιος.

Όπως και να έχει βέβαια εκείνος που πηγαίνει στο κατάστημα παίρνει καλύτερη τιμή. Τώρα αν κάποιος δεν θέλει, πολύ απλά θα νομίζει ότι η τιμή είναι αυτή που βλέπει on line. To γιατί δεν χρειάζεται να το εξηγήσουμε. Είναι γνωστό το γιατί και το βλέπουν όσοι επισκέπτονται τα καταστήματα και παίρνουν καλύτερη τιμή.
Γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται εικόνα της αγοράς μέσω skroutz. Δεν είναι καν έρευνα αγοράς αυτό, καθώς πρόκειται για πλατφόρμα τίγκα στους "κράχτες" και τα ξεχασμένα, σε μεγάλο βαθμό πλέον.
Οπότε, είτε το θέλει κάποιος είτε όχι, την πραγματική τιμή την παίρνει με άλλο τρόπο. Πάντως σίγουρα όχι on line μέσω "ψαχτηριού".

Ακόμα και για το 2019 να μιλήσουμε, on line υπάρχουν άλλοι τρόποι πια :rolleyes:. Δεν είναι on line μόνο το skroutz ή το best price. Ούτε θέλουν και οι περισσότεροι να πέφτουν θύμα του κάθε σκρουτζαδόρου.
Λες και δεν έχουν σελίδα στο facebook ξέρω γω οι εταιρίες ή δεν μπορεί να επικοινωνήσει κάποιος με αυτες με 1002 τρόπους. Πάντως μέχρι στιγμής η χαμηλότερη τιμή επιτυγχάνεται με επίσκεψη στο κατάστημα. Fact.
 
Η γνώμη μου είναι να προλάβεις την προσφορά που είναι μέχρι τις 31 Μαϊου για τα 2+2 χρόνια εγγύηση. Δεν είναι κάτι που δίνεται εύκολα, ακριβώς γιατί έχει μεγάλο κόστος. Αν θυμάσαι η αμέσως προηγούμενη προσφορά δεν αφορούσε τα 2+2 χρόνια εγγύησης αλλά το Netflix για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα.
Στο λέω με πάσα επίγνωση αυτό με το κόστος της εγγύησης στα 4 χρόνια. Είναι καλή ευκαιρία και ξενοιάζεις.

Το ότι η επέκταση εγγύησης από τα 2 χρόνια στα 4 έχει μεγάλο κόστος για τον κατασκευαστή με ανησυχεί ιδιαίτερα ως πλέον ιδιοκτήτη μηχανήματος Marantz.

Σημαίνει πρακτικά ότι -σύμφωνα με εκτιμήσεις του ίδιου του κατασκευαστή- τα συγκεκριμένα μηχανήματα είναι "ζημιάρικα".
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,720
Αθήνα
Το ότι η επέκταση εγγύησης από τα 2 χρόνια στα 4 έχει μεγάλο κόστος για τον κατασκευαστή με ανησυχεί ιδιαίτερα ως πλέον ιδιοκτήτη μηχανήματος Marantz.

Σημαίνει πρακτικά ότι -σύμφωνα με εκτιμήσεις του ίδιου του κατασκευαστή- τα συγκεκριμένα μηχανήματα είναι "ζημιάρικα".

Ή μπορεί και να σημαίνει ότι έχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία από το μέσο όρο και γι' αυτό γίνεται η κίνηση. Πάντως δωρεάν δεν είναι γιατί προϋποθέτει πρόβλεψη κόστους.

Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις στην πραγματικότητα ως τρίτος... :rolleyes:
 
Δεν θα το έλεγα κυρίως γιατί είναι αρκετά πιο περίπλοκο από εκείνο που φαντάζεται κάποιος.

Όπως και να έχει βέβαια εκείνος που πηγαίνει στο κατάστημα παίρνει καλύτερη τιμή. Τώρα αν κάποιος δεν θέλει, πολύ απλά θα νομίζει ότι η τιμή είναι αυτή που βλέπει on line. To γιατί δεν χρειάζεται να το εξηγήσουμε. Είναι γνωστό το γιατί και το βλέπουν όσοι επισκέπτονται τα καταστήματα και παίρνουν καλύτερη τιμή.
Γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται εικόνα της αγοράς μέσω skroutz. Δεν είναι καν έρευνα αγοράς αυτό, καθώς πρόκειται για πλατφόρμα τίγκα στους "κράχτες" και τα ξεχασμένα, σε μεγάλο βαθμό πλέον.
Οπότε, είτε το θέλει κάποιος είτε όχι, την πραγματική τιμή την παίρνει με άλλο τρόπο, όπως και την πραγματική τιμή. Πάντως σίγουρα όχι on line.

Σύμφωνα με την εμπειρία μου στην προκειμένη περίπτωση, αυτός που δεν θα βγει βόλτα στα καταστήματα θα εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο και κατά πάσα πιθανότητα χρήμα. Εκτός αν η επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα θα αποφέρει έκπτωση της τάξης του 30% και βάλε.

Είναι τουλάχιστον παράλογο να πιστεύει η εν λόγω αγορά ότι είναι βιώσιμο το να λειτουργεί έτσι.

Πουθενά αλλού στον πολιτισμένο κόσμο δεν γίνεται αυτό για καταναλωτικά προϊόντα ευρείας κυκλοφορίας.

Δεν μιλάμε για μπουτίκ εξωτικά μηχανήματα εδώ.. για Marantz του χιλιάρικου μιλάμε. Σε σούπερ μάρκετ κανονικά πωλούνται τέτοια μηχανήματα.
 

manmar

AVClub Enthusiast
21 December 2015
1,194
Σημαίνει πρακτικά ότι -σύμφωνα με εκτιμήσεις του ίδιου του κατασκευαστή- τα συγκεκριμένα μηχανήματα είναι "ζημιάρικα".

Μπορεί όμως να σημαίνει και το αντίθετο. Επειδή έχουν εμπιστοσύνη στα προϊόντα ότι δεν θα βγάλουν ζημιές, δίνουν
συν 2 χρόνια εγγύηση σαν κράχτη, ο οποίος δεν θα τους κοστίσει πολύ.
 
Ή μπορεί και να σημαίνει ότι έχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία από το μέσο όρο και γι' αυτό γίνεται η κίνηση. Πάντως δωρεάν δεν είναι γιατί προϋποθέτει πρόβλεψη κόστους.

Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις στην πραγματικότητα ως τρίτος... :rolleyes:

Προσωπικά εννοείται ότι δεν μπορώ να ξέρω ποιο είναι το πραγματικό κόστος του κατασκευαστή για την επέκταση της εγγύησης.

Βασίστηκα στα δικά σου λεγόμενα, ως άνθρωπος της αγοράς που έχει πρόσβαση σε στοιχεία.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,720
Αθήνα
Σύμφωνα με την εμπειρία μου στην προκειμένη περίπτωση, αυτός που δεν θα βγει βόλτα στα καταστήματα θα εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο και κατά πάσα πιθανότητα χρήμα. Εκτός αν η επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα θα αποφέρει έκπτωση της τάξης του 30% και βάλε.

Είναι τουλάχιστον παράλογο να πιστεύει η εν λόγω αγορά ότι είναι βιώσιμο το να λειτουργεί έτσι.

Πουθενά αλλού στον πολιτισμένο κόσμο δεν γίνεται αυτό για καταναλωτικά προϊόντα ευρείας κυκλοφορίας.

Δεν μιλάμε για μπουτίκ εξωτικά μηχανήματα εδώ.. για Marantz του χιλιάρικου μιλάμε. Σε σούπερ μάρκετ κανονικά πωλούνται τέτοια μηχανήματα.

Φυσικά. Αν κάποιος θέλει να ψωνίσει όπως στο super market, δεν τίθεται κάποιο θέμα. Εκεί που ψωνίζει μπρόκολα, παίρνει και έναν ενισχυτή AV. Με την ελπίδα ότι δεν θα συνδέσει το μπρόκολο στο ηχείο και θα βάλει τον ενισχυτή AV στη χύτρα για βράσιμο.
Γι' αυτό και έχει γεμίσει ο κόσμος μποξμουβεράδικα που είτε πουλάνε μακαρόνια είτε... κάτι που χρειάζεται επίδειξη και after sales service είναι ένα και το αυτό. :computer:

Απορώ πως το δέχεται καταναλωτής αυτό. Μάλλον επειδή μιλάμε για μηχανήματα του χιλιάρικου οπότε σου λέει ο άλλος, δε βαριέσαι... σιγά... . Κι άμα μου βγει σάπιο παίρνω άλλο μέχρι να πετύχω το σωστό. Τι είναι ένα χιλιάρικο εξ' άλλου;
 

kostas

Senior Member
2 July 2006
538
Ή μπορεί και να σημαίνει ότι έχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία από το μέσο όρο και γι' αυτό γίνεται η κίνηση. Πάντως δωρεάν δεν είναι γιατί προϋποθέτει πρόβλεψη κόστους.

Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις στην πραγματικότητα ως τρίτος... :rolleyes:
Δυστυχώς έχοντας συνεργαστεί με τμήμα σέρβις και εγγυήσεων σε εισαγωγέα. Το κόστος εγγύησης υπολογιζόταν πάντα με βάση το failure rate.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,720
Αθήνα
Δεν λέω ότι μου αρέσει.. Λέω όμως ότι ισχύει..

Από τη στιγμή που ο καθένας μπορεί να ψωνίσει απ' όπου θέλει, ισχύει ο ανταγωνισμός. Δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε. Για να υπάρχει όμως ο ανταγωνισμός δεν πρέπει να υπάρχουν μονοπώλια. Από και και πέρα ο καθένας καταλαβαίνει γιατί δεν θα αφήσει κανένας το μονοπώλιο να του τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια, μόλις γίνει μονοπώλιο.

Ποιος θα άφηνε σε μια αγορά 15 πελατών τους 14 για να μείνει μόνο με 1αν;

Νομίζω κατανοητό σε όλους.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,720
Αθήνα
Δυστυχώς έχοντας συνεργαστεί με τμήμα σέρβις και εγγυήσεων σε εισαγωγέα. Το κόστος εγγύησης υπολογιζόταν πάντα με βάση το failure rate.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Και αυτό φυσικά. Αλλά δεν είναι δωρεάν γιατί ακόμα και το μικρό failure rate έχει κόστος και αν μάλιστα θέλεις να το επεκτείνεις θα δεις ότι θα προ-πληρώσεις κάποια πράγματα για να δώσεις την έξτρα εγγύηση. Ή έστω θα τα έχεις βάλει στον προϋπολογισμό σου.
Όλα αυτά κόστη είναι.
 
Από τη στιγμή που ο καθένας μπορεί να ψωνίσει απ' όπου θέλει, ισχύει ο ανταγωνισμός. Δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε. Για να υπάρχει όμως ο ανταγωνισμός δεν πρέπει να υπάρχουν μονοπώλια. Από και και πέρα ο καθένας καταλαβαίνει γιατί δεν θα αφήσει κανένας το μονοπώλιο να του τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια, μόλις γίνει μονοπώλιο.

Ποιος θα άφηνε σε μια αγορά 15 πελατών τους 14 για να μείνει μόνο με 1αν;

Νομίζω κατανοητό σε όλους.

Όλα αυτά είναι λογικά, αλλά δεν δίνουν απάντηση στο γιατί κάποια μαγαζιά απαιτούν να πας από εκεί για να σου πουν μια τιμή. Αν νομίζουν ότι έτσι καταπολεμούν τα μονοπώλια, μάλλον κάτι δεν έχουν καταλάβει καλά.

Γιατί από τους 15 πελάτες ούτε ο 1 δεν θα φανταστεί ότι πρέπει να πάει σε μαγαζί για να πάρει προσφορά για έναν AVR.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,720
Αθήνα
Όλα αυτά είναι λογικά, αλλά δεν δίνουν απάντηση στο γιατί κάποια μαγαζιά απαιτούν να πας από εκεί για να σου πουν μια τιμή. Αν νομίζουν ότι έτσι καταπολεμούν τα μονοπώλια, μάλλον κάτι δεν έχουν καταλάβει καλά.

Γιατί από τους 15 πελάτες ούτε ο 1 δεν θα φανταστεί ότι πρέπει να πάει σε μαγαζί για να πάρει προσφορά για έναν AVR.

Το απάντησα πιο πριν με τους 15 πελάτες και τον 1αν αυτό. Γιατί αν συγκεντρωθεί όλη η δύναμη στον οικονομικότερο και όλη η αγορά, τότε χαιρετίσματα. Το άλλο πρωί ο φτηνότερος γίνεται ό,τι θέλει αφού δεν θα έχει ανταγωνισμό. Δηλαδή ο ακριβότερος και μοναδικός που θα το προσφέρει. Και έτσι χάνουν όλοι.
Βασικά πράγματα είναι αυτά.

Και συνεχίζω παρακάτω: γιατί ο κάθε τύπος μαγαζιού χρησιμοποιεί τα δικά του "όπλα". Ο μποξμουβεράς θα κοιτάξει Παρασκευή προς Σάββατο ξημερώματα να αλλάξει τιμή και Δευτέρα πρωί πρωί να την επαναφέρει, η αλυσίδα να στείλει το - τρομερό της newsletter με την υπερπροσφορά - και το φυσικό κατάστημα έκθεση (που πολλές φορές κάνει τη δουλειά άλλου δυστυχώς και εκ των πραγμάτων, γνωστό και ως showrooming) τη δυνατότητα επίδειξης και του after sales service με τεχνογνωσία.

Εγώ πάλι από την άλλη νομίζω ότι έχει ξεχαστεί ο τρόπος επίτευξης καλύτερης τιμής μέσω παζαριού, ακόμα και αν σε αυτό χρησιμοποιηθεί η on line φτηνότερη τιμή. Αυτός ο τελευταίος τρόπος είναι που βάζει τα πράγματα στη θέση τους και δείχνει τη γύμνια του on line ψαχτηριού που υφίσταται σε πάρα πολλές περιπτώσεις.

Δεν πιστεύω να είναι κανένας τόσο ευκολόπιστος ώστε να πιστεύει πως το on line ψαχτήρι δεν χρησιμοποιείται και για άλλους σκοπούς. Για κράχτης, δεν πειράζει δεν το έχουμε άλλα έχουμε κάτι άλλο, ως ξεχαστήρι- συγνώμη το ξεχάσαμε και δεν ισχύει πια, ή και ακόμα ως σπαστήρι τιμής στον διπλανό είτε το έχεις ως προϊόν, είτε όχι.

Γι' αυτό και το να πας από κοντά, να αντιμετωπιστείς σαν πελάτης και όχι ως αριθμός on line παραγγελίας, φέρνει πάντα τα καλύτερα αποτελέσματα.

Από κει και πέρα, αν η διαφορά είναι τεράστια... ε, ελεύθεροι είμαστε να ψωνίσουμε απ' όπου θέλουμε ζυγίζοντας τις ανάγκες μας.
 
Κοίτα, όσο αφορά το παζάρι, προσωπικά έχω μάθει σε ντόμπρα πράγματα: -Πόσο κάνει; Τόσο; Ωραία, το θέλω. Ή αν μου φανεί ακριβό δεν το θέλω. Δεν θέλω να μπαίνω σε διαδικασία παζαριού, γιατί αφενός δεν το γουστάρω, αφετέρου για να το κάνω σωστά πρέπει να το κάνω σε όλα τα μαγαζιά που θα επισκεφτώ, πράγμα τελικά πανάκριβο (γιατί χρόνος = χρήμα).

Καταλαβαίνω ότι άλλοι άνθρωποι μπορεί να το βλέπουν διαφορετικά. Κάποιοι μπορεί ακόμα και να το γουστάρουν. Περί ορέξεως δεν γίνεται λόγος.

Αλλά επειδή και ο τελευταίος παππούς πια θα μπει στο internet να τσεκάρει τιμές, ελάχιστοι θα δουν διαφορές της τάξης του 30% σε καταναλωτικά προϊόντα και θα πουν "ας πάω από εκεί, που ξέρεις, μπορεί και να μου τα κόψουν".

Για το added value του εξειδικευμένου καταστήματος φυσικά και συμφωνούμε. Αρκεί το τίμημα όμως να είναι εύλογο.
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,720
Αθήνα
Αν έχεις μάθει σε ντόμπρα πράγματα τότε θα ξέρεις ότι και το εμπόριο σε ντόμπρες συμφωνίες βασίζεται. Αν αυτές πάψουν, τότε πολύ απλά δεν υπάρχουν ούτε συμφωνίες ούτε εμπόριο. Εξ' άλλου για ποιο λόγο να κάνεις τη δουλειά του άλλου; Του πάντοτε φτηνότερου; Εκεί λοιπόν ο νόμος του εμπορίου ο ντόμπρος λέει... adios amigos. Έχει κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν... Dolby Atmos :p

Και για να μην παρεξηγηθεί, αυτό που έγραψα πριν για το μονοπώλιο του φτηνότερου, δεν αφορά τα υπόλοιπα καταστήματα αλλά τον προμηθευτή. Γιατί πολύ απλά, χωρίς ντόμπρες συμφωνίες... δεν θέλω να φανταστώ καν τι κατάληξη θα είχε ένα προϊόν το οποίο κάποιος προμηθευτής θα θελήσει να το προωθήσει μέσα από τα κανάλια της αγοράς.
Χωρίς αυτές, όπως είναι εύκολα κατανοητό, το κανάλι της αγοράς στενεύει τόσο ώστε στο τέλος είναι ανύπαρκτο για το προϊόν το ίδιο. Και το λέω γιατί έχω περάσει και από το στάδιο του προμηθευτή κι εγώ ο ίδιος παλαιότερα. Γνωρίζω δηλαδή πόσο επικίνδυνο είναι.
Έτσι γίνεται από την αρχή που υπάρχει το εμπόριο, δεν είναι χτεσινά αυτά.

Τώρα σε ό,τι αφορά την τεχνογνωσία, εξαρτάται και από το προϊόν. Μια ηχομπάρα ή ένα bluetooth ηχείο τι after sales service να θέλει; Εκεί θα δεις λοιπόν μποξμουβεράδες να κάνουν πάρτυ. Ένας ενισχυτής AV όμως ενσωματωμένος σε πολυζωνικό σύστημα και ίσως και με λίγο αυτοματισμό.... εεεε όλο και κάτι θα θέλει από υποστήριξη.
Δεν μιλάω για deep integration, λέω για κάτι απλό.
Από μόνο του ως προϊόν σκέτο και με δεδομένη την εξέλιξη που έχουν οι συγκεκριμένοι, νομίζω ότι ακόμα κι έτσι χρειάζονται after sales service ειδικά όσο γίνονται πιο πολύπλοκοι και προσφέρουν περισσότερα και επειδή θα ενσωματωθούν όπως και να έχει σε ένα σύστημα με πολλά ακόμη προϊόντα, ακόμα και στην πιο απλή τους μορφή.

Οπότε, όπως είπα πριν, αν ζυγίσεις τις ανάγκες σου σε σχέση με το προϊόν και καταλήξεις σε ποιες είναι αυτές, αποφασίζεις αναλόγως διαφοράς τιμής.
 

jimmys30

Established Member
6 June 2007
119
Pleo με βάση τα λεγόμενα σου αν εγώ πάω και αγοράσω έναν ενισχυτή και μετά κατά την εγκατάσταση έχω καμιά 10αρία ερωτήσεις πιστεύεις ότι το ελληνικό μαγαζί θα με εξυπηρετήσει με χαρά σε κάθε ενόχληση μου?
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,720
Αθήνα
Pleo με βάση τα λεγόμενα σου αν εγώ πάω και αγοράσω έναν ενισχυτή και μετά κατά την εγκατάσταση έχω καμιά 10αρία ερωτήσεις πιστεύεις ότι το ελληνικό μαγαζί θα με εξυπηρετήσει με χαρά σε κάθε ενόχληση μου?

Αν είναι εξειδικευμένο φυσικά. Αυτό υποτίθεται ότι είναι το added value ενός φυσικού καταστήματος (brick & mortar) το οποίο δεν είναι boxmover ή αλυσίδα. Το θέμα είναι να φύγεις παίρνοντας εκείνο που εξυπηρετεί καλύτερα και σωστά τις ανάγκες σου.
Κι ας είναι άκομψο να λες στον άλλον το λάθος που έχει κάνει σε προηγούμενη αγορά ακριβώς επειδή επρόκειτο για αγορά από box-mover. Π.χ. δίπολο ηχείο για Dolby Atmos (κι όμως έχουν συμβεί κι αυτά).

Μια και το έθεσες. Εγώ θα προσθέσω και κάτι ακόμα. Μπορείς να κάνεις συνδυασμό και να κερδίσεις κι από τις δυο πλευρές. Το ένα από τα δυο (π.χ. ενισχυτής) από εξειδικευμένο κατάστημα και το άλλο (π.χ. ηχεία) από αλυσίδα, ή και ανάποδα. Έτσι πετυχαίνεις και την καλή προσφορά και το added value. ;)
 

kostas

Senior Member
2 July 2006
538
Τελικά πήρα τον LX 53 από Γερμανία σε τιμή που πραγματικά ντρέπεσαι να πεις. Δεν έχω σεταρει ατμος κτλ γιατί Σεπτέμβρη θα ολοκληρωθεί το σύστημα (sub+ κεντρικό). Οι πρώτες εντυπώσεις άριστες. Τα μηχανήματα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τον προηγούμενο ενισχυτή μου Denon του 2007 !

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

Pleo

AVClub Fanatic
14 March 2008
19,720
Αθήνα
Τελικά πήρα τον LX 53 από Γερμανία σε τιμή που πραγματικά ντρέπεσαι να πεις. Δεν έχω σεταρει ατμος κτλ γιατί Σεπτέμβρη θα ολοκληρωθεί το σύστημα (sub+ κεντρικό). Οι πρώτες εντυπώσεις άριστες. Τα μηχανήματα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τον προηγούμενο ενισχυτή μου Denon του 2007 !

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Τον LX503 θα εννοείς μάλλον. Αλλά και όποιον Pioneer να είχες...

Καλύτερα μην προσπαθήσεις να τον σετάρεις σε atmos γιατί είναι κομματάκι... τραγικός σε ένα σημείο:

The receiver's measured distances and level settings were spot on, but its single one-size- fits-all crossover point proved troublesome with my speaker combination. I use a mix of different PSB models in my reference surround sound system, and while MCACC accurately set the little Alpha P3 height speakers with a 150-Hz crossover, MCACC's inability to use a different, lower crossover point for my Synchrony One tower, center, and surround speakers meant that they were all set for full-range output. That might be okay for the big towers, but the Synchrony center and surrounds are definitely not full-range speakers.
Read more at https://www.soundandvision.com/cont...av-receiver-review-page-2#dyx4sZ0DjX6s1wd6.99

Με λίγα λόγια αν τα ηχεία που θα χρησιμοποιήσεις δεν είναι πολύ ειδικού τύπου και περιορισμένου φάσματος, θα έχεις θεματάρα με το bass management.