Δεν περιορίζεται πάντως μόνο στην Apple το θέμα της εγγύησης ούτε και το πρόβλημα είναι στο ότι δεν υπάρχει Apple Hellas. Υπάρχει επίσημος εισαγωγέας, ο οποίος κάνει operate σε ένα Ευρωπαϊκό κράτος και δεσμεύεται από την κοινοτική και εθνική νομοθεσία.
Τα ακουστικά της Samsung λ.χ. (που υπάρχει Samsung Hellas) τα δίνουν με ένα έτος εγγύηση κατασκευαστή και προφανώς θα πρέπει να το κυνηγήσεις για να σε καλύψουν τον 2ο χρόνο. Στη περίπτωση της Apple το θέμα είναι πως πρόκειται για γενικευμένη πολιτική σε όλα τα προϊόντα.
Σε οποιοδήποτε προϊόν, η κατασκευάστρια ή ο retailer προσπαθήσουν με κόλπα να κόψει την εγγύηση (βλ. το λεκτικό περί απόδειξης λιανικής πώλησης) είτε δίνουν 1 έτος, η Amazon είναι μονόδρομος για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Σείριο @spcav όσον αφορά το να υποστηρίξουμε την εγχώρια αγορά, αλλά να δώσεις 1000-1500€ για κινητό και να βρεθείς μετά από 1 ή 1,5 χρόνο να σου ζητάνε >500€ για μια αλλαγή motherboard που θα κάλυπτε η εγγύηση και ταυτόχρονα να είσαι χωρίς συσκευή και εν μέσω τσακωμών ώστε να βρείς το δίκιο σου, είναι εμπειρίες που απέχουν αρκετά από το ιδεατό.
Τα ακουστικά της Samsung λ.χ. (που υπάρχει Samsung Hellas) τα δίνουν με ένα έτος εγγύηση κατασκευαστή και προφανώς θα πρέπει να το κυνηγήσεις για να σε καλύψουν τον 2ο χρόνο. Στη περίπτωση της Apple το θέμα είναι πως πρόκειται για γενικευμένη πολιτική σε όλα τα προϊόντα.
Σε οποιοδήποτε προϊόν, η κατασκευάστρια ή ο retailer προσπαθήσουν με κόλπα να κόψει την εγγύηση (βλ. το λεκτικό περί απόδειξης λιανικής πώλησης) είτε δίνουν 1 έτος, η Amazon είναι μονόδρομος για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Σείριο @spcav όσον αφορά το να υποστηρίξουμε την εγχώρια αγορά, αλλά να δώσεις 1000-1500€ για κινητό και να βρεθείς μετά από 1 ή 1,5 χρόνο να σου ζητάνε >500€ για μια αλλαγή motherboard που θα κάλυπτε η εγγύηση και ταυτόχρονα να είσαι χωρίς συσκευή και εν μέσω τσακωμών ώστε να βρείς το δίκιο σου, είναι εμπειρίες που απέχουν αρκετά από το ιδεατό.