το εξηγησα , τι αλλο να πω?
Αυτα που ειδα με τη ijustine συμφωνουν και μ αυτα που βλεπω με το mbk air m2 που εχω.
Τα benchmark δεν λαμβανουν πολλες φορες τις ιδιαιτερες λειτουργιες υποψην και τ αποτελεσματα ειναι ελλειπη.
Πχ στα προγραμματα που αναφερομαι οι περισσοτεροι μετρανε μονο τον χρονο rendering, που τις περισσοτερες φορες ειναι μονο ενα μικρο μερος της καθημερινοτητας.
Εγω πχ τωρα που κανω 2 σειρες καθημερινες, ο χρονος rendering εχει σχετικα μικρη σημασια, γιατι γινεται μια φορα την ημερα.
Αν λοιπον εχεις μια βελτιωση 20% , ειναι θετικο και ζητουμενο, αλλα το να πας απο τη μιση ωρα στα 25 λετπα δε χαθηκε ο κοσμος.
Αυτο που μετραει περισσοτερο, ειναι το πως συμποεριφερεται το μηχανημα ολη την ημερα...ποσο αποδοτικο ειναι , αν μπορει να παιξει real time τα εφφε που του βαζω, κλπ
Το αναφερουν καποιοι reviewers , αλλα το προσπερνουν επειδη δεν ειναι μετρησιμο ευκολα.
Τουλαχιστον 2 reviewers , και η isustine, βλεπουν κυριως αυτο σαν μετρο συγκρισης...και με βρισκουν απολυτα συμφωνο.
Αν πχ πρεπει να περιμενω συνεχως να κανει buffer / render ενα εφφε καθε λιγο που το αλλαζω σε καθε πλανο, ενω τα νεα m2 το παιζουν real time , αυτο και μονο μου γλυτωνει πολυ χρονο καθημερινα και κυριως προσφερει αμμεσοτητα.
Ενα παραδειγμα δινει και ο τυπος εδω (ειναι ενα μικρο κομματι απο το review του επισης) που δειχνει ακριβως αυτο που ενδιαφερει τον επαγγελματια...πως συμπεριφερεται δηλ. με ενα δυσκολο αρχειο και αρκετα εφφε το νεο m2.
Αυτο δυστυχως δεν θα το δεις με κανενα benchmark...
εδω ειναι ολο το βιντεο.