Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Ερώτηση:
Θα ενδιέφερε μια αντιπρόταση προς την Panasonic για αντικατάσταση των τηλεοράσεών μας με αντίστοιχα μοντέλα που να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά + IFC Pro για το οποίο υπάρχει η διαμάχη; Όπως πολύ σωστά το έθεσε ο Πετάσης, εφόσον η εταιρία ΔΕΝ ενήργησε κακόβουλα εκ προμελέτης με πρόθεση να εξαπατήσει τους καταναλωτές για να αγοράσουν τη συγκεκριμένη τηλεόραση (είναι απλά "τυπογραφικό" λάθος και όχι παραπλανητική διαφήμιση) και εφόσον ΔΕΝ είναι τεχνικά εφικτό να βάλει IFC Pro στην U20, ας αποδείξει τις προθέσεις της ανταλλάσοντας τις τηλεοράσεις με άλλες, τις φθηνότερες που έχουν τις διαφημιζόμενες προδιαγραφές με βάση τις οποίες αγοράσαμε τη U20.
Μια 1080p τηλεόραση με IFC Pro στις ίδιες ίντσες, όπως π.χ. S20 ή ίσως η U30;
Εμείς ΔΕΝ είμαστε κακόπιστοι, είμαστε ΠΙΣΤΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ και θέλουμε Panasonic και ΜΟΝΟ Panasonic.
Το να μείνουμε χωρίς τηλεόραση, με χρήματα στο χέρι που δεν είναι δυνατόν να αντικαταστήσουν την αγορά μας, έστω και από άλλη μάρκα, είναι βλαπτική μεταβολή και αποδεικνύει ΚΑΚΕΣ προθέσεις εκ' μέρους της εταιρίας.

Ίσως η παραπάνω αντιπρόταση θα μπορούσε να υποβληθεί επίσημα από κάποιο δικηγόρο που θα εξουσιοδοτηθεί από όλους μας, καθώς από ό,τι κατάλαβα, η εταιρία ζήτησε ο Πετάσης να έχει εξουσιοδότηση από τον καθένα μας.
Και θα μπορούσε να έχει τη μορφή Εξώδικου.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
H S20 δεν παράγεται πλέον, και η U30 δεν έχει καθόλου IFC, μόνο διπλασιασμό καρέ 100 Hz (ότι και η U20 δηλαδή).

Αν όλο αυτό δεν είχε τραβήξει τόσο πολύ από την πανασόνικ (να ρωτάμε τον Ιούνιο και να μας απαντάνε τον Δεκέμβριο), θα ήταν ευκολότερα για όλους.
Θα υπήρχε και η S20, και δεν θα είχαν απαξιωθεί τόσο πολύ τα χρήματα που δώσαμε...
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: Απάντηση: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Ίσως η παραπάνω αντιπρόταση θα μπορούσε να υποβληθεί επίσημα από κάποιο δικηγόρο που θα εξουσιοδοτηθεί από όλους μας, καθώς από ό,τι κατάλαβα, η εταιρία ζήτησε ο Πετάσης να έχει εξουσιοδότηση από τον καθένα μας.
Και θα μπορούσε να έχει τη μορφή Εξώδικου.

Κοίτα, οι δικηγόροι της εταιρίας μπορούν να λένε ότι θέλουν για την καταγγελία. Θεωρούν ότι βρίσκονται σε δικαστήριο πάντα...

Αν αποφασιστεί να πάμε παραπέρα, εννοείται ότι θα αναλάβει δικηγόρος.
Το εξώδικο δεν είναι τίποτα, ένα χαρτί σαν την καταγγελία μας είναι. Δεν έχει καμιά επιπλέον σπουδαιότητα...

Φαντάζομαι ήταν λίγο αγενές, αλλά όταν εμπλέκονται οι δικηγόροι στις απαντήσεις (που υποθέτω ότι εμπλέχθηκαν - δεν ξέρω κιόλας) δεν περιμένεις ευγένειες...

Πάντως, η επιστροφή χρημάτων δεν ήταν μέρος του δικού μας αιτήματος...
Αντικατάσταση συσκευών με άλλες που έχουν το χαρακτηριστικό, ή προσθήκη του χαρακτηριστικού στην U20 ζητούσαμε...
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Από τη ΓΓΠΚ περιμένουμε κάτι άλλο, ή ο ρόλος της τελειώνει εδώ;
Θα ήταν καλό να δηλωθεί από τους ενδιαφερόμενους η πρόθεσή τους για συμμετοχή σε περαιτέρω νομικές κινήσεις, που ίσως να συνεπάγονται και κάποια έξοδα για δικηγόρο κλπ.
Θα απαιτηθεί λίγο μεγαλύτερη συμμετοχή από την απλή υποβολή του ονοματεπωνύμου φαντάζομαι.
Επίσης ίσως να υπάρχει κάποιος που να θέλει να δεχτεί την πρόταση της Panasonic, καλό θα ήταν να το δηλώσει για να εξαιρεθεί από όσους συμμετέχουν σε τυχόν αγωγή ή ό,τι άλλο αποφασίσουμε.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Re: Απάντηση: Επίσημο thread καταγγελίας κατά της Panasonic για τις plasma U20

Από τη ΓΓΠΚ περιμένουμε κάτι άλλο, ή ο ρόλος της τελειώνει εδώ;

Ο ρόλος είναι απλά του ταχυδρόμου. Αν ετοιμάσουμε νέο έγγραφο, θα το ξανα-κοινοποιήσει εκεί που θα αποφασίσει, και θα πάρουμε νέα απάντηση.

Εγώ θα έλεγα ότι αφού αποφασίσουμε εμείς τι θέλουμε, αξίζει να κάνουμε μια αντιπρόταση, πριν πάρουμε τον δρόμο της αγωγής. Ίσως το σκεφτούν καλύτερα, και κατεβάσουν καλύτερη πρόταση.
 

safer97

Established Member
28 April 2010
149
θα μιλησω για μενα που συμμετεχω στην κινηση της καταγγελιας.

Δε δεχομαι τη χρηματικη διευθετηση που προτεινει η εταιρια, διοτι πολυ απλα θα μεινω χωρις τηλεοραση και χωρις να μπορω να την αντικαταστησω αμεσα με τηλεοραση των χαρακτηριστικων που εχει η U20+αυτου που τελικα διαφημιζοταν αλλα της ελειπε, χωρις μαλιστα να ευθυνομαι εγω γι' αυτο.
Τη θεωρω βλαπτικη διευθετηση για μενα τη δεδομενη στιγμη. Αν απαντουσαν απο το καλοκαιρι ειναι πολυ πιθανον να τη δεχομουν απο τη στιγμη που υπηρχε η S20 ακομα στην αγορα. Πλεον ομως κοντα στα χρηματα που διεθεσα για την αγορα της U20, δεν υπαρχει καποια αλλη.
Οποτε θα ηθελα ή να κανουμε εμεις καποια αντιπροταση ή να εξετασουμε το ενδεχομενο να συνεχισουμε δικαστικως αν μεινουμε αρκετα απο τα αρχικα ατομα της καταγγελιας (υπολογιζοντας φυσικα το κοστος και αν μας συμφερεις οικονομικα μια τετοια κινηση).
 

spyrakos

AVClub Enthusiast
16 January 2010
708
Σίγουρα πρέπει να υπολογιστεί το κόστος οποιασδήποτε δικαστικής κίνησης ακολουθήσει... Δε θα ήθελα να φτάσει η αμοιβή του δικηγόρου στην τιμή μιας S30...
 

John Locke

AVClub Enthusiast
4 November 2007
1,050
Καλημέρα,

Παρακολουθώ εδώ και καιρό το νήμα και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κάνω μερικές παρατηρήσεις.

Καταρχήν, είναι κατακριτέα η κίνηση της εταιρίας να πουλάει μια τηλεόραση χωρίς το υποτιθέμενο χαρακτηριστικό με το οποίο τη διαφημίζει (IFC). Από κει και πέρα, εφόσον αναγνωρίζει το λάθος της και είναι πρόθυμη να επιστρέψει τα χρήματα που δαπάνησαν οι (δυσαρεστημένοι) κάτοχοι, νομίζω ότι πρέπει να ακολουθηθεί αυτή η οδός και να κλείσει εκεί το θέμα.

Έχω διαβάσει στο παρόν thread διάφορες προτάσεις του στυλ 'θέλω επιστροφή χρημάτων στη τρέχουσα τιμή (επειδή προφανώς αυτή είναι μεγαλύτερη από τη τιμή αγοράς, δηλαδή έδωσα για παράδειγμα 500 ευρώ και θέλω να πάρω πίσω 700 ευρώ)' ή του στυλ 'απαιτώ αντικατάσταση με μεγαλύτερο μοντέλο (π.χ. S), χωρίς να πληρώσω τη διαφορά'. Θεωρώ τα παραπάνω, μη ρεαλιστικά και εκτός πραγματικότητας.

Το επιχείρημα περί 'απαξίωσης των χρημάτων', απλώς δεν στέκει, από τη στιγμή που γίνεται καθημερινά απόσβεση της TV.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Είχαμε και στο παρελθόν συζήτηση για το ίδιο θέμα. Θυμίζω λίγο τον νόμο:

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?p=1056019723#post1056019723

Απόσβεση δεν νοείται όταν έγγραφη ερώτηση για την έλλειψη της ιδιότητας της τηλεόρασης έχει κατατεθεί τον Ιούνη στην πανασόνικ, λίγες μέρες από την αγορά. Η απάντηση της εταιρίας ήρθε μέσα Δεκέμβρη, και σε λιγότερο από μήνα, είχε κατατεθεί και η καταγγελία. Άρα το ότι η υπόθεση τραβάει τόσο πολύ δεν οφείλεται στους καταναλωτές. Ίσα ίσα που αντί για απόσβεση, δικαιούμαστε και αποζημίωση, που καθόμαστε και ασχολούμαστε τόσο καιρό με το προϊόν, προσπαθώντας να αποδείξουμε τα αυταπόδεικτα.

Αυτή την στιγμή η τρέχουσα πρόταση είναι μικρότερη και από αυτό που ο νόμος ορίζει. Και φυσικά, η εταιρία δεν παραδέχεται το πρόβλημα, δεν αναγνωρίζει το λάθος της. Αναφέρεται μόνο στο λάθος ότι έγραφε "Pro" η κούτα, το οποίο το θεωρεί "τυπογραφικό".
 

safer97

Established Member
28 April 2010
149
επισης η εταιρια θελει να "αποζημιωσει" μονο εμας που καναμε την κινηση. Για τους υπολοιπους που την εχουν παρει και πιθανον να μην εχουν τις γνωσεις ή να το εχουν ψαξει τοσο πολυ ωστε να δουν πως λειπει το διαφημιζομενο χαρακτηριστικο της τηλεορασης ουτε λογος.
φανταζομαι οτι οι μονοι αγοραστες της τηλεορασης δεν ειμαστε εμεις οι 25-30 της καταγγελιας.

Μια εταιρια που θα ηθελε να ασχοληθει σοβαρα, θα εβγαζε μια επισημη ανακοινωση και ακομα και αν συνεχιζε να υποστηριζει τα περι τυπογραφικου λαθους, θα καλουσε οποιοδηποτε αγοραστη θελει να επιστρεψει την τηλεοραση, γιατι η παραπλανητικη διαφημιση υπηρξε προς ολους, οχι μονο προς εμας της καταγγελιας.
όπως ας πουμε κανουν, για διαφορετικους πολυ πιο σοβαρους λογους βεβαια, οι αυτοκινητοβιομηχανιες με τις ανακλησεις μοντελων σε καποια υποψια προβληματος. Δεν περιμενουν να δουν ποιος θα το παρει χαμπαρι και αν και σε ποιον θα τυχει η στραβη.
 

Stejo

Established Member
10 January 2010
185
Καλημέρα,

Παρακολουθώ εδώ και καιρό το νήμα και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κάνω μερικές παρατηρήσεις.

Καταρχήν, είναι κατακριτέα η κίνηση της εταιρίας να πουλάει μια τηλεόραση χωρίς το υποτιθέμενο χαρακτηριστικό με το οποίο τη διαφημίζει (IFC). Από κει και πέρα, εφόσον αναγνωρίζει το λάθος της και είναι πρόθυμη να επιστρέψει τα χρήματα που δαπάνησαν οι (δυσαρεστημένοι) κάτοχοι, νομίζω ότι πρέπει να ακολουθηθεί αυτή η οδός και να κλείσει εκεί το θέμα.

Έχω διαβάσει στο παρόν thread διάφορες προτάσεις του στυλ 'θέλω επιστροφή χρημάτων στη τρέχουσα τιμή (επειδή προφανώς αυτή είναι μεγαλύτερη από τη τιμή αγοράς, δηλαδή έδωσα για παράδειγμα 500 ευρώ και θέλω να πάρω πίσω 700 ευρώ)' ή του στυλ 'απαιτώ αντικατάσταση με μεγαλύτερο μοντέλο (π.χ. S), χωρίς να πληρώσω τη διαφορά'. Θεωρώ τα παραπάνω, μη ρεαλιστικά και εκτός πραγματικότητας.

Το επιχείρημα περί 'απαξίωσης των χρημάτων', απλώς δεν στέκει, από τη στιγμή που γίνεται καθημερινά απόσβεση της TV.

Αυτοί που αγόρασαν την τηλεόραση, το έκαναν πιστεύοντας πως διαθέτει το συγεκριμένο χαρακτηριστικό, λόγω της παραπλανητικής διαφήμισης της εταιρίας. Αν γνώριζαν ότι η τηλεόραση δεν φέρει αυτό το χαρακτηριστικό, θα μπορούσαν με τις υπάρχουσες τιμές της εποχής να αγοράσουν μια άλλη που να φέρει το χαρακτηριστικό, πληρώνοντας περί τα 200 ευρώ επιπλέον.

Με τρέχουσες τιμές, το επιπλέον τίμημα των 200 ευρώ (αναπροσαρμοσμένο ή μη) δεν αρκεί για αγορά τηλεόρασης που να πληροί τις προδιαγραφές που εξ' αρχής επιθυμούσαν. Δεν είναι καθόλου παράλογο να απαιτούν από την εταιρεία επαρκή αποζημίωση ώστε να αποκτήσουν επιτέλους το προϊόν που νόμιζαν ότι αγόραζαν όταν έγινε η αρχική αγορά. Για να μην μιλήσουμε για την ταλαιπωρία που υπέστησαν στην πορεία και το γεγονός ότι βρίσκονται εδώ και 10 περίπου μήνες με ένα ανεπαρκές προϊόν στα χέρια τους και τα χρήματά τους δεσμευμένα στα ταμέια της εταιρίας.
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Αν θέλετε στείλετε οι ενδιαφερόμενοι σε μένα τα στοιχεία και θα φτιάξω τη λίστα.
Μόνο που λόγω χρόνου δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον καθένα προσωπικά και το σύστημα δεν επιτρέπει μαζική αποστολή μηνυμάτων.
 

rex20

New member
26 November 2010
8
Μετα απο που καιρο μπηκα και παλι και ειδα οτι με χαρα υπαρχει κινηση.Τωρα καλη η κακη αυτο ας το κρινει ο καθενας.Επειδη εγω διατηρω επαγγλματικες σχεσεις με το καταστημα που αγορασα την U20 42 ιντσων τον Νοεμβριο στα 700 θεωρησα σωστο να ενημερωσω τον ιδιοκτητη για την κινηση αυτη της καταγγελιας και οτι δεν παει στο προσωπο του.Το ειδε και αυτος και μπροστα μου επικοινωνησε με την ΙΝΤΕΡΤΕΚ και τους ενημερωσε σχετικα.Οποτε γνωριζανε πριν λαβουν την καταγγελια στα χερια τους.Δεν εκαναν κατι γιατι δεν ειχαν τα πληρη στοιχεια των αγοραστων της καταγγελιας απο οσο ειπανε τουλαχιστον.Τωρα βλεπω και τα καινουρια στοιχεια καθως και τις προτασεις απο την εταιρεια και μπαινω σε σκεψη δεν το κρυβω,ακριβως επειδη την πληρωσα αρκετα ακριβα.Μηπως θα επρεπε να το σκεφτουμε αν κρινουμε οτι για τα εξοδα μιας δικης ενδεχομενως να ειναι αρκετα?Μια απλη σκεψη κανω μην με πυροβολησετε!!andre74 σου στελνω τα στοιχεια μου.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Το νήμα είναι σε δημόσια θέα, οπότε φαντάζομαι δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο για την αντιπροσωπία να ενημερωθεί, αν το θέλει.

Τώρα σχετικά με την δίκη, δεν μπορώ να εκτιμήσω τα έξοδα. Μόνο 1 φορά στην ζωή μου έχω κάνει αγωγή, και ήταν για μα φωτογραφική μηχανή με "1 χρόνο" εγγύηση. Ήταν το 2006, και η απόφαση βγήκε αρχές του 2008.
Εγώ πλήρωσα μόνο τα έξοδα του δικηγόρου, ο οποίος πήρε 250 ευρώ συνολικά.

Από την απόφαση θυμάμαι έλαβα το ποσό αγοράς + τους τόκους από την μέρα αγοράς + πρόστιμο από το μαγαζί + πρόστιμο από τον αντιπρόσωπο. (Εγώ δεν ζήταγα τίποτα παραπάνω από την επιδιόρθωση/αλλαγή με άλλη). Θυμάμαι ότι το συνολικό ποσό ήταν η αρχική τιμή αγοράς + το ποσό του δικηγόρου. Στα ίδια δηλαδή μου βγήκε, και η εναλλακτική ήταν φυσικά να κρατήσω απλά μια χαλασμένη μηχανή. Την οποία ακόμα έχω... :flipout:

Κορυφαία στιγμή της όλης διαδικασίας δικηγόρος του καταστήματος, να με βρίζει στην είσοδο του δικαστηρίου, και να με αποκαλεί αμόρφωτο, με αφορμή ένα ορθογραφικό λάθος που είχα κάνει στην αρχική επιστολή στην ΓΓΠΚ... :flipout:

Επίσης, θυμάμαι ότι η δίκη έγινε σε ειρηνοδικείο...
 

zxcv

AVClub Enthusiast
6 August 2008
931
Θα ήθελα να μάθω τη μάρκα της φωτ. μηχανής, την αντ/πεία και το μαγαζί! Εγώ προσωπικά θα τα αποφύγω!!!
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Θα ήθελα να μάθω τη μάρκα της φωτ. μηχανής, την αντ/πεία και το μαγαζί! Εγώ προσωπικά θα τα αποφύγω!!!

Δεν έχει νόημα... Το μαγαζί είναι πλέον σεσημασμένο για "άψογο" σέρβις, δεν χρειάζονταν εμένα... -bye-

[Βέβαια, αν ψάξεις στο φόρουμ, έχω αναρτήσει ακόμα και την δικαστική απόφαση... -bye-]
 

zxcv

AVClub Enthusiast
6 August 2008
931
Δεν έχει νόημα... Το μαγαζί είναι πλέον σεσημασμένο για "άψογο" σέρβις, δεν χρειάζονταν εμένα... -bye-

[Βέβαια, αν ψάξεις στο φόρουμ, έχω αναρτήσει ακόμα και την δικαστική απόφαση... -bye-]

ok!