Θα μοιραστώ την τελευταία εμπειρία που είχα με εργαλείο που είχα αγοράσει από το lidl, πρόκειται για το γνωστό radial παγκοπρίονο της parkside PZKS 2000 B2.
Από την αρχή που το αγόρασα το πριόνι δεν είχε ακρίβεια στις κοπές του, προσπάθησα αρκετές φορές να το ρυθμίσω αλλά μάταια. Όσο κι αν προσπαθούσα κι όσα βίντεο κι αν παρακολούθησα δεν κατάφερα να το ρυθμίσω σε ανεκτό επίπεδο ακρίβειας κοπής, αφού έφτασα σε σημείο να διαβάσω 4-5 φορές το manual (ακούς Μπάμπη J) !
Άλλαξα 3 διαφορετικούς δίσκους κοπής από διαφορετικές εταιρείες αλλά μάταια.
Προκειμένου να μην κάνω τα νευρά μου κρόσσια κάθε φορά το είχα πάρει απόφαση και είχα αποδεχτεί το γεγονός ότι δεν έχει μεγάλη ακρίβεια κοπής και το είχα σχεδόν παροπλισμένο.
Πριν από περίπου 20 μέρες χρειάστηκε να κάνω κάποιες κοπές με 45 μοίρες φάλτσο οπότε και σκέφτηκα να το χρησιμοποιήσω. Προσπαθώντας να απασφαλίσω με τον μοχλό για να δώσω κλίση στο πριόνι διαπίστωσα ότι ο μοχλός γυρνούσε αλλά δεν απασφάλιζε με τίποτα. Χρησιμοποίησα λιπαντικό στη βίδα αλλά τίποτα.
Ίσως με σκάλισμα να λυνόταν το πρόβλημα αλλά επειδή το πριόνι ήταν αγορασμένο Αύγουστο 2021 και έχει ακόμη ενάμιση χρόνο εγγύηση σκέφτηκα ότι αν το πειράξω και δεν τα καταφέρω θα φαίνεται το πείραγμα και ίσως δεν με καλύψουν στην εγγύηση.
Έτσι πήρα τηλέφωνο εξήγησα το πρόβλημα και ανέμενα το service να με καλέσει για να το επισκευάσουν. Μετά από καμιά βδομάδα δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από έναν κύριο από την Κύπρο ο οποίος με ύφος με πήρε να μου πει ότι αφού το έχω ενάμιση χρόνο το μηχάνημα τι ζητάω τώρα με εγγύηση και γιατί δεν το πάω σε κάποιο μάστορα να το δει κλπ. Επέμεινα ότι έχω εγγύηση και απαιτώ να τηρηθούν οι όροι αυτής, τότε μου είπε ότι θα πρέπει να στείλει courier να το παραλάβει και να το στείλει στη Γερμανία και ότι αυτό θα πάρει περίπου 1-2 μήνες και ότι θα μείνω χωρίς μηχάνημα και καλύτερα θα ήταν να το κρατήσω ως έχει. Επειδή άρχισα να ανεβάζω λίγο πίεση του εξήγησα ότι είμαι διατεθειμένος να ασκήσω τα δικαιώματα μου ώστε να διορθωθεί το μηχάνημα και κλείσαμε την συνομιλία μας με μια ειρωνεία από μέρους του. Αμέσως κάλεσα εκ νέου στα lidl και τους ενημέρωσα για την συνομιλία μου με τον υπεύθυνο του service (δυστυχώς δεν ήταν το Χιουστον service) και μου είπαν ότι θα φροντίσουν να τηρηθούν όλες οι διαδικασίες για την επισκευή, αντικατάσταση ή αποζημίωση μου.
Εχθές λοιπόν και χωρίς να έχω την παραμικρή ενημέρωση έφθασε στο σπίτι courier από την ACS, είχα πακέτο
ένα νέο φαλτσοπρίονο στο κουτί του συσκευασμένο με αποστολέα την SCHEPPACH GMBH. Εννοείται ότι για το παλιό ούτε λόγος!
Εξέθεσα απλά τα γεγονότα ως έχουν, ο καθένας μπορεί να προβεί στα συμπεράσματα του για την εξυπηρέτηση από το lidl, την ποιότητα των προϊόντων του, την after sales υποστήριξη, το service, την εγγύηση κλπ
Υ.Γ. Ζητώ συγγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα