Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

Σωφρον

Supreme Member
3 March 2008
4,980
Κορωπί
εγω αυτο που θελω να πω και το κλεινω εδω, ειναι οτι ειναι πολυ καλυτερο να αλλαζεις λαδια του λιντλ ανα εξαμηνο στο αμαξι σου, (τα οποια και τις προδιαγραφες τους εχουν μια χαρα) παρα να του αλλαζεις φουλ συνθετικα καστρολ ανα ετος

η "πρωτη" προδιαγραφη που πρεπει να εχει ενα λαδι, ειναι το να ειναι φρεσκο γιατι οπως ειπε και ο satsea, η οξειδωση ξεκινα απο την πρωτη στιγμη
Προλαβαινω να πεταχτω μεχρι το Lidl να αγορασω λαδια για να πεταξω τα Castrol ????
Αληθεια τωρα ... θα βγαλουμε τα λαδια του Lidl καλυτερα απο τα Castrol?????
 

KOSSTV

AVClub Fanatic
4 February 2015
11,928
Αθηνα
Παιδιά τo θέμα με τα λάδια είναι αρκετά πολύπλοκο και ειναι λάθος να συγκρίνονται μεταξύ αυτοβιομηχανιων και εταιριών λαδιών...
Κάθε αμάξι έχει την δικιά του προδιαγραφή...Είναι αυτή που ο κατασκευαστής όρισε για την σωστή λειτουργια μακροπρόθεσμα...
Όσο αφορά την χιλιομετρική αλλαγή για 10 η 20 η 30 χιλ χιλιόμετρα εκτός από λάδι είναι και ο τροπος χρήσης και που...
Δεν είναι δυνατόν ο ίδιος κινητήρας σε επαρχία και πολη να έχει τα ίδια αποτελέσματα στην οξείδωση των λαδιών στο ίδιο χρονικό διάστημα...
Εκεί είναι λογικά τα 20 και 30χιλ...στην πόλη όμως όχι..

Αρα το πώς θα συμπεριφερθεί ένα λάδι είναι εντελώς υποκειμενικό και απλώς καταγράφονται εμπειρίες και αναφορές που δημιουργούν απλώς ένα μέτρο σύγκρισης και τίποτε άλλο..

Όσο αφορά την αλλαγή λαδιών πάλι δεν είναι θέσφατο τι πρέπει να γίνεται...
Όλα τα αυτοκίνητα μέχρι τις 100000,σε πολύ μεγάλο βαθμό,δεν καινε λαδια(απίστευτη εξαίρεση ο TSi από όταν πρώτο βγηκε) άρα η αλλαγή είτε γίνεται με βάση τον κατασκευαστή είτε όχι γρήγορα είναι μια η άλλη...Απο εκεί πέρα καταλαβαίνεις της διαφορά..

Εαν αυτά του Lidl έχουν προδιαγραφες για Opel ας τα βάλουν αυτοί που της πληρούν...οι υπόλοιποι να μην προβούν σε αγορά,όπως και πολλά που δεν τις πληρούν, γιατί μακροπρόθεσμα θα δουν το πρόβλημα...

Εαν θέλει κάποιος να δει την κατάσταση του λαδιού μετά και από μια φορά, αν και το σωστό είναι μετά από 3-4 , μπορει να τα στείλει εδώ για ανάλυση...


Οπως είχαμε κάνει παλιότερα στο clubford,gr, και ειχαμε πάρει πολύ πιστοποιημένες απαντήσεις για τα λάδια που έιχαμε " βαλει" και ενδεχομενως να δειτε εκπληξεις...
Τα Ford λαδα Formula F 5w-30 είχαν πάρει άριστες επιδόσεις...
 
Last edited by a moderator:

vagos08

AVClub Enthusiast
29 May 2010
1,046
Το plasma κοπής μετάλλων το έχει ξαναφέρει; Αξίζει η αγορά του;
Βιντεακια που έχω τσεκάρει δείχνει ότι για μικρά πάχη γίνεται δουλίτσα!αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι χρειάζεται κομπρεσερ ή όχι για να δεις καλο αποτέλεσμα??
 

teodor_ch

AVClub Addicted Member
Όσο αφορά την χιλιομετρική αλλαγή για 10 η 20 η 30 χιλ χιλιόμετρα εκτός από λάδι είναι και ο τροπος χρήσης και που...
Δεν είναι δυνατόν ο ίδιος κινητήρας σε επαρχία και πολη να έχει τα ίδια αποτελέσματα στην οξείδωση των λαδιών στο ίδιο χρονικό διάστημα...
Εκεί είναι λογικά τα 20 και 30χιλ...στην πόλη όμως όχι..

Αρα το πώς θα συμπεριφερθεί ένα λάδι είναι εντελώς υποκειμενικό και απλώς καταγράφονται εμπειρίες και αναφορές που δημιουργούν απλώς ένα μέτρο σύγκρισης και τίποτε άλλο..

Ο κατασκευαστής συνήθως προτείνει τότε συχνότερες αλλαγές αν κρίνει ότι χρειάζεται.

Για παράδειγμα suzuki swift

1649785955547.png
 

SatSea

Senior Member
11 January 2017
313
Βιντεακια που έχω τσεκάρει δείχνει ότι για μικρά πάχη γίνεται δουλίτσα!αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι χρειάζεται κομπρεσερ ή όχι για να δεις καλο αποτέλεσμα??
Έως 12 χιλ. οριακά ,8-9 χιλ. άνετα.

Ναι θέλει συμπιεστή και για να πεις ότι κάνεις δουλειά το ελάχιστο 50lt χωρητικότητα (με κόπο), καλύτερα 100lt.
 

makis_72

New member
15 July 2009
34
Έως 12 χιλ. οριακά ,8-9 χιλ. άνετα.

Ναι θέλει συμπιεστή και για να πεις ότι κάνεις δουλειά το ελάχιστο 50lt χωρητικότητα (με κόπο), καλύτερα 100lt.
Σε βίντεο που είδα, αναφέρει ότι έκαψε την ακίδα διότι έμεινε από αέρα το κομπρεσερ.
 

makis_72

New member
15 July 2009
34
Το έχει ξαναφέρει; Και σε ποια τιμή;Το έχει δουλέψει κάποιος; Έμεινε ευχαριστημένος;
 

SatSea

Senior Member
11 January 2017
313
Σε βίντεο που είδα, αναφέρει ότι έκαψε την ακίδα διότι έμεινε από αέρα το κομπρεσερ.
Καλά οι ''ακίδες'' είναι φθηνές ,είναι αναλώσιμα έτσι και αλλιώς.

Όχι δεν το έχει φέρει ποτέ, εγώ το πήρα από Γερμανία.
 

vagos08

AVClub Enthusiast
29 May 2010
1,046
Καλά οι ''ακίδες'' είναι φθηνές ,είναι αναλώσιμα έτσι και αλλιώς.

Όχι δεν το έχει φέρει ποτέ, εγώ το πήρα από Γερμανία.
Γενικά είσαι ευχαριστημένος από την λειτουργία του??
 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
Προλαβαινω να πεταχτω μεχρι το Lidl να αγορασω λαδια για να πεταξω τα Castrol ????
Αληθεια τωρα ... θα βγαλουμε τα λαδια του Lidl καλυτερα απο τα Castrol?????

αυτο καταλαβες θαναση απο οσα εγραψα? :)
 

SatSea

Senior Member
11 January 2017
313
Γενικά είσαι ευχαριστημένος από την λειτουργία του??
Εντάξει είναι αν σκεφτείς ότι το πήρα αρκετά πιο φθηνό από ότι εδω.
Βέβαια δεν έχω κάνει και πολύ δουλειά αλλά έως εδω καλό είναι.
Πάντως τώρα έχουν βγάλει ένα άλλο μοντέλο με ενσωματωμένο κομπρεσέρ, γύρω στα 200Ε το είχαν πριν μια εβδομάδα, τώρα βλέπω το τσίμπησαν και άλλο.
Δεν γνωρίζω τις επιδόσεις του καινούργιου αλλά εάν είναι ΟΚ, το ενσωματωμένο κομπρεσέρ είναι μεγάλη υπόθεση.
 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
παντως για το δικο μου που ειναι 20+ χρονων και καιει λαδια αβερτα, μια χαρα ειναι το 10-40 του λιντλ που του βαζω.
και ετουτο γιατι του βαζω φτηνα λαδια του εμποριου απο βενζιναδικα, αφου ετσι κι αλλιως τα καιει. του λιντλ μου φαινονται καλυτερα γιατι καιει λιγοτερα με αυτα.
και καθε τοσο αγοραζω ενα λιτρο και του συμπληρωνω, οπότε οταν βρισκω του λιντλ τα προτιμω.
του λιντλ αναγραφουν πολλες προδιαγραφες αν θυμαμαι καλα. και απο οσο ξερω, τα χρησιμοποιουν με αλλα ονοματα καποιοι κατασκευαστες

αυτο που πρεπει να προσεχουμε σε ενα λαδι ειναι να μην ειναι ανοιγμενο.
πολλοι κανουν το λαθος και για οικονομια παιρνουν ενα πεντοκιλο για να συμπληρωνουν. ή αν δεν κανουν πολλα χιλιομετρα, τα αφηνουν για καιρο μεσα στο κινητηρα τα ιδια.
ειναι πολυ καλυτερα να παρεις 5 Χ 1 λιτρο και να ανοιγεις ενα καθε φορα και στο εξαμηνο να τα αλλαζει ολικα. το πεντοκιλο θα το παρεις οταν θες να τα αλλαξεις, οχι οταν θες για να εχεις να συμπληρωνεις.

θεωρητικα τα λαδια ειτε ειναι δουλεμενα ειτε οχι, αν ανοιχτουν επειδη μεταβαλουν την χημικη τους συνθεση απο την επαφη με το οξυγονο, πρεπει να αλλαζουν στο εξαμηνο για να λειτουργουν σωστα, συμφωνα με τις προδιαγραφες τους, ασχετα το ποσα χιλιομετρα εχεις κανει.
στο χρονο το αργοτερο, απο την ωρα που θα ανοιχτουν, τα λαδια ειναι "αχρηστα"
το καλυτερο λαδι του κοσμου να βαλεις, σε εξη μηνες δεν πιανει τις προδιαγραφες του και στον χρονο επανω, δεν πιανει καμια προδιαγραφη

υγ
τωρα βεβαια αν εχεις κανα ακριβο αμαξι επιδοσεων, βαζεις κανα φουλ συνθετικο καστρολ και εχεις το κεφαλι σου ησυχο

να το ξαναπω λοιπον θαναση.
ξαναδες την τελευταια γραμμη αυτου του χθεσινου ποστ.
η castrol φτιαχνει κορυφαια λιπαντικα, συμφωνα με τις προδιαγραφες που οριζουν τα προτυπα. δεν ειναι ομως η μονη.
αναλογα ομως τον κινητηρα και τα φορτια του (συμπιεσεις, ανοχες κλπ) για μενα ειναι πολυ καλυτερα για παραδειγμα, ο,τι κινητηρα και αν εχεις, ακομα και χαμηλων φορτιων, στον χρονο επανω ή και στο εξαμηνο να βαλεις φρεσκο λαδι εστω και φτηνοτερο (που να ειναι συμφωνο με τις προδιαγραφες παντα του κατασκευαστη), παρα να εχεις μεσα στο κινητηρα ενα λαδι ακομα και καλυτερης μαρκας που ομως ερχεται σε επαφη με τον αερα και τα μεταλλα επι εξη μηνες ή ενα χρονο! ποσο μαλλον αν ο κινητηρας δουλευει καθημερινα.
και ποσο μαλλον αν ο κινητηρας δουλευει με υψηλες συμπιεσεις, ειναι τουρμπο, ανεβοκατεβαζει συνεχεια στροφες σε ενα αστικο περιβαλλον κλπ

φυσικα καποιος που εχει δωσει πολλα χιλιαρικα να αγορασει ενα καινουριο αμαξι, δεν θα τσιγκουνευτει να βαλει κορυφαια λαδια ή να ξαναβαλει τα προτεινομενα λαδια του κατασκευαστη του αμαξιου του στο μισο χρονο/χιλομετρα απο το προτεινομενο, κατι που εκανα εγω στο φοκους οσο το ειχα παρα του οτι το φοκους μου ηταν μολις 1400 cc 75 ιππων οσο αυτο ηταν στην εγγυηση και ημουν υποχρεωμενος να το πηγαινω στην αντιπροσωπεια για σερβις. μετα του εβαζα castrol σε δικο μου μαστορα. οπως και αναλογα καστρολ εβαζα στο kawasaki gpx 750 που ειχα, ακομα και στο παπι αλλά και στο transit turbodiesel της βιοτεχνιας
στα φορτηγακια polski ομως εβαζα οτι τυχαινε ...

η πρωην εχασε τον κινητηρα του γκολφ της (4αρι) 1400cc (75 ιππων αν θυμαμαι καλα και αυτο) γιατι εβαζε αυτα που ελεγε ο κατασκευαστης, παντα στην αντιπροσωπεια, οταν το ελεγε η συντηρηση. στα 15 χρονια κολλησε ο κινητηρας. συμπτωση? ισως ομως να ηταν οι "ευχες μου" γιατι εγινε λιγο καιρο μετα το χωρισμο μας :) στα υποψιν οτι το γκολφ της τοτε εποχης, ηταν πολυ υποδιαστερο κατασκευαστικα σε ανοχες απο τις επομενες γενιες πρεπει να ηταν κατασκευης του 98-99 νομιζω.

ξαδερφος εχασε bmw 1.8 , στη δωδεκαετια περιπου, απο ιμαντα λιγο πριν το σερβις που προβλεπε αλλαγη ιμαντα. γκαντεμια? οχι. απλα ο ξαδερφος παντα το πηγαινε σπινταριστο και για αυτο επρεπε να αλλαζει πιο συχνα και λαδια και ιμαντες κλπ

οπως ειπε και ο κωστης μετραει και η χρηση , το πως γινεται το που γινεται, σε καθε τι . το ιδιο και στα λαδια. το πρωτο πραγμα λοιπον που μετραει στο λαδι ειναι αυτο που ειπα, να ειναι φρεσκο.
φυσικα ειναι καλυτερα να ειναι φρεσκο καστρολ παρα φρεσκο του λιντλ. το κοστος ομως ειναι αλλο.
προσωπικα προτιμω να αλλαζω καθε εξαμηνο του λιντλ τωρα που διαγω περιοδο οικονομικης ξηρασιας, παρα να αλλαζω καστρολ καθε χρονο
βεβαια, με τοσο που καιει πια η C5 μου, και λογω ζορισματων κι εγω στο χρονο τα αλλαζω τα φτηνα που βαζω, και γιατι συμπληρωνω κανα λιτρο αν μηνα και με λιγη χρηση πια.
η προηγουμενη C5 που ειχα ειχε κανει 410.000 χιλ, ετουτη η τωρινη πανω απο 270.000, μεχρι τωρα κανενα προβλημα αλλά το πολυ στο χρονο τα λαδια εχουν φυγει και παρα του οτι "ανανεωνονται" ανα μηνα με κανα λιτρο
 
Last edited:
  • Like
Reactions: papakitou

Σωφρον

Supreme Member
3 March 2008
4,980
Κορωπί
Νικολα μου, σε αυτο που εκανα reply απαντησα οτι καταλαβα. Την τελευταια γραμμη του παραπανω σεντονιου (υγ. τωρα βεβαια αν εχεις κανα ακριβο αμαξι επιδοσεων, βαζεις κανα φουλ συνθετικο καστρολ και εχεις το κεφαλι σου ησυχο) καλα τα γραφεις! αλλά δεν την ειχα διαβασει.

η πρωην εχασε τον κινητηρα του γκολφ της (4αρι) 1400cc (75 ιππων αν θυμαμαι καλα και αυτο) γιατι εβαζε αυτα που ελεγε ο κατασκευαστης, παντα στην αντιπροσωπεια, οταν το ελεγε η συντηρηση. στα 15 χρονια κολλησε ο κινητηρας. συμπτωση? ισως ομως να ηταν οι "ευχες μου" γιατι εγινε λιγο καιρο μετα το χωρισμο μας :) στα υποψιν οτι το γκολφ της τοτε εποχης, ηταν πολυ υποδιαστερο κατασκευαστικα σε ανοχες απο τις επομενες γενιες πρεπει να ηταν κατασκευης του 98-99 νομιζω.
Εγραψες τη λεξη κλειδι "αντιπροσωπεια" ... και εξηγω
Οταν αγορα κι εγω την γερμανιδα μου, πηγα για τα πρωτα λαδια στο εξουσιοδοτημενο (μεγαλο ονομα). Ομως, οταν πηγα να το παραλαβω τους ρωτησα ποια λαδια εβαλαν και μου απαντησαν: SHELL
Μ' επιασαν τα διαολια μου @@$%#@@, και μου απαντησαν οτι δεν ειναι υποχρεωμενοι να ακολουθουν τις "οδηγιες" του κατασκευαστη. Εφυγα και πηγα σε φιλο μηχανικο και τα ξανα αλλαξα με Castrol.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV and nickolas

enduras1

Moderator
Staff member
Και να πω κάτι που ίσως αγνοουν πολλοι.

Προσεχετε από που αγοράζετε λάδια.

Επειδή είναι καλυτερα να παρεις λάδια από το Lidl με τις σωστές προδιαγραφες παρα να παρεις Castrol Edge RRR μαιμου.

Το νου σας.
 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
πολυ σωστα!
θυμαμαι, ενας πρωην μπατζανακης μου με συνεργειο μοτοσυκλετων επειδη χρησιμοποιουσε σχεδον αποκλειστικα καστρολ, τα αγοραζε απο αντιπροσωπο που υπηρχε ανα νομό.
τοτε, 20-25 χρονια πισω, η καστρολ λειτουργουσε με αποκλειστικους αντιπροσωπους των οποιων η δουλεια τους ηταν μονο αυτη!
δεν ξερω σημερα πως λειτουργει, αν δινει σε καθε βενζιναδικο, τοτε ηταν προνομιο το να εχεις καστρολ στο συνεργειο σου.
εχω χρονια να βαλω καστρολ αν και θα επρεπε. αλλά επειδη εχω δει μεχρι και στις λαικες να πουλανε καστρολ, ειμαι επιφυλλακτικος.

υγ
ειδα τωρα οτι στο σκρουτζ υπαρχουν πολλα καταστηματα με καστρολ. πχ σε φτηνο απο 18€ /4λιτρα μεχρι 33 . και το πρακτικερ με 30
λογικα αυτα τα μαγαζια εχουν οριτζιναλ καστρολ για να ειναι και στο σκρουτζ ετσι?
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,827
Θεσσαλονίκη
η μεμβρανη η οποια υπαρχει στα καινουρια μπουκαλια λαδιου, δεν μπαινει εκει για λογους στεγανοτητας μονο (το μπουκαλι και χωρις την μεμβρανη δεν χανει λαδια). μπαινει για να αποκλειστει η εισχωρηση οξυγονου
Μεμβρανη υπαρχει οταν το πλαστικο καπακι του μπουκαλιου δεν εχει ασφαλεια
και ειναι η εγγυηση οτι το λαδι ειναι καινουργιο.
Παντως προσωπικα 40 χρονια που αλλαζω επωνυμα λαδια,
και παντα αυτα που συστηνουν οι
αντιπροσωπειες, μπουκαλια λαδιου με μεμβρανη δεν εχω συναντησει.

Και κανενα λαδι δεν συσκευαζεται σε κενο οξυγονου οποτε το μπουκαλι
ηδη περιεχει οξυγονο απο την εμφιαλωση του. Εξτρα ανοιγματα
σε διαρκεια ενος χρονου δεν προκειται να του αλλαξουν στο ελαχιστο
ουτε το οξυγονο ουτε την συσταση .
Αν ηταν τοσο ευαισθητα τα ορυκτελαια μεσα σε μια εβδομαδα απο
οταν τα βαζαμε θα ηταν αχρηστα.
υγ
ειδα τωρα οτι στο σκρουτζ υπαρχουν πολλα καταστηματα με καστρολ. πχ σε φτηνο απο 18€ /4λιτρα μεχρι 33 . και το πρακτικερ με 30
λογικα αυτα τα μαγαζια εχουν οριτζιναλ καστρολ για να ειναι και στο σκρουτζ ετσι?

Στο σκρουτζ βρισκεις πολυ φτηνα επωνυμα λαδια, και δεν ειναι μαιμουδες, τουλαχιστον
αυτα που αγοραζω.
 
Last edited:

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
οχι , εγω σε οτι λαδι βαζω, θες απο τυχη θες επειδη προσεχω και ξερω απο που βαζω, αν δεν εχει μεμβρανη (ασημοχαρτο) το μπουκαλι, δεν το βαζω ακομα και στη μπαχατελα μου που καιει λαδια και την παω στο ρελαντι γιατι ειναι πληγωμενη απο τη φθορα. και αν τυχει να αγορασω απο καπου που δεν ξερω, προειδοποιω οτι αν δεν εχει ασημοχαρτο κατω απο το καπακι δεν θα το πληρωσω.

τωρα που βαζεις εσυ λαδια, εγω δεν ξερω. να προσεχεις να εχει σφραγιστικη μεμβρανη-ασημοχαρτο. οι μαιμου μπορει να μην εχουν.
υπαρχουν εταιριες λιπαντικων στον ελληνικο χωρο, που παιρνουν τα λαδια απο τα συνεργεια, τα ανακυκλωνουν/καθαριζουν/ανανεωνουν και τα μεταπωλουν!
μπορει να εχεις ακουσει και κανα γυφτο να περνα στην επαρχια και να λεει απο το μεγαφωνο του ντατσουν: "παλιολαδα- παιρνω παλιολαδα..." :)
οι ενασχολουμενοι με το κυκλωμα του λαδιου εστω και λιγο, ξερουν ποιες εννοω...

δεν ειπα οτι συσκευαζεται σε κενο οξυγονου το λαδι, εξηγησα μακροσκελως τι εννοω για το λαδι που εχεις βαλει στο κινητηρα σου αλλά και στο μπουκαλι και γιατι εκει αν δεν ανοιχτει κραταει καιρο.
ολα εχουν την σημασια τους οταν εχεις οριζοντα σε βαθος πολλων χρονων.
αν θες εναν κινητηρα να σου κρατησει δεκαετιες, ολα θα τα προσεξεις. ακομα και τη θερμοκρασια του λαδιου, τα φιλτρα του, ολα του!
επειδη ετυχε να δουλεψω σε μια εταιρεια με υ/η εργοστασιο, στο οποιο υπηρχαν ροτορες kaplan της alstom 3.5 ΜW ο καθενας, και επρεπε να δουλευουν 24/7 για τα επομενα 50 χρονια (!) στις 600-800 στροφες/ λεπτο, τα λιπαντικα για τους ροτορες και τα κιβωτια ταχυτητων/μετροπεις ροπης ερχονταν απο γαλλια σε σφραγισμενα βαρελια μεσα σε ξυλινα κιβωτια, με ενα σωρο ασφαλειες πανω.
αν και δεν ειχα καμια σχεση με την συντηρηση των μηχανων, εκει καταλαβα την σοβαροτητα των λιπαντικων οταν εχεις απαιτησεις πανακριβων μηχανηματων
αλλοιμονο να βαζανε λαδια του εμποριου σε μηχανηματα αξιας εκατομμυριων στα οποια θα μπορουσε να μπει το χερι ενος "εμπορου".

ε , δεν θα προσεξεις τουλαχιστον, το λαδι που θα βαλεις στο δικο σου αμαξι, να ειναι σφραγισμενο και στο καπακι και με μεμβρανη απο κατω? ειδικα αν ειναι υψηλων επιδοσεων συγχρονο αμαξι?
χωρις παρεξηγηση , και οι μαστορες που αλλαζω λαδια και ειναι φιλοι, πρωτα ελεγχω εγω τα λαδια και μετα τα βαζουν. αν παρεξηγιουνται δεν ξαναπαω εκει.
 

nickolas

Supreme Member
28 February 2007
4,055
πατρα
α! και κατι ακομα...
η εμπειρια, μου εχει δειξει οτι αποφευγουμε να αλλαζουμε λαδια σε βενζιναδικα/πλυντηρια λιπαντηρια ;)
οπως και αποφευγουμε να βαζουμε βενζινη και ιδιαιτερα πετρελαιο, σε βενζιναδικα που ειναι μαζι πλυντηρια λιπαντηρια, εκτος και αν ειμαστε σιγουροι για τον βενζινα.

παλιοτερα που ειχα το τρανζιτ τουρμποντιζελ, το οποιο ειχε αισθητηρες καυσιμου επανω, με το που επιανε καυσιμο μαιμου εκοβε το τουρμπο μεσω της ηλεκτρονικα ελεγχομενης περιστροφικης αντλιας πετρελαιου και μου ετυχε να παω ταξιδι ηλεια- καλαματα με 50 χιλ/ωρα φορτωμενος εργαλεια. θα εκανα εγκλημα ανετα... αν καπιος κλεβει στην ποιοτητα καυσιμου που φαινεται σκεψου τι κανει στην ποιοτητα λιπαντικου που δεν φαινεται...

η ελλαδα εχει σοβαρο θεμα με την ποιοτητα του πετρελαιου (επι χρονια εβαζαν αποχρωματισμενο θερμανσης με αποτελεσμα να τα παιζουν ολες οι πανακριβες περιστροφικες αντλιες) αλλά ΚΑΙ με θεμα λιπαντικων. πχ η σελ που αναφερε ο θανασης, ενω ειναι ηγετης βαζοντας λιπαντικα μεχρι σε φορμουλα ενα, στην ελλαδα τα λαδια της δεν ειναι και οτι καλυτερο...
αναγκαστικά εκανα μετατροπη την πανακριβη περιστροφικη αντλια πετρελαιου που ηθελε 2.500 ευρω, οταν βγηκε οφ, με μια παλινδρομικη σε φαση πατεντα που μου στοιχισε 600 ευρω αλλά μου εκοψε καποια γκαζια στο τρανζιτ. και αυτο γιατι στα περισσοτερα βενζιναδικα στα ταξιδια μου εριχνα καυσιμα απο διαφορους. αν ηταν αναμεμιγμενα δε και με παλιολαδα εκοβε του τουρμπο κατευθειαν!

ειναι πολυ καλυτερο να εχεις ενα συνεργειο-μαστορα που να ξερει οτι βαζεις μονο εκει λιπαντικα και θα ακουσει τα σχολιανα του αν κατι συμβει (και αφου εσυ πρωτα ελεγξεις τα λαδια καθε φορα). ποτέ δεν αφηνω το αμαξι μονο του να του αλλαξουν λαδια, εκτος απο την προηγουμενη φορα που ετυχε γιατι επρεπε να πεταχτω σε δουλεια, και οχι στο συνεργειο που παω συνηθως γιατι ημουν σε άλλο νομο.
με αποτελεσμα τα λαδια που αλλαξα πριν ενα μηνα να βγουν μαυρη "λασπη".

για αυτο , σωστα ειπε ο κυριακος, στο λιντλ τουλαχιστον ξερεις τι βαζεις. πηρα πριν κανα μηνα και μια αντλια λαδιου ξεμεινεμενη (την ξαναφερνει τωρα) και θα τα αλλαζω μονος μου οταν δεν αλλαζω φιλτρο
 
Last edited: