cgeorgal
Established Member
- 22 October 2012
- 188
Φιλε Toasted στο δικο σου αναφερομουν οταν ελεγα οτι ΑΝ μπορει καποιος να διαθεσει 300ευρω τοτε θα παρει κατι καλο...μην τα μπερδευουμε...
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Γενικοτερα μιλωντας...
Το βιντεο δειχνει τους τζογους στους φρακτες οσο αυτοι ειναι ελευθεροι...και κυριως τους τζογους εντος των οδηγων τους...
ΔΕΝ θελει να δειξει οτι κουνειται το σωμα του φρακτη οταν αυτος ειναι ανασφαλιστος...
Το σωμα του φρακτη συμφωνω οτι θα σταματησει να κινειται οταν ασφαλιστει...αλλα ο τζογος του οδηγου (συρμου ας πουμε) θα μεταφερθει στο σωμα (φρακτη) κατα την ασφαλιση...ΔΕΝ γινεται αλλιως...
Για αυτο θα δειτε οτι στις ιδιοκατασκευες ή στα πολυ καλα παγκοπροιονα το ζητουμενο ειναι ο τζογος στους οδηγους να ειναι το δυνατον ελαχιστος...
Για να παρεις σιγουρα καλη καθετοτητα σε ενα παγκοπροιονο με τζογους στους οδηγους τοτε θα πρεπει να χρησιμοποιησεις εξωτερικο οργανο πχ γωνια μαραγκου...αλλα αυτο ΔΕΝ ειναι το ζητουμενο απο ενα παγκοπροιονο...
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Ενα επισης σημαντικο προσον τον καλων παγκοπριονων ειναι το ποσο καλα κρατανε την μετρηση καθολο το μηκος του φρακτη...δλδ ποσο καλα συγκρατειτε η βαση του καθως και ποσο ισιος ειναι ο ιδιος ο φρακτης σε ολο το μηκος του που θα εφαπτεται το ξυλο που θα κοβετε...
Θα δειτε μεγαλη διαφορα στο Bosch του Toasted (350+ ) στο ποσο φαρδυ ειναι το πιασιμο στο σωμα του παγκου για να εξασφαλισει ελαχιστη κινηση κατα το σπρωξιμο του ξυλου...και λογικα και στην ευθυτητα του σωματος του φρακτη...
Συμφωνώ απολύτως, δυστυχώς δεν ειναι δυνατον να παρεις το ιδιο αποτέλεσμα με τα φθηνιάρικα και ειναι πολυ πιθανον να απογοητευτεις.