Το παρών θέμα εχει ξεκινήσει απο το adslgr
Σκοπός μου ειναι η ενημέρωση των καταναλωτών απέναντι σε μια αντιμετώπιση που δεν μπορώ να καταλάβω όσο ψύχραιμος και λογικός άνθρωπος και αν είμαι.
Ο καθένας με την δική του αντίληψη ας βγάλει τα δικα του συμπέρασμα. Δεν έχω να προσθέσω κατι άλλο πέραν του κειμένου που θα παραθέσω.
Συνοπτικά το προβλημα ξεκινάει απο τις 22 /2 όπου είχαμε την καταιγίδα στη Αττική και 25/2 δηλώθηκε η βλάβη στο τηλεφωνο και στο adsl.
Για να μην μακρηγορώ μετα απο μερες ήρθε μονο το τηλεφωνο 7/3 και 8/3 ήρθε μήνυμα απο forthnet οτι αποκαταστάθηκε η βλάβη . Λεπτομέρειες εδω
http://www.adslgr.com/forum/threads/708307-Forthnet-μια-απαράδεκτη-εταιρεία-χωρίς-ίχνος-υπερβολής-διαβάστε-και-θα-καταλάβετε-τι-εννοώ
Το πρόσφατο κομμάτι και πιο ουσιαστικό που πραγματικα ξεπερνάει την δική μου λογική ειναι το παρακάτω.
Τελευταία ενημέρωση 8/3 ..
Λαμβανω μήνυμα απο forthnet σήμερα το πρωί οτι αποκαταστάθηκε η βλάβη.
Κοιτάζω το router καμια απόκριση απο το broadband..να υπενθυμίσω οτι έχω τηλεφωνο απο χθες.
Καλώ στο τεχνικό τμήμα με εξυπηρετεί μια ευγενέστατη κοπέλα και αφού κανουμε τις απαιτούμενες ενέργειες για ακομη μια φορα ,δεν βγάζει άκρη και με βάζει σε αναμονή για να συμβουλευτεί τον προϊστάμενο της όπως επακριβώς μου είπε..
Μετα απο λίγο έρχεται η κοπέλα και εμφανως τρακαρισμενη μου μεταφέρει αυτα που της είπε ο προϊστάμενος.
"δυστηχως λογω απόστασης απο το αστικό κέντρο η forthnet αδυνατει να σας παρέχει την υπηρεσία adsl μιας και με μετρήσεις που καναμε εχετε απο 1 εώς 4 Mbps
Ζητάω να με συνδέσει με τον προϊστάμενο που το είπε αυτο .μολις με συνδέει προσπαθώντας να διατηρήσω την ψυχραιμία μου του είπα να μου επαναλάβει υπεύθυνα αυτά που μου μετέφερε η κοπέλα..
Ο κύριος απορησε με την λέξη " υπεύθυνα" .
Ο κύριος Τ...αλας λοιπον ισχυρίζεται οτι λογω απόστασης δεν μπορούμε να εχουμε πλέον Internet στην Νέα Πεντέλη στον Αγιο Συλλα..
Σε ερωτήματα σχετικά με την βλάβη και γιατι 10+ χρόνια εχουμε κανονικα adsl και μετα την νεροποντή δεν μπορούμε να εχουμε πλέον.. Απαντούσε απανωτά οτι δεν γνώριζε τίποτα..
Γνώριζε να μου πει με σιγουριά όμως οτι στο σπίτι μου δεν μπορω να έχω πλεον υπηρεσία adsl λόγω απόστασης απο το αστικό κέντρο .
Του είπα να με καλέσει μετα απο μια ώρα με νεώτερα στοιχεια κατι το οποίο δεν έπραξε.
Οφείλω να ομολογήσω οτι μιλησα πολυ εντονα στον κύριο τ...αλα μετα απο το πόρισμα το οποίο έβγαλε χωρίς να τον εξύβρισω φυσικα.
Δεν πίστευα σε αυτο που άκουσα πραγματικα..και δεν θέλω να το σχολιάσω
Τόσα χρόνια είχαμε adsl απο το 2002 με min συγχρονισμο στα 2700 και τελευταια 2900 με 3100Mbps και μετα την προσφατη βροχή απομακρύνθηκε το αστικό κέντρο και μαζί του και το σπίτι μου....!
Με κάλεσαν απο το κατάστημα του Γερακα μετα απο καποιες ωρες και μια ευγενέστατη επίσης υπάλληλος μου είπε οτι Δευτερα θα έρθει τεχνικός τους.
Φυσικα όφειλαν να είχαν στείλει τεχνικο την ιδια στιγμή και οχι απο Δευτέρα..αυτο ειναι άλλο θέμα..
Οταν της ανέφερα το συμβάν με τον κύριο Τ...αλλά μου είπε οτι δεν γνωρίζει κατι όπως και τα στοιχεία του υπαλλήλου τον οποίο μου προώθησαν ως προϊστάμενο.
Σας δηλωνω υπευθυνα οτι μετέφερα ακριβως αυτα που ειπωθηκαν με αντικειμενικοτητα και χωρις την παραμικρη διαστρεβλωση της αληθειας.
Δεν θα απαντήσω σε σχόλια χρηστών του φόρουμ πλέον ο καθένας ας διαμορφώσει την άποψη του όπως αυτός αντιλαμβάνεται .
Σκοπός μου ειναι η ενημέρωση των καταναλωτών απέναντι σε μια αντιμετώπιση που δεν μπορώ να καταλάβω όσο ψύχραιμος και λογικός άνθρωπος και αν είμαι.
Ο καθένας με την δική του αντίληψη ας βγάλει τα δικα του συμπέρασμα. Δεν έχω να προσθέσω κατι άλλο πέραν του κειμένου που θα παραθέσω.
Συνοπτικά το προβλημα ξεκινάει απο τις 22 /2 όπου είχαμε την καταιγίδα στη Αττική και 25/2 δηλώθηκε η βλάβη στο τηλεφωνο και στο adsl.
Για να μην μακρηγορώ μετα απο μερες ήρθε μονο το τηλεφωνο 7/3 και 8/3 ήρθε μήνυμα απο forthnet οτι αποκαταστάθηκε η βλάβη . Λεπτομέρειες εδω
http://www.adslgr.com/forum/threads/708307-Forthnet-μια-απαράδεκτη-εταιρεία-χωρίς-ίχνος-υπερβολής-διαβάστε-και-θα-καταλάβετε-τι-εννοώ
Το πρόσφατο κομμάτι και πιο ουσιαστικό που πραγματικα ξεπερνάει την δική μου λογική ειναι το παρακάτω.
Τελευταία ενημέρωση 8/3 ..
Λαμβανω μήνυμα απο forthnet σήμερα το πρωί οτι αποκαταστάθηκε η βλάβη.
Κοιτάζω το router καμια απόκριση απο το broadband..να υπενθυμίσω οτι έχω τηλεφωνο απο χθες.
Καλώ στο τεχνικό τμήμα με εξυπηρετεί μια ευγενέστατη κοπέλα και αφού κανουμε τις απαιτούμενες ενέργειες για ακομη μια φορα ,δεν βγάζει άκρη και με βάζει σε αναμονή για να συμβουλευτεί τον προϊστάμενο της όπως επακριβώς μου είπε..
Μετα απο λίγο έρχεται η κοπέλα και εμφανως τρακαρισμενη μου μεταφέρει αυτα που της είπε ο προϊστάμενος.
"δυστηχως λογω απόστασης απο το αστικό κέντρο η forthnet αδυνατει να σας παρέχει την υπηρεσία adsl μιας και με μετρήσεις που καναμε εχετε απο 1 εώς 4 Mbps
Ζητάω να με συνδέσει με τον προϊστάμενο που το είπε αυτο .μολις με συνδέει προσπαθώντας να διατηρήσω την ψυχραιμία μου του είπα να μου επαναλάβει υπεύθυνα αυτά που μου μετέφερε η κοπέλα..
Ο κύριος απορησε με την λέξη " υπεύθυνα" .
Ο κύριος Τ...αλας λοιπον ισχυρίζεται οτι λογω απόστασης δεν μπορούμε να εχουμε πλέον Internet στην Νέα Πεντέλη στον Αγιο Συλλα..
Σε ερωτήματα σχετικά με την βλάβη και γιατι 10+ χρόνια εχουμε κανονικα adsl και μετα την νεροποντή δεν μπορούμε να εχουμε πλέον.. Απαντούσε απανωτά οτι δεν γνώριζε τίποτα..
Γνώριζε να μου πει με σιγουριά όμως οτι στο σπίτι μου δεν μπορω να έχω πλεον υπηρεσία adsl λόγω απόστασης απο το αστικό κέντρο .
Του είπα να με καλέσει μετα απο μια ώρα με νεώτερα στοιχεια κατι το οποίο δεν έπραξε.
Οφείλω να ομολογήσω οτι μιλησα πολυ εντονα στον κύριο τ...αλα μετα απο το πόρισμα το οποίο έβγαλε χωρίς να τον εξύβρισω φυσικα.
Δεν πίστευα σε αυτο που άκουσα πραγματικα..και δεν θέλω να το σχολιάσω
Τόσα χρόνια είχαμε adsl απο το 2002 με min συγχρονισμο στα 2700 και τελευταια 2900 με 3100Mbps και μετα την προσφατη βροχή απομακρύνθηκε το αστικό κέντρο και μαζί του και το σπίτι μου....!
Με κάλεσαν απο το κατάστημα του Γερακα μετα απο καποιες ωρες και μια ευγενέστατη επίσης υπάλληλος μου είπε οτι Δευτερα θα έρθει τεχνικός τους.
Φυσικα όφειλαν να είχαν στείλει τεχνικο την ιδια στιγμή και οχι απο Δευτέρα..αυτο ειναι άλλο θέμα..
Οταν της ανέφερα το συμβάν με τον κύριο Τ...αλλά μου είπε οτι δεν γνωρίζει κατι όπως και τα στοιχεία του υπαλλήλου τον οποίο μου προώθησαν ως προϊστάμενο.
Σας δηλωνω υπευθυνα οτι μετέφερα ακριβως αυτα που ειπωθηκαν με αντικειμενικοτητα και χωρις την παραμικρη διαστρεβλωση της αληθειας.
Δεν θα απαντήσω σε σχόλια χρηστών του φόρουμ πλέον ο καθένας ας διαμορφώσει την άποψη του όπως αυτός αντιλαμβάνεται .