Growing Up with the Rolling Stones

10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
... Δεν εντυπωσιάστηκα . Μάλλον βαρέθηκα . Ηδη άλλωστε , όπως κατ' επανάληψη έχω πεί , είχα έρθει σε επαφή με την Μεγάλη Μουσική - Genesis , Yes , Van der Graaf , SOFT MACHINE κλπ - οπότε τι να μας πουν κι οι Stones.....

Το ίδιο πάθαινα και 'γώ. Βρισκόμουν βέβαια και σε μιά ηλικία που ζούσα όπως έπαιζαν οι Stones οπότε μου φαινόταν κοινότυποι. Βλέπεις, ψάχναμε το διαφορετικό και αυτοί ήταν σα να κοιτάζομαι στον καθρέφτη, συνέβαινε αυτό που λένε τα όμοια απωθούνται. :grinning-smiley-043

Το "διαφορετικό" βέβαια το βρήκα στους παραπάνω κυρίους :BDGBGDB55: , τα prog ήταν το απόλυτο τριπάκι γιά πολλά χρόνια. Και στα "κατεβατά" κείμενα του Captain και του Frank. Με το ανάλογο τίμημα φυσικά: μόλις την τελευταία δεκαετία μπόρεσα να ακούσω τρίλεπτα ριφάκια και δίστοιχα.


Υ.Γ
Το εξώφυλλο του Fingers ήταν πράγματι πολύ ιδιότυπο, το φερμουάρ κατάβαινε μέχρι τη μέση γιά να φαίνεται το εσώρουχο και είχε πολύ μεγάλα δόντια, μεταλλικά. Σα να το κρατώ ακόμη στα χέρια μου είναι. Αλλά οι εντυπώσεις έφταναν μέχρι εκεί.
Το Exile είναι ένας διαφόρετικός Stones δίσκος, όπως και στο εξώφυλλο ακούγεται μεμιάς σαν κολάζ γεμάτο βρόγχους (σαν μιά διαδικασία χορού πριν σβήσει το φώς, σαν τον Ζάλογκο - σαν τέτοιο μάλλον θα του ταίριαζε το εξώφυλλο του Prayers on Fire). Η ηχητική ποιότητα παύει να σε απασχολεί (τα περισσότερα χρόνια άλλωστε την βγάλαμε σε κράσπεδα αραχτοί). Τώρα που απολέσαμε την τσογλανιά ίσως είναι πολύ αργά, μιά απόπειρα επανάληψης όμως μάλλον του αξίζει.

... μοιάζει να έχει συλλάβει και να έχει αιχμαλωτίσει μέσα στις στροφές του όλη αυτή την ακραία ηδονιστική ατμόσφαιρα της αυτοκαταστροφής...

Κώστα, όλο το κείμενο είναι γιά καδράρισμα, γιά το παραπάνω όμως σου χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Κώστα Λύμπε, επέτρεψέ μου να σου πω ότι δεν γράφεις "κείμενα" ή reviews ή όπως θες πέστα... Εγώ σε θεωρώ σκηνοθέτη (ξέρω πως θα καταλάβεις με τι τρόπο το λέω;) που αντί για κάμερα και φιλμ διαθέτει πληκτρολόγιο. :worshippy:

Υ.Γ.
Ένα απο τά πιό προσωπικά κείμενα τού Κώστα.:grinning-smiley-043

αντε Κώτσο, you made my day.


Και δεν πετάω λέξη (από αυτά που έγραψες)



λοιπόν κόψτε το γλείψιμο και κάντε καμιά δουλειά....:grinning-smiley-043

(κοινώς γράφετε....):grandpa:
 
Last edited:

Γιώργος Κουν.

Supreme Member
19 June 2006
8,024
Αιγάλεω
attachment.php


(Λεπτομέρεια εσωφύλλου)
 

Attachments

  • fatsess.jpg
    fatsess.jpg
    103.8 KB · Views: 100
Last edited:

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
εκείνη την εποχή, ό,τι ήταν σε μπουκάλι ηταν drugs.
όπως και ό,τι είχε κιθάρα rock n roll...
 
27 June 2006
7,771
Re: Απάντηση: Re: Growing Up with the Rolling Stones

Δεν το ειχες??????????? :slapface::slapface:



με τα αμιγώς κλασσικούρια δεν τα πάω καλά εγώ και κανένας του κύκλου..

..αλλά για αυτό είμαστε εδώ, για να ψήνουμε ο ένας τον άλλο!
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
μιά που κάνατε όλοι τις εξομολογήσεις....
γιά να θυμηθώ και εγώ...

ακόμα θυμάμαι τη βραδιά που προσπάθησα να μείνω άγρυπνος γιά να ακούσω το satisfaction από το radio monte carlo. Τελικά το είχε ηχογραφήσει ο αδερφός μου και το άκουσα το πρωί....
Την εποχή 66 οι stones και οι beatles πηγαίνανε στο νήμα βήμα βήμα... rain και paperback writer οι τέσσερις yesterday's papers και paint it black οι 5...
Στην πολυκατοικία εγώ και ο αδερφός μου ήμασταν φαμπικοί και ένα άλλο παληκάρι 6-7 χρόνια πιό μεγάλος (καλή του ώρα, τον έφαγε η κακιά αρρώστεια) στοουνάς.
Οι δίσκοι (οι μεγάλοι δίσκοι) έρχονταν δανεικοί στο σπίτι ή τους βλέπαμε σπάνια σε πάρτυ.
Όταν το 1970 ξεκίνησα τη δική μου δισκοθήκη (με τη Ρυθμολογία ! πρώτο δίσκο) με πήρε κάποια χρόνια να ζυγίσω το σχόλιο του ΝΜΕ και την περίφημη λίστα των 100. Τότε το ΝΜΕ ήταν γιά μένα κάτι σαν ευαγγέλιο (και το Melody Maker γιά τους φλώρους - αναγκαζόμουνα να το αγοράσω όταν τα 2-3 αντίτυπα που έφερνε ο Μόλχο τελειώνανε - άραγε ΠΟΙΟΙ παίρνανε τα άλλα δυό ?)
Ετσι ο πρώτος δίσκος που έπρεπε να παρω από stone ήταν το exile...
Τα συναισθήματα αυτά που περιέγραψε μέχρι κεραίας ο Κουν.
Είχα ήδη σε κασσέτες το sticky fingers ενώ στις Κυριακάτικες συναυλίες που παίζαμε κάθε συγκρότημα ξεκίναγε με Gold coast slave ship bound for cotton fields...
Μετά πήρα το it's only rcok n' roll και στανιάρισα κάπως...
Το exile έμεινε εκεί, σαν κάτι απόμακρο και απλησίαστο.
Φτιαγμένο γιά πολύ λίγους. Που ίσως δεν ήμουνα μέσα σ αυτούς...
 

petros_m

Supreme Member
18 June 2006
8,210
Αλιμος
Eιλικρινα, δε σας καταλαβαινω. Τι το τοσο διαφορετικο εχει αυτος ο δισκος που τον κανει απλησιαστο ή περιεργο ή δεν ξερω κι εγω τι αλλο? Προσωπικα, πιο "περιεργο" θεωρω το Their satanic... Mια χαρα κανονικος δισκος ειναι το Exile, εκτος ισως απο το οτι δεν εβγαλε μεγαλη επιτυχια σε single. Κατα τα αλλα, ειναι γεματος καταπληκτικα τραγουδια, οπως το Loving Cup, ας πουμε. Βεβαια, εγω δεν ημουν εκει οταν κυκλοφορησε και ετσι δεν ξερω τι θα περιμενα να ακουσω απο τον επομενο δισκο των Stones και τι ακουσα τελικα. Λετε αυτο να κανει ολη τη διαφορα? Δεν ξερω, αλλα δε νομιζω κιολας.
 
Last edited:

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
περίεργος είναι ένας δίσκος όταν ξέρεις τι προηγήθηκε και τι ακολούθησε....
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
εδώ υπήρχε και μιά βρώμικη ιστορία με τον Alan Klein, μεγάλο γάτο και καταχραστή της μουσικής βιομηχανίας...
τους έβαλε κάτω από τη μύτη τους ένα συμβόλαιο, όταν αυτοί προσπαθούσαν να γλυτώσουν από την decca και ουσιαστικά τους πήρε όλα τα δικαιώματα της 10ετίας...
οπότε μιά καλή ευκολη λύση ήταν να του πασάρουν κομμάτια από τα πανέρια της εποχής 68 -70. Αντίθετα, δικαιώματα από κομμάτια όπως το wild horses ή το brown sugar τα καταβρόχθισε ο μικρός (Klein)....
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
είναι, Πέτρο, αυτό που έχουμε γράψει κατά καιρούς...
Είναι μιά εποχή που τη ζήσαμε στη βράση της.
Το 72 βγήκε ο δίσκος, τον ακούσαμε στο ράδιο και μέσα σε ένα δυό χρόνια το ΝΜΕ τον έβγαλε πρώτο στα 100 ροκ όλων των εποχών.
Με ξένισε, διότι όπως είπα προηγήθηκε το sticky, γιά μένα συνθετικά, μουσικά, ενορχηστρωτικά, εκτελεστικά το πιό άρτιο που κάνανε.
Το exile, στην αρχή αδιανόητα, ήταν απόκοσμο και σκληρό σαν την ωμή αλήθεια που στη συνέχεια μάθαμε το γιατί.
Όμως η οργή αυτή, που όπως είπε ο Κώστας, έδειχνε και το τέλος της εποχής της αθωότητας γιά τους stones (ναι κάποτε ήταν κι αυτοί αθώοι) είχε έρθει.
Όταν νοιώθεις ότι το χέρι έχει μπεί βαθειά πίσω στο παντελόνι σου, εσύ που νόμιζες ότι ήσουν κάτι διαφορετικό, βγάζεις μιά δύναμη προς τα έξω, που φαίνεται...
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
απ τη wiki....

Richards' steadily growing addiction began to inhibit his ability to perform, often leading the band having to record in altered forms without every member present. A notable instance was the recording of one of Richards' most famous songs, "Happy". Recorded in the basement, Richards said in 1982, "'Happy' was something I did because I was for one time EARLY for a session. There was Bobby Keys and Jimmy Miller... We had nothing to do and had suddenly picked up the guitar and played this riff. So we cut it and it's the record, it's the same. We cut the original track with a baritone sax, a guitar and Jimmy Miller on drums. And the rest of it is built up over that track. It was just an afternoon jam that everybody said, 'Wow, yeah, work on it'".
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Τους Stones όπως τους Beatles και άλλους τους έζησα στη δεκαετία του 60. Για μένα τέλειωσαν το 1970 με το Let it Bleed. Μετά πρόσθεσα και το Sticky Fingers. Τίποτε άλλο δεν θεώρησα αξιόλογο μετά από το Sticky Fingers. Εκεί τέλειωσαν οι Stones.Λ.Σ.
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Καθώς βλέπω μιά απολογιστική - εξομολογητική διάθεση να θυμηθούμε και πάλι - ευκαιρίας δοθείσης - τα χρόνια τα παλιά και καλά , όπως κατά τεκμήριο είναι αυτά για τον άνθρωπο , δεδομένης της επιλεκτικότητας της μνήμης - ας πω κι εγώ τα δικά μου .
Το πρωτο Stones που αγόρασα ήταν το αμέσως επόμενο , το "Goat's Head Soup". Μάλιστα , μιά και όπως θυμούνται οι περισσότεροι "ηλικιωμένοι" εδώ μέσα , οι δίσκοι τότε ερχόντουσαν σε ένα ή δυο αντίτυπα το πολύ σε κάθε μαγαζί , αναγκάστηκα , μια και το κατάστημα που τον είχε διέθετε μόνο ένα αντίτυπο , να τον πάρω με ένα μικρό κολλημένο χαρτάκι στο πρωτο τρακ -το οποίο όπως με διαβεβαίωσε η πωλήτρια θα έφευγε αν το έτριβα με λίγο καθαρό οινόπνευμα. Τέλος πάντων το χαρτάκι δεν έφυγε ποτέ τελείως , αλλά η κεραμικού τύπου βελόνα του μονοφωνικού Grundich που είχα τότε - 13χρονο παιδί γαρ - λόγω του μεγάλου βάρους της κατάφερε κάποια στιγμή να το περάσει κι έτσι όλα ήταν εντάξει.
Οπως τις περισσότερες φορές σ' εκείνες τις ηλικίες , δεν μου είχαν αρέσει όλα τα τραγούδια , οπότε άλλα τα έπαιζα και άλλα όχι. Μετά ήρθε ο καιρός του "It' s only rock ' n ' roll" , του "Black 'n' blue" κι όσο περνούσανε τα χρόνια , τόσο χειρότερους δίσκους έβγαζαν οι Stones. Kάποια στιγμή πηγαίνοντας προς τα πίσω , αγόρασα και το "Sticky fingers" χωρίς φυσικά το φερμουάρ - ούτε καν ήξερα ότι κυκλοφορούσε με τέτοιο die-cut εξώφυλλο . Με το "Exile..." καμμία σχέση παρά μόνον επιδερμική . Τόχε ένας φίλος και βάζαμε το Rocks Off στα πάρτυ . Με το πρόγραμμα ανταλλαγής δίσκων μεταξύ φίλων , μου τόδωσε να το ακούσω όλο - και το δικό του πικ απ χάλια ήταν οπότε δεν ανησυχούσαμε τότε μην χαλάσει ο δίσκος . Και τ' άκουσα. Δεν εντυπωσιάστηκα . Μάλλον βαρέθηκα . Ηδη άλλωστε , όπως κατ' επανάληψη έχω πεί , είχα έρθει σε επαφή με την Μεγάλη Μουσική - Genesis , Yes , Van der Graaf , SOFT MACHINE κλπ - οπότε τι να μας πουν κι οι Stones. Είχαμε και κάτι γνωστούς τότε που έπαιζαν σε ένα γκρουπ - και φυσικά παίζαν Stones και Reed - κι όλο μαλώναμε για το ποιοί είναι καλύτεροι ( το progressive ή οι Stones )και μετά ο καθένας σπίτι του άκουγε την μουσική που του άρεζε .
Πολλά χρόνια μετά σε μιά επανέκδοση αγόρασα το "Exile..." τάκουσα μερικές φορές , συνέχισε να με τρελλαίνει το Rocks Off αλλά τα υπόλοιπα κομμάτια μου φαινόντουσαν υποδεέστερα . Φυσικά διάβαζα τις κριτικές και τους διθυράμβους .
Τώρα , στα γεράματα , που κατάφερα να εκτιμήσω τους Beatles και τους Stones περισσότερο απ' ό,τι στα νιάτα μου , το ξανάβαλα . Οι ιδιοτροπίες των γηρατειών έκαναν πρώτες πρωτες την εμφάνιση τους . Τι μάπα ηχογράφηση είναι αυτή ; Τι χάλια που ακούγεται ... Ε , θα το πάρω σε remaster είπα , γιαπωνέζικο νάχει και χάρτινο εξώφυλλο - απομίμηση του LP. Για να δούμε ....

Εχοντας , εν τω μεταξύ , αγοράσει το Γιαπωνέζικο remaster της Toshiba ( που δεν είναι ακριβώς γιαπωνέζικο , αλλά από τον Bob Ludwig , απλώς ηToshiba το κυκλοφόρησε σε χάρτινο εξώφυλλο και συν τοις άλλοις έκανε εκείνα τα περίεργα βουντού που κάνουν τα γιαπωνέζικα cd να ακούγονται καλύτερα από τα άλλα ) , και έχοντας το ακούσει μονοκοπανιά 6 φορές από την Πέμπτη που μας πέρασε , οφείλω να τοποθετηθώ , εκ νέου.
Οχι βέβαια ως προς το αδιαμφισβήτητο και έχοντος προσλάβει χαρακτήρα αξιώματος , γεγονός ότι το Exile on Main St είναι ένα από τα καλύτερα - αν όχι το καλύτερο Lp της ροκ εν ρολ ιστορίας και μυθολογίας . Αλλά ως προς το γιατί είναι .
Διότι ο δίσκος περιλαμβάνει 18 αριστουργήματα που συνόψισαν, επαναπροσδιόρισαν , υιοθέτησαν και εξέλιξαν κάθε είδους -ροκ, μπλούζ , κάντρυ , σόουλ κλπ -φόρμα σε ένα απίστευτα υψηλό επίπεδο , ανακατεμένο με sex , booze , drugs και την εκρηκτική προσωπικότητα των Jagger / Richards.
Κατ' ουσίαν και με απλά λόγια το Exile αποδεικνύει ότι οι Stones εκείνης της περιόδου , έτρωγαν με περισσή ευκολία για πρωϊνό , πέντε Ντύλαν , δέκα Gram Parsons , είκοσι Band καθώς και οποιονδήποτε άλλο , τρανό ή όχι , επίδοξο ή όχι , διάσημο ή άσημο διεκδικητή του τίτλου "ο σημαντικότερος ροκ εν ρολ καλλιτέχνης" . Και το αποδεικνύει διότι το εκπληκτικό αυτό αμάγαλμα ποικιλίας , λεπτοδουλειάς , ωμής ενέργειας είναι ένα ολοκληρωμένο έργο, διαχρονικής εμβέλειας , του οποίου ο απόηχος δεν έσβησε ποτέ .

Και όλα αυτά απο ένα remaster ; Ε ναι . Βγάζω το καπέλλο σε όλους όσοι κατάφεραν να διακρίνουν τον αριστουργηματικο του χαρακτήρα μέσα από την κακιστη ηχογράφηση που είχε οδηγήσει και τον ίδιο τον Jagger να πεί πως δεν του αρέσει ο δίσκος και θα ήταν ευτυχής να μπορούσε να του κάνει μιά άλλη μίξη. Δυστυχώς εγώ ανήκω στην μερίδα εκείνη που δυσκολεύεται να αντιληφθεί ορισμένα πράγματα χωρίς την ακουστική απόλαυση μιάς όσο το δυνατόν πιό άρτιας ηχογράφησης . Το συγκεκριμένο remaster εμένα , μου άνοιξε τα μάτια ( και τα αυτιά ).

( Ασε που απολαμβάνω το cd διότι μπορώ να το ακούω μονοκοπανιά , χωρίς να είμαι υποχρεωμένος να αλλάξω πλευρές - έτσι ακούγεται το Exile ... -bye- )
 
17 June 2006
14,350
Re: Απάντηση: Growing Up with the Rolling Stones

Εχοντας , εν τω μεταξύ , αγοράσει το Γιαπωνέζικο remaster της Toshiba, και έχοντας το ακούσει μονοκοπανιά 6 φορές από την Πέμπτη που μας πέρασε , οφείλω να τοποθετηθώ , εκ νέου.

........Κατ' ουσίαν και με απλά λόγια το Exile αποδεικνύει ότι οι Stones εκείνης της περιόδου , έτρωγαν με περισσή ευκολία για πρωϊνό , πέντε Ντύλαν , δέκα Gram Parsons , είκοσι Band .
Και όλα αυτά απο ένα remaster ; Ε ναι . Βγάζω το καπέλλο σε όλους όσοι κατάφεραν να διακρίνουν τον αριστουργηματικο του χαρακτήρα μέσα από την κακιστη ηχογράφηση Το συγκεκριμένο remaster εμένα , μου άνοιξε τα μάτια ( και τα αυτιά ).

μάλλον και στα Ντύλαν και Band έχεις μείνει με τις παλιές κόπιες και δεν μπορείς να τα επανεκτιμήσεις. :flipout:
γιατί έχουν βγεί και εκεί remasters.

για τον Gram όντως έχεις δίκιο: ήσσονος σημασίας. και από ταλέντο...λίγα πράγματα.
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Growing Up with the Rolling Stones

μάλλον και στα Ντύλαν και Band έχεις μείνει με τις παλιές κόπιες και δεν μπορείς να τα επανεκτιμήσεις. :flipout:
γιατί έχουν βγεί και εκεί remasters.

για τον Gram όντως έχεις δίκιο: ήσσονος σημασίας. και από ταλέντο...λίγα πράγματα.

μπα τα remasters έχω :BDGBGDB55::BDGBGDB55: