HIGH END

Deminio

Senior Member
6 May 2008
319
Γενικότερα , πριν προσέλθετε σε χώρους ακρόασης hi-end συστημάτων πρέπει να γνωρίζετε τις σεξουαλικές διαθέσεις του ιδιοκτήτη του καταστήματος αλλά και τις δικιές σας τάσεις για ζευγάρωμα, την σχέση του με την ισοτιμία δραχμής-δολλαρίου , τις προθέσεις σας για τον 'έρωτα από την πρώτη ακρόαση' ...και να ακονίσετε τις αισθήσεις σας στo πίσω και δεξιά σημείο του πρωκτού σας (sorry) όπου και έχετε το πορτοφόλι σας. Ετσι , μια γεύση του τί είναι hi-end μπορεί να συνδιασθεί με μια άριστη αγορά του θεωρητικού όρου στην πράξη ...όλου του μενού ή επί μέρους πιάτων χωρίς την λήψη zantak ή οικογενειακές ενοχές. Ο hi end ήχος είναι μια απόλαυση που πρέπει να την κυνηγήσουμε.
 
Last edited:

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,763
Π. Φάληρο, Αθήνα
Απάντηση: Re: HIGH END

(μην με παρει κανενας τηλεφωνο παλι) – τις αποψεις μου γραφω, ας γραψει τις δικες του εδώ μεσα
Γ____ω τα πτυχια μου
Αχ αυτες οι εμπορικες πραξεις...


επιτρεψτε μου να γραφω τις αποψεις μου ελευθερα, παρακαλω, δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνουμε παντα.


Αυτό το μήνυμα τα λέει όλα .


Ηλία γράφε ελεύθερα τις απόψεις σου, δεν έχεις ανάγκη κανέναν.

Αστους να χάσουν τον ύπνο τους.
 

THEMILOC

AVClub Enthusiast
6 February 2008
1,179
ΕΛΛΑΔΑ
Όχι. Είναι η πλησιέστερη προσέγγιση της ηχογράφησης.

Όσο και να προσπαθώ στις συναυλίες, ούτε τους δαχτυλισμούς του μπασίστα ακούω, ούτε τα σάλια της Diana Krall, ούτε τίποτα άλλο από αυτά που ακούμε στο σύστημά μας. Αν ακούσεις τα τσοχάκια του πιάνου μάλλον θα καταλήξεις με κάποιο σφυράκι να σου χτυπάει τα δόντια ή με την ασφάλεια του χώρου που θα σε βγάζουν έξω από το πιάνο.
Αν η ηχογράφηση ήταν σε συναυλιακό χώρο και γίνονταν με δύο μικρόφωνα μόνο σε θέση ακρόασης όλο και κάτι που θα έμοιαζε με τη συναυλία θα ακούγαμε...

Εύγε Tzimisce για την διευκρίνηση. Την ηχογράφηση ακούμε και όχι το πραγματικό συμβάν.
Το χόμπυ μας στηρίζεται στον όσο το δυνατόν περισσότερο ρεαλισμό.
Ο κυριώτερος παράγοντας γι αυτό είναι τα ηχεία και το σπουδαιότερο
χαρακτηριστικό τους η ισσοροπία.
Προσπαθείστε να ξεχωρίζετε τις
γοητευτικές συνταγές από τις σοβαρές σχεδιάσεις ανεξαρτήτως τιμής.
"Μιά γυναίκα πρέπει να σου αρέσει και το πρωί μόλις ξυπνάει".
Το ψέμα πολλοί αγάπησαν, την αλήθεια πολύ λιγώτεροι γιατί πρέπει να την ανακαλύψουν.
Θ.Ζ.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,305
127.0.0.1
Εύγε Tzimisce για την διευκρίνηση. Την ηχογράφηση ακούμε και όχι το πραγματικό συμβάν.


Ευχαριστώ.
Απλά λόγω του συστήματός μου ακούω λεπτομέρειες που δεν παίζει να ακουστούν σε ένα live.
Τα σάλια της τραγουδίστριας π.χ. μπορείς να τα ακούσεις live μόνο σε πολύ προσωπικές στιγμές μαζί της και σε ορισμένη σεξουαλική περίπτυξη. :BDGBGDB55:


"Μιά γυναίκα πρέπει να σου αρέσει και το πρωί μόλις ξυπνάει".
Το ψέμα πολλοί αγάπησαν, την αλήθεια πολύ λιγώτεροι γιατί πρέπει να την ανακαλύψουν.

Σε αυτό έχω ένα πρόβλημα μιας και έχω λαμπάτο ενισχυτή...
Οπότε είναι καθαρά θέμα το πως θα ξυπνήσει η δικιά μου "γυναίκα". :flipout:

Από εκεί και πέρα εμείς ακούμε την αλήθεια, η οποία είναι το προσωπικό γούστο του κάθε ηχολήπτη. Τι να τα κάνω τα κορυφαία μικρόφωνα όταν πίσω από την κονσόλα ο ηχολήπτης γουστάρει να κάνει τον ήχο πιο "εμπορικό";
Όπου εμπορικός μπορεί να είναι ήχος που ακούγεται καλά μόνο από ένα σύστημα των 200 ευρώ (νταμπαντούμπα τσιζ τσιζ) ή μόνο από ένα σύστημα των 500.000 ευρώ (η αναπνοή του μπασίστα, τα σφυράκια του πιάνου κλπ).

Δεν λέω ότι είναι κακό, ο καθένας τη δουλειά του κάνει. Αλλά ας μην παραμυθιαζόμαστε ότι ακούμε τον ίδιο ήχο με το live event.

Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναπώ...
Οποιοδήποτε σύστημα, σε μία κλασική ηχογράφηση του εμπορίου θυμίζει ζωντανή εκτέλεση στο μέγαρο μουσικής μόνο στο κενό ανάμεσα από τα tracks, ειδικά αν βήχει αυτός που είναι δίπλα σου.
 

Timbre

Senior Member
13 September 2007
513
Απάντηση: Re: HIGH END

..
..
Ο κυριώτερος παράγοντας γι αυτό είναι τα ηχεία και το σπουδαιότερο
χαρακτηριστικό τους η ισσοροπία.
Προσπαθείστε να ξεχωρίζετε τις
γοητευτικές συνταγές από τις σοβαρές σχεδιάσεις ανεξαρτήτως τιμής.
....
Έχω συμφωνήσει πάλι με αυτή την προσέγγιση.
Τώρα αν υπολογίσουμε ότι ο κάθε ακροατής έχει διαφορετικό "σημείο ισορροπίας", βλέπουμε τον λόγο που επιλέγουμε διαφορετικά τα μηχανήματα ήχου και γενικότερα τις διαφορές που εντοπίζουμε στον αναπαραγόμενο ήχο.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ

Supreme Member
29 June 2006
4,393
Οταν κινούμαστε πάνω κάτω μπροστά απο μια ζωντανή ορχήστρα αντιλαμβανόμαστε τους μουσικούς δίπλα μας.
Για περπατήστε πάνω κάτω μπροστά απο τα ηχεία σας.
 

Timbre

Senior Member
13 September 2007
513
Απάντηση: Re: HIGH END

.....
Όταν τα έχεις ξεπεράσει αυτά και τα προβλήματα που σε απασχολούν είναι το βάθος σκηνής, οι ανακλάσεις του χώρου της ηχογράφησης, οι χροιές, το σωστό σβήσιμο της νότας, τότε το σύστημά σου είναι High End.

Σε αυτά φοβάμαι ότι σημαντικότερο ρόλο παίζει η ακουστική του χώρου αναπαραγωγής που είναι υποβιβασμένος από πολλούς 'χομπίστες'

Επειδή βλέπω συχνά να αναφέρεται ότι ένα σωστό σύστημα πρέπει να αναπαράγει σωστά τις χροιές των οργάνων είμαι περίεργος να μάθω πως καταλαβαίνετε το λάθος.....
Δηλαδή αν ακούσετε ζωντανά τον ίδιο καλλιτέχνη να παίζει με δύο διαφορετικά όργανα (παρόμοια) θα καταλάβετε τις διαφορές ?
Πόσο μάλλον όταν παίζει βιολί μαζί με άλλους 2 πχ. ή όταν παίζει σε διαφορετικό χώρο και ακόμη περισσότερο σε διαφορετικά studio ηχογράφησης !

Το "σωστό σβήσιμο της νότας" έχει να κάνει με το πόσο καλό σύστημα έχεις ?
Στο δικό μου hi-fi θα έχει διαφορετικό χρόνο επειδή το αναπαράγει αλλιώς ?

Το "βάθος σκηνής" αλλάζει από στο ίδιο σύστημα αν το τοποθετήσουμε τα ηχεία αλλιώς - ποιο είναι το ιδανικό ?

Τέλος αν μπούμε σε έναν χώρο, σωστά διαμορφωμένο ακουστικά, με ένα πολύ καλό σύστημα αναπαραγωγής και ακούσουμε το ίδιο θέμα, τα συμπεράσματα μας θα είναι κοινά ?
Δηλαδή θα συμφωνήσουμε για την "απόσταση των μουσικών" ή το "σώμα" - "όγκο του οργάνου", την στερεοφωνική εικόνα που δημιουργείται ?
Αν μας ζητηθεί να εκτιμήσουμε τον χώρο που παίζει η μπάντα, θα πούμε όλοι τα ίδια χαρακτηριστικά της ?
 

YioCha

Established Member
5 April 2008
210
Ζωγράφου
Μερικές σκέψεις (κάποιες έχουν αναφερθεί ξανά αλλά τις αραδιάζω με το δικό μου τρόπο):
1) Ο όρος Hi End ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ αναφέρεται στην ρεαλιστικότερη δυνατή αναπαραγωγή ήχου σε όλες τις παραμέτρους του. Συνεπώς Hi End είναι εκείνα και μόνον εκείνα τα συστήματα που o ρεαλισμός της αναπαραγωγής τους είναι απολύτως κορυφαίος.

2) Ασφαλώς η προσέγγιση του ρεαλιστικού αποτελέσματος ξεκινάει απο τη σύλληψη του ήχου. Ένα κορυφαίο σύστημα απλώς θα αναπαράξει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο μιά ηχογράφηση.

2) Πώς μπορούμε να μιλάμε γιά Hi End συσκευές όταν αυτές γιά να αποδώσουν "ρεαλιστικά" πρέπει να συνεργαστούν με κατάλληλη παρέα, αλλιώς το αποτέλεσμα μπορεί να μην έχει απολύτως καμμία σχέση με τον ρεαλισμό? Εντάξει, αν μιά συσκευή έχει συμμετάσχει σε τουλάχιστον ένα Hi End σύστημα, μπορεί ίσως να λέγεται Hi End, με την έννοια του ότι έχει αποδείξει τη δυνατότητά της, υπό προϋποθέσεις να συνεργαστεί με άλλες κατάλληλες συσκευές σε ένα τέτοιο σύστημα. Αλλά η έννοια του συστήματος, της συνέργειας που απαιτείται, θα βρίσκεται πάντα πάνω από τις μονάδες.
Για παράδειγμα φανταστείτε μια υποθετική νέα τεχνολογία "ηχείων", η οποία θα μπορούσε με μιά εφικτή αλλά άγνωστη τεχνολογία ενίσχυσης να ξεπεράσει σε ρεαλισμό τις υπάρχουσες. Αυτά τα υποθετικά (αλλά ενδεχομένως υπάρχοντα ηχεία, πχ NXT) δεν θα χαρακτηριστούν Hi End μόνο και μόνο επειδή δεν γνωρίζουμε να κατασκευάσουμε τον κατάλληλο γι' αυτά ενισχυτή.

3) Ο ρελισμός στην ηχογράφηση και την αναπαραγωγή είναι από μόνος του ένα ολόκληρο κεφάλαιο γιά συζήτηση. Πως διαπιστώνεται με αντικειμενικότητα (για να μπορούμε να συνεννοούμαστε μεταξύ μας)? Πώς πιστοποιείται? κλπ. κλπ.
 

VaSiLiS-T

Supreme Member
10 January 2007
8,209
παλλληηηηηνιηηηη
Re: Απάντηση: HIGH END

Οταν κινούμαστε πάνω κάτω μπροστά απο μια ζωντανή ορχήστρα αντιλαμβανόμαστε τους μουσικούς δίπλα μας.
Για περπατήστε πάνω κάτω μπροστά απο τα ηχεία σας.
άμα σε λέω εγώ ότι χρίζουμε ψυχιατρικής παρακολούθησης !!!
μονό αυτό μας λείπει αδελφέ να φωνάξει η άλλη το ασθενοφόρο ( αυτό από το Δαφνι !!! )
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Γενικά διαφωνώ μ' αυτό το "ψείρισμα της μαϊμούς".

Τα καλά συστήματα και μηχανήματα,πρέπει να σου δίνουν άμεσα μια άλλου επιπέδου συνολική αίσθηση ικανοποίησης(ή μιά έστω σαφή βελτίωση σε σχέση με το τι άκουγες πρίν στο σύστημά σου).Αν όχι δεν υπάρχει λόγος να ασχολείσαι μαζί τους.

Αυτά που γράφουν οι διάφοροι γκουρού των περιοδικών,μπορούν να έχουν κάποια βάση μόνο σε συγκριτικά τέστ ομοειδών μηχανημάτων και με τις ίδιες ηχογραφήσεις.Εννοείται βέβαια,ότι έχουν κι εμπειρία ζωντανής μουσικής και του πώς παίζουν τα όργανα.
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Re: Απάντηση: HIGH END

Οταν κινούμαστε πάνω κάτω μπροστά απο μια ζωντανή ορχήστρα αντιλαμβανόμαστε τους μουσικούς δίπλα μας.
Για περπατήστε πάνω κάτω μπροστά απο τα ηχεία σας.
Επειδή μου αρέσει το περπάτημα και όταν λόγω καιρικών συνθηκών δεν μπορώ να βγω για περπάτημα περπατώ μέσα στο χώρο μου που είναι ευτυχώς 100 τ.μ.και δεν έχω κανένα πρόβλημα με το τί ακούω από τα ηχεία μου στο χώρο μου. Ακούω μια χαρά ΟΠΟΥ και αν βρίσκομαι στο χώρο. Λ.Σ.
 

ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ

Supreme Member
29 June 2006
4,393
Απάντηση: Re: Απάντηση: HIGH END

Επειδή μου αρέσει το περπάτημα και όταν λόγω καιρικών συνθηκών δεν μπορώ να βγω για περπάτημα περπατώ μέσα στο χώρο μου που είναι ευτυχώς 100 τ.μ.και δεν έχω κανένα πρόβλημα με το τί ακούω από τα ηχεία μου στο χώρο μου. Ακούω μια χαρά ΟΠΟΥ και αν βρίσκομαι στο χώρο. Λ.Σ.


Αυτό πρέπει να το δω με τα αυτιά μου.
:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
 

YioCha

Established Member
5 April 2008
210
Ζωγράφου
Απάντηση: Re: HIGH END

Σε αυτά φοβάμαι ότι σημαντικότερο ρόλο παίζει η ακουστική του χώρου αναπαραγωγής που είναι υποβιβασμένος από πολλούς 'χομπίστες'

Επειδή βλέπω συχνά να αναφέρεται ότι ένα σωστό σύστημα πρέπει να αναπαράγει σωστά τις χροιές των οργάνων είμαι περίεργος να μάθω πως καταλαβαίνετε το λάθος.....
Δηλαδή αν ακούσετε ζωντανά τον ίδιο καλλιτέχνη να παίζει με δύο διαφορετικά όργανα (παρόμοια) θα καταλάβετε τις διαφορές ?

Μην αμφιβάλεις καθόλου. Σκέψου ότι πολλοί φίλοι παίζουν μουσική κι αυτό στο οποίο αναφέρεσαι τους είναι απολύτως αυτονόητο!

Πόσο μάλλον όταν παίζει βιολί μαζί με άλλους 2 πχ. ή όταν παίζει σε διαφορετικό χώρο και ακόμη περισσότερο σε διαφορετικά studio ηχογράφησης !

Βεβαιώτατα. Φαίνεται παράξενο? (ή ίσως και τρελό?) Γιά κάποιους αυτά τα πράγματα είναι απλά κομάτια της καθημερινότητάς τους.

Το "σωστό σβήσιμο της νότας" έχει να κάνει με το πόσο καλό σύστημα έχεις ?

Ναι, ένα πραγματικά καλό σύστημα θα πρέπει να αναπαράγει σωστά την ακολουθία πτώσης της έντασης του ήχου.

Στο δικό μου hi-fi θα έχει διαφορετικό χρόνο επειδή το αναπαράγει αλλιώς ?

Ένα μέτριο σύστημα ίσως "βιαστεί" να σβήσει τη νότα ή να την παρατείνει αφύσικα. Αλλά λέω ίσως.

Το "βάθος σκηνής" αλλάζει από στο ίδιο σύστημα αν το τοποθετήσουμε τα ηχεία αλλιώς - ποιο είναι το ιδανικό?

Δυστυχώς διαφέρει από χώρο σε χώρο και από ηχείο σε ηχείο.

Τέλος αν μπούμε σε έναν χώρο, σωστά διαμορφωμένο ακουστικά, με ένα πολύ καλό σύστημα αναπαραγωγής και ακούσουμε το ίδιο θέμα, τα συμπεράσματα μας θα είναι κοινά?
Δηλαδή θα συμφωνήσουμε για την "απόσταση των μουσικών" ή το "σώμα" - "όγκο του οργάνου", την στερεοφωνική εικόνα που δημιουργείται ?
Αν μας ζητηθεί να εκτιμήσουμε τον χώρο που παίζει η μπάντα, θα πούμε όλοι τα ίδια χαρακτηριστικά της ?

Η υποκειμενικότητα θα υφίσταται πάντα. Ό κάθε ένας μας έχει τη δική του μοναδική φυσιολογία κλπ. για το πώς προσλαμβάνει ένα ηχητικό γεγονός. Ακόμα και πεποιθήσεις μας επηρεάζουν τον τρόπο που ακούμε. Αλλά ίσως εκπλαγείς αν δείς πόσο κοντά μπορεί να βρεθούν οι απόψεις έμπειρων ακροατών, σε τέτοιες περιπτώσεις.

Καλές αναζητήσεις
 

Timbre

Senior Member
13 September 2007
513
Μην αμφιβάλεις καθόλου. Σκέψου ότι πολλοί φίλοι παίζουν μουσική κι αυτό στο οποίο αναφέρεσαι τους είναι απολύτως αυτονόητο!

Βεβαιώτατα. Φαίνεται παράξενο? (ή ίσως και τρελό?) Γιά κάποιους αυτά τα πράγματα είναι απλά κομάτια της καθημερινότητάς τους.
Ναι οι μουσικοί είναι φυσικό να έχουν παραπάνω ικανότητες λόγο άσκησης.
Ισχύει όμως το ίδιο και όταν ακούν από 'στερεοφωνικό' ?
 

Lucas Stephanides - Anakrousis

AVClub Addicted Member
16 March 2007
2,118
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: HIGH END

Αυτό πρέπει να το δω με τα αυτιά μου.
:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
Πολύ σωστά. Αν ποτέ βρεθείς προς τα εδώ έλα να με δεις ώστε να αποκτήσεις προσωπική εμπειρία.
Αν θέλεις, δεν ξέρω αν βοηθάει έστω και λίγο, μπες στο θέμα "4η ακρόαση στου Λουκά" [θα κάνεις κλικ σε λινκ] και ακου το βιντεοκλιπ 2 λεπτών που τράβηξε ο Σκαλούμπακας πρόσφατα που με επισκέφτηκε, με μια μικρή ψηφιακά μηχανή. Στο πικάπ παίζει ένας δίσκος του Έλινγτον και ο Σκαλούμπακας κινείτε στο χώρο, ενώ βιντεοσκοπεί. Δες αν αλλάζει τίποτα στον ήχο. Λ.Σ.
 

Χιούστον

Supreme Member
19 November 2006
4,862
Δίπλα στον economides...
Γενικά διαφωνώ μ' αυτό το "ψείρισμα της μαϊμούς".

Τα καλά συστήματα και μηχανήματα,πρέπει να σου δίνουν άμεσα μια άλλου επιπέδου συνολική αίσθηση ικανοποίησης(ή μιά έστω σαφή βελτίωση σε σχέση με το τι άκουγες πρίν στο σύστημά σου).Αν όχι δεν υπάρχει λόγος να ασχολείσαι μαζί τους..

Εγραψες Διονυση. Με δυο λογια τα' πες ολα!
 

Γιώργος ΚΟΨ

AVClub Addicted Member
20 June 2006
2,896
GLYFADA
Ένα ζήτημα που έχει τεθεί πολλάκις, once more, είναι ουτοπία να νομίζεις ότι ακούς ζωντανή μουσική (unplugged) στο σύστημα σου, μόνο ένα ποσοστό της ίσως.
Ποτέ (κατά την γνώμη μου) δεν μπορεί να εξισωθεί η ζωντανή μουσική (unplugged live-φυσικά κυρίως όργανα) με την ηχογραφημένη που προσπαθούμε να αναπαράγουμε στα σπίτια μας.

Για αυτό απολαύστε την ηχογραφημένη μουσική που σας αρέσει από τα συστήματα σας και αυξο-μειώστε την προσέγγιση του φυσικού live ανάλογα με τις επιθυμιες σας, ανάγκες σας, τσέπη σας, οικογένεια σας, ιεραρχίες γενικότερα στη ζωή σας (για να μην χάνετε τον ύπνο σας δηλαδή).

Εν κατακλείδι music is the message, τα μηχανάκια μόνο το μέσον (γοητευτικά για μερικούς, αδιάφορα για άλλους, όχι όμως και να διχάζουν ανθρώπους!!!)
 

YioCha

Established Member
5 April 2008
210
Ζωγράφου
Γενικά διαφωνώ μ' αυτό το "ψείρισμα της μαϊμούς".

Τα καλά συστήματα και μηχανήματα,πρέπει να σου δίνουν άμεσα μια άλλου επιπέδου συνολική αίσθηση ικανοποίησης(ή μιά έστω σαφή βελτίωση σε σχέση με το τι άκουγες πρίν στο σύστημά σου).Αν όχι δεν υπάρχει λόγος να ασχολείσαι μαζί τους.

Αυτά που γράφουν οι διάφοροι γκουρού των περιοδικών,μπορούν να έχουν κάποια βάση μόνο σε συγκριτικά τέστ ομοειδών μηχανημάτων και με τις ίδιες ηχογραφήσεις.Εννοείται βέβαια,ότι έχουν κι εμπειρία ζωντανής μουσικής και του πώς παίζουν τα όργανα.

Συμφωνώ απολύτως αρκεί να μη παραμορφώνουμε τις έννοιες. Γιατί πρέπει ντε και καλά, ότι μας αρέσει και μας ικανοποιεί εμάς να του κοτσάρουμε κι ένα ταμπελάκι "Hi End"? Εγώ αυτό βλέπω τραβηγμένο. Ένα σωρό λέξεις υπάρχουν να περιγράψουν την προσωπική μας ικανοποίησή. Αλλά το πραγματικό Hi End απαιτεί μεγάλο βαθμό αντικειμενικότητας, άρα και ειδικές συνθήκες.
 

YioCha

Established Member
5 April 2008
210
Ζωγράφου
Απάντηση: Re: HIGH END

Ένα ζήτημα που έχει τεθεί πολλάκις, once more, είναι ουτοπία να νομίζεις ότι ακούς ζωντανή μουσική (unplugged) στο σύστημα σου, μόνο ένα ποσοστό της ίσως.
Ποτέ (κατά την γνώμη μου) δεν μπορεί να εξισωθεί η ζωντανή μουσική (unplugged live-φυσικά κυρίως όργανα) με την ηχογραφημένη που προσπαθούμε να αναπαράγουμε στα σπίτια μας.

Για αυτό απολαύστε την ηχογραφημένη μουσική που σας αρέσει από τα συστήματα σας και αυξο-μειώστε την προσέγγιση του φυσικού live ανάλογα με τις επιθυμιες σας, ανάγκες σας, τσέπη σας, οικογένεια σας, ιεραρχίες γενικότερα στη ζωή σας (για να μην χάνετε τον ύπνο σας δηλαδή).

Εν κατακλείδι music is the message, τα μηχανάκια μόνο το μέσον (γοητευτικά για μερικούς, αδιάφορα για άλλους, όχι όμως και να διχάζουν ανθρώπους!!!)

+1000