Δύο πράγματα θα πρέπει να σκεφτείς.
1. Θα επιλέξεις τέσσερα ηχεία atmos ή ύψους ή ιδανικά overhead ή όπως αλλιώς θα λέγονται, πάντως ΤΕΣΣΣΕΡΑ, για να ενεργοποιηθούν τα objects.
Στις ηχομπάρες με την εξαίρεση της Nacamichi dragon που πήρε ειδική άδεια από την Dolby για να χρησιμοποιήσει DSP chip που χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερους επεξεργαστές/ενισχυτές AV - και όλους τους περιορισμούς της - οτιδήποτε παραπάνω από 7.1 προκύπτει από proprietary αλγόριθμό που έχει η κάθε εταιρία, δηλαδή fekse mou kai glistrisa σε ό,τι αφορά την απόδοση του immersive ήχου (δεν' κακό, απλά ό,τι της φανεί της κάθε εταιρίας).
2. Ακόμα κι αν πρόκειται για upfiring ηχεία, ο ηχητικός θόλος που προκύπτει από ΤΕΣΣΕΡΑ ηχεία ύψους είναι καλύτερος από τον θόλο που προκύπτει από μόλις δύο ηχεία ύψους. Είναι πιο 3D το αποτέλεσμα γενικότερα.
3. Bonus feature. Με δύο sub θα σου αποκαλυφθεί ο κόσμος του ομαλού μπάσου σε σχεδόν όλες τις θέσεις ακρόασης. Με ένα τρίτο απλά ξεφεύγει το αποτέλεσμα σε διαστημικό επίπεδο.
1. Θα επιλέξεις τέσσερα ηχεία atmos ή ύψους ή ιδανικά overhead ή όπως αλλιώς θα λέγονται, πάντως ΤΕΣΣΣΕΡΑ, για να ενεργοποιηθούν τα objects.
Στις ηχομπάρες με την εξαίρεση της Nacamichi dragon που πήρε ειδική άδεια από την Dolby για να χρησιμοποιήσει DSP chip που χρησιμοποιούνται σε μεγαλύτερους επεξεργαστές/ενισχυτές AV - και όλους τους περιορισμούς της - οτιδήποτε παραπάνω από 7.1 προκύπτει από proprietary αλγόριθμό που έχει η κάθε εταιρία, δηλαδή fekse mou kai glistrisa σε ό,τι αφορά την απόδοση του immersive ήχου (δεν' κακό, απλά ό,τι της φανεί της κάθε εταιρίας).
2. Ακόμα κι αν πρόκειται για upfiring ηχεία, ο ηχητικός θόλος που προκύπτει από ΤΕΣΣΕΡΑ ηχεία ύψους είναι καλύτερος από τον θόλο που προκύπτει από μόλις δύο ηχεία ύψους. Είναι πιο 3D το αποτέλεσμα γενικότερα.
3. Bonus feature. Με δύο sub θα σου αποκαλυφθεί ο κόσμος του ομαλού μπάσου σε σχεδόν όλες τις θέσεις ακρόασης. Με ένα τρίτο απλά ξεφεύγει το αποτέλεσμα σε διαστημικό επίπεδο.