Re: ΗΧΕΙΑ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ ΚΡΙΚΟΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΕΛΙΞΗ;
-Αυτά για τους παλιούς κατασκευαστές που είχαν κέφι και μεράκι και όρεξη και αγάπη είναι λίγο μπακαλίστικα...Έλεος πια με την παρελθοντολογία και τη λογική του 'μαστρο Μήτσου του μηχανικού που άκουγε με το αυτί τις αποσυγχρονισμένες βαλβίδες'...
-Η αλήθεια είναι πως στον χώρο των ηχείων μιλάμε για εξέλιξη και τεχνολογία που έχει φθάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα με αποτέλεσμα να μπορούμε μ' ένα ζευγάρι ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΗΧΕΙΑ και αντίστοιχης ποιότητας πηγές-ενισχυτικά να απολαμβάνουμε την ηχογραφημένη μουσική σε επίπεδα αληθοφάνειας που πλησιάζουν κατά πολύ την πραγματικότητα(ή το ταλέντο και τη φαντασία του ηχολήπτη)...
-Μην είμαστε υποκριτές...Εδώ μέσα οι περισσότεροι ακούμε ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΜΠΟΥΣΙΚΗ και αυτό σημαίνει πως η μουσική μας έχει ΗΧΟΓΡΑΦΗΘΕΙ από μικρόφωνα και μεγάφωνα ΚΑΙ ΟΧΙ από αληθινά όργανα...Άρα ότι έχει ηχογραφηθεί από τα(ατελή) αυτά όργανα(μικρόφωνα-μεγάφωνα) με τα ίδια(ατελή) όργανα(ηχεία) καλούμαστε να την ακούσουμε...Άρα όλα μια χαρά...
-Όπως πολλές φορές έχω ξαναπεί θα ήταν πιο λογικό όταν ο καθένας μας καταθέτει την άποψή του να παραθέτει και μερικά παραδείγματα που να τεκμηριώνουν την άποψη αυτή...Το θέμα είναι τι εννοούμε εξέλιξη. Εξέλιξη υπάρχει σε ορισμένους τομείς, αυτό είναι βέβαιο. Όμως, η προσωπική μου γνώμη είναι ότι ένα ζευγάρι ηχείων 30ετίας, της τάξης των 2000 USD (στην εποχή του), δεν μπορεί να ξεπεραστεί εύκολα από ένα αντίστοιχο σημερινό ζευγάρι, ακόμη και της τάξης των 5000 euros ή και περισσότερο. Παρ' ότι το σημερινό ζευγάρι διαθέτει ασύγκριτα καλύτερης ποιότητας υλικά κατασκευής και μπορεί να έχει σχεδιαστεί με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή. Και ο λόγος είναι απλός. Οι παλιοί κατασκευαστές είχαν μεράκι, όρεξη, αγάπη, όραμα και άπειρο χρόνο στη διάθεσή τους να πειραματίζονται. Στη σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης τα πάντα τρέχουν με την ταχύτητα του φωτός, οι ανάγκες της πλειοψηφίας των καταναλωτών είναι διαφορετικές και δεν υπάρχει αρκετός χώρος για μηχανικούς ήχου με μεράκι. Υπάρχουν μόνον εταιρείες που θέλουν να τα τσεπώσουν γρήγορα, εύκολα και ακίνδυνα.
Πάντως, σε αντίθεση με τις άλλες ηλεκτρονικές συσκευές που είναι κατά μεγάλη προσέγγιση γραμμικά συστήματα, τα ηχεία και οι χώροι αποτελούν μη-γραμμικά συστήματα, δηλαδή εισάγουν μη-γραμμικές παραμορφώσεις που αντικειμενικά δεν καταπολεμώνται εύκολα. Στις εφαρμογές της ηλεκτροακουστικής η προσπάθεια είναι όλα τα συστήματα/συσκευές να προσεγγίζουν τα ιδανικά χαρακτηριστικά των γραμμικών συστημάτων. Αυτό, ενώ προσεγγίζεται ικανοποιητικά από τις περισσότερες μοντέρνες συσκευές, δεν επιτυγχάνεται εύκολα από τα περισσότερα ηχεία του εμπορίου. Εδώ έρχεται και παίζει η ψηφιακή ισοστάθμιση των συστημάτων/χώρων.
-Αυτά για τους παλιούς κατασκευαστές που είχαν κέφι και μεράκι και όρεξη και αγάπη είναι λίγο μπακαλίστικα...Έλεος πια με την παρελθοντολογία και τη λογική του 'μαστρο Μήτσου του μηχανικού που άκουγε με το αυτί τις αποσυγχρονισμένες βαλβίδες'...
-Η αλήθεια είναι πως στον χώρο των ηχείων μιλάμε για εξέλιξη και τεχνολογία που έχει φθάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα με αποτέλεσμα να μπορούμε μ' ένα ζευγάρι ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΗΧΕΙΑ και αντίστοιχης ποιότητας πηγές-ενισχυτικά να απολαμβάνουμε την ηχογραφημένη μουσική σε επίπεδα αληθοφάνειας που πλησιάζουν κατά πολύ την πραγματικότητα(ή το ταλέντο και τη φαντασία του ηχολήπτη)...
-Μην είμαστε υποκριτές...Εδώ μέσα οι περισσότεροι ακούμε ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΜΠΟΥΣΙΚΗ και αυτό σημαίνει πως η μουσική μας έχει ΗΧΟΓΡΑΦΗΘΕΙ από μικρόφωνα και μεγάφωνα ΚΑΙ ΟΧΙ από αληθινά όργανα...Άρα ότι έχει ηχογραφηθεί από τα(ατελή) αυτά όργανα(μικρόφωνα-μεγάφωνα) με τα ίδια(ατελή) όργανα(ηχεία) καλούμαστε να την ακούσουμε...Άρα όλα μια χαρά...