sokmav
AVClub Fanatic
- 5 February 2012
- 14,227
Νομίζω πως οι άμεσοι εκταμιευτές δικαιούνται να έχουν κάποιο άκουσμα μαζί τους και περισσότερο χρόνο στην καρέκλα του εκθέτη, σε σχέση με τους απλούς συλλέκτες εμπειριών. Τώρα αν κάποιος απασχολεί αντιπροσώπους και μηχανήματα μόνο και μόνο για "κριτική", δε το βρίσκω σωστό.
Όποιος ενδιαφέρεται για κάτι,δεν θα σταθεί στην έκθεση μόνο,θα πάει να το ακούσει και prive με τις μουσικές του και με όλα του.
Εγώ γενικά με την κριτική δεν τα έχω και πολύ καλά πάντως.
Εκτός και περιπτώσεων απάτης,snake oil,κλπ,πιστεύω πως δεν υπάρχουν ούτε κατηγορίες,ούτε κλάσεις,ούτε συγκρίσεις.
Υπάρχουν πολύ απλά,διαφορετικές ανάγκες και γούστο.
Κι εκεί πάμε να πάρουμε μια γεύση από την άποψη που έχει ο καθένας για τον ήχο.
Και φυσικά δεν ξεχνάμε με τίποτα,πως τον ήχο τον ορίζει πρώτα ο χώρος,ειδικά αυτά τα ψιλολόγια που ψειρίζουμε στο χόμπι μας.
Οκ,ομολογώ πως μας βολεύει να το ξεχνάμε,χρόνια ολόκληρα δεν είχε μπει ποτέ στην εξίσωση παρά από λίγους μόνο.
Αλλά μερικές φορές πρέπει να παραδεχόμαστε την σκληρή αλήθεια.
Παράδειγμα τα Grimm (τα οποία μου άρεσαν και πέρυσι σαν concept και το είχα πει ).
Μια καθόλου εντυπωσιακή οπτικά κατασκευή η οποία όμως βάζει στην εξίσωση τον χώρο,κλπ. (δεν πιστεύω να χάλασε τους πιουρίστες το DSP,έτσι; ) και παίζει πολύ-πολύ καλά.
Πιστεύω βεβαίως πως ζητάει πολλά,αλλά ας το αφήσουμε αυτό.
Σε αυτές τις εκθέσεις,για εμένα έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία η διάθεση για βοήθεια και ο καλός τρόπος των εμπόρων.
Όπως λένε και στο marketing άλλωστε,πρώτα πουλάς εαυτό και μετά προϊόν.
Η κριτική λοιπόν είναι άτιμο πράγμα.
Δεν μπορεί να υπάρξει στο ίδιο δωμάτιο με την αλλαγή ενός σκαμπό,θα υπάρξει κάπου με 4750982 αστάθμητους παράγοντες;
Εκτός πια αν υποστηρίξει κάποιος το θεϊκό που είχα ακούσει κάποτε εδώ από κάποιο μέλος που του το είπε κάτοχος...
Πως κάποια μηχανάκια δηλαδή ξεφεύγουν από τους φυσικούς νόμους. (The truth is out there... :flipout: )