Καλλιτέχνες με ελεύθερη πτώση κατ ευθείαν σε κενό έμπνευσης!

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,974
'.... υπάρχει μια διαφορά από ηλικιακής απόψεως αγαπητέ μου....μην κρίνεις εξ ιδίων.... ''


Παραδέχεσθε αγαπητέ ότι είσθε εις γκρινιάρης γεροξούρας ;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
17 June 2006
14,350
'.... υπάρχει μια διαφορά από ηλικιακής απόψεως αγαπητέ μου....μην κρίνεις εξ ιδίων.... ''


Παραδέχεσθε αγαπητέ ότι είσθε εις γκρινιάρης γεροξούρας ;


Μην είσαι τόσο ευγενικός καλέ μου. Το μαστίγιο please. Μπας και υπάρχουν και τιποτα άλλες σαρκικές χαρές να τις ανακαλύψουμε :joker:
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,735
πετρουπολη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καλλιτέχνες με ελεύθερη πτώση κατ ευθείαν σε κενό έμπνευσης!

Κάθε άλμπουμ των Stones είχε δύο με τρία killer tracks, ήταν σαφώς εστιασμένο και, από άποψη απήχησης, πολύ πιο ..."διεθνιστικό" από εκείνα του Bowie. Ο οποίος Bowie ήταν μια ταξιδιάρα ψυχή, ένας απρόβλεπτος χαμαιλέων που τη μία αποφάσιζε ν ασχοληθεί με το ρ'ν'ρ, την άλλη με το funk κι άλλοτε πάλι ντιλετάντης ηθοποιός, ζωγράφος, avant-garde artist, you-name-it, και, συνήθως, με μέτρια αποτελέσματα. Ενας superstar σίγουρα, Ego-tripping - αλλά cult του κερατά, ποτέ δεν κατάλαβα πως έπεισε τους βρετανούς, πόσο μάλλον τους υπόλοιπους από εμάς, όσους έπεισε δηλαδή. Καταλαβαίνω τις κατά καιρούς μάσκες που φορούσε και πόσο γοητευτικές μπορούν να είναι για κάποιους. Η περίφημη τριλογία του Βερολίνου, από έναν καραβοτσακισμένο καλλιτέχνη που είχε πάει εκεί να μαζέψει τα κομμάτια του, εσωτερικά και άλλα, ζωγράφιζε, κυκλοφορούσε με ποδήλατο και ανακάλυψε και τους Kraftwerk, Ναι σε όλα. Αλλά η τριλογία, στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον, σαν σούμα είναι λιγότερη από τα επί μέρους. Την ίδια εποχή κυκλοφορούσαν δίσκους οι Talking Heads, οι Television, ο Beefheart έβγαλε το Shiny Beast, ξεκινούσε η τρίτη, εκπληκτική περίοδος των Fleetwood Mac, o Elvis Costello έβγαλε το This Year's Model και οι Clash το Give 'em Enough Rope, οι Blondie το Parallel Lines, οι Funkadelic το One Nation Under a Groove και η Patti Smith το Easter. Αν μαζέψω όλα όσα μου άρεσαν από τα 29 -νομίζω...- άλμπουμ του Bowie, φτιάχνω μόλις ένα cd και κάτι. Του πιστώνω το ότι ξαναέστησε στα πόδια του τον Lou Reed και τον Iggy -αν και, με την παραγωγή του στο Raw Power, παίζει και να κατέστρεψε ένα από τα πιο σπουδαία ρ'ν'ρ άλμπουμ όλων των εποχών- και ήταν ο πρώτος που διέβλεψε πόσο τρομαχτικά μεγάλο γκρουπ ήταν οι Devo.

Να συμπληρωσω στην τελευταια σου προταση οτι ηταν και απο τους λιγους που αγαπησε και καταλαβε τον Scott Walker.

Στα υπολοιπα που γραφεις το οτι δεν εμεινε στασιμος εμενα μου λεει πολλα.Τοσα ωστε να μην τον βάλω στην "ελευθερη πτωση".Μου φαινεται οτι παρα ειστε αυστηροι.

Και επειδη δεν εχω καταλαβει,τελικα ποσα καλα αλμπουμ χρειαζονται για να μην μπει ενας μουσικος στην κατηγορια αυτη?

Kαι τι εννοουμε οταν λεμε καλα αλμπουμ?Καθε αλμπουμ να βρισκεται στην πρωτοπορεια κανοντας αλματα απο το προηγουμενο?

Ας πιασουμε τον Bowie.Αν παρουμε την αποψη του Τσιφ που τον "τελειωνει" στο Aladdin Sane μιλαμε για 5 σπουδαια αλμπουμ.
Αν παμε μεχρι το Lodger μιλαμε για 13 αλμπουμ.Αντε να βγαλουμε 2-3 απο εκει παμε στα δεκα.Αν βαλω το Let's Dance και το Outside παμε στα 12.
Ε δεν τα λεμε και λιγα για μια καριερα...

Οι περισσοτεροι μεγαλοι "σβηνουν" στα 6-7 (και πολλα λεω).Και ημαστε και υπερ-ευχαριστημενοι.
 

johnnyguitar

New member
15 August 2019
60
Ρε Κωστα , ξεκιναει μια συζητηση που εχει μια πολυ ενδιαφερουσα ροη στην οποια συμμετεχεις ενεργα και τελειως ξαφνικα σηκωνεις χειροφρενο και μας πετας κατι περι πλημμυρας ...και φθορας ...και εφημερου ...για το οποιο καποιοι γινονται εως και (προφανως ανουσιοι) ιστοριοδιφες ... με φανερο λογο την ελλειψη μπουρλοτου (!) ... και καποιες νουθεσιες make love not war ...και ριξε και μια ματια στο index για τις άλλες κατηγοριες... γιατι μαλλον εδώ χανεις τον καιρο σου ...και σπαταλας και τον δικο μας ...και κατι βεβαιοτητες για το τι είναι τελικα all time classic ...οποτε και αφθαρτο ... μαζι με κατι (ασχετες για το θεμα) τοσο προφανεις λογοτεχνικες αναφορες !

Και αν τελικα η πλημμυρα ειχε να κανει με την ενασχοληση σου με την κλασσικη μουσικη , γιατι ειχες μια τετοια βουλιμια που εκανε τις αναγκες σου πολύ μεγαλυτερες τοτε ένα θα σου πω.
Καλως τον και ας αργησε !

Και για μια φορα ακομα θα το ρωτησω :

Γιατι κατι θα πρεπει να αναιρει κατι άλλο και να μην συνυπαρχουν σε καποια στοιχειωδη ισορροπια ?

Γιατι το ένα ειδος μουσικης να κατατρωει και να καταργει οποιοδηποτε άλλο ?

Τρικυμια βλεπω Κωστα , με το συμπαθειο ... εν κρανιω και έναν ισοπεδωτικο κορεσμο για πραγματα που σε συνταρασσαν καποτε και τωρα περνουν μαλλον ξωφαλτσα .
Δικαιωμα σου βεβαια.

Αναφερεσαι στην κλασσικη μουσικη που παρεπιπτοντως σπουδασα τοσο ωστε να μπορω να παρακολουθω με ανεση μεσα απο την παρτιτουρα (απο κουαρτετα μεχρι κοντσερτα) και ας ερμηνευτει ως κομπασμος (το τελευταιο που ειχα προθεση) .
Και λοιπον ?! Αν σου πω οτι εμενα προσωπικα η κλασσικη και η ρομαντικη περιοδος της δεν μoυ ... ειπαν κουβεντουλες ? Σε αντιθεση με προκλασσικη και μοντερνα περιοδο .

Schumann ? με την καμμια και συγνωμη κι ολας !

Αυτονοητα Βach (που δεν θα μπορουσε να βρεθει ανθρωπος να τον βαρεθει) , Maurice Ravel (που ειχα παντα για προτυπο και γνωριζω ενα σημαντικο μερος του συνολικου του εργου ) ,Debussy , Gershwin , Copland , Bela Bartok , Stravinsky, Prokofiev, Benjamin Britten , Vaughan Williams , Manuel de Falla , Villa Lobos (πηρα ενα ματι και για ενα αρθρο που εγραψες για τον τελευταιο) και αρκετους αλλους που διαρκως ανανεωνονται. Χωρις βουλιμια και χωρις αισθημα κορεσμου !
Εδώ τουλαχιστον αξιζει να γινεται κανενας ...ιστοριοδιφης ασχολουμενος σε γενικοτερη βαση με την ιστορια της μουσικης ή μπα ??

Και ξερω πολυ καλα οτι δεν ενδιαφερουν απολυτως κανεναν που μπηκε στο συγκεκριμενο νημα ολα αυτα !
Ο μονος λογος που τα γραφω είναι ότι ισως και να ριξα μια ματια στο index που με παραπεμπεις και να κατεληξα συνειδητα εδώ !

Αν δεν αξιζει τον κοπο ασε να το αποφασισω εγω .

Και αν οι λιστες και οτι αλλο εφημερο είναι τοσο βαρετα πολύ απλα δεν συμμετεχεις και καθαριζεις.
Δια παντος !
 

Cicadelic Ranger

AVClub Fanatic
16 December 2014
15,302
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Καλλιτέχνες με ελεύθερη πτώση κατ ευθείαν σε κενό έμπνευσ

.......

Οι περισσοτεροι μεγαλοι "σβηνουν" στα 6-7 (και πολλα λεω).Και ημαστε και υπερ-ευχαριστημενοι.

Μπορει να ειναι Μεγαλοι και με ενα η δυο.
Μπορει να μην ειναι σε "ελευθερη πτωση" εμπνευσης αλλα να βαρεθηκαν. Να βαρεθηκαν να μεταδιδουν.
Να μην τους λεει τιποτα.
Να εγιναν μισανθρωποι.
Να κοινωνουν μονο με τον εαυτο τους.
και αλλες περιπτωσεις εκτος στερεψης.
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,735
πετρουπολη
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Καλλιτέχνες με ελεύθερη πτώση κατ ευθείαν σε κε

Δεν διαφωνω.Ουτε τους απαξιωνω.Τοσα μπορεσαν τοσα εβγαλαν.Οι λογοι πολλοι.Ειτε ειναι αυτοι που αναφερεις ειτε ειναι η πρεζα,το αλκοολ,η πιεση απο τις δισκογραφικες...
Απλα αναρωτιεμαι στα ποσα μπαινουν στην κατηγορια.
 
17 June 2006
14,350
Re: Απάντηση: Καλλιτέχνες με ελεύθερη πτώση κατ ευθείαν σε κενό έμπνευσης!

...
Τρικυμια βλεπω Κωστα , με το συμπαθειο ... εν κρανιω και έναν ισοπεδωτικο κορεσμο για πραγματα που σε συνταρασσαν καποτε και τωρα περνουν μαλλον ξωφαλτσα .
Δικαιωμα σου βεβαια.

...

Σ ευχαριστώ. Τόσο για τη συμπάθειά σου όσο και για το ότι μου αναγνωρίζεις τα δικαιώματά μου.
Το να μπορείς όμως να βλέπεις τα πράγματα από κάποια απόσταση και να τα αξιολογείς εκ νέου, δεν σημαίνει απαραίτητα κορεσμό.
Κι όσο για το ...ξώφαλτσο του όλου πράγματος, αυτό άσε να το ξέρω εγώ.
Αλλά τι κάθομαι και σου λέω...εδώ πήρες μαζί σου να σου υπογράψουν το Love You Live και άφησες σπίτι το Ya-Ya's, τι να λέμε τώρα...:aetsch:
 

ihodemon

Supreme Member
4 April 2019
4,292
ΑΘΗΝΑ
Ας πω την γνώμη μου με παράδειγμα τους Metallica.
Ανεπίσημοι οι μέσοι όροι κριτικών στην δισκογραφία,
αλλά ενδεικτικοί της καθόδου.
Η μπάντα παρά την στροφή προς το Hard Rock ή και το ανεξάρτητο rock ποτέ δεν
τα κατάφερε να σταθεί στο ύψος των πρώτων και μεσαίων alpums. Και έφερα
το παράδειγμα των Metallica γιατί είναι απο τις πιό εργατικές μπάντες, και
δεν έπαθαν καθίζηση (και όχι ελεύθερη πτώση) απο τεμπελιά, ή επειδή επαναπαύτηκαν
αλλά λογικό είναι να τελειώσει η έμπνευση. Και το πάλεψαν! Αλλά ούτε και η
επιστράτευση του lou Reed τους βγήκε, και το έριξαν στα live μια και το
έχουν το άθλημα! Και η πτώση των εμπνεύσεων και η παραγωγή σε ένα εμπορικό
προιόν είναι συνισταμένη των παραγόντων κατά την γνώμη μου:
Ηλικία - σχέσεις των μουσικών μεταξύ τους - επιρροές απο τα charts - επίδραση
της εταιρείας συμβολαίου (κάτι που παραγνωρίζεται στίς μουσικές συζητήσεις),
αλλαγές συνθηκών ζωής (με την άνοδο του βοιοτικού επιπέδου λόγω επιτυχίας
κατευνάζεται το ανταγωνιστικό ένστικο δημιουργίας, και μειώνεται ο ρεαλισμός
τραγουδοποιών που βγάζουν τραγούδια για κοινωνικά θέματα), επανάπαυση και
επανάληψη (αφού ακόμα πουλάει), ξηρασία νέων ιδεών, κούραση από live ,
υποχρεωτικές συνετεύξεις, υπερέκθεση και υποχρεώσεις της μουσικής
βιομηχανίας που δεν γνωρίζουμε. Ακόμα θέματα υγείας, καταχρήσεις, ναρκωτικά,
και οικογενειακές σχέσεις. Και τελευταίο ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟ όλοι οι δημιουργοι
έχουν περίοδο ανόδου και παρακμής. Απλά ευχόμαστε οι "καταναλωτές"
του μουσικού, η περίοδος δημιουργίας να διαρκέσει...
Και περιμένουμε εμείς οι επικριτές στην γωνία, να είναι πάντα οι μουσικοί
που γουστάρουμε ταγμένοι σαν μοναχοί, και να παράγουν μουσική του γούστου μας
ή του επιπέδου του καλύτερου δίσκου τους!!. Εύγε απόγονοι των Αφελίμ!!
Και η δισκογραφία των metallica με ενδεικτικές βαθμολογίες που ταιριάζουν
με συζητήσεις που διαβάζω, ότι είχαν να δώσουν το έδωσαν στα "πέτρινα" χρόνια
με όριο το death magnetic και πολύ βάζω...
Στούς πόσους δίσκους αρχίζει η πτώση?

No Life 'til Leather Demo 1982 (87%)
Kill 'Em All Full-length 1983 (88%)
Whiplash Single 1983 2 (84%)
Jump in the Fire Single 1984 (67%)
Ride the Lightning Full-length 1984 (94%)
Creeping Death Single 1984 6 (90%)
Master of Puppets Full-length 1986 (79%)
Master of Puppets Single 1986
The $5.98 EP - Garage Days Re-Revisited EP 1987 (90%)
Cliff 'Em All! Video 1987 (97%)
Harvester of Sorrow Single 1988 (87%)
...and Justice for All Full-length 1988 (84%)
Eye of the Beholder Single 1988
One Single 1989 (85%)
2 of One Video 1989 (84%)
The Good, the Bad and the Live: The 6 1/2 Year Anniversary 12" Collection
Compilation 1990
Enter Sandman Single 1991 (71%)
Metallica Full-length 1991 (72%)
The Unforgiven Single 1991 (99%)
Nothing Else Matters Single 1992 (73%)
Live at Wembley Stadium Single 1992 (76%)
For Those About to Rock - Monsters in Moscow Split video 1992
Wherever I May Roam Single 1992 (76%)
A Year and a Half in the Life of Metallica Part 1 & 2 Video 1992
Sad but True Single 1993 (45%)
Live Shit: Binge & Purge Live album 1993 (89%)
One (live) Single 1994 (95%)
Until It Sleeps Video 1996
Until It Sleeps Single 1996 (45%)
Load Full-length 1996 (59%)
Hero of the Day Single 1996 (94%)
Mama Said Single 1996 (24%)
King Nothing Single 1997(91%)
The Memory Remains Single 1997 (75%)
ReLoad Full-length 1997 (57%)
Live in London - Antipodean Tour Edition Single 1998
The Unforgiven II Single 1998
Fuel Single 1998 (60%)
Turn the Page Single 1998 (75%)
Garage Inc. Full-length 1998 (69%)
Cunning Stunts Video 1998 4 (81%)
Whiskey in the Jar Single 1999 (80%)
Die Die My Darling Single 1999 (71%)
Nothing Else Matters Single 1999 (85%)
S&M Live album 1999 (62%)
No Leaf Clover Single 2000 (56%)
I Disappear Single 2000 (36%)
Classic Albums: Metallica Video 2001 (79%)
St. Anger Full-length 2003 (45%)
St. Anger Single 2003 (49%)
Frantic Single 2003 (44%)
The Unnamed Feeling Single 2004 (55%)
Some Kind of Monster Single 2004 (45%)
Vinyl Box Set Boxed set 2004
The Videos 1989-2004 Video 2006 (73%)
Live Earth Live album 2007 (23%)
The Day That Never Comes Single 2008 (64%)
My Apocalypse Single 2008 (62%)
Cyanide Single 2008 (38%)
The Judas Kiss Single 2008 (59%)
Death Magnetic Full-length 2008 (74%)
All Nightmare Long Single 2008 (93%)
Broken, Beat & Scarred Single 2009
The Metallica Collection Boxed set 2009
Français pour une nuit Live album 2009 (85%)
Orgullo, pasión y gloria - Tres noches en la ciudad de México
Live album 2009 (85%)
Frantic / Paranoid Split 2010
Six Feet Down Under Live album 2010 (58%)
The Big 4: Live from Sofia, Bulgaria Split video 2010 (93%)
Six Feet Down Under Part II Live album 2010
Live at Grimey's Live album 2010 (70%)
The View Single 2011 (26%)
Lulu Collaboration 2011 (16%)
Beyond Magnetic EP 2011 (69%)
The First 30 Years Single 2012
Quebec Magnetic Video 2012
Through the Never (Music from the Motion Picture) Live album 2013 (78%)
One (Awards Show Rehearsal Version) Single 2014
Lords of Summer (First Pass Version) Single 2014 (61%)
Live Metallica: San Juan, Puerto Rico | October 26, 2016 Live album 2016
Fifth Member Exclusive Deluxe Box Set Sampler Compilation 2016 (63%)
Liberté, égalité, fraternité, Metallica! Live album 2016 1 (80%)
Live Metallica: Minneapolis, MN Live album 2016 (66%)
Hardwired Single 2016 (63%)
Live Metallica: Webster Hall in New York, NY Live album 2016
Moth into Flame Single 2016 (50%)
Atlas, Rise! Single 2016 (58%)
Live Metallica: House of Vans in London, United Kingdom Live album 2016
Hardwired... to Self-Destruct Full-length 2016 (62%)
Live Metallica: Seoul, South Korea - January 11, 2017 Live album 2017
Live Metallica: Shanghai, China - January 15, 2017 Live album 2017
Live at the Festival Hall, Osaka, Japan - November 18th, 1986 Live album 2017
Helping Hands... Live & Acoustic at The Masonic Live album 2019 (35%)
 

johnnyguitar

New member
15 August 2019
60
Απάντηση: Re: Απάντηση: Καλλιτέχνες με ελεύθερη πτώση κατ ευθείαν σε κενό έμπνευσης!

Αλλά τι κάθομαι και σου λέω...εδώ πήρες μαζί σου να σου υπογράψουν το Love You Live και άφησες σπίτι το Ya-Ya's, τι να λέμε τώρα...:aetsch:

Αστειευομουν ρε Κώστα, αναφέροντας ενδεικτικά μερικά ονόματα από τα χειρότερα albums τους για να δώσω έμφαση στο πριν και το μετά.
Μαζι με το καπνισμένο τσουκαλι, τα φρέσκα φασολάκια και το ζεστό ψωμί που ψωνίζουν τα καταδεκτικα παιδιά της απλότητας !
Μόνο απολυτικια τραγουδήσαμε τελικά γιατί δεν θυμόμασταν καλά τα της Βισσυ. Εγώ και η συντακτική ομάδα του Κλικ με τον Χριστόδουλο παρεα
Είχε και δύσκολη αρμονία πανάθεμά τη, που να πιάνεις τέτοιες συγχορδίες...
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,974
Καμμιά φορά μου λείπει ο Ντοκ και η αβρότητα του επί της υποδοχής ....




Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk