Κλιματική αλλαγή

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,895
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Από περιέργεια, τι ακριβώς είναι αυτό που σε χαροποιεί;
Οτι ολοι βιαστηκαν να κανουν το ηλεκτρικο αυτοκινητο ............... καθημερινο (σαν το κατσαβιδι) !
Ξεχνωντας οτι οι υποδομες ειναι το 80% μιας ανακαλυψης (ας πουμε εμβολοφορος κινητηρας καυσης).
Το οποιο στα βενζινοκινητα ειναι ...... πολυ απλα ...... ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ. Συγκεκριμενα, χιλιαδες βενζιναδικα.
Το οποιο βεβαιως ειναι και η διανομη (φορτηγα να φανε και οι κοτες), τα διυλιστηρια να φιλτραρουν
και ο ΟΠΕΚ να παρεχει (απο αναριθμητες χωρες αντλησης υδρογονανθρακων) με αμετρητα τανκερ.

INFRASTRUCTURE ... INFRASTRUCTURE ... INFRASTRUCTURE ................ (που λενε και στο αμερικα)

ΑΥΤΟ ... κανει κατι (το οτιδηποτε) να ειναι καθημερινο ! Οχι να φαινεται .... ΝΑ ΕΙΝΑΙ !
 
Last edited:
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους.

Τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή δεν είναι για όλους.

Αν δεν έχεις την στοιχειώδη ευφυΐα να πλανάρεις ένα ταξίδι, ή απλά βαριέσαι, μείνε με το θερμικό.
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,563
127.0.0.1
Σχωρνάτε με ρε παιδιά, και εγώ δεν είμαι υπέρμαχος του ηλεκτρικού, αλλά κάθε πότε κάνετε αποστάσεις των 500 χιλιομέτρων για να σας προβληματίσει;
Εγώ αν τις έκανα συχνά πάντως θα με έλκυε περισσότερο το ηλεκτρικό και ας έπρεπε να χάσω κάποια ώρα στη φόρτιση.
500 πήγαινε, 500 έλα, με ένα θερμικό θέλεις καμιά 200αριά ευρώ βενζίνη.
 

karajim80

AVClub Addicted Member
23 September 2017
1,636
Είναι απλά η αντίδραση που βγάζει ο Έλληνας όταν του πουν ότι: ξέρεις κάτι φίλε μου? Δεν θα μπορείς να κάνεις μονορούφι 500χιλιόμετρα.Τότε είναι που θέλει να τα κάνει κι ας μην τα κάνει σχεδόν ποτέ.Άντε μια με δύο φορές κατά μέσο όρο για μια οικογένεια που μένει σε μεγάλο αστικό κέντρο.
Κι αν βάλεις στην εξίσωση ότι στην περίπτωση που έχεις παιδιά και λογικά θα τα πάρεις μαζί σου στα "μεγάλα" ταξίδια προς το χωριό (και θα σταματήσεις θες δε θες άπειρες φορές) τότε το επιχείρημα αυτό πάει βόλτα...

Same Sh1t...Different Day..
 
17 June 2006
23,935
Αθήνα
Σχωρνάτε με ρε παιδιά, και εγώ δεν είμαι υπέρμαχος του ηλεκτρικού, αλλά κάθε πότε κάνετε αποστάσεις των 500 χιλιομέτρων για να σας προβληματίσει;
Εγώ αν τις έκανα συχνά πάντως θα με έλκυε περισσότερο το ηλεκτρικό και ας έπρεπε να χάσω κάποια ώρα στη φόρτιση.
500 πήγαινε, 500 έλα, με ένα θερμικό θέλεις καμιά 200αριά ευρώ βενζίνη.
1) δεν υπάρχουν 500 χιλιόμετρα. Μην κοιτάς το manual πόσα λέει.
2) στο ηλεκτρικό δεν περιμένεις να πας στο 0% για να ψάχνεις φορτιστή. Στο 30% αρχίζουν και σε ζώνουν τα φίδια γιατί αν μείνεις το φορτώνεις σε πλατφόρμα.
Επομένως είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να φορτίζεις πάντα από το σπίτι και να φεύγεις φορτισμένος όχι γιατί θα κάνεις 500 χιλιόμετρα αλλά γιατί βρίσκεσαι σε λάθος χώρα για ηλεκτρικό (ακόμα).
 
  • Like
Reactions: vadergr

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,563
127.0.0.1
Αν σε ζώνουν τα φίδια επειδή βλέπεις 30% στη μπαταρία, να υποθέσω ότι έχεις I-phone ή Samsung...
Σίγουρα δεν πας 500 χιλιόμετρα μονορούφι με ηλεκτρικό, μπορεί να κάνεις π.χ. 300 και να θέλεις να το φορτίσεις.
Αλλά κάθε πότε κάνουμε μονορούφι, έστω αυτά τα 300 χιλιόμετρα;
 
17 June 2006
23,935
Αθήνα
Δεν εχουν κατι σε "ρεζερβα" ? καμια φορητη κυψελη ?
Όχι. Εκτός αν κουβαλάς κάνα ειδικό powerbank στο πορτμπαγκάζ σε μέγεθος βαλιτσας.Μην γελάς, υπάρχει.
 
  • Wow
  • Haha
Reactions: pauleta and Kosh
17 June 2006
23,935
Αθήνα
Δεν εχουν κατι σε "ρεζερβα" ? καμια φορητη κυψελη ?
Όχι. Εκτός αν κουβαλάς κάνα ειδικό powerbank στο πορτμπαγκάζ. Μην γελάς, υπάρχει.
Αν σε ζώνουν τα φίδια επειδή βλέπεις 30% στη μπαταρία, να υποθέσω ότι έχεις I-phone ή Samsung...
Σίγουρα δεν πας 500 χιλιόμετρα μονορούφι με ηλεκτρικό, μπορεί να κάνεις π.χ. 300 και να θέλεις να το φορτίσεις.
Αλλά κάθε πότε κάνουμε μονορούφι, έστω αυτά τα 300 χιλιόμετρα;
Για αυτοκίνητο μιλάμε οχι για κινητό που και να σου κλείσει μπορεί να σου είναι και ευχάριστο.
Στο αυτοκίνητο ΔΕΝ ρισκάρεις να σου σβησει. Επίσης σου θυμίζω όλα τραβάνε από την μπαταρία. Ειδικά το AC είναι σοβαρός παικτης. Και θυμήσου ότι οι μπαταρίες επηρεάζονται ακόμα και από την θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Σε λίγο καιρό που θα καίει η άσφαλτος με 60 βαθμούς δεν θα περνάνε καθόλου καλά οι μπαταρίες.....
Δεν θα κάνεις 300 χιλιόμετρα,αλλά ο κουμπάρος μου που κανει κάθε μέρα 150 χιλιόμετρα το φορτίζει κάθε μέρα , παρόλο που θα μπορούσε να το αφήσει μια μέρα.
Εσύ θεωρείς επειδή τα 300 χιλιόμετρα μπορεί να τα κάνεις σε μια εβδομάδα θα το φορτιζεις μια φορά την εβδομάδα;;; 😁😁😁 Αγόρασε εσύ και πες μας την εμπειρία σου.😉
 

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,563
127.0.0.1
Βρε και εγώ μαζί σας είμαι, δεν πείθομαι εύκολα για τα ηλεκτρικά αν δεν τα κυκλοφορήσουν για κάποια χρόνια φίλοι να πάρω feedback.
Αλλά το ότι δεν κάνει μονορούφι Χ χιλιόμετρα δεν θεωρώ σοβαρό επιχείρημα.
Αν ο κουμπάρος σου κάνει 150 χιλιόμετρα την ημέρα, προφανώς χαίρεται που δεν του κοστίζει πλέον 50€ την ημέρα η μετακίνησή του, για αυτό το φορτίζει έτσι.
Αν εγώ στο τέλος της εβδομάδας έφτανα τα 300 χιλιόμετρα θα είχα πάρει ηλεκτρικό εχθές και κάθε εβδομάδα θα έκανα shopping therapy σε super market για να το φορτίσω. Με τα 80€ που θα γλύτωνα από τη βενζίνη την εβδομάδα! :ROFLMAO:
 
Εγώ κάνω κατά μέσο όρο 250-300 χιλιόμετρα την εβδομάδα, όντως φορτίζω περίπου μια φορά την εβδομάδα, χωρίς ποτέ να έχει πέσει κάτω από 15% η μπαταρία, όντως γλιτώνω πάνω από 200€ το μήνα σε βενζίνη.

Και όντως, με 15% μπαταρία εντός Αθήνας δεν έχω κανένα απολύτως άγχος. Ξέρω ότι θα προλάβω άνετα να φτάσω είτε σπίτι μου είτε σε κάποιον φορτιστή. Μέχρι τώρα δεν έχει χρειαστεί να φορτίσω εκτός σπιτιού εντός Αττικής. Οι μπαταρίες των αυτοκινήτων δεν είναι σαν των κινητών, που αν δεις 15% οριακά προλαβαίνεις να φτάσεις σε πρίζα να φορτίσεις.

Επόμενη ερώτηση. :D
 
  • Like
Reactions: karajim80

SR-71

AVClub Fanatic
15 December 2010
46,895
Kashyyyk stratosphere - 100,000 ft
Παντως, εγω αναφερθηκα μονο στον ταλαιπωρο που εψαχνε και ρωταγε για σημειο φορτισης.
Τα υπολοιπα που γραφετε ειναι προς συζητηση. Ουτε ανυπερβλητα ειναι αλλα ουτε και ευκολακια.
ΟΜΩΣ ..... το να καρδιοχτυπας να βρεις σημειο φορτισης ..... λεει πολλα για το ΦΛΕΓΟΝ ζητημα
των υποδομων.

Να το ξαναγραψω ? ................................... των Υ-ΠΟ-ΔΟ-ΜΩΝ !

Καθε τεχνολογια απαιτει υποδομες. Υπαρχει αυτοκινητο που ριχνεις κλαδια, πετρες, μπυρονια, σερβιετες στη
ρεζερβουρα και παιρνει μπρος ? (μην πεταχθει κανεις και πει ο MrFusion του Delorean στο BackToTheFuture,
αυτα ειναι παραμυθακια, μεχρι στιγμης, και δεν τα προλαβαινουμε οι περισσοτεροι εξ ημων, που να βαραμε
τον λωκο μας στα πλακακια).

Και βεβαια (ξαναγυρνωντας in topic) ποιο ειναι το αποτυπωμα ανθρακα στην ατμοσφαιρα που αφηνει
oλη η αλυσιδα παραγωγης των μπαταριων των ηλεκτροκινητων ? Απο τις πρωτες υλες μεχρι το αμαξι.
Ετσι για να μαστε ξηγημενοι, περιποιημενοι, νοικοκυρεμενοι !
 
Last edited:

Tzimisce

Administration Team
Staff member
1 February 2007
33,563
127.0.0.1
Στην Ελλάδα το καινούργιο αυτοκίνητο είναι ακόμη είδος πολυτελείας.
Δεν μπορούμε να συγκριθούμε με τους Ευρωπαίους που παιρνουν μεγαλύτερους μισθούς και πληρώνουν λιγότερα αν όχι τίποτα για τα πάντα.
Αν πέσει έξω η όλη ιστορία και το ηλεκτρικό αποδειχθεί φούσκα, ο Ευρωπαίος θα αλλάξει αυτοκίνητο σε 2-3 χρόνια, ο Έλληνας θα το έχει για τα επόμενα 20.
Από την άλλη, είμαστε από τις πιο ασφαλείς χώρες στον κόσμο για να κάνουν επενδύσεις σε σταθμούς φόρτισης!
Σκέψου να γίνει κανένα μπαμ στη Γερμανία και να εξαφανιστούν τα ηλεκτρικά σε 2-3 χρόνια! :ROFLMAO:
 
Οτι ολοι βιαστηκαν να κανουν το ηλεκτρικο αυτοκινητο ............... καθημερινο (σαν το κατσαβιδι) !
Ξεχνωντας οτι οι υποδομες ειναι το 80% μιας ανακαλυψης (ας πουμε εμβολοφορος κινητηρας καυσης).
Το οποιο στα βενζινοκινητα ειναι ...... πολυ απλα ...... ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ. Συγκεκριμενα, χιλιαδες βενζιναδικα.
Το οποιο βεβαιως ειναι και η διανομη (φορτηγα να φανε και οι κοτες), τα διυλιστηρια να φιλτραρουν
και ο ΟΠΕΚ να παρεχει (απο αναριθμητες χωρες αντλησης υδρογονανθρακων) με αμετρητα τανκερ.

INFRASTRUCTURE ... INFRASTRUCTURE ... INFRASTRUCTURE ................ (που λενε και στο αμερικα)

ΑΥΤΟ ... κανει κατι (το οτιδηποτε) να ειναι καθημερινο ! Οχι να φαινεται .... ΝΑ ΕΙΝΑΙ !

Όλες οι τεχνολογίες ξεκινάνε από early adopters, που είναι διατεθειμένοι να κάνουν μικρές θυσίες που τελικά ευνοούν όλους εμάς τους υπόλοιπους που αποφασίζουμε να 'play it safe'. Οπότε όχι, καθόλου δε χαίρομαι όταν γίνεται η ζωή τους δύσκολη. Infrastructure δεν πρόκειται ποτέ να δεις πριν δεις έκρηξη του πληθυσμού των ηλεκτροκίνητων. Μαζί πάνε αυτά, καλώς ή κακώς.