Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

michalis_a

New member
15 May 2018
54
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Φίλε κάνω τελευταία προσπάθεια ΜΗΠΩΣ και καταλάβεις γιατί συνεχίζεις να βγάζεις συμπεράσματα που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Τελευταία όμως, δεν θα ξανασχοληθω είτε καταλάβεις είτε όχι.
Σου είπα εγώ ποτέ ότι δεν ήταν σίγουρη η κοπέλα γι'αυτό που σου είπε;
Εδώ και πολλούς μήνες σε νέες συνδέσεις tv η οδηγία ήταν να παρέχεται ο ns2000. Αυτό άλλαξε ξαφνικά ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ για λόγους που ούτε γνωρίζω, ούτε έχουν σημασία.
Εσύ παίρνεις ΚΥΡΙΑΚΗ. Σου λέει η κοπέλα αυτό που ισχύει εδώ και μήνες. Προφανώς δεν είναι μέντιουμ να γνωρίζει ότι ξαφνικά τη Δευτέρα σταματάει μαχαίρι η διάθεση του ns2000.
Είναι σα να δουλεύεις εσύ σε ένα μαγαζί που για κάνα χρόνο δίνει μπλε σακούλες. Σε παίρνει ένας πελάτης τηλέφωνο Κυριακή και σου λέει αν ψωνίσω τη Δευτέρα θέλω μπλε σακούλα, όχι άσπρη. Ναι κύριε θα του πεις μπλε δίνουμε. Πας για δουλειά Δευτέρα πρωί και βλέπεις μια οδηγία που λέει "από σήμερα τέλος οι μπλε σακούλες, δίνουμε μόνο άσπρες". Έρχεται για ψώνια ο πελάτης, δεν παίρνει μπλε σακούλα και μετά σε κράζει στα φόρουμ ότι σε έβαλε η εταιρεία να τον εξαπατήσεις. Θα σου άρεσε;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

'Ένα πράγμα θα σου πω φίλε μου. Εύχομαι να μην ξανασχοληθείς μαζί μου, όπως και εσύ το εύχεσαι εξάλλου. 'Όσο όμως ασχολείσαι μαζί μου, σου δηλώνω ότι κι εγώ δεν θα σε εγκαταλείψω... Είναι πλέον προφανές ότι έχεις συμφέροντα με την cosmote. Δουλεύεις στην cosmote, αμοίβεσαι από αυτούς, ή απλά είσαι φανατικός τους θαυμαστής, πραγματικά δεν ξέρω... Κατάλαβε αυτό που σου λέω...εφόσον οι οδηγίες σ' αυτήν την εταιρεία είναι τόσο ρευστές και αλλάζουν από την μια μέρα στην άλλη (οι μπλε σακούλες γίνονται άσπρες, για να χρησιμοποιήσω το παιδιακίστικο σου παράδειγμα), όφειλε η υπάλληλός τους να μου το πει και να μου δηλώσει ότι θα προβούμε στην σύναψη του συμβολαίου, όταν θα ήταν απολύτως σίγουρη ότι ο δέκτης που επιθυμώ θα είναι διαθέσιμος. ΈΛΕΟΣ!!! Τι δεν καταλαβαίνεις ρε φίλε;;; Σημασία έχει πάντα η εξυπηρέτηση του καταναλωτή!!! Ήθελα cosmote tv, αλλά μόνον με αυτόν τον δέκτη. Είναι δικαίωμά μου και οφείλουν να το σεβαστούν, αφού τους το δηλώνω ως απαραίτητη προϋπόθεση για την σύναψη συμβολαίου μαζί τους!!! Μην με κουράζεις!!!
 

Aris-Nektarios

Senior Member
11 March 2012
302
Πάτρα
#michalis_a #itheodo μην τσακώνεστε ρε παιδιά....δίκιο έχετε και οι δύο...... Το πολύ πολύ να σας στείλω εγώ πορτοκαλί σακούλες να τα βρείτε κάπου στη μέση.... 😜
 

itheodo

New member
9 March 2016
57
Πάτρα
Προσωπικά δεν τσακώνομαι. Προσπάθησα να εξηγήσω καλή τη πίστη μια κατάσταση για να μη δημιουργούνται εντυπώσεις, αλλά ο φίλος αντί να δει τα αντικειμενικά γεγονότα επέλεξε τις θεωρίες συνομωσίας. Δικαίωμά του. Για τα υπόλοιπα που φτάνουν στα όρια της προσβολής μόνο και μόνο επειδή δεν δέχεται την εξήγηση, οκ, δεν πειράζει.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rangers72

Senior Member
26 October 2010
632
milos
δεν μπορω να καταλαβω γιατι ηθελες το συγκεκριμενο δεκτη.και οι αλλοι που δινει η ετερεια μια χαρα κανουν την δουλεια τους.εγω εδω και 6 χρονια εχω τον πρωτο που εβγαλε και δουλευει μια χαρα και δεν εχω κανενα προβλημα.και τελος παντων αφου ακυρωσες το συμβολαιο και η κοσμοτε κλαιει απο τη στεναχωρια της που εχασε το πελατη και εσυ δεν σκας που δεν εχεις το συνδρομητικο.αλλα πρωτη φορα βλεπω να εκβιαζουν την ετερεια να γινουν συνδρομητες με συγκεκριμενο μηχανημα λες και η ετερεια θα σκασει αν δεν γινεις εσυ συνδρομητης.
 

STELIOS

AVClub Addicted Member
27 August 2006
2,072
αυτο που θα οφειλε να κανει η εταιρεια ειναι να τον ενημερωσει πως πλεον δεν υπαρχει ο δεκτης αυτος- τιποτα παραπανω τιποτα λιγοτερο.

Εφοσον κατα την εγγραφη συμφωνηθηκε αυτο τοτε θα επρεπε να τον ενημερωσουν και εαν θα συμφωνουσε ή οχι στο να προχωρησει το συμβολαιο.

αρα το φαουλ ειναι της cosmote!
 

davinci

AVClub Addicted Member
21 November 2007
2,232
αλιμος
Όλες οι εταιρείες πάντως διατηρούν συγκεκριμένο αριθμό δεκτών που παραγγέλνουν, ανάλογα με τις ανάγκες τους και τα πλάνα τους. Πιθανόν να έπεσες τη στιγμή που τα αποθέματα εξαντλήθηκαν η οτιδήποτε αλλο. Σίγουρα μια άτυχη στιγμή για την υπεύθυνη του καταστήματος, όμως λίγο πολυ όλοι εχουμε βρεθεί αντιμέτωποι με καταστάσεις που δεν μπορούμε να ελέγξουμε και βρισκόμαστε εκτεθειμένοι . Δε μπορώ να πιστέψω οτι στόχευαν ηθελημένα να σε εξαπατήσουν. Σίγουρα με διαφορετικούς χειρισμούς οπως λεει και ο STELIOS θα ειχε αποφευχθεί το πρόβλημα.


Sent from my iPad using Tapatalk
 

itheodo

New member
9 March 2016
57
Πάτρα
Από τη στιγμή που δημιουργείται αρνητική εμπειρία σε έναν εν δυνάμει πελάτη, προφανώς η ευθύνη είναι της εταιρείας.
Έχει διάφορα όμως το να είσαι δικαιολογημένα δυσαρεστημένος επειδή ήσουν το "θυμα" μιας σπάνιας ιδιαιτερότητας κι άλλο το να πιστεύεις ότι όλα αυτά έγιναν με δόλο για να σε παραπλανήσουν σε συμβόλαιο. Λες και δεν θα ακύρωνε το συμβόλαιο, ή λες κι αν μπορούσε να προσφέρει η κοσμοτε τον συγκεκριμένο δέκτη προκειμένου να κρατήσει τον πελάτη δεν θα το έκανε.
Όσον αφορά το γιατί δεν ενημερώθηκε ο πελάτης αργότερα, η απάντηση είναι απλή. Η εκπρόσωπος της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης υποβάλει ένα αίτημα και κλείνει ραντεβού για την παράδοση του εξοπλισμού, εκεί τελειώνει η δουλειά της. Το αίτημα πάει στην αποθήκη για την αποστολή εξοπλισμού. Η αποθήκη δεν γνωρίζει τη στιχομυθία του πελάτη με τον εκπρόσωπο. Ούτε το 99,9 των πελατών διαπραγματεύεται τον εξοπλισμό ώστε να σκεφτεί η αποθήκη ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα.
Άρα ξαναλέω, ο πελάτης έχει τα δίκια του μέχρι ενός σημείου καθώς δεν τηρήθηκε αυτό που ειπώθηκε.
Η εταιρεία μπορεί να σου πει ότι οκ έγινε λάθος, αλλά δεν ζημιωθηκε με κάποιο τρόπο ο πελάτης.
Εξάλλου, μιλώντας γενικότερα, κάθε εταιρεία υποχρεούται να προσφέρει απρόσκοπτη λειτουργία υπηρεσιών. Το αν θα είναι με τον τάδε ή τον δείνα εξοπλισμό κανονικά δεν είναι υπόθεση του πελάτη.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Va$ Bo$$

Senior Member
30 September 2007
405
αυτο που θα οφειλε να κανει η εταιρεια ειναι να τον ενημερωσει πως πλεον δεν υπαρχει ο δεκτης αυτος- τιποτα παραπανω τιποτα λιγοτερο.

Εφοσον κατα την εγγραφη συμφωνηθηκε αυτο τοτε θα επρεπε να τον ενημερωσουν και εαν θα συμφωνουσε ή οχι στο να προχωρησει το συμβολαιο.

αρα το φαουλ ειναι της cosmote!

Ακριβώς ...συμφωνώ!!!
...όλα τα άλλα ''να χαμε να λέγαμε'' είναι ''τερτίπια'' των εταιρειών!!!
 

michalis_a

New member
15 May 2018
54
#michalis_a #itheodo μην τσακώνεστε ρε παιδιά....δίκιο έχετε και οι δύο...... Το πολύ πολύ να σας στείλω εγώ πορτοκαλί σακούλες να τα βρείτε κάπου στη μέση.... 😜

Χαχαχα, πολύ καλό φίλε μου!
 

michalis_a

New member
15 May 2018
54
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

δεν μπορω να καταλαβω γιατι ηθελες το συγκεκριμενο δεκτη.και οι αλλοι που δινει η ετερεια μια χαρα κανουν την δουλεια τους.εγω εδω και 6 χρονια εχω τον πρωτο που εβγαλε και δουλευει μια χαρα και δεν εχω κανενα προβλημα.και τελος παντων αφου ακυρωσες το συμβολαιο και η κοσμοτε κλαιει απο τη στεναχωρια της που εχασε το πελατη και εσυ δεν σκας που δεν εχεις το συνδρομητικο.αλλα πρωτη φορα βλεπω να εκβιαζουν την ετερεια να γινουν συνδρομητες με συγκεκριμενο μηχανημα λες και η ετερεια θα σκασει αν δεν γινεις εσυ συνδρομητης.

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου φίλε μου ότι όλοι οι δέκτες την κάνουν την δουλειά τους. Το λιγότερο όμως που μπορώ να πω για την φράση σου << αλλα πρωτη φορα βλεπω να εκβιαζουν την ετερεια να γινουν συνδρομητες με συγκεκριμενο μηχανημα λες και η ετερεια θα σκασει αν δεν γινεις εσυ συνδρομητης>>, είναι ότι αυτή είναι πολύ άστοχη...Είμαι εκβιαστής λοιπόν επειδή ήθελα το νέο μοντέλο δέκτη; Είναι δικαίωμά μου. Ανάμεσα σε ένα παλιό μοντέλο και στο νεότερο, εγώ πάντα προτιμώ το νεότερο και αυτό δεν αφορά μόνον δορυφορικό δέκτη, αλλά και κινητό, τηλεόραση ή οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή, που επηρεάζεται από τις τεχνολογικές εξελίξεις. Αλλά έχω να πω και κάτι άλλο, το οποίο ίσως είναι πιο σημαντικό από την επιθυμία μου για το νέο μοντέλο. Είμαι εκβιαστής που δεν ήθελα και το τόνισα πολλές φορές στην συγκεκριμένη υπάλληλο, να μου δώσουν κάποιον μεταχειρισμένο και ανακατασκευασμένο δέκτη; Και αυτό είναι παράλογο; Εσύ φίλε μου θα δεχόσουν ευχάριστα σαν καινούργιος συνδρομητής να σου έδιναν μεταχειρισμένο και ανακατασκευασμένο δέκτη, όταν μάλιστα η συγκεκριμένη υπάλληλος με διαβεβαίωνε ότι δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα να συμβεί αυτό;
 

michalis_a

New member
15 May 2018
54
Θα εκθέσω λίγο πιο αναλυτικά το πως έχουν τα πράγματα. Η συγκεκριμένη υπάλληλος μου έδωσε δύο διαβεβαιώσεις. Αφενός μεν ότι θα πάρω το μοντέλο δέκτη που επιθυμώ, εφόσον το θεωρούσα ως απαραίτητη προϋπόθεση για να συνάψω συμβόλαιο μαζί τους και αφετέρου ότι δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα να μου στείλουν μεταχειρισμένο και ανακατασκευασμένο δέκτη, γιατί όπως με διαβεβαίωνε κατηγορηματικά και με καθησύχαζε, δεν στέλνουν τέτοιους δέκτες σε νέους συνδρομητές και αυτό είναι και το πιο σημαντικό! Δεν είδα όμως κανένα από αυτούς που με κατηγορούν για σενάρια συνωμοσίας να το σχολιάζει αυτό. Αυτό παιδιά είναι και το πιο σημαντικό!
 

itheodo

New member
9 March 2016
57
Πάτρα
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Θα εκθέσω λίγο πιο αναλυτικά το πως έχουν τα πράγματα. Η συγκεκριμένη υπάλληλος μου έδωσε δύο διαβεβαιώσεις. Αφενός μεν ότι θα πάρω το μοντέλο δέκτη που επιθυμώ, εφόσον το θεωρούσα ως απαραίτητη προϋπόθεση για να συνάψω συμβόλαιο μαζί τους και αφετέρου ότι δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα να μου στείλουν μεταχειρισμένο και ανακατασκευασμένο δέκτη, γιατί όπως με διαβεβαίωνε κατηγορηματικά και με καθησύχαζε, δεν στέλνουν τέτοιους δέκτες σε νέους συνδρομητές και αυτό είναι και το πιο σημαντικό! Δεν είδα όμως κανένα από αυτούς που με κατηγορούν για σενάρια συνωμοσίας να το σχολιάζει αυτό. Αυτό παιδιά είναι και το πιο σημαντικό!
Δεν υπήρχε ανακατασκευασμενος ο ns2000. Είναι καινούριο μοντέλο και τον κατέχει πολύ μικρός αριθμός συνδρομητών ώστε να προλάβει να επιστραφεί ικανός αριθμός δεκτών στον ΟΤΕ και να τους ξαναβγαλει στην αγορά.
Άρα εφόσον στους νέους συνδρομητές δινόταν ο ns2000 και θεωρούσε ότι θα παραλαμβανες αυτόν, πολύ σωστά είπε ότι θα είναι καινούργιος. Είναι λογικό επακόλουθο.


Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

michalis_a

New member
15 May 2018
54
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

Δεν υπήρχε ανακατασκευασμενος ο ns2000. Είναι καινούριο μοντέλο και τον κατέχει πολύ μικρός αριθμός συνδρομητών ώστε να προλάβει να επιστραφεί ικανός αριθμός δεκτών στον ΟΤΕ και να τους ξαναβγαλει στην αγορά.
Άρα εφόσον στους νέους συνδρομητές δινόταν ο ns2000 και θεωρούσε ότι θα παραλαμβανες αυτόν, πολύ σωστά είπε ότι θα είναι καινούργιος. Είναι λογικό επακόλουθο.


Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φίλε μου σου το ξαναλέω. Μου είπε δύο ψέματα, πρώτον ότι θα πάρω τον δέκτη που επιθυμώ και δεύτερον, ότι δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα να μου στείλουν μεταχειρισμένο και ανακατασκευασμένο δέκτη, γιατί όπως με διαβεβαίωνε κατηγορηματικά και με καθησύχαζε, δεν στέλνουν τέτοιους δέκτες σε νέους συνδρομητές. Τότε της είπα, ότι κάποιοι συνδρομητές των οποίων το συμβόλαιο έχει λήξει και δεν επιθυμούν την ανανέωσή του, είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν τον δέκτη τους στην εταιρεία. Στην ερώτησή μου, τι γίνονται λοιπόν αυτοί οι δέκτες, μου απάντησε ρητά και κατηγορηματικά ότι οδηγούνται στην ανακύκλωση και άρα να μην ανησυχώ, γιατί δεν υπάρχει ούτε μια πιθανότητα να μου στείλουν μεταχειρισμένο και ανακατασκευασμένο δέκτη. Μα επιτέλους, είναι ή δεν είναι ψέματα αυτά που μου είπε;
 

Aris-Nektarios

Senior Member
11 March 2012
302
Πάτρα
..μπορεί να το παρατραβάει ο #michalis_a με το θέμα του δέκτη (μοντέλο) αλλά το ότι του έστειλαν μεταχειρισμένο έχει 100% δίκιο.... Εγκληματικό......και αν αύριο μεθαύριο του βγάλει πρόβλημα και τους λέει ήταν μεταχειρισμένος, σιγά μην το δεχτούν.....
 

Looter

AVClub Addicted Member
20 July 2008
1,630
Ας έβρισκαν το δέκτη από κάποιο κατάστημα που θα τον είχε σε στοκ.
Ας του έκαναν δώρο ένα πάγιο ή κάτι άλλο.
Ας έκοβαν και το κεφάλι τους.

Ο πελάτης και δίκιο είχε , και δεν έφταιγε σε τίποτα.
 

Evil 13

AVClub Enthusiast
24 August 2008
909
Μεγαλη ...αγαπη και ...αγωνας για το ...δικιο της Α.Ε. Cosmote ρε παιδι μου!Πολυ περιεργα πραγματα...
:laugh:
 

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Ο μεταχειρισμένος δέκτης μπορεί να έχει περάσει από 10 συνδρομητές, τον είχε ο Μήτσος χθες στο σπίτι του, έτριβε τα φρύδια του, μετά έπιανε το κοντρόλ, και σήμερα θα τον πάρω εγώ να αλλάζω κανάλια. Και να έχεις σκάσει και κάνα 80άρι ζεστά ευρώπουλα από την τσέπη σου κιόλας.
Αλλα που να βρείς το δίκιο σου.
Μέχρι και για εκβιασμούς διαβάζουμε, γιατί κάποιος ζητάει τα αυτονόητα
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,857
Θεσσαλονίκη
Εχει δικιο ο ανθρωπος αλλα δεν εχει αλλες επιλογες.
Η τον δεκτη του Μητσου ή υπαναχωρηση.
Δυστυχως για τους συνδρομητες οι εταιρειες παιζουν με τους δικους τους κανονες.
 

petroos

New member
12 October 2018
6
Το μεγαλο φαουλ ειναι κυριως οτι τον διαβεβαιωσαν οτι θα παρει αυτο που θελει,ασχετως με το αν ειναι υπερβολικος η οχι