Καλησπέρα σε όλους! Ακολουθεί μήνυμα-σεντόνι, συγνώμη προκαταβολικά αλλα κάπου θέλω να πω κ εγω τον πονο μου...
Συνδρομητης full pack + multi room αοριστου χρονου. Στις 10/4 μεσω chat κανω αίτημα για ανανέωση συμβολαίου με μεταβαση στο family pack, οπου ο υπάλληλος με ενημερωνει οτι εντος 24 ωρων θα λαβω μεσω mail το συμβόλαιο. Αφου περνανε τρεις μέρες και δεν εχω λαβει τίποτα, επικοινωνω ξανα. "Έχετε δίκιο, λόγω ογκου αιτηματων θα το λαβετε εντος 48 ωρων". 21/4 κ αφου ηδη εχω επικοινωνησει αλλες δυο φορές κ η απάντηση ειναι οτι θα το λαβω, η υπάλληλος της ημέρας μου λεει πως δεν υπάρχει καποιο αιτημα μου καταχωρημενο! Κανοντας ασκηση υπομονής, λεω ενταξει,μην κανετε κατι θα κανω αιτημα για νεα σύνδεση ott κ επειτα θα προχωρησω σε διακοπη δορυφορικου. Αφου λοιπόν μεσω σαιτ cosmote κάνω αιτηση για το ott, την επομενη μερα λαμβανω mail επιβεβαίωσης.... για ανανέωση του δορυφορικου! Αμεσα στελνω αίτημα υπαναχωρησης και διακοπης ταχυδρομικα, καθως τηλεφωνικα ολο καταγραφουν το αιτημα μου κ θα.με καλεσουν εντός 24 ωρών, κατι που ποτε δεν γίνεται!Σήμερα παραλαμβανω το δεκτη ott, κανω σύνδεση και τζιφος! Συμφωνα με το 13888, η αιτηση μου εχει ακυρωθεί χωρίς να ξέρει κανείς το λογο! Παρολο που εχω παραλάβει τον εξοπλισμό! Θα με ενημερωσουν λεει αμεσα! Με βλέπω στο τέλος να πληρωνω κερατιατικα κ να διακοπτω τα πάντα! Κριμα, καποτε υπήρχε εξυπηρέτηση....
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro