Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Όταν υποχρέωση της εταιρίας είναι " να προσφέρει στον Συνδρομητή τις Συνδρομητικές Υπηρεσίες συνεχώς και αδιαλείπτως", όπως ορίζεται στο συμβόλαιο, υποχρέωση της εταιρίας είναι να το τηρεί κι ως εκ τούτου δεν μπορείς να έχεις την απαίτηση από τον πελάτη να έχει μόνιμα τον δέκτη ανοικτό, δίχως να αναφέρεται κάτι τέτοιο έστω στο manual του δέκτη ή να μην έχει ενημερωθεί με κάποιον άλλο πρόσφορο τρόπο.
Καλα τα λες φιλε αλλα που να βρουμε το δικιο μας
Μου κάνει εντύπωση η πιθανότητα να μην σου είπε ο τεχνικός,ότι όταν ο δέκτης μένει μόνιμα ανοιχτός (μιλάμε για τον 831) δουλεύει πιο σταθερά...
Οταν ο τεχνικος σου λεει οτι εχεις με το scart ιδια ποιοτητα εικονας σε full hd τηλεοραση οσο με το hdmi τι ψαχνεις να βρεις
Να αφαιρεσεις αυτη την δυνατοτητα της τβ για τον δεκτη
Να τον κλεινεις κανονικα οποτε θελεις και να τον ανοιγεις
Δεν θαχεις κανενα προβλημα με τις ρυθμισεις βεβαια στο ποτε και αναμονη
οπως κανουμε ολοι
βρεθηκε το προβλημα φιλε, ποστ 3926 http://avclub.gr/forum/showthread.p...ώτο-post-πριν-την-υποβολή-ερωτήματος)/page393
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
...Δεν μας είπες από την αρχή ότι η συνδεδεμένη με τον δέκτη τηλεόραση είναι Samsung! :laugh:
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Τσαμπα ταλαιπωρια, τι να πω, σε ολες τις samsung ιδια συμπεριφορα εχει; ποια ειναι η λυση; τι μπορω να κανω; τι θα κανατε στη θεση μου;
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Έχουν παρατηρηθεί προβλήματα σε κατόχους 831 με τηλεοράσεις Samsung.Ακολούθησε τις οδηγίες που σου δίνονται από το support και πιστεύω ότι θα λυθεί το πρόβλημά σου.Αν μάλιστα τους είχες αναφέρει από την αρχή το μοντέλο της τηλεόρασής σου,θα είχες ταλαιπωρηθεί λιγότερο.
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Από τις ερωτήσεις που έχεις κάνει στο support πάντως,σήμερα είδα ότι αναφέρεσαι για τηλεόραση Samsung...
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
τους το εχω πει και πριν κανα δυο μηνες http://avclub.gr/forum/showthread.p...ώτο-post-πριν-την-υποβολή-ερωτήματος)/page363
πολλα τα προβληματα μετα την τελευταια αναβαθμιση
http://avclub.gr/forum/showthread.p...ώτο-post-πριν-την-υποβολή-ερωτήματος)/page373

http://avclub.gr/forum/showthread.p...ώτο-post-πριν-την-υποβολή-ερωτήματος)/page374

πριν την αναβαθμιση δεν ειχα ασχοληθει σχεδον καθολου μαζι τους, μια φορα το μηνα μπορει να εβγαζε καποιο σφαλμα πχΕ34, λιγο το κακο, μετα αρχισαν τα προβληματα , μια μου λεγανε φταιει το dongle της digea, μια που το κλεινω, και παει λεγοντας,την αναβαθμιση τι την θελανε;(καποιες αναβαθμισεις θελουν και τα καταλληλα μηχανηματα) μονο προβληματα εχω και τιποτε αλλο, προσωπικα επειδη δεν με ενδιαφερουν εγγραφες κλπ κλπ μου ειναι αχρηστη , τελος παντων ,το θεμα ειναι τωρα τι κανουμε; δε θελω να υπαναχωρησω απο την συμβαση, αν ηθελα θα το ειχα κανει ειδη και εχω το δικαιωμα , απλα πραγματα θελω και δεν μπορω να τα εχω
 

hdanca

Supreme Member
17 August 2012
3,061
Athens
Μάλιστα...Το είδα.
Είναι καλό να γνωρίζεις πάντως,ότι έχουν αναφερθεί προβλήματα με τις τηλεοράσεις Samsung,τα οποία λύθηκαν.Και λύθηκαν όχι με αλλαγή δέκτη...
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Τι άλλο μπορώ να κάνω φίλε στην tv πέρα από τις αναβαθμίσεις που έχω κάνει;
 

arma

AVClub Addicted Member
4 January 2012
1,804
Καλησπερα λεβεντες, δυο μερες τωρα μετα την επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεων του δεκτη δεν αντιμετωπισα καποιο θεμα, μακαρι να συνεχισει ετσι.
Εχω μια απορια ,ειδα στο καταστημα του τεχνικου πως η nova κυκλοφορησε νεο δεκτη, αν παω και αγορασω αυτον τον καινουριο θα λυθουν τα οποια προβληματα υπαρχουν; διορθωνετε η κατασταση ; ειναι θεμα λογισμικου; ποσο στοιχιζει ο νεος δεκτης; αν αξιζει να την κανω την αγορα
 

HERTHAN

Senior Member
27 November 2011
602
Δεν ξερω αν το βαζω στο σωστο νημα αν ειναι ομως λαθος παρακαλω εναν mod να το μεταφερει.

Ημουνα στον ΟΤΕ και στις 18/02 ημερα Πεμπτη πηγα σ'ενα καταστημα Forthnet και εκανα αιτηση φορητοτητας προς την Forthnet.Στις 19/02 ημερα Παρασκευη μου εστειλαν μηνυμα στις 16.30 το μεσημερι που εγραφε:Η πιθανη ημερομηνια ενεργοποιησης της υπηρεσιας σας ειναι στις 25/02/2016 και ωρα 00:00:00.Στις 22/02 ημερα Δευτερα στις 17.30 το απογευμα μου κανει αντιπροταση ο ΟΤΕ την οποια και αποδεχτηκα.Μετα απο 2 ωρες περιπου και συγκεκριμενα στις 19:15 το απογευμα πηγα στο καταστημα της Forthnet κι εκανα την αιτηση ακυρωσης φορητοτητας.Στις 23/02 ημερα Τριτη με καλεσαν το πρωι απο την Forthnet για αντιπροταση την οποια ουδεποτε αποδεχτηκα ενω στο συστημα τους οπως μου ανεφερε μια απο τις/τους 15 διαφορετικους υπαλληλους που μιλησα σημερα μου επεμενε οτι την αποδεχτηκα.Μετα με ξαναπηραν και μου ειπαν οτι δεν την αποδεχτηκα.
Σημερα λοιπον ημερα Πεμπτη απο τις 8:00 η ωρα το πρωι μου εκοψε το τηλεφωνο η Forthnet για να γινει η μεταφορα σ'αυτους και μου το συνεδεσαν στις 17:00 η ωρα το απογευμα.Μιλησα πολλες φορες μαζι του και μου ελεγαν οτι δεν εκανα εμπροθεσμα την διακοπη.Ο ενας μου ελεγε οτι επρεπε να την κανω στις 22/02 την Δευτερα πριν τις 13:00 η ωρα το μεσημερι ο αλλος μου ελεγε επρεπε να κανω την διακοπη 3 εργασιμες ημερες πριν και τελος τωρα το βραδυ στην τελευταια συνομιλια που ειχα μου ειπαν οτι σαν εργασιμη δεν πιανεται η μερα που γινετε η μεταφορα στην Forthnet(η σημερινη ημερα δηλαδη) αλλα δεν πιανεται και σαν εργασιμη η ημερα της αιτησης της διακοπης της φορητοτητας δηλαδη η Δευτερα 22/02 που εκανα το αιτημα ακυρωσης.Δηλαδη ποτε επρεπε να την κανω εγω την ακυρωση την ημερα που εκανα την αιτηση φορητοτητας αν αυτοι το μετρανε ετσι?
Ιντερνετ δεν εχω φυσικα γιατι δεν εχω εξοπλισμο διοτι την ημερα της ακυρωσης φορητοτας επεστρεψα το ρουτερ που μου ειχαν δωσει.Αυτο ας πουμε οτι ειναι το μικροτερο κακο της υποθεσης αν και το ειχα αναγκη και εγω αλλα και οι δικοι μου.
Μετα απο ολα αυτα μου ανεφεραν οτι θα πρεπει να πληρωσω τα τελη ενεργοποιησης 35,00 ευρω και αλλα 75,00 ευρω τα επειδη θα φυγω και θα ξαναμεταφερθει η γραμμη μου στον ΟΤΕ.Συνολο δηλαδη 110,00 ευρω.
Με τον ΟΤΕ που επισης μιλησα πολλες φορες μου ανεφεραν οτι παρατυπως προχωρησαν την αιτηση φορητοτητας και δεν επρεπε ν'ακολουθησουν την συγκεκριμενη διαδικασια καθως ειχα κανει αιτημα ακυρωσης απο τις 22/02.

Επειδη ειμαι ηδη πελατης της Forthnet σε αλλο τηλεφωνικο αριθμο κι επειδη δεν θελω να ριχνω ευθυνες αν υπαρχει εστω και μια πιθανοτητα εγω να εχω κανει καποιο λαθος πρωτα θα ψαξω αν φταιω εγω σε κατι που δεν εκανα σωστα και μετα αν ο αλλος δεν κανει σωστα την δουλεια του και προσπαθει να με κοροιδεψει και να μ'εκμεταλλευτει.

Απο την στιγμη που μου ειπαν οτι η φορητοτα θα γινει στις 25/02 και ωρα 00:00:00(αυτο ειναι βραδυ ή πρωι?) κι εγω εκανα την αιτηση διακοπης στις 22/02 δεν ειμαι εμπροθεσμος βασει νομου που λεει μεχρι τρεις ημερες πριν απο την ενεργοποιηση της υπηρεσιας?Ο νομος δεν λεει οτι δεν πιανεται η ημερα ενεργοποιησης και η ημερα αιτησης ακυρωσης αλλα αναφερει ρητα μεχρι 3 ημερες.

Επειδη θα εχει συμβει σε πολλους οπως εχω διαβασει σε διαφορα site μπορειτε να μου δωσετε μια ιδεα για το πως πρεπει να κινηθω και τι πρεπει να κανω?
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Σχετικά θέματα:

1. http://avclub.gr/forum/showthread.php/144802-Οδηγός-Φορητότητα-Αριθμών#link20

2. http://avclub.gr/forum/showthread.php/144653-Τα-πάντα-για-την-φορητότητα-σταθερής-τηλεφωνίας

Δυστυχώς η forthnet έχει δίκιο, μιας και ο νόμος ορίζει πως η προθεσμία υποβολής του αιτήματος ακύρωσης της αίτησης φορητότητας είναι μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία ενεργοποίησης στον νέο πάροχο. Άρα η 22/02 είναι η πρώτη από τις 3 ημέρες.

Αν θες μπορείς να απευθυνθείς στην ΕΕΤΤ κάνοντας μια καταγγελία ή απλά να τους πάρεις τηλέφωνο για να σου λύσουν απορίες, αν και το 1ο θέμα είναι κατατοπιστικότατο.

Off topic closed.
 

HERTHAN

Senior Member
27 November 2011
602
Μου ανέφεραν ότι η 22/02 δεν πιάνεται μέσα σ'αυτες τις ημέρες καθώς είναι η ημέρα ακύρωσης και δεν μετράει σαν εργάσιμη.

Δηλαδή ποια είναι η προηγούμενη εργάσιμη η 19/02 ημέρα Παρασκευή που μου έστειλαν το μήνυμα 16.30 το μεσημέρι?
Επίσης από την στιγμή που είδαν την ακυρωση γιατί να λειτουργούν κατ αυτό τον τροπο και να μην ακυρώνουν την επομενη ημέρα και θα πρέπει ντε και καλά να κάνουν την ενεργοποίηση?Ειναι λογικο να λειτουργούν με αυτόν τον τροπο? Απλή ερώτηση κάνω άσχετα με το νομικο κομμάτι.

Ευχαριστώ πολύ για τα link θα τα διαβάσω.
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Διάβασε αυτά που σου παρέθεσα. Ζήτησες να μάθεις τι ισχύει και σε παραπέμπω σε πράγματα που αντλούνται από την πλέον επίσημη Αρχή, την ΕΕΤΤ.

Και να την είδαν, θεωρείται εκπρόσθεσμη και είναι υποχρεωμένοι να προσωρήσουν στην φορητότητα.
 

HERTHAN

Senior Member
27 November 2011
602
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Διάβασε αυτά που σου παρέθεσα. Ζήτησες να μάθεις τι ισχύει και σε παραπέμπω σε πράγματα που αντλούνται από την πλέον επίσημη Αρχή, την ΕΕΤΤ.

Και να την είδαν, θεωρείται εκπρόσθεσμη και είναι υποχρεωμένοι να προσωρήσουν στην φορητότητα.
Τα διάβασα και σ'ευχαριστω και πάλι για τα link.
Αν μπορείς μια απορία να μου λύσεις αν έχεις την καλοσύνη........ Με βάση αυτά που ανεφερα και με βάση αυτά που μου είπαν και τέλος με βάση αυτών που λέει ο νομος ποιες θεωρείς ότι είναι οι τρεις εργάσιμες?
Θεωρείς πως είναι 19-23-24 του μηνός η 22-23-24?
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
22, 23 και 24 είναι οι τρεις εργάσιμες μέρες πριν την ημερομηνία ενεργοποίησης. Αυτο που δεν θεωρείται εργάσιμη η ημέρα αποστολής του αιτήματος ακύρωσης φορητοτητας, θα το χαρακτηρίσω λίαν επιεικώς απαράδεκτο να λέγεται από υπάλληλο εταιρίας τηλεπικοινωνιών.
 

HERTHAN

Senior Member
27 November 2011
602
Τελικα ποιες μερες μετρανε σαν εργασιμες γνωριζει κανεις?
Προσπαθησα να επικοινωνησω με την ΕΕΤΤ αλλα δεν μπορεσα και θα ξαναπροσπαθησω αργοτερα.Οι εργασιμες ημερες πανε βασει νομου ή οπως της θεωρει η Forthnet?
Δηλαδη η ημερα Δευτερα 22/02 που γινεται η αιτηση ακυρωσης(η οποια ειναι εργασιμη )λενε απο την Forthnet οτι δεν θεωρειται εργασιμη.