ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π
AVClub Fanatic
ρε παιδια-παλι ντερμπι στο μπασκετ σε sd?
ειναι δυνατον να μην εχετε ενα hd καναλι επιπλεον για αυτα τα παιχνιδια?
ειναι δυνατον να μην εχετε ενα hd καναλι επιπλεον για αυτα τα παιχνιδια?
Θα μπω στο θέμα .Κάτοχος υπηρεσίας triple play Nova από τον περασμένο Μάρτιο του 2015 επέλεξα forthnet - Nova για τις τιμές αλλά κυρίως οτι δεν είχε πολύ μεγάλη δέσμευση (12 μήνες αντί για 24 του ΟΤΕ) καθώς έμενα με την γυναίκα μου σε σπίτι που νοικιάζαμε μέχρι να επισκευαστεί το δικό μας. Όταν τελικά επισκευάστηκε το σπίτι επικοινώνησα με συνάδελφο σας για να ρωτήσω τι να κάνω καθώς ενδιαφερόμουν για μεταφορά γραμμής και κυρίως να αλλάξω πακέτο σε Full pack απο τα Novacinema που έχω. Μου είπε να κάνω πρώτα την μεταφορά και μετά να δούμε για αλλαγή πακέτου .Αυτό που δεν με ενημέρωσαν και δεν το ήξερα είναι παρόλο που ενημερώνομαι συχνά για τέτοια θέματα, πως με την μεταφορά γραμμής η δέσμευση ανανεώνεται, άρα όταν έγινε η μεταφορά γραμμής τον Δεκέμβριο 2015 να έχω δέσμευση μέχρι τον Δεκέμβριο 2016. Έτσι ενώ ήθελα να διαπραγματευτώ νέο πακέτο για full pack αυτήν την στιγμή να μπορώ να το μόνο πάρω με ΝΕΑ δέσμευση και χωρίς καμία προσφορά... Εκεί που μπλέκει το όλο θέμα είναι πώς χωρίς φυσικά να ξέρω οτι έχω δέσμευση έως το Δεκέμβριο έχω αποδεχτεί προσφορά σε άλλη εταιρία που ουσιαστικά θα με κάνει να πληρώσω 130 ευρώ για να γίνει αυτό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την υπηρεσία όσο την έχω όμως θεώρω απαράδεκτο που με την μεταφορά γραμμής που πλήρωσα νομίζω 40-50 ευρώ να έχω ΝΕΑ δέσμευση όπως επίσης και να μην έχω καμία προσφορά ενώ έχει περάσει ένας χρόνος που είμαι συνδρομητής... Αν το ήξερα θα είχα διακόψει την υπηρεσία πριν μετακομίσω... Για ποιό λόγο να υπάρχει δεσμευση ρε παιδιά , μου χαρίσανε κάτι ,πλήρωσα 40-50 ευρώ για την μεταφορά... Μου χαρίσανε την εγκατάσταση nova που κάνει πόσο 60 ;;; ευρώ;;; και με δεσμεύει για ένα χρόνο και δεν μπορώ να διακόψω αλλάξω την υπηρεσία που έχω . Το θεωρώ απαράδεκτο και ας το λένε τα ψιλά γράμματα. Τόσο που πραγματικά με κάνει να θέλω να πληρώσω 130 ευρώ και να φύγω απο την forthnet ...
Καλημερα φιλε, αυτο που αντιμετωπιζω ειναι κοροιδια και τιποτε αλλο, πηγα 4 φορες στον τεχνικο ο οποιος μια μου ελεγε φταιει αυτο, μια το αλλο και στην τελικη δεν εφταιγε τιποτα απο αυτα, μου δωσανε τωρα τελευταια δεκτη 5ετιας που εχει κολληματα κατα την αλλαγη καναλιων, αυτο ηταν το αποτελεσμα, τι μου λεει το support ; πηγαινε για ελεγχο τον δεκτη στον τεχνικο, ωραια , μια χαρα ,αυτο θα κανω συνεχεια εγω τωρα,λες και δεν εχουμε με τι αλλο να ασχοληθουμαι, φαντασου να πουλουσαν προιοντα ηλεκτρικες συσκευες τι θα γινοταν;χαχαχαχαχα , για γελια αλλα και για κλαματα, εδω εξακολουθουμε να τους πληρωνουμε και βλεπεις τ αποτελεσματα, δεν θα ασχοληθω αλλο φιλε,ας ασχοληθει καποιος αλλος για μενα, ξερω τα δικαιωματα που εχω σαν καταναλωτης και που πρεπει να απευθυνθω
Υπέγραψες φίλε ανανέωση? Μήπως κατά την διάρκεια της αίτησης για μεταφορά ενημερώθηκες ότι για την μεταφορά της γραμμής πρέπει να γίνει ανανέωση?
Ενεργοποιώντας την προσφορά πήρες κάποιο τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών nova η έβαλες τον αριθμό τηλέφωνου σε κάποια φόρμα που συμπλήρωσες στο site?