Το ίδιο ακριβώς πακέτο είχε ο γιος μου που σπουδάζει και χρειάστηκε να κάνω διακοπή,αφού το ξενοίκιασμα του σπιτιού που έμενε συνέπεσε περίπου με το πέρας του 18μηνου.Θα σου πω ποια ακριβώς διαδικασία ακολούθησα και δεν είχα κανένα πρόβλημα.Αρχικά να σου πω ότι είχα ρωτήσει πριν από καιρό και μου είχαν πει να καλέσω 10 μέρες πριν από το πέρας του 18μηνου.Επίσης,να ξέρεις ότι ημερομηνία είναι αυτή που βλέπεις στο e-bill σαν μέρα ενεργοποίησης.18 μήνες μετά τελειώνει η δέσμευσή σου.Είναι ξεκάθαρο αυτό.Η Nova όμως,άσχετα που συνδυάζεται σαν πακέτο με τη Forthnet,τιμολογείται χωριστά με κύκλο τιμολόγησης 1η μέχρι τέλος κάθε μήνα.Η διαδικασία που θα ακολουθήσεις είναι η εξής:Θα καλέσεις τη Forthnet και θα ζητήσεις διακοπή του πακέτου λόγω παρέλευσης του 18μηνου.Μετά από λίγες μέρες θα σε πάρουν από το αρμόδιο τμήμα για να κάνουν εγγραφή της συνομιλίας που θα ζητάς διακοπή της υπηρεσίας Forthnet Double Play Economy.Η υπηρεσία θα διακοπεί την προγραμματισμένη ημέρα,όπως θα την έχετε συμφωνήσει στη τηλεφωνική συνομιλία.Αυτά για τη Forthnet.Για τη Nova τώρα.Θα τους καλέσεις ότι θέλεις να κάνεις διακοπή για τον ίδιο λόγο.Εκεί γίνεται η έκδοση του λογαριασμού στις 15 του μήνα και γι αυτό σου είπαν να τους καλέσεις πριν από αυτή την ημερομηνία.Θα σημειώσουν το αίτημά σου και η διακοπή θα γίνει την 1η του μηνός,αφού εσύ έχεις πληρώσει το λογαριασμό της Nova για όλο τον Οκτώβριο.Είναι ξεχωριστός λογαριασμός αυτός από το λογαριασμό της Forthnet.
Αυτά είναι όλα και μην αγχώνεσαι με την ημερομηνία λήξης των 2 υπηρεσιών.Τα ίδια μου έλεγαν και μένα,αλλά το e-bill είναι αδιάψευστος μάρτυρας.Το μόνο σημείο που ίσως είναι λίγο δύσκολο,είναι ότι έπρεπε να τους καλέσεις για διακοπή τουλάχιστον 10 μέρες πριν.Εγώ τους είχα καλέσει για διακοπή 2 εβδομάδες νωρίτερα.Με πήραν από το αρμόδιο τμήμα αν θυμάμαι καλά 2-3 μέρες μετά.Αυτά.