Και αυτό γίνετε τουλάχιστον 18 χρόνια εμπειρίας, υποτίθεται, στο adsl .Όχι φίλε μου...
Την 8-2-2019 υπέγραψα συμβόλαιο με NOVA για φορητότητα από τον ΟΤΕ και την 1-3-2019 έγινα πελάτης NOVA.
Έβλεπα και στο My account της NOVA ότι υπάρχει ακόμα εκκρεμότητα πλήρους απόδοσης των υπηρεσιών NOVA ...
... ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ 5 ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΩ...
Τότε φίλε έχεις κάθε δίκιο, εν έτη 2019 να μένουμε χωρίς τηλέφωνο το θεωρώ απαράδεκτοΌχι φίλε μου...
Την 8-2-2019 υπέγραψα συμβόλαιο με NOVA για φορητότητα από τον ΟΤΕ και την 1-3-2019 έγινα πελάτης NOVA.
Έβλεπα και στο My account της NOVA ότι υπάρχει ακόμα εκκρεμότητα πλήρους απόδοσης των υπηρεσιών NOVA ...
... ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΩ 5 ΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΩ...
Τα τελευταία μηνύματα μεταφέρθηκαν στο νήμα ...
Δεν νομίζω ότι θα τα έλεγα καλύτερα .Θεωρώ ότι είναι "υπερβατική" η ενέργειά σου...
Οι "προσφορές NOVA" θα έπρεπε να έχουν "άμεση σχέση και συνάφεια" με τις "παρεχόμενες υπηρεσίες", οπότε ΕΧΕΤΕ ΗΘΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να δεχθείτε καίριες επισημάνσεις επί του παρόντος νήματος...
Είναι ανεπίτρεπτο το νήμα " Προσφορά NOVA" να είναι προϊόν ... προσέλκυσης πελατών -οι οποίοι αφότου συνάψουν συμβόλαιο - ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να διαμαρτυρηθούν πλέον που επί πενθημέρου μένουν από ένα βασικό ανθρωπιστικό αγαθό, αυτό της τηλεπικοινωνίας....
Δεν είμαστε στο Survivor κύριε Κωστίκο... Νισάφι πια με την "ευαισθησία" σας...
Δεν νομίζω ότι θα τα έλεγα καλύτερα .
Ισος και για αυτό να μας πουν από την Nova ότι φταίει ο χαλκός που αλλάζει με τα χρονια και τέτοιες άλλες αηδιες......
Και εκεί βρίσκεται το όλο θέμα.Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν "αφορίζω" την εταιρία (NOVA), καθόσον η συμπεριφορά τους ως "εξυπηρέτηση πελάτη" ήταν θετική και εποικοδομητική (για αυτό εξάλλου σύναψα συμβόλαιο)...
Η ένστασή μου εντοπίζεται στην ολοκλήρωση παρεπόμενων υπηρεσιών όπου υπήρξαν (και υπάρχουν) χρονοβόρες διαδικασίες που στερούν από τον πελάτη βασικές καθημερινές ανάγκες...
ΑΥΤΟ πρέπει να αλλάξει για το καλό όλων...
Θεωρώ ότι είναι "υπερβατική" η ενέργειά σου...
Οι "προσφορές NOVA" θα έπρεπε να έχουν "άμεση σχέση και συνάφεια" με τις "παρεχόμενες υπηρεσίες", οπότε ΕΧΕΤΕ ΗΘΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να δεχθείτε καίριες επισημάνσεις επί του παρόντος νήματος...
Είναι ανεπίτρεπτο το νήμα " Προσφορά NOVA" να είναι προϊόν ... προσέλκυσης πελατών -οι οποίοι αφότου συνάψουν συμβόλαιο - ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να διαμαρτυρηθούν πλέον που επί πενθημέρου μένουν από ένα βασικό ανθρωπιστικό αγαθό, αυτό της τηλεπικοινωνίας....
Δεν είμαστε στο Survivor κύριε Κωστίκο... Νισάφι πια με την "ευαισθησία" σας...
Κύριε Kostikos
Απλά, εξέφρασα μία άποψη - πρόταση, ώστε για λόγους άμεσης σχέσης, συνάφειας και εξαγωγής ορθών συμπερασμάτων, να υφίστανται συγκεντρωτικά σε ένα νήμα οι απόψεις των μελών για την "ΠΡΟΣΦΟΡΑ NOVA" και τις "ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΟΥ ΤΥΧΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ" μετά την "αποδοχή" της "προσφοράς" (το ίδιο προφανώς εκτιμώ ότι θα πρέπει να γίνει και στο αντίστοιχο νήμα της cosmote)...
Έτσι, υπάρχει μία ολοκληρωμένη εικόνα που βοηθά τα μέλη σε ορθότερη τακτική κρίση κατά την επιλογή των υπηρεσιών από τις εταιρίες...
Συναφώς, η λέξη "υπερβατική" (εντός εισαγωγικών, όπως αρχικά την τοποθέτησα) ΕΠΟΥΔΕΝΙ ΣΥΝΑΔΕΙ με τις έννοιες που ανακαλύψατε στην... Βικιπέδια
Και βεβαίως, κανέναν δεν ειρωνεύτηκα, απλά κατέθεσα σαφώς και ευθαρσώς την άποψή μου
Το... παραλήρημά μου (!!!) είναι δική σας άποψη, σεβαστή βεβαίως-βεβαίως, όπως σεβαστό και το ...ξετσουβάλιασμα της άποψής μου...
Τα περί... ban τα αντιπαρέρχομαι... Είμαι μέλος από το 2006 και θεωρώ ανεπίτρεπτη κάθε υπόνοια αποβολής μου επειδή επιθυμώ να καταθέσω ανδρείκια και με σαφήνεια τις απόψεις μου...
Δυστυχώς κι εγώ θα συμφωνήσω στο ότι υπάρχει μια λίγο υπερβολική ευαισθησία στο θέμα "μην θίξουμε την όποια καλή εταιρεία που μας κάνει και support". Ο σκοπός εδώ (κι εγώ 13 χρόνια παρεπιπτόντως) είναι να λέμε τα καλά, αλλά να λέμε και τα κακά.
Τέλος πάντων, ίσως απλά παραμεγαλώσαμε και παραξενέψαμε....
Δεν μπορώ να καταλάβω την επιμονή σας σε αυτά τα ζητήματα
Δεν κάνω τον συνήγορο κανενός αλλά υπάρχουν και άλλα μέλη εδώ
Διαβάσαμε αυτά που θέλατε να πείτε γιατί επανερχεστε και πάλι?
Για οσους πανε απο αλλη εταιρεια στην Φορθ. να προσεξουν τα εξης.
1.Ποιο ρουτερ θα τους στειλουν.Συνηθως στελνουν ενα ψευτικο σε μεγεθος κινητου ασπρο και το πληρωνεις και 20 ευρω ενω δεν τα αξιζει(ουτε δεχονται να το αλλαξεις με καλυτερο και να δωσεις την διαφορα).
2.Εγω σε σπιντεστ που εκανα οσο ημουν στην κοσμοτε ειχα σε 24αρα γραμμη 19 ενω τωρα εχω 11(πηρα το τεχνικο τμημα και μου ειπαν οτι εχω 18 και τους εξηγησα οτι εχω κανει τεστ ονλαιν και δεν δειχνει τοσο και παλι αυτοι τα δικα τους).
Συμπερασμα το εχω μετανιωσει τουλαχιστον αν καποιοι αποφασισουν να ερθουν φορθ. να προσεξουν μερικα πραγματα που δεν προσεξα εγω γιατι μετα αφου σε εχουν δεμενο σου πουλανε τρελλα.