LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

TerI

AVClub Enthusiast
29 April 2008
1,157
Χίος
Τελικα η LG δεν γνωριζει τιποτα σχετικα με αστοχια υλικου....

Η εταιρεία μας δεν διαθέτει ενημέρωση σχετικά με την εμφάνιση γενικευμένου κατασκευαστικού ελαττώματος σε οποιοδήποτε μοντέλο τηλεόρασης μας.

Κάθε περίπτωση διαπίστωσης κατασκευαστικού ελαττώματος εξετάζεται μεμονωμένα και στα πλαίσια που ορίζει η εργοστασιακή εγγύηση κάθε συσκευής μας.

Άρα τι κάνεις;
Μένεις με το θέμα ως έχει η το τραβάς νομικά;
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Τελικα η LG δεν γνωριζει τιποτα σχετικα με αστοχια υλικου....

Η εταιρεία μας δεν διαθέτει ενημέρωση σχετικά με την εμφάνιση γενικευμένου κατασκευαστικού ελαττώματος σε οποιοδήποτε μοντέλο τηλεόρασης μας.

Κάθε περίπτωση διαπίστωσης κατασκευαστικού ελαττώματος εξετάζεται μεμονωμένα και στα πλαίσια που ορίζει η εργοστασιακή εγγύηση κάθε συσκευής μας.

"Η εταιρεία μας δεν διαθέτει ενημέρωση σχετικά με την εμφάνιση γενικευμένου κατασκευαστικού ελαττώματος σε οποιοδήποτε μοντέλο τηλεόρασης μας. "

Εδω η εταιρια στην ουσια λεει οτι δεν υπαρχει γενικη αστοχια σε ολες και αρα τα οποια περιστατικα θεωρουνται μεμονωμενα , ελεγχονται και επισκευαζονται.

Τωρα παμε στο τι μπορεις να κανεις. Δεν γνωριζω αν ηπειροι/χωρες εχουν διαφορετικη πολιτικη, αλλα αν θυμαμαι καλα, στο rtings οπου ειχε γνωστοποιηθει το θεμα, το site ανεφερε οτι η LG Aμερικης, επιδιορθωνε το προβλημα με recalibration του panel ακομα και εκτος εγγυησης. (αφου το αναγνωριζε ως μεμονωμενη μεν, αστοχια υλικου δε.)

Στο σερβις της Ελλαδας, δεν ξερω αν εχουν διαφορετικη πολιτικη, ή αγνοια σχετικα με το ολο θεμα. Υπηρξαν και στην Ελλαδα 3-4 περιστατικα εδω κι εκει (τα βρισκαμε σε διαφορα φορουμ και εκτος avclub) και το εδω σερβις εντος εργοστασιακης εγγυησης αλλαζε το πανελ ή αντικαθιστουσε την Tv. ΔΕΝ εκαναν recalibration του panel οπως εκαναν στο εξωτερικο.

Οποτε, ισως θα επρεπε να στειλεις καταρχας ενα email στα κεντρικα της LG στην Ευρωπη που να εξηγεις συνοπτικα το περιστατικο σου.
Εξηγησε τους πως απο οσο βλεπεις, εχεις το προβλημα οπου εμφανιζεται ενα τετραγωνο στο κεντρο του πανελ σαν Burn in.
Και πως τοσο το επισκευαστικο κεντρο του καταστηματος αγορας, οσο και το επισημο σερβις LG της Ελλαδας, φαινεται να αγνοουν την υπαρξη συγκεκριμενης αστοχιας, ωστε να συνενοηθουν μεταξυ τους για να εξυπηρετηθεις.

Αν ΚΑΙ τοτε τα πραγματα πανε στραβα, ρωτησε την LG ποσο κοστιζει ενας ελεγχος εκτος εγγυησης. Υστερα ρωτησε τον κωτσοβολο αν δεχεται να πληρωσεις εσυ την μεταφορα/ελεγχο στην LG και αν εκεινη αποφανθει αστοχια υλικου, αν ο κωτσοβολος δεχεται να αναλαβει τα εξοδα επισκευης.
Αν δεχτουν ομως, σκεψου και ως πιθανο ενδεχομενο το γεγονος πως η LG μπορει να διαγνωσει "κακη χρηση" και να χασεις και τα εξοδα ελεγχου. Ειναι ενα ρισκο που πρεπει να το σκεφτεις.

Αλλα καλυτερα στειλε πρωτα ενα email στα κεντρικα της LG , μηπως με καποια οδηγια της ή συμβολη της βοηθηθεις.
 

mensanos

New member
12 February 2020
12
Άρα τι κάνεις;
Μένεις με το θέμα ως έχει η το τραβάς νομικά;

Νομικα ειναι πολυ δυσκολο να το τραβηξω καθως μιλαμε για δικηγορικα εξοδα. Εκτος και αν εβρισκα καποιο φθηνο δικηγορο να μου συνταξει ενα εξωδικο εστω.
Επισης στο Προστασιας Καταναλωτων δεν μπορω να απευθυνθω καθως δεν ειμαι ιδιωτης αλλα εχει κοπει τιμολογιο σε εταιρεια (την εχω πατησει ξανα με το ιδιο θεμα).

Οποτε οι επιλογες ειναι συγκεκριμενες. Με τον Κωτσοβολο αν πιασουν οι απειλες εχει καλως.
Αν οχι τοτε θα πληρωσω μια επισκεψη 35 ευρω στην LG με την ελπιδα οτι μπορει να βρουν το κατασκευαστικο λαθος. Αν οχι, μενω οπως εχω και δεν αγοραζω ξανα LG και σιγουρα ΠΟΤΕ απο Κωτσοβολο (ανεξαρτητως αποτελεσματος)...
 

HAF_K

Established Member
2 September 2006
254
Ερώτηση...
Έχω σύνδεσει εξωτερική πηγή με HDMI για να παίξει βίντεο 4K και έχω ήχο αλλά όχι εικόνα
Μηπως Πρέπει να μπει σε κάποια συγκεκριμένη HDMI;



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

HAF_K

Established Member
2 September 2006
254
τι πηγη και με τι εκδοση του hdmi καλωδιου?

Για το καλώδιο δεν έχω ιδέα, η πηγή είναι online ταινία από το διαδίκτυο

Απ’ όσο καταλαβαίνω θα πρέπει να έχω κάποιο ειδικο HDMI καλώδιο ;
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,746
ΑΘΗΝΑ
Για το καλώδιο δεν έχω ιδέα, η πηγή είναι online ταινία από το διαδίκτυο

Απ’ όσο καταλαβαίνω θα πρέπει να έχω κάποιο ειδικο HDMI καλώδιο ;

τι εννοεις online?απο ποια πηγη περνεις εικονα?
εαν ειναι απο Pc θελει λιγο ψαξιμο στις ρυθμισεις της καρτας γραφικων,αναιξερετως εαν ειναι ati ή nvidia.
 

HAF_K

Established Member
2 September 2006
254
τι εννοεις online?απο ποια πηγη περνεις εικονα?
εαν ειναι απο Pc θελει λιγο ψαξιμο στις ρυθμισεις της καρτας γραφικων,αναιξερετως εαν ειναι ati ή nvidia.

Ουσιαστικά είναι online streaming από media player. Το αρχείο είναι 4Κ
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,746
ΑΘΗΝΑ
ψαξου λιγο στις ρυθμισεις του Player.
βαλτο να παιζει καπου αλλου που το βλεπεις και ξεκινα βαζοντας την αναλυση στο auto.
 

aXer

Established Member
20 January 2009
175
Βλέπω βγήκε νέο FW Update... Και διαβάζω τις "παραπομπές".

1. Improvement
1) Add HEVC logo to user guide
2) Fix unknown device toast pop-up issue by Galvanic Corrosion

:D
Δηλαδή τι; Ανάβεις την τηλεόραση και πετάγονται τα τοστ από την τοστιέρα;
 

JL_?

AVClub Fanatic
19 September 2008
15,415
Terra
2) Fix unknown device toast pop-up issue by Galvanic Corrosion

:D
Δηλαδή τι; Ανάβεις την τηλεόραση και πετάγονται τα τοστ από την τοστιέρα;

Μάλλον κάποιο μήνυμα που θα πληροφορούσε για χαλασμένη συσκευή, χωρίς να ισχύει κάτι τέτοιο...
 

mensanos

New member
12 February 2020
12
Μετα απο ενα μηνα ταλαιπωριας ο στοχος επιτευχθη. Αντικατασταση με την Β9. Βεβαια να πω πως βρηκα 2 τρυπες στο συμβολαιο Total Support του Κωτσοβολου και ετσι και βρηκα την λυση στο προβλημα μου. Διαφορετικα αστα να πανε...
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Re: Απάντηση: LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Μετα απο ενα μηνα ταλαιπωριας ο στοχος επιτευχθη. Αντικατασταση με την Β9. Βεβαια να πω πως βρηκα 2 τρυπες στο συμβολαιο Total Support του Κωτσοβολου και ετσι και βρηκα την λυση στο προβλημα μου. Διαφορετικα αστα να πανε...
Θα μας τις πεις για να ξέρουν οι ομοιοπαθεις αργοτερα ;

Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mensanos

New member
12 February 2020
12
Απάντηση: Re: Απάντηση: LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Ναι βεβαιως. Διαβασε τι τους εγραψα (ειναι λιγο μεγαλο):



Παράγραφος Γ6: Αμφότερα τα συμβαλλόμενα μέρη δεσμεύονται να καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την πραγματοποίηση των επισκευών με τον συμφερότερο-οικονομικότερο τρόπο.

Δεν κάνατε καμία προσπάθεια (πόσο μάλλον κάθε δυνατή) για να τηρήσετε αυτόν τον όρο της σύμβασης. Απεναντίας κάνατε το αντίθετο. Το τεχνικό σας τμήμα ήταν αναρμόδιο για να κρίνει εάν η συγκεκριμένη βλάβη προέρχεται από κακή χρήση, κανονική χρήση ή κατασκευαστικό ελάττωμα καθώς το τεχνικό σας τμήμα δεν είναι εξουσιοδοτημένο από την αντιπροσωπεία. Μας απαντήσατε στις 14/2/2020 πως σύμφωνα και με την οδηγία-ενημέρωση που έχετε από την επίσημη αντιπροσωπεία (όχι βέβαια για την δική μας συσκευή αφού δεν την στείλατε στην LG) είναι: "η προβολή μιας στατικής εικόνας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα ενδέχεται να προκαλέσει πάγωμα της εικόνας" για να αιτιολογήσετε τον λόγο της βλάβης. Βέβαια το τεχνικό σας τμήμα έβγαλε το συμπέρασμα πως έγινε τελικά "κακή χρήση".

H επίσημη αντιπροσωπεία όμως λέει (απάντηση σε ερώτημα μας στις 13/2/2020) πως: "η εμφάνιση του φαινομένου εκτιμάται κάθε φορά από το εκάστοτε εξουσιοδοτημένο service της εταιρίας μας, το οποίο κρίνει για το εάν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα, φυσιολογική λειτουργία ή κακή χρήση του προϊόντος". Εν'ολιγοις η επίσημη αντιπροσωπεία λέει πως δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες και δεν υπάρχει μια γενική οδηγία για αυτού του είδους τις βλάβες, αλλά θα πρέπει να εξετάζεται κάθε μια ξεχωριστά μόνο από το εξουσιοδοτημένο service της LG. Αφήνουν την πιθανότητα δηλαδή να είναι κατασκευαστικό λάθος ή βλάβη με σωστή χρήση, όπου φυσιολογικά το κόστος επισκευής δεν θα επιβαρύνει τον καταναλωτή.

Ως εκ τούτου δεν τηρήσατε τον όρο Γ6 της σύμβασης καθώς θέλατε να μας χρεώσετε την επισκευή χωρίς να είστε αρμόδιοι σύμφωνα με την αντιπροσωπεία για να το κρίνετε αυτό. Δεν μπήκατε στον κόπο καν να μας προτείνετε (έστω και με δική μας επιβάρυνση) να πάει στην LG για να εξαντλήσουμε την δυνατότητα εύρεσης κατασκευαστικού λάθους ή βλάβης με σωστή χρήση, με αποτέλεσμα το οικονομικό όφελος του πελάτη σας. Αντί αυτού επιλέξατε να εκμεταλλευτείτε την κατάσταση για να αποκομίσετε οικονομικό όφελος από αυτήν, βασιζόμενοι στην αφέλεια του καταναλωτή και σε αβάσιμους όρους της σύμβασης. Και κατά δεύτερον αποκρύψατε την πλήρη αλήθεια σχετικά με τις οδηγίες της αντιπροσωπείας.



Παράγραφος Γ4/3 (εξαιρέσεις): Στην παρούσα σύμβαση δεν περιλαμβάνονται αποτυπώσεις σε τηλεοράσεις Plasma και Lcd που οφείλονται στην συνεχή απεικόνιση ίδιας εικόνας ή μέρος αυτής για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Αυτή η βλάβη που εξαιρείται ως όρος είναι αυτή που έχει η συσκευή μας σύμφωνα με το email που μας στείλατε στις 14/2/2020. Δεν αναγράφετε στην σύμβαση αόριστα όλες οι τηλεοράσεις αλλά ορίζετε ποιες συγκεκριμένες τεχνολογίες panel τηλεοράσεων εξαιρούνται. Όμως η τηλεόραση που έχουμε πάρει δεν είναι και δεν έχει panel τεχνολογίας PLASMA, αλλά ούτε και LCD όπως ρητά ορίζετε στους όρους! Είναι Oled και έχει panel τεχνολογίας OLED η οποία δεν αναφέρεται ως εξαίρεση στην παρούσα σύμβαση. Και μάλιστα εσείς οι ίδιοι ορίζετε πως είναι διαφορετικές καθώς έχουν διαφορετικές τεχνολογίες panel (Plasma / Lcd / Oled), μέσα από άρθρο σας στις 1/6/2016 και συγκεκριμένα στην ενότητα "Ξεκινώντας από τα βασικά" https://blog.kotsovolos.gr/pos-na-epilexis-tin-idaniki-smart-tv-gia-gaming/
 

walkera82

Established Member
2 January 2014
165
Μπράβο για την επιμονή σου. Κάπως έτσι άλλαξα και εγώ την δική μου Β8 με B9 πρίν ένα μήνα. Μου πήρε και εμένα περίπου 1 μήνα και πολλά τηλεφωνήματα αλλά εν τέλη ο στόχος επιτεύχθηκε. Μόνο και μόνο η παράγραφος Γ4/3 θεωρώ πως αρκούσε για την διαδικασία επισκευής/αντικατάστασης από τη στιγμή που δεν αναφέρετε στο συμφωνητικό ως αιτιολογία άρνησης επισκευής.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Μπραβο που δεν το παρατησες.
Θεωρω οτι η διατυπωση της lg βοηθησε με το να πει πως οσον αφορα το burn in η καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη και εξεταζεται ξεχωριστα για να βγει η οποια διαγνωση.

Για την πενταετη του κοτσου οπου δεν περιλαμβανει τις oled ως εξαιρεση να μην καλυπτονται...φοβαμαι πως μετα απο την περιπτωση σου, θα σπευσουν να κλεισουν αυτη την τρυπα.
 

Danny80

New member
19 December 2015
48
Ήθελα να ρωτήσω όσους βλέπουν ταινίες από τον internal player της τηλεόρασης: το τονισμένο κεφαλαίο άλφα (Ά) σας απεικονίζεται σωστά στους υπότιτλους;;
 

k.m.

Supreme Member
20 November 2007
3,319
Νέο Ηράκλειο
Πρέπει να αλλάξεις την κωδικοποίηση του srt
Πρέπει να σου πω τι encoding πρεπει να βάλεις για να παίξει.

Ελληνικό μεν αλλα εχει 2-3 διαφορετικά.


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk