Τελικα η LG δεν γνωριζει τιποτα σχετικα με αστοχια υλικου....
Η εταιρεία μας δεν διαθέτει ενημέρωση σχετικά με την εμφάνιση γενικευμένου κατασκευαστικού ελαττώματος σε οποιοδήποτε μοντέλο τηλεόρασης μας.
Κάθε περίπτωση διαπίστωσης κατασκευαστικού ελαττώματος εξετάζεται μεμονωμένα και στα πλαίσια που ορίζει η εργοστασιακή εγγύηση κάθε συσκευής μας.
"Η εταιρεία μας δεν διαθέτει ενημέρωση σχετικά με την εμφάνιση
γενικευμένου κατασκευαστικού ελαττώματος σε οποιοδήποτε μοντέλο τηλεόρασης μας. "
Εδω η εταιρια στην ουσια λεει οτι δεν υπαρχει γενικη αστοχια σε ολες και αρα τα οποια περιστατικα θεωρουνται μεμονωμενα , ελεγχονται και επισκευαζονται.
Τωρα παμε στο τι μπορεις να κανεις. Δεν γνωριζω αν ηπειροι/χωρες εχουν διαφορετικη πολιτικη, αλλα αν θυμαμαι καλα, στο rtings οπου ειχε γνωστοποιηθει το θεμα, το site ανεφερε οτι η LG Aμερικης, επιδιορθωνε το προβλημα με recalibration του panel ακομα και εκτος εγγυησης. (αφου το αναγνωριζε ως μεμονωμενη μεν, αστοχια υλικου δε.)
Στο σερβις της Ελλαδας, δεν ξερω αν εχουν διαφορετικη πολιτικη, ή αγνοια σχετικα με το ολο θεμα. Υπηρξαν και στην Ελλαδα 3-4 περιστατικα εδω κι εκει (τα βρισκαμε σε διαφορα φορουμ και εκτος avclub) και το εδω σερβις
εντος εργοστασιακης εγγυησης αλλαζε το πανελ ή αντικαθιστουσε την Tv. ΔΕΝ εκαναν recalibration του panel οπως εκαναν στο εξωτερικο.
Οποτε, ισως θα επρεπε να στειλεις καταρχας ενα email στα κεντρικα της LG στην Ευρωπη που να εξηγεις συνοπτικα το περιστατικο σου.
Εξηγησε τους πως απο οσο βλεπεις, εχεις το προβλημα οπου εμφανιζεται ενα τετραγωνο στο κεντρο του πανελ σαν Burn in.
Και πως τοσο το επισκευαστικο κεντρο του καταστηματος αγορας, οσο και το επισημο σερβις LG της Ελλαδας, φαινεται να αγνοουν την υπαρξη συγκεκριμενης αστοχιας, ωστε να συνενοηθουν μεταξυ τους για να εξυπηρετηθεις.
Αν ΚΑΙ τοτε τα πραγματα πανε στραβα, ρωτησε την LG ποσο κοστιζει ενας ελεγχος εκτος εγγυησης. Υστερα ρωτησε τον κωτσοβολο αν δεχεται να πληρωσεις εσυ την μεταφορα/ελεγχο στην LG και αν εκεινη αποφανθει αστοχια υλικου, αν ο κωτσοβολος δεχεται να αναλαβει τα εξοδα επισκευης.
Αν δεχτουν ομως, σκεψου και ως πιθανο ενδεχομενο το γεγονος πως η LG μπορει να διαγνωσει "κακη χρηση" και να χασεις και τα εξοδα ελεγχου. Ειναι ενα ρισκο που πρεπει να το σκεφτεις.
Αλλα καλυτερα στειλε πρωτα ενα email στα κεντρικα της LG , μηπως με καποια οδηγια της ή συμβολη της βοηθηθεις.