Love is brief: forgetting lasts so long..... Mahler Συμφωνία υπ. αριθμ. 9

Dinah

Senior Member
19 June 2006
450
Αφήστε τις φιλοφρονήσεις κατά μέρος και γράψτε καμιά παρουσίαση...

ορίστε μας....

Αν αυτη ειναι ο κινητηριος μοχλος,η κινητηριος δυναμη πισω απο τα εξαιρετικα μουσικα πονηματα....
hbsw00C5.gif


...αξιζει τον πονο!!!Αχαχαχαχαχαχχαχα :eek:
 

Busoni

Supreme Member
5 July 2006
3,290
Πάτρα
eimai ektos Ellados, allla sas parakolouthw...oso gia tis parousiasies, perimenw kai gw pws kai pws...!-bye-

Mπορείτε να δίνετε ευκαιρίες και στο νέο αίμα της κατηγορίας :blush:
Ηδη έχουμε ξεκινήσει αφιέρωμα στους Joy Division εδώ
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Εννοείς το ´αίμα πού βράζει´.:Banane0:
Μα φυσικά και έχετε τίς περισσότερες ευκαιρίες..
Αρκεί να ξέρετε να τίς αξιοποιείτε....:ADFADF1::ADFADF1:

Εμείς σιγά σιγά περνάμε στην ηλικία τών ´συζητήσεων´...:flipout::flipout:

Οχι δηλαδή οτι απορρίπτουμε τίς προσφορές...;);)
 

Busoni

Supreme Member
5 July 2006
3,290
Πάτρα
Re: Απάντηση: Love is brief: forgetting lasts so long..... Mahler Συμφωνία υπ. αριθμ

Εννοείς το ´αίμα πού βράζει´.:Banane0:
Μα φυσικά και έχετε τίς περισσότερες ευκαιρίες..
Αρκεί να ξέρετε να τίς αξιοποιείτε....:ADFADF1::ADFADF1:

Εμείς σιγά σιγά περνάμε στην ηλικία τών ´συζητήσεων´...:flipout::flipout:

Οχι δηλαδή οτι απορρίπτουμε τίς προσφορές...;);)

Εγώ μιλούσα για τις μουσικές... Μόνο :7SFGSFG:
Μια χαρά παιδιά είστε κι εσείς, αλλά, ως μαλερικό, θα σας προέτρεπα ως εξής
αφήστε τα "εις μάτην" και πιάστε την ενάτην :ADFADF1:
μπας και γράψετε τιποτα στο thread του Σπύρου που του το έχουμε ισοπεδώσει.
(σ.σ. ο πληθυντικός ταιριάζει υφολογικά με τον στίχο)
 

Δημήτρης Ν.

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,209
Θεσσαλονίκη
Εννοείς το ´αίμα πού βράζει´.:Banane0:
Μα φυσικά και έχετε τίς περισσότερες ευκαιρίες..
Αρκεί να ξέρετε να τίς αξιοποιείτε....:ADFADF1::ADFADF1:

Εμείς σιγά σιγά περνάμε στην ηλικία τών ´συζητήσεων´...:flipout::flipout:

Οχι δηλαδή οτι απορρίπτουμε τίς προσφορές...;);)

ασε που γράφουμε παρουσιάσεις για "αρχαίους" δίσκους ( 70´ς , 80'ς ) :grandpa:
 

Stergito

Μέλος Σωματείου
11 November 2006
14,527
Θεσσαλονίκη
Ντέμιαν, άμα θες δεν έχω πρόβλημα.

Αλλά σε κάτι τέτοια φαίνεται η συνοχή των "παιδιών" (τρομάρα σας :p) της μουσικής κατηγορίας...
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,975
δεν υπάρχει πρόβλημα, ωστόσο ας αποφύγουμε περαιτέρω κατάθεση οφ-τόπικ μηνυμάτων, καθώς οι τυχόν μελλοντικώς ενδιαφερόμενοι θα χάσουν την μπάλλα ...
 
Αν το πρώτο μέρος είναι το - κατά τη γνώμη μου - εγκεφαλικό κέντρο βάρους της συμφωνίας, το τέταρτο μέρος είναι αναμφισβήτητα το συναισθηματικό. Αποτελεί μια γέφυρα μεταξύ αυτού που έχει υπάρξει με το μετά και μολονότι το τέλος της γέφυρας χάνεται από το βλέμμα, το διάβα της έχει εξομαλυνθεί και καθαρίσει από κάθε άγχος και αγωνία απώλειας.

Η μνήμη και η αναπόληση είναι δομικά ενταγμένη μέσα στο έργο. Αυτό όμως που με συναρπάζει - για να μην πω ενθουσιάζει - με την ηχογράφηση του Βάλτερ του 1938 με τη Φιλαρμονική της Βιέννης και την καθιστά μοναδική, είναι πως σε αυτό ακριβώς το μέρος, καθαρίζει την ατμόσφαιρα από κάθε ρομαντική μεγέθυνση, κάθε κίνδυνο παρέκκλισης προς γλυκερές αναπολήσεις. Ο προσανατολισμός στην ερμηνεία του Βάλτερ είναι σαφέστατα προς τα εμπρός, στην απόκτηση γρήγορου, σταθερού βηματισμού για τη μετάβαση. Η μνήμη εδώ είναι βουκέντρα, όχι πέδηση.
 

Δημοκηδής

Μέλος Σωματείου
23 June 2006
9,975
Re: Απάντηση: Love is brief: forgetting lasts so long..... Mahler Συμφωνία υπ. αριθμ

Αν το πρώτο μέρος είναι το - κατά τη γνώμη μου - εγκεφαλικό κέντρο βάρους της συμφωνίας, το τέταρτο μέρος είναι αναμφισβήτητα το συναισθηματικό. Αποτελεί μια γέφυρα μεταξύ αυτού που έχει υπάρξει με το μετά και μολονότι το τέλος της γέφυρας χάνεται από το βλέμμα, το διάβα της έχει εξομαλυνθεί και καθαρίσει από κάθε άγχος και αγωνία απώλειας.

Η μνήμη και η αναπόληση είναι δομικά ενταγμένη μέσα στο έργο. Αυτό όμως που με συναρπάζει - για να μην πω ενθουσιάζει - με την ηχογράφηση του Βάλτερ του 1938 με τη Φιλαρμονική της Βιέννης και την καθιστά μοναδική, είναι πως σε αυτό ακριβώς το μέρος, καθαρίζει την ατμόσφαιρα από κάθε ρομαντική μεγέθυνση, κάθε κίνδυνο παρέκκλισης προς γλυκερές αναπολήσεις. Ο προσανατολισμός στην ερμηνεία του Βάλτερ είναι σαφέστατα προς τα εμπρός, στην απόκτηση γρήγορου, σταθερού βηματισμού για τη μετάβαση. Η μνήμη εδώ είναι βουκέντρα, όχι πέδηση.


.... αυτό ακριβώς αποκομίζω και από την εκτέλεση του Μπαρπιρόλι και προσπάθησα να περιγράψω στο παραπάνω ποστ υπ. αριθμ. 25.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,351
Σπύρο, μπορείς να μην αλλάζεις τον Μάλερ κάθε μέρα ?
Παθαίνουμε σύγχιση...

πόσους έχεις πιά καβάντζα ?-bye-
 

sphinx

Established Member
3 June 2007
122
Αθήνα
Σπύρο, μπορείς να μην αλλάζεις τον Μάλερ κάθε μέρα ?
Παθαίνουμε σύγχιση...

πόσους έχεις πιά καβάντζα ?-bye-



Πείτε τα κε Παναγιωτίδη πείτε τα.. σαν γραβάτα τον έχει καταντήσει ενα πράγμα... Και έλεγα οτι ήταν η ιδέα μου...:confused:
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
H σειρά BBC Legends επιτέλους εκδίδει απο τά αρχεία της μεγάλες ζωντανές παραστάσεις,πού ακόμα και σήμερα συγκινούν μέ την μοναδική αίσθηση τής ´Δημιουργίας εν δράσει´.
Ετσι γιά πρώτη φορά εκδίδεται η 9η με τον Jasha Horenstein απο μιά ζωντανή ηχογράφηση τής 15/9/1966 απο το Royal Albert Hall τού Λονδίνου.
Οι εκδότες δέν ´κόβουν´ούτε κάποια δειλά χειροκροτήματα πού ακούγονται ανάμεσα στά 4 μέρη τής Συμφωνίας.
Μέχρις τώρα γνωρίζαμε τήν 9η (studio recording από Vox)τού 1953 καθώς και αυτή που είχε εκδοθεί απο την Μusic and Arts και αφορούσε μιά ζωντανή εκτέλεση του Απριλίου τού 1966.
Η έκδοση του B.B.C. μάς αποκαλύπτει μιά απο τίς δραματικότερες και ´σκοτεινές´ερμηνείες τής 9ης απο έναν Μαέστρο,που όσο πιό πολύ τον ψάχνω στον Mahler τόσο περισσότερο τον θεωρώ σάν έναν απο τούς 3-4 μεγαλύτερους ερμηνευτές του(υπάρχει ήδη η ανεπανάληπτη 3η,μιά εξαιρετική 4η,όπως επίσης οι 7 και 8 πού σέ μένα προσωπικά ήταν οι μοναδικές πού μέ ´βοήθησαν´να κατανοήσω τά δύο αυτά έργα).
Στήν συγκερκιμένη 9η ο Horenstein αποδεικνύεται μέγας ανατόμος και εξερευνητής.
Και παρότι ερμηνεύει τον Mahler κατά γράμμα,κατορθώνει ταυτόχρονα να διαβάζει κάθε μουσική γραμμή φτάνοντάς την ως το κόκκαλο.
Και μόνον η γαλήνια και απελπισμένη ανάγνωση,χωρίς μελοδραματισμούς και δραματοποιήσειςτού οριστικού και αμετάκλητου αποχαιρετισμού τού Mahler ,τού 4ου μέρους (adagio)τής Συμφωνίας,μέ κάνουν να την κατατάξω στίς αριστουργηματικότερες ερμηνείες ever.
H χρήσις τών εγχόρδων καθώς και η ξεκάθαρη γραμμή πού ακολουθούν τά ξύλινα και χάλκινα πνευστά προσδίδουν στην Συμφωνία μιάν συγκλονιστική αίσθηση τού κλεισίματος τού Κύκλου.
Πραγματική απόλαυση.


Mahler9_Horenstein_BBC.jpg