Μαύρα Διαμάντια: Καλές ηχογραφήσεις κλασσικής μουσικής σε βινύλιο.

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,298
Αθήνα
Ο Strauss (Θάνατος και εξαΰλωση, 4 τελευταία τραγούδια) με τον οποίο ξεκίνησε η συζήτηση είναι ένας φανταστικός δίσκος.
Είναι μια ας το πούμε έτσι <δύσκολή μουσική>. Όποιος μη εξοικειωμένος τον αγοράσει για την ποιότητα ηχογράφησης θα κάνει λάθος, ή να το διατυπώσω αλλοιώς θα φρικάρει.
Η Emil Berlin είχε κάνει remaster και remix για τα sacd της Ιαπωνικής Universal μόνο με remaster δεν εξηγείται η βελτίωση του ήχου στα sacd. Τώρα αν τα επανέλαβε ή έκανε καινούργια δεν γνωρίζω ούτε τις ακριβείς διαδικασές γνωρίζω ούτε με πολυενδιαφέρουν. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι τι ακούω.
Έχω αντίθετη άποψη με τον φίλο μου Ζάγγογιάννη. O ήχος του βινυλίου δεν ήταν καλύτερος από το sacd. Σίγουρα δεν ήταν στα τραγούδια στο συμφωνικό δεν ξέρω, ποιό καλό ποιό καλύτερο που λέει και ο λαός μας.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,298
Αθήνα
θα φάω πόρτα λες ;;;; :LOL:

μα πολύς κόσμος θα ήθελε να δει και να "χαζέψει" το σύστημα του Κώστα.. όχι μόνο εγώ. (σίγουρο αυτό, ξέρω τι σου λέω...) ;)

ΚΑΙ το δικό σου να ξέρεις!! (αλλά εσένα σε φοβάμαι πιο πολύ για πόρτα αν στο ζητούσα...)
Παλιατζούρες έχω εκτός από τα ψηφιακά που είναι ποιο καινούργια. Μετά την εξετατιστική το κανονίζουμε αλλά μόνο ιδιωτικά.
Αυτά που αξίζουν είναι το αρχείο μου (υλικό και άυλο) και οι φίλοι μου.

Θα σου αποκαλύψω και την ηχογράφηση που όταν βάλαμε σε βινύλιο και μπομπίνα είδαμε το νέο Studer του geovar να λαχανιάζει:rolleyes:.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,298
Αθήνα
και εδώ είναι η "παγίδα/δυσκολία"...
πως θα πρέπει να το πετύχει αυτό;;
με το ποτ του ενισχυτή;; άδικο για το πικάπ..
με το αφτί;; εύκολα μπορεί να ξεγελαστεί και να κάνει λάθος..
με ντεσιμπελόμετρο;; αν μία από τις 2 πηγές έχει ισχυρότερο/βαθύτερο μπάσο, εκεί το όργανο θα "ξεγελαστεί" και θα γράψει μεγαλύτερη τιμή ενώ το αφτί θα νομίζει ότι ακούει σε χαμηλότερη στάθμη... (και όντως η αίσθηση θα είναι αυτή)

είναι κάτι που με "βασανίζει" εδώ και πολύ καιρό και λύση δεν έχω βρει ακόμα...
@AUDIOLYTIC
Δεν ισχυει αυτο.
Οι σταθμες ακροασης πρεπει να ειναι οι ιδιες και στα δυο.
Ετσι θα μπορεσεις να καταλαβεις καλυτερα πολλα πραγματα , τοσο για τις ηχογραφισεις, οσο και για το συστημα.
Φυσικά πρέπει να είναι όσο το δυνατό στην ίδια στάθμη, γιαυτό έβαλα το γελαστό ανθρωπάκι.

Βλαδίμηρε πράγματι δεν ξέρω και εγώ πως γίνεται αντικειμενικά αλλά εντυπώσεις γράφουμε οχι θέσφατα
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,264
Αγιοι Αναργυροι
Παλιατζούρες έχω εκτός από τα ψηφιακά που είναι ποιο καινούργια. Μετά την εξετατιστική το κανονίζουμε αλλά μόνο ιδιωτικά.
Αυτά που αξίζουν είναι το αρχείο μου (υλικό και άυλο) και οι φίλοι μου.

Θα σου αποκαλύψω και την ηχογράφηση που όταν βάλαμε σε βινύλιο και μπομπίνα είδαμε το νέο Studer του geovar να λαχανιάζει:rolleyes:.
μόνο ιδιωτικά;; δλδ με καλείς στο σπίτι σου ή θα μου στείλεις με πμ φωτογραφίες από το σύστημα;;
(και με πμ το σύστημα, μια χαρά μου κάνει.. να παν να χestουν οι άλλοι...) :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

ηχογράφηση σε βινύλιο που έκανε το νέο Studer να λαχανιάσει;;;
μήπως είχε κάποιο θέμα η μπομπίνα;; αν όχι τότε η διαφορά πικάπ/μπομπινόφωνο δεν είναι αυτή που λέγεται αλλά εξαρτάται περισσότερο από την ποιότητα εγγραφής των δίσκων...

νωρίτερα ήμουν σε σπίτι φίλου για να ακούσω τα νέα του μηχανάκια (λαμπάτους προενισχυτή και phono) και ανάμεσα σε διάφορους δίσκους ακούσαμε μια επανέκδοση των Genesis..
μου έκανε εντύπωση η πολύ καλή ηχογράφηση του δίσκου τον οποίον έχω σε 1η (καναδική) έκδοση του '73 και σίγουρα η δική μου κόπια δεν είναι τόσο καλή..
πάω σπίτι και βάζω τον ίδιο δίσκο να σιγουρευτώ.. ναι, ψοφίμι σκέτο...
δυστυχώς δεν είναι πάντα καλές οι εγγραφές στα βινύλια.. μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
μήπως και στις μπομπίνες κάπου κάπου δεν γίνεται "καλή δουλειά" ;;
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,298
Αθήνα
Θα χτυπήσω σίγουρα τον Bruckner.
Στην παρουσίαση που έχει γίνει εδώ μέσα ο συγγραφέας κάνει λόγο για....heavy metal εκτέλεση οπότε δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ άλλο.
Δεν έχω το έργο έτσι κι αλλιώς οπότε....
Η άλλη που σκέφτομαι είναι ο Μπάρτοκ γιατί δεν έχω το έργο οπότε είναι καλή ευκαιρία...δεν ξέρω τι λέει βέβαια ως εκτέλεση αλλά Kubelik είναι τι διάολο.....

Από αυτές που κυκλοφορούν λέω να πάρω τον Στραβίνσκυ και τον Ραβέλ του Αμπαντο...
Το ...Heavy metal αναφερόταν στα εξαίρετα χάλκινα πνευστά της ορχήστρας.
Ο Bruckner και στην παρούσα μορφή παίζει εξαιρετικά και είναι πάμφθηνος.
Τον ΚubeliΚ -Bartok με Βοστώνη που θα βγεί τον έχω σε sacd της Pentatone αλλά θα έχω άποψη όταν ακούσω και το βινύλιο. Σε βινύλιο τον έχω με Λονδίνο που είναι εξαιρετικός.
Για τον Abbado Debussy Ravel τα έγραψα.
 
  • Like
Reactions: superfly

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,298
Αθήνα
μόνο ιδιωτικά;; δλδ με καλείς στο σπίτι σου ή θα μου στείλεις με πμ φωτογραφίες από το σύστημα;;
(και με πμ το σύστημα, μια χαρά μου κάνει.. να παν να χestουν οι άλλοι...) :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

ηχογράφηση σε βινύλιο που έκανε το νέο Studer να λαχανιάσει;;;
μήπως είχε κάποιο θέμα η μπομπίνα;; αν όχι τότε η διαφορά πικάπ/μπομπινόφωνο δεν είναι αυτή που λέγεται αλλά εξαρτάται περισσότερο από την ποιότητα εγγραφής των δίσκων...

νωρίτερα ήμουν σε σπίτι φίλου για να ακούσω τα νέα του μηχανάκια (λαμπάτους προενισχυτή και phono) και ανάμεσα σε διάφορους δίσκους ακούσαμε μια επανέκδοση των Genesis..
μου έκανε εντύπωση η πολύ καλή ηχογράφηση του δίσκου τον οποίον έχω σε 1η (καναδική) έκδοση του '73 και σίγουρα η δική μου κόπια δεν είναι τόσο καλή..
πάω σπίτι και βάζω τον ίδιο δίσκο να σιγουρευτώ.. ναι, ψοφίμι σκέτο...
δυστυχώς δεν είναι πάντα καλές οι εγγραφές στα βινύλια.. μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
μήπως και στις μπομπίνες κάπου κάπου δεν γίνεται "καλή δουλειά" ;;
Βρε ποιό σύστημα για φαγητό λέμε άντε και το σύστημα μια και είναι στο ίδιο δωμάτιο.

Οι Καναδικές κόπιες είναι καλές σαν τις Αμερικάνικες εντύπωση μου κάνει. Στα βινύλια υπάρχει η αρχή οτι σαν την πρώτη εκτύπωση δεν παίζει καμία. Τώρα αν πούλησαν χιλιάδες αντίτυπα και ο δικός σου έτυχε να είναι από τις τελευταίες εκτυπώσεις μπορεί αλλά δεν έχω δει μέχρι σήμερα μια περίπτωση που να μην ισχύει αυτή η αρχή.
Οι μπομπίνες κατά κανόνα παίζουν καλύτερα από τα βινύλια. Δεν γνωρίζεις όμως σε πόσα αντίγραφα έχουν βγει.
Το παράκανα με τα εκτός θέματος.
 
Last edited:

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,264
Αγιοι Αναργυροι
Βρε ποιό σύστημα για φαγητό λέμε άντε και το σύστημα μια και είναι στο ίδιο δωμάτιο.
ΟΚ !!!
στείλε πμ όταν βρεις χρόνο και ευκαιρία..
Οι Καναδικές κόπιες είναι καλές σαν τις Αμερικάνικες εντύπωση μου κάνει. Στα βινύλια υπάρχει η αρχή οτι σαν την πρώτη εκτύπωση δεν παίζει καμία. Τώρα αν πούλησαν χιλιάδες αντίτυπα και ο δικός σου έτυχε να είναι από τις τελευταίες εκτυπώσεις μπορεί αλλά δεν έχω δει μέχρι σήμερα μια περίπτωση που να μην ισχύει αυτή η αρχή.
και όμως η επανέκδοση που άκουσα σήμερα ήταν καταπληκτική! (180γρ, "audiophile" και όλα τα σχετικά...)
πιθανόν να έγινε remaster , πολύ πιθανό να μπήκε "ψηφιακός δάκτυλος" αλλά με γειά τους με χαρά τους.. ευχαρίστως θα άλλαζα την δική μου 1η κόπια με την επανέκδοση...
Οι μπομπίνες κατά κανόνα παίζουν καλύτερα από τα βινύλια. Δεν γνωρίζεις όμως σε πόσα αντίγραφα έχουν βγει.
γιατί είναι κακό να βγουν πολλά αντίγραφα στην μπομπίνα;;
πέφτει η απόδοση της πρώτης όταν "διαβάζεται" πολλές φορές για να βγουν τα αντίγραφα;;
(αν και τώρα που το σκέφτομαι, είναι λογικό..)
Το παράκανα με τα εκτός θέματος.
εγώ φταίω, έχω το κακό συνήθειο να παρασέρνω τους συνομιλητές αλλού για αλλού... το σταματάμε μην τραβάει πάλι τα μαλλιά του ο Ιωάννου :LOL:
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,887
Μεσευρώπη
Ο Strauss (Θάνατος και εξαΰλωση, 4 τελευταία τραγούδια) με τον οποίο ξεκίνησε η συζήτηση είναι ένας φανταστικός δίσκος.
Είναι μια ας το πούμε έτσι <δύσκολή μουσική>. Όποιος μη εξοικειωμένος τον αγοράσει για την ποιότητα ηχογράφησης θα κάνει λάθος, ή να το διατυπώσω αλλοιώς θα φρικάρει.
Η Emil Berlin είχε κάνει remaster και remix για τα sacd της Ιαπωνικής Universal μόνο με remaster δεν εξηγείται η βελτίωση του ήχου στα sacd. Τώρα αν τα επανέλαβε ή έκανε καινούργια δεν γνωρίζω ούτε τις ακριβείς διαδικασές γνωρίζω ούτε με πολυενδιαφέρουν. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι τι ακούω.
Έχω αντίθετη άποψη με τον φίλο μου Ζάγγογιάννη. O ήχος του βινυλίου δεν ήταν καλύτερος από το sacd. Σίγουρα δεν ήταν στα τραγούδια στο συμφωνικό δεν ξέρω, ποιό καλό ποιό καλύτερο που λέει και ο λαός μας.

Δε μπορούσα να καταλάβω τι φταίει και εσύ ακούς καλύτερα το SACD μέχρι που γκούγκλαρα το Rockna και είδα τις τιμές. Λογικό να ακούγεται σε εσένα καλύτερο απο ότι σε μένα με το ifi iDSD neo. Προφανώς το ψηφιακό σου κομμάτι θα ακούγεται πάντα καλύτερα απο το αναλογικό, αφού έχεις ρίξει εκεί το μεγαλύτερο βάρος. Ας συμφωνήσουμε λοιπόν στο ότι οι καινούριες εκδόσεις είναι σαφώς βελτιωμένες σε σχέση με τις παλιές και ας προχωρήσουμε παραπέρα.
 

geovar

AVClub Addicted Member
24 February 2008
1,698
θα φάω πόρτα λες ;;;; :LOL:

μα πολύς κόσμος θα ήθελε να δει και να "χαζέψει" το σύστημα του Κώστα.. όχι μόνο εγώ. (σίγουρο αυτό, ξέρω τι σου λέω...) ;)

ΚΑΙ το δικό σου να ξέρεις!! (αλλά εσένα σε φοβάμαι πιο πολύ για πόρτα αν στο ζητούσα...)
Δεν εννοούσα αυτό, πόρτα... Αλλά αν δεις ένα ρακ με AR: Phono, Line, 2 Power και κάνα 2+ δεκάδες λάμπες να καίνε, κάτι παθαίνεις. Μην πω και για τις πηγές του και τη δισκοθήκη του. Αυτό εννοούσα με το "Ωχ.....αμαν. Αν πάτε υπογλώσσια πάρτε μαζί σας.
 
  • Like
Reactions: vlad66

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,298
Αθήνα
............................................................... Προφανώς το ψηφιακό σου κομμάτι θα ακούγεται πάντα καλύτερα απο το αναλογικό, αφού έχεις ρίξει εκεί το μεγαλύτερο βάρος. ................................
Αυτό δεν είναι ακριβές. Αναφέρθηκα με λεπτομέρεια και στο αναλογικό κομμάτι που είναι καλύτερο του ψηφιακού.

Αυτός ο δίσκος της DG είναι παραγωγή του Otto Gerdes, ενός εξαίρετου παραγωγού και παραγνωρισμένου αρχιμουσικού.
Είναι από τις λίγες παραγωγές της DG που συναγωνίζονται σε ήχο τις καλύτερες Decca. Όσο για την εκτέλεση από τις καλύτερες που υπάρχουν.
Είναι παραγωγή του 1965 που βγήκε σε μεγάλο πάπυρο. Τον έχω σε μικρό πάπυρο (σε μια από τις πρώτες επανεκδόσεις) και περιμένω το original βινύλιο με την απορία αν μπορεί να ακούγεται καλύτερα.

front.jpg
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,887
Μεσευρώπη
Αυτό δεν είναι ακριβές. Αναφέρθηκα με λεπτομέρεια και στο αναλογικό κομμάτι που είναι καλύτερο του ψηφιακού.

Αυτός ο δίσκος της DG είναι παραγωγή του Otto Gerdes, ενός εξαίρετου παραγωγού και παραγνωρισμένου αρχιμουσικού.
Είναι από τις λίγες παραγωγές της DG που συναγωνίζονται σε ήχο τις καλύτερες Decca. Όσο για την εκτέλεση από τις καλύτερες που υπάρχουν.
Είναι παραγωγή του 1965 που βγήκε σε μεγάλο πάπυρο. Τον έχω σε μικρό πάπυρο (σε μια από τις πρώτες επανεκδόσεις) και περιμένω το original βινύλιο με την απορία αν μπορεί να ακούγεται καλύτερα.

View attachment 226997
Κοίτα,όλοι κάπου ρίχνουμε το βάρος: Το δικό μου dac είναι σαφώς κατώτερης κατηγορίας απο το αναλογικό κομμάτι - το έρημο το iFI είναι μισή τιμή λιανικής απο την κεφαλή μου να φανταστείς. Οπότε λογικό να παίρνουν κεφάλι τα βινύλια στη σύγκριση.

Αυτή την ηχογράφηση θα την πάρω κι εγώ κάποια στιγμή. Λένε όμως ότι όλες οι DG προέρχονται από την ίδια μήτρα, οπότε αυτά που ακούγονται για μικρές και μεγάλες τουλίπες είναι μύθοι. Επίσης λέγεται ότι η DG επίτηδες "κατέβαζε" την ποιότητα κάποιων πολύ καλών ηχογραφήσεων στο στάδιο της χάραξης. Προτιμούσαν να έχουν ένα σταθερά μέτριο ήχο σε όλο τον κατάλογο παρά να έχουν ένα 10% ηχογραφήσεων αναφοράς και 90% μετριότητες. Κάτι σαν δημόσια υπηρεσία.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,298
Αθήνα
Δεν το γνώριζα αλλά αυτή είναι και δική μου εμπειρία.
Παράδειγμα το κουτί με τον Jochum σε Bruckner. Η μικρή σε σχέση με την μεγάλη τουλίπα δεν έχουν καμία διαφορά.
Μια άλλη παρατήρηση. Έχω την εντύπωση ότι οι Αγγλικές DG είναι ίσως καλύτερες από τις Γερμανικές. Ισχύει?
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,887
Μεσευρώπη
Δεν το γνώριζα αλλά αυτή είναι και δική μου εμπειρία.
Παράδειγμα το κουτί με τον Jochum σε Bruckner. Η μικρή σε σχέση με την μεγάλη τουλίπα δεν έχουν καμία διαφορά.
Μια άλλη παρατήρηση. Έχω την εντύπωση ότι οι Αγγλικές DG είναι ίσως καλύτερες από τις Γερμανικές. Ισχύει?
Κι εκεί το ίδιο ισχύει, ίδιες ακριβώς μήτρες. Αν υπάρχει κάποια διαφορά θά οφείλεται σε τυχαία διαφορά μεταξύ δύο δίσκων ή σε διαφορετική ποιότητα βινυλίου.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,264
Αγιοι Αναργυροι
Κοίτα,όλοι κάπου ρίχνουμε το βάρος: Το δικό μου dac είναι σαφώς κατώτερης κατηγορίας απο το αναλογικό κομμάτι - το έρημο το iFI είναι μισή τιμή λιανικής απο την κεφαλή μου να φανταστείς. Οπότε λογικό να παίρνουν κεφάλι τα βινύλια στη σύγκριση.
στο αναλογικό κομμάτι έριξες το βάρος τηρώντας τα επιβεβλημένα (πικάπ, βραχίονας, κεφαλή..)
δύσκολα θα σταθεί απέναντί τους ψηφιακό, όσο ακριβό και να είναι.
Αυτή την ηχογράφηση θα την πάρω κι εγώ κάποια στιγμή. Λένε όμως ότι όλες οι DG προέρχονται από την ίδια μήτρα, οπότε αυτά που ακούγονται για μικρές και μεγάλες τουλίπες είναι μύθοι. Επίσης λέγεται ότι η DG επίτηδες "κατέβαζε" την ποιότητα κάποιων πολύ καλών ηχογραφήσεων στο στάδιο της χάραξης. Προτιμούσαν να έχουν ένα σταθερά μέτριο ήχο σε όλο τον κατάλογο παρά να έχουν ένα 10% ηχογραφήσεων αναφοράς και 90% μετριότητες. Κάτι σαν δημόσια υπηρεσία.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,298
Αθήνα
Κάτι που δεν προσέχουμε στους δίσκους είναι μια πιθανή έκκεντρη θέση του spindle hole που θα επηρεάσει την ηχητική απόδοση.
Μου υπεδείχθη από φίλο του βινυλίου που το είδε στο διαδίκτυο. Αυτό έχει παρατηρηθεί σε Mercury original pressings και σε ανατυπώσεις (όχι τουλίπες) της DG.

off center splint hole.jpg
 

ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ

Super Moderator
Staff member
20 October 2007
17,887
Μεσευρώπη
Μου έχει τύχει σε γαλλική μονοφωνική Decca, και μάλιστα τόσο έκκεντρη που έβγαζε μάτι. Το συγκεκριμένο δίσκο έχω κι εγώ, θα κοιτάξω να δω αν είναι και ο δικός μου έκκεντρος.
 

Κώστας Γκαβάκος

AVClub Enthusiast
16 March 2009
1,298
Αθήνα
Η φωτογραφία ήταν από το διαδίκτυο. Έχει αναφερθεί περιστασιακά στις επανεκδόσεις. Βοηθούν οι δύο γραμμές πάνω και κάτω από την τρύπα.

Πολλές πληροφορίες για την εταιρία εδώ.
 
Last edited:

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,264
Αγιοι Αναργυροι
Κάτι που δεν προσέχουμε στους δίσκους είναι μια πιθανή έκκεντρη θέση του spindle hole που θα επηρεάσει την ηχητική απόδοση.
Μου υπεδείχθη από φίλο του βινυλίου που το είδε στο διαδίκτυο. Αυτό έχει παρατηρηθεί σε Mercury original pressings και σε ανατυπώσεις (όχι τουλίπες) της DG.

View attachment 227068
Μου έχει τύχει σε γαλλική μονοφωνική Decca, και μάλιστα τόσο έκκεντρη που έβγαζε μάτι. Το συγκεκριμένο δίσκο έχω κι εγώ, θα κοιτάξω να δω αν είναι και ο δικός μου έκκεντρος.
όλοι λίγο πολύ έχουμε δίσκους με αυτό το ελάττωμα.
δεν είμαι σίγουρος τι είναι χειρότερο.. ο έκκεντρος δίσκος ή αυτός που έχει "wave" ;;; (και τέτοιους έχουμε όλοι φαντάζομαι)
θα έλεγα ότι χειρότερος είναι ο wave γιατί στέλνει την VTA για τσάι σε όλους τους τύπους βραχίονα.. σε μεγάλο "wave" ταλαιπωρεί και την ανάρτηση στο στέλεχος,
ο έκκεντρος (μπορούμε να τον πούμε και "παράκεντρο" ίσως) τι ταλαιπωρεί ;;
την ακίδα του pivot στους unipivot και τα ρουλεμάν στους "άλλους"
αν είναι καλής ποιότητας , μάλλον δεν τρέχει και τίποτα ηχητικά.. VTA δεν αλλάζει, overhang δεν αλλάζει, αζιμούθιο πάλι δεν αλλάζει , όσο το σκέφτομαι δεν βρίσκω τίποτα που να αλλάζει...
αν κάνω λάθος διορθώστε με

Ε τώρα αν κάποιος δίσκος έχει και τα 2 κακά, τι να πω... αυτός δεν είναι δίσκος, είναι ..........
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
15,264
Αγιοι Αναργυροι
Η φωτογραφία ήταν από το διαδίκτυο. Έχει αναφερθεί περιστασιακά στις επανεκδόσεις. Βοηθούν οι δύο γραμμές πάνω και κάτω από την τρύπα.

Πολλές πληροφορίες για την εταιρία εδώ.
δεν βλέπω να "βοηθούν" ιδιαίτερα οι δύο γραμμές πάνω και κάτω από την τρύπα..
αν η τρύπα είναι λίιιγο πιο δεξιά ή αριστερά από το κέντρο αλλά μέσα στις γραμμές;;
θα έπρεπε να υπήρχαν και κάθετες γραμμές και το τετράγωνο που θα σχημάτιζαν θα ήταν το κέντρο στο οποίο θα πρέπει να είναι η τρύπα του άξονα του πλατώ.
με την προϋπόθεση όμως το label να έχει κολληθεί 100% σωστά, αλλιώς άδικος κόπος οι γραμμές
 
Last edited: