Μετά από 2,5 μήνες χρήσης κάηκε pixel στην Sony AG8

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Re: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Οκ μια φορά όμως κάνουμε ανανέωση πάνελ .
Για μένα να καλέσεις το service να τους εξηγήσεις ότι έκανες όλες αυτές τις προβλεπόμενες διαδικασίες .

Το θέμα είναι αν σε ενοχλεί και το εντοπίζεις σε κανονική θέαση .
Καλό σου βράδυ .

Υ.Σ Να έχεις υπομονή σε αυτήν διαδικασία ...Το πέρασα και εγώ με τα pixel στην AF8.
 

walkera82

Established Member
2 January 2014
165
Re: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Από τις φωτογραφίες πάντως φαίνεται ότι ένα είναι καμμένο εξού και το λευκό pixel ανάμεσα στο απόλυτο μαύρο του panel.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Re: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Ναι για ένα μάλλον μιλάμε ...Στο service μετράνε το μέγεθος αν υπάρχουν και άλλα δίπλα κολλημένα .
Το θέμα είναι αν το βλέπει σε κανονική θέαση .
 
27 April 2013
47
Re: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Μίλησα αρχικά με τον Κωτσόβολο που έχω την premium επέκταση εγγύησης την Δευτέρα περιμένω να με καλέσει τεχνικός για να τους πω εάν έγινε η ανανέωση του πάνελ όπως μου είπε.Θα τους αναφέρω και τα βήματα που έκανα σήμερα.Εγω θα τους πω να την πάρουν για έλεγχο και στην συνέχεια ότι θέλω αντικατάσταση τηλεόρασης γιατί με ενοχλεί όταν βλέπω διαφορά προγράμματα.
 

vagelis1

New member
23 April 2020
70
Απάντηση: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλημερα φιλε μου και ευχομαι να ξεμπερδεψεις γρηγορα και θετικα με το προβλημα που σου προεκυψε .επισης θα ειχε ενδιαφερον και η αντιμετωπιση στο θεμα αυτο που θα εχεις απ τον Κωτσοβολο μιας και εχεις premium επεκταση .ειναι οντως πραγματικη εγγυηση ή θα αρχισει τα μισολογα και τις υπεκφυγες ;
 

walkera82

Established Member
2 January 2014
165
Re: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Μίλησα αρχικά με τον Κωτσόβολο που έχω την premium επέκταση εγγύησης την Δευτέρα περιμένω να με καλέσει τεχνικός για να τους πω εάν έγινε η ανανέωση του πάνελ όπως μου είπε.Θα τους αναφέρω και τα βήματα που έκανα σήμερα.Εγω θα τους πω να την πάρουν για έλεγχο και στην συνέχεια ότι θέλω αντικατάσταση τηλεόρασης γιατί με ενοχλεί όταν βλέπω διαφορά προγράμματα.
Δημήτρη ο Κωτσόβολος θα σε εξυπηρετήσει διότι απλά αναγράφεται στο συμβόλαιο του ότι και ένα pixel αποτελεί τεχνικό πρόβλημα και θα πρέπει να επισκευαστεί/αντικατασταθεί. Δυστυχώς όμως θα είναι χρονοβόρα διαδικασία διότι θα πρέπει πρώτα να σταλεί μήνυμα από το τεχνικό τμήμα της Sony με επιβεβαιωμένο το πρόβλημα. Βέβαια έχεις το δικαίωμα για όσο διάστημα διαρκέσει η επισκευή να αιτηθείς δανική τηλεόραση (Δε θα φέρουν κάτι τρελό, μη φανταστείς) εάν δεν έχεις άλλη. Και όλες τις συνομιλίες με το τηλεφωνικό κέντρο του Κωτσόβολου προκειμένου να καταγράφονται οι ημερομηνίες.
 

walkera82

Established Member
2 January 2014
165
Re: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Αυτό μόνο ο ΜakisM θα μπορέσει να το απαντήσει που του έτυχε. Κατά τη περίοδο DOA υπεύθυνο είναι το κατάστημα αγοράς και όχι η αντιπροσωπεία, οπότε εάν ού μη γένοιτο τύχη, λύση είναι η επιστροφή της. Κατά τη περίοδο όμως της εγγύησης, τη τελική έγκριση θα τη δώσει η αντιπροσωπεία για την αντικατάσταση ή μη οπότε εκεί τα πράγματα περιπλέκονται διότι δυστυχώς καμία εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα τη πολιτική της σε αυτό το τομέα.
 
27 April 2013
47
Re: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Αύριο θα έχω επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα του Κωτσόβολου για τα επόμενα βήματα!
 
27 April 2013
47
Re: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Με κάλεσαν από τον Κωτσόβολο και μου είπαν ότι θα έρθει τεχνικός από την Sony για να κάνει αν μπορέσει την ανανέωση panel και στην συνέχεια ανάλογα με το εάν παραμένει η όχι το pixel να δούμε τι θα γίνει.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Re: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Στην δικιά μου περίπτωση .
1)Είναι τελείως διαφορετικό το κολλημένο pixel από το νεκρό που εμφανίζεται μαύρο και φαίνεται στα φωτεινά πλάνα .
2) Ίσως να υπάρχει τρόπος να το ξεκολλήσουν ...

3)Κάλεσα τόσο τον Κωτσόβολο όσο το service της sony που ανταποκρίθηκε άμεσα .
4) Ζήτησα αλλαγή πάνελ στην AF8 και όχι αντικαταστήσει αφού ήμουν ευχαριστημένος .
Μετρήσανε το μέγεθος και έστειλα φωτογραφίες online στον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος .
5) Δεν μπορούσε να γίνει αντικατάσταση του πάνελ αφού είναι μια χρονοβόρα διαδικασία αφού η υλοποίηση της τηλεόρασης γίνεται σε πλακέτες και όχι σε πλακέτα αλλά ακόμη λόγω Acoustic Surface και TRILUMINOS display για να φέρουν τα χρώματα .

Τελικά μετά από αναμονή που περιγράφω στο νήμα της AF8 έγινε αντικατάσταση αφού πρώτα δεν δέχτηκα ανακατασκευασμένη (έστω και με εγγύηση ) από το εργοστάσιο της Sony AF8 .

6) Αντικαταστάθηκε τελικά με την AG8 σφραγισμένη ,ανοίχτηκε μπροστά μου με κανένα πρόβλημα ακόμη και σήμερα που μιλάμε .
Εδώ να ευχαριστήσω τον επικεφαλής του Service με τις τεράστιες γνώσεις Astra service που κέρδισε την εμπιστοσύνη μου για αυτόν λόγω είχα υπομονή σε όλη αυτήν την διαδικασία και λογικό αφού η τηλεόραση είναι καινούργια η εγγύηση επεκτάθηκε από την ημερομηνία που παραδόθηκε στο σπίτι μου .

ΥΣ Είναι λογικό η κάθε περίπτωση να είναι ξεχωριστή αφού μιλάμε για χιλιάδες τηλεοράσεις .
OLED Και πάλι OLED burn in δεν έχω πάθει ούτε στις δυο plasma που είμαι κάτοχος την μια την έδωσα στην πεθερά μου:flipout:απλά της έδωσα οδηγίες να αλλάζει ενδιάμεσα κανένα κανάλι .
Το γκριζάρισμα και το ξέπλυμα των χρωμάτων LCD αναρωτιέμαι πως δεν ενοχλεί και ενοχλεί και καλά το burn in .
 

Tolissach

Established Member
25 August 2013
106
Τελικά υπάρχει κάποια εξέλιξη είτε από πλευράς Kotsovolou είτε από πλευράς Sony σχετικά με την tv?
 
27 April 2013
47
Ήρθε τεχνικός σήμερα στο σπίτι, έκανε force factory reset αλλά και πάλι η ανανέωση δεν ολοκληρώνεται!Επισης είδε κατά την διαδικασία της ανανέωσης πάνελ ότι το κόκκινο φως την τηλεόρασης αναβοσβήνει διαδοχικά έξι φορές Και μου ανέφερε ότι αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα στο πάνελ!Η διαδικασία από εδώ και πέρα είναι να σταλεί email στην Sony η οποία θα πει εάν υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία στο να επιλυθεί το πρόβλημα!
 

Tolissach

Established Member
25 August 2013
106
Ήρθε τεχνικός σήμερα στο σπίτι, έκανε force factory reset αλλά και πάλι η ανανέωση δεν ολοκληρώνεται!Επισης είδε κατά την διαδικασία της ανανέωσης πάνελ ότι το κόκκινο φως την τηλεόρασης αναβοσβήνει διαδοχικά έξι φορές Και μου ανέφερε ότι αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα στο πάνελ!Η διαδικασία από εδώ και πέρα είναι να σταλεί email στην Sony η οποία θα πει εάν υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία στο να επιλυθεί το πρόβλημα!
Τελικά τι έγινε με την tv? Αντικατάσταση ή επισκευή;;
 
27 April 2013
47
Μου επέστρεψαν την τηλεόραση σήμερα και μου ανέφεραν ότι έκαναν ανανέωση πάνελ αλλά δεν καταγράφηκε στο μενού της τηλεόρασης που βλέπουν οι τεχνικοί.Δεν μου ανέφεραν προφανή λόγο για το ότι δεν εμφανίζει την καταγραφή στα στατιστικά καθώς και τι διαδικασία ακολούθησαν για να επιτευχθεί.Τελος το pixel από πριν την πάρει το service είχε επιδιορθωθεί.
 
27 April 2013
47
Τελικά αντικαταστάθηκε η τηλεόραση με καινούργια σφραγισμένη την οποία παρέλαβα εχθές και η οποία ανοίχτηκε στο σπίτι μου!
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Re: Μετά από 2,5 μήνες χρήσης κάηκε pixel στην Sony AG8

Μου επέστρεψαν την τηλεόραση σήμερα και μου ανέφεραν ότι έκαναν ανανέωση πάνελ αλλά δεν καταγράφηκε στο μενού της τηλεόρασης που βλέπουν οι τεχνικοί.Δεν μου ανέφεραν προφανή λόγο για το ότι δεν εμφανίζει την καταγραφή στα στατιστικά καθώς και τι διαδικασία ακολούθησαν για να επιτευχθεί.Τελος το pixel από πριν την πάρει το service είχε επιδιορθωθεί.
Τελικά δεν κατάλαβα γιατί σου έκαναν αντικατάσταση εφόσον το πιξελ που είχες πρόβλημα ξεκόλλησε.
Είχες και κάποιο άλλο θέμα;
Επίσης δεν ήξερα ότι η Sony δέχεται αντικατάσταση συσκευής λόγο καμένου - κολημενου πιξελ.
Αυτο το δέχονται και με την επίσημη εγγύηση ή το δέχτηκαν επειδή είχες επέκταση premium εγγύηση;
 
27 April 2013
47
Re: Απάντηση: Re: Μετά από 2,5 μήνες χρήσης κάηκε pixel στην Sony AG8

Το pixel εμφανίστηκε εκ νέου και δεν έφυγε ακολουθώντας όλες τις διαδικασίες του κατασκευαστή, επίσης η τηλεόραση δεν έκανε ανανέωση panel και για αυτούς τους λόγους αντικαταστάθηκε!
 

doll

Established Member
8 March 2010
242
Re: Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Τρίτη θα παραλάβω την G9. Ποια διαδικασία να κάνω για να δω dead pixels, προβλήματα στο πάνελ κλπ;