- 27 April 2013
- 47
Δημήτρη ο Κωτσόβολος θα σε εξυπηρετήσει διότι απλά αναγράφεται στο συμβόλαιο του ότι και ένα pixel αποτελεί τεχνικό πρόβλημα και θα πρέπει να επισκευαστεί/αντικατασταθεί. Δυστυχώς όμως θα είναι χρονοβόρα διαδικασία διότι θα πρέπει πρώτα να σταλεί μήνυμα από το τεχνικό τμήμα της Sony με επιβεβαιωμένο το πρόβλημα. Βέβαια έχεις το δικαίωμα για όσο διάστημα διαρκέσει η επισκευή να αιτηθείς δανική τηλεόραση (Δε θα φέρουν κάτι τρελό, μη φανταστείς) εάν δεν έχεις άλλη. Και όλες τις συνομιλίες με το τηλεφωνικό κέντρο του Κωτσόβολου προκειμένου να καταγράφονται οι ημερομηνίες.Μίλησα αρχικά με τον Κωτσόβολο που έχω την premium επέκταση εγγύησης την Δευτέρα περιμένω να με καλέσει τεχνικός για να τους πω εάν έγινε η ανανέωση του πάνελ όπως μου είπε.Θα τους αναφέρω και τα βήματα που έκανα σήμερα.Εγω θα τους πω να την πάρουν για έλεγχο και στην συνέχεια ότι θέλω αντικατάσταση τηλεόρασης γιατί με ενοχλεί όταν βλέπω διαφορά προγράμματα.
Τελικά τι έγινε με την tv? Αντικατάσταση ή επισκευή;;Ήρθε τεχνικός σήμερα στο σπίτι, έκανε force factory reset αλλά και πάλι η ανανέωση δεν ολοκληρώνεται!Επισης είδε κατά την διαδικασία της ανανέωσης πάνελ ότι το κόκκινο φως την τηλεόρασης αναβοσβήνει διαδοχικά έξι φορές Και μου ανέφερε ότι αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πρόβλημα στο πάνελ!Η διαδικασία από εδώ και πέρα είναι να σταλεί email στην Sony η οποία θα πει εάν υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία στο να επιλυθεί το πρόβλημα!
Τελικά δεν κατάλαβα γιατί σου έκαναν αντικατάσταση εφόσον το πιξελ που είχες πρόβλημα ξεκόλλησε.Μου επέστρεψαν την τηλεόραση σήμερα και μου ανέφεραν ότι έκαναν ανανέωση πάνελ αλλά δεν καταγράφηκε στο μενού της τηλεόρασης που βλέπουν οι τεχνικοί.Δεν μου ανέφεραν προφανή λόγο για το ότι δεν εμφανίζει την καταγραφή στα στατιστικά καθώς και τι διαδικασία ακολούθησαν για να επιτευχθεί.Τελος το pixel από πριν την πάρει το service είχε επιδιορθωθεί.